Norejau paklausti ar pas stock S14 yra recirkuliacinis ar koks kitoks BOVas? Turiu susimontaves T28 ant A4 ir pastebejau kad turbinos asele pradejo klibeti isilgai. Turiu itarima kad pradejo klibeti del to kad vazinejau be jokio Bovo del tam tikru priezasciu pora men. Nors pucia pas mane tik 0,6, bet pora sykiu be Wg buvau uzputes ir 1,2-1,5Bar.
Seip kiek mazdaug kainuotu remontas jei beda turboj, gal kas esat remontave?
bowie wrote:vietoj KKK, darytas kolektorius ir dar daug kito sh. na jei ne BOV tai kas belieka: tepalo siurblys?
Tai gal kitas sh patrumpino turba? Reikia ziureti, gal tepimo kanalai gaidys, gal ausinimas. Taip pat prisiminti ar buvo ausinama pries gesinima motoro.
bowie wrote:vietoj KKK, darytas kolektorius ir dar daug kito sh. na jei ne BOV tai kas belieka: tepalo siurblys?
Tai gal kitas sh patrumpino turba? Reikia ziureti, gal tepimo kanalai gaidys, gal ausinimas. Taip pat prisiminti ar buvo ausinama pries gesinima motoro.
variantu aisku gali but ivairiu. tepimo kanalai liko tie patys, ausinimas (vandens) manau nelabai tures itakos. gesinimas tai zn, kaip kada tas laikas skirtingas, kartais ir 30sek tepalaikydavau
keista kad Garrett neturi itakos BOVas, nes kaip sake Turboservisas, KKK ziauriai kencia be jo.
jo, pustum pastoviai 1,5 bar, ir kasdien suktum ratus zieda, gal ir galima butu kalbet apie bov'o nebuvimo pasekmes... o kasdieniniame vazinejame (nesidraskant) net turbinos aushinimas neitakoja nei kiek.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design