Oil temp vs Oil life
Oil temp vs Oil life
Radau tokios idomios info gabaleli (shaltinis R.M.Clarke).
Cia shiaip is esmes duomenys daugiau pavyzdiniai ir kalba eina apie automatiniu begiu deziu tepalus, bet tas pats galioja ir variklio tepalams. Siaip duomenys, cia kokiu ~'70-'80, tai su dabartine sintetika galima tiketis, kad viskas bus kiek geriau, bet principas nekinta.
Temp F (C) ------------- Mylios (Km)
175 (79) --------------- 100000 (160900)
195 (91) ---------------- 50000 (80500)
215 (102) --------------- 25000 (40200)
235 (113) --------------- 12500 (20100)
255 (124) ---------------- 6250 (10100)
275 (135) ---------------- 3000 (4800)
295 (146) ---------------- 1500 (2400)
315 (157) ----------------- 750 (1200)
335 (168) ----------------- 325 (520)
355 (179) ----------------- 160 (260)
375 (191) ------------------ 80 (130)
395 (202) ------------------ 40 (65)
Cia shiaip is esmes duomenys daugiau pavyzdiniai ir kalba eina apie automatiniu begiu deziu tepalus, bet tas pats galioja ir variklio tepalams. Siaip duomenys, cia kokiu ~'70-'80, tai su dabartine sintetika galima tiketis, kad viskas bus kiek geriau, bet principas nekinta.
Temp F (C) ------------- Mylios (Km)
175 (79) --------------- 100000 (160900)
195 (91) ---------------- 50000 (80500)
215 (102) --------------- 25000 (40200)
235 (113) --------------- 12500 (20100)
255 (124) ---------------- 6250 (10100)
275 (135) ---------------- 3000 (4800)
295 (146) ---------------- 1500 (2400)
315 (157) ----------------- 750 (1200)
335 (168) ----------------- 325 (520)
355 (179) ----------------- 160 (260)
375 (191) ------------------ 80 (130)
395 (202) ------------------ 40 (65)
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Kazka neteisingai rode, nes kazkur prie 170 laipsniu RS'as patampa jau netepalu ir buna matar kaput...Groozdas wrote:joooo... gam baisiai atrode... pas mane golfeli temp pakildavo iki 225 C... bet su CastroliuRS.. vienas dievas zino kas ten daresi varikly.
Mobile phone# +370 680 34278
Xtra Racing
Xtra Racing
jeigu remtis pateikta lentele, pasiekus 225C varikliukas turejo uzklynyti.
Kazkas negerai su davikliu, arba matyt kylant temperaturoms paklaida auga iki begalybes
Kazkas negerai su davikliu, arba matyt kylant temperaturoms paklaida auga iki begalybes
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
tai chia jauchiu pas tave farengeitus rodeGroozdas wrote:joooo... gam baisiai atrode... pas mane golfeli temp pakildavo iki 225 C... bet su CastroliuRS.. vienas dievas zino kas ten daresi varikly.
p.s. pas valvoline 10W60 VR1 pliupsnio temperatura yra 220 deg C, todel ten pas tave kazkas netvarkoi su parodymais tikrai..
Last edited by romkasponka on 18 Jan 2007, 15:09, edited 1 time in total.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
As neturiu kito paaiskinimo, kad tai buvo farengeitais rodoma temperatura, o ne celcijaus laipsniais. Galbut, nupusho daviklis. Ar turi kita paaiskinima, kaip gali veikti variklis esant 225C temperaturai, kai iprasta variklio darbine temperatura yra 90-100C.Fiend wrote:nu jo, Groozdas katik vidurine baiges, tai sumaishe...
p.s. del tos vidurines, tai cia visai ne i tema..
90-100C cia ausinimo skyscio temperatura. Ir tai paprastai ne galvoj. Ir tai nieko nepasako mums apie tepalo temp groozdo golfe... nors labiausiai tiketina, kad tiesiog kompas/daviklis grybavo.
Davai nerasinejam bile tik rasinet...
Davai nerasinejam bile tik rasinet...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Hi,
O tai kaip manot, jei shviezhutele nestes pusiau sintetika 5w50 pakaito ~140C ilgesni laika (valanda), ja jau deretu pasikeist, ar visgi dar pavazhinet taip 1000km?
Taip uzhkaito speju del to, kad buvo vazhiuojama ant limp home rezhimo, kompas buvo maksimaliai nuvelines degima. Idomu, kad vanduo buvo tik apie 90C.
Pagal shita lentele tai tipo turetu buti dar nieko, puse tepalo resurso, bet neaishku ar taupyt ta stolnika (nes pilti lauk 2 dienu senumo tepala kazkaip lomkes) ar visgi vardan variklio sveikatos paaukot .
Sau
O tai kaip manot, jei shviezhutele nestes pusiau sintetika 5w50 pakaito ~140C ilgesni laika (valanda), ja jau deretu pasikeist, ar visgi dar pavazhinet taip 1000km?
Taip uzhkaito speju del to, kad buvo vazhiuojama ant limp home rezhimo, kompas buvo maksimaliai nuvelines degima. Idomu, kad vanduo buvo tik apie 90C.
Pagal shita lentele tai tipo turetu buti dar nieko, puse tepalo resurso, bet neaishku ar taupyt ta stolnika (nes pilti lauk 2 dienu senumo tepala kazkaip lomkes) ar visgi vardan variklio sveikatos paaukot .
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure