Cheap turbo setup: SR20DE & co

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Cheap turbo setup: SR20DE & co

Post by spade »

Jau paciam ima atrodyti, kad kartojuosi, na, bet ta mintis man vis tiek idomi :D

Gal koki per4m projekta padarom - tik reikia kad atsirastu koks savanoris, kuris paaukotu masina, bei dar ir sutiktu apmoket viska :lol:

Kazkas buvo kazkada iskeles kazkokia tokia partine uzduoti:
SR20DE uzturbint iki 200 Ag uz 2500lt (ar kazkaip panasiai - tingiu ieskot)...
Analogiskai zinoma galima uzpusti ir bet koki kita techniskai panashu varikli CA16DE, GA16DE, KA24E/DE (ar net nebutinai Nissan'a), bet savaime suprantama, kad pasiekti rezultatai priklausys nuo pradinio variklio...

Ir jau anksciau sakiau, imho tai nebutu sudetinga:
1. Ismetimo kolektorius nuo Sunny GTiR (GZ pora metosi - esant rimtam interesui manau galima butu viena ipirkti)
2. T3 turbo nuo kokio Saabo ar pan (turint omeny, kad kai kurie zmones sugeba T3 uz 90 lt rast, tai manau, kad uz 300lt kokia nors normalia sumedziot pavyktu). Su T28 butu paprasciau, bet sunkiau rast irgi brangiau.
3. Flianshas-perechodas kad prikabint turbina prie kolektoriaus
4. Ismetimas (ziurke gal kokia nuolaida pritaikytu ;) + "kitaiskas" "tiuninginis" "baciokas")
5. I/c (uz 60lt galima Audi i/c nuo 20v turbo rast... o uz 200lt ir koki rimtesni)
6. Oro vamzdynas (zr. 4) + zarnos (furu ausinimo)
7. Filtras
8. DET'o AFM'as (arba pratekintas stokinis (arba pratekintas DET'o AFM'as ;) )) arba bypassas
9. 370cc inj (s13)
10. DFA
11. Tepalo padavimas (armuota zarna + trisakis pajungimui nuo slegio daviklio)
12. Abratke - slangos gabalas + sudetingoji dalis - i karteri isodint nipeli...
13. Gauges: boost (hansaflex), A/F (diy)
13. Varztai, chomutai etc smulkme
Kurybingai paziurejus i kokius 2k turetu but galima tilpt... Ir dar lieka 500 visokiems widebandiniams reguliavimams bei sukimams ant stendo...

Viskas (atrodo tikrai nieko nepamirshau). Kuro siurblio turetu pakakt (jei netycia ne - nuo mechaninio ipurskimo vokisku masinu pigus, bet labai nashus)... Puciant 0,35bar ir pilant 98, degima galima per 2-5 laipsnius is rankos pavelint nesukant sau galvos gudriom sistemom (na, galima pridet water wapour injection)... FPRas stokinis turetu slegius palaikyt.

Prie tu 0,35 bar turetu but kokie ~200 AG...

Veliau jei yra noras (ir pinigu) galima pridet dar koki ignition retarda (MSD BTM ar SplitSec TMC1) + storesne tarpine, pust ~0,7 ir turetu gautis kokia 250Ag (gal dar su kapeikom)...

Na ir zinoma visad galima pridet visokiu bibelotu: BOV'u, oil catch can'u, oil cooleriu, boost controller'iu etc.
Last edited by spade on 24 Aug 2006, 10:53, edited 3 times in total.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Post by Sheikhas »

Reiketu ta kita nissan foruma pajudinti kur primeru savininkai renkas, gal atsirastu donoras.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
s14a
Posts: 336
Joined: 10 Oct 2003, 20:19

Post by s14a »

Siaip pasyrasyciau tokiam eksperimentui, bet kolkas dar tiek saibu neturiu :D O jei ka tai domina gti-r intake :shock:
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.

User avatar
povke
Posts: 169
Joined: 05 Sep 2005, 15:44
Location: sostinė, Žirmūnai

Post by povke »

Mintis tai tikrai idomi.. 8)
Beje, esu vienas is tu primeru savininku :lol: Butu visai idomu ir tikslinga sutvert viena primera su turbo LT...Bet visa beda slypi uz $$$$....Ir taip sedziu dabar be variklio....,galiu tik paziuret i masina, taip kad kol kas per didelis issukis butu kitas motoras+pakeitimas+turbo.... :wink:
Primera GT (P10)

User avatar
s14a
Posts: 336
Joined: 10 Oct 2003, 20:19

Post by s14a »

Dar stumoklem dugno tepima t.y ausinima padaryt, taip pat ismetimo kolika perdaryt, nes po varikliu turbos tikrai neikisi.AFM jei neklystu lygiai toks pats kaip ir sr20det.Va tik niekaip nesuprantu kam daryt intake nuo GTI_R.?Nors mintis yra paciam ji susivirint.Pasiskaiciavus,kad Max torque butu prie 7000 rpm. Jei kam idomu galiu imest sr20de ir Gti-r sr20det workschop, ten aprasyti skirtumai: t.y veleneliu, vostuvu, stumokliai (kurie kaip nekeista tiek to, tiek to vienodi),na ir t.t
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.

User avatar
McPie
Posts: 675
Joined: 04 Jul 2005, 10:40
Location: Vilnius
Contact:

Post by McPie »

povke wrote:Mintis tai tikrai idomi.. 8)
Beje, esu vienas is tu primeru savininku :lol: Butu visai idomu ir tikslinga sutvert viena primera su turbo LT...Bet visa beda slypi uz $$$$....Ir taip sedziu dabar be variklio....,galiu tik paziuret i masina, taip kad kol kas per didelis issukis butu kitas motoras+pakeitimas+turbo.... :wink:

bg upgrade'ing 1.8 ar 1.6 :?: jei dohc ,o ne sohc tai gal ka ir pabursi smagesnio :twisted:

turejau kazkada minti bg 1.6 patiulinti, bet deja pardaviau ja :(
RX-7 13B TII restauruojamas
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB

User avatar
s14a
Posts: 336
Joined: 10 Oct 2003, 20:19

Post by s14a »

Siaip sr20de tai 2.0 ltr doch'as. ir 280ag ne tai jau sunkiai padaromi!
Nieko tikiuos kad vasara tiek ir bus. :twisted:
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

s14a wrote:Dar stumoklem dugno tepima t.y ausinima padaryt
Kalba ejo apie "pigiai" o ne apie spare no expence 1MW build up...
Va tik niekaip nesuprantu kam daryt intake nuo GTI_R.?
As irgi nesuprantu :roll:
Jei kam idomu galiu imest sr20de ir Gti-r sr20det workschop
Ka butent tu cia turi omeny?
Siaip sr20de tai 2.0 ltr doch'as. ir 280ag ne tai jau sunkiai padaromi!
Cia turbo ar atmosferiniai Ag? Nes apie atmosferinius tai tik pasvajot galima... O jei turbo, tai bent jau rimtesnio piggybacko reix...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Post by Conan »

s14a wrote:Siaip sr20de tai 2.0 ltr doch'as. ir 280ag ne tai jau sunkiai padaromi!
Na, na, kvepia CALSONIC Primera :P
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
s14a
Posts: 336
Joined: 10 Oct 2003, 20:19

Post by s14a »

Citata:
Siaip sr20de tai 2.0 ltr doch'as. ir 280ag ne tai jau sunkiai padaromi!

Cia su Turba..

Citata:
Va tik niekaip nesuprantu kam daryt intake nuo GTI_R.?
Manau tam, kad su turba ir stock intake butu per didele pasipriesinimas dideliu sukiu diapazone(t.ynezinau kaip pasakyt, bet suprantu kodel?).Jei rasiu link'a imesiu.


Citata:
Jei kam idomu galiu imest sr20de ir Gti-r sr20det workschop
T.y GTI sr20de ir gti-r sr20det manual'a. beto ten galima rasti ir kitu nissan varikliu sr16de ir t.t uzima 300mb.
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.

User avatar
kaimietis
Posts: 397
Joined: 18 Oct 2004, 10:02
Location: Cambridge

Post by kaimietis »

nu N/A nissanistai, kur jus???

edit. paskelbiau ir nissanu klubo forume. vis daugiau sansu kad kas susidomes.
MICRA dci 82 ag
S2000

User avatar
Vasiukas
Posts: 466
Joined: 09 Nov 2005, 10:18
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vasiukas »

Dar 100nx.lt sita "paskelbsiu". Renkasi ten vaikai "aktyvus" gal koks uzsikablius. Plius vienas kazkada buvo nusvaiges del tokio projektuko bet kaip supratau pinigu pagailo.

O beje nesmarkiai nusimanau bet ar su suspaudimo laipsniu nieko daryt nereiktu tokiam projektui?

User avatar
s14a
Posts: 336
Joined: 10 Oct 2003, 20:19

Post by s14a »

puciant 0.4`0.5 bar nereiktu, esant geram ic
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.

User avatar
Vasiukas
Posts: 466
Joined: 09 Nov 2005, 10:18
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vasiukas »

s14a wrote:puciant 0.4`0.5 bar nereiktu, esant geram ic
velgi nusimanymo stoka, bet jau tiekto, neuzpykit uz klausimus :D

O jei be i/c?

User avatar
s14a
Posts: 336
Joined: 10 Oct 2003, 20:19

Post by s14a »

uztenka man tu ziniu!!
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.

User avatar
Vasiukas
Posts: 466
Joined: 09 Nov 2005, 10:18
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vasiukas »

s14a wrote:uztenka man tu ziniu!!
Buvo klausimas o ne teiginys ;)

O JEIGU BE IC??

User avatar
ED$KA
Posts: 135
Joined: 25 Mar 2005, 21:24
Location: Vilnius

Post by ED$KA »

Jeigu tureciau antra masina ... tai sutikciau ... ir babkiu tiek laisvai yra ...
Bet kakzkaip cuju bus daugiau vargo negu galios ....
91' Primera GT SOLD
07' Octavia RS

User avatar
s14a
Posts: 336
Joined: 10 Oct 2003, 20:19

Post by s14a »

detonacija
s14a race edition ~250 ag FOR SALE!
Sunny GTI circuit race car.

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Post by Laimis »

Prie to pacio klausimas. Zmogelis amerikoj turi S14 240SX, tai neapsisprendzia ka daryti, ar swapinti SR'a ar turbinti ta pati KA varikli, nes kaina iseitu panasi.
SR'a neaisku koki isidetu ir turetu tik 200hp stocka, o jei turbintu tai ir varikli perrinktu ir turbina kokia normalesne iskarto nusipirktu.. Taip atrodo kad lygtais turbinti KA butu geriau, bet gal tas KA variklis nepatvarus arba blogo dizaino, visi ten del tu SR'u svaigsta (apie RB nekalbu :? ) ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Vasiukas
Posts: 466
Joined: 09 Nov 2005, 10:18
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vasiukas »

Gal USA maziau problemu gaut VET varikli? :roll: Nezinau kokiai rinkai jis buvo skirtas. Bet yra SR20VET su 280 standartiniu AG. Montuojamas berods i X-Trail GT ar kazkas panasaus.

User avatar
ED$KA
Posts: 135
Joined: 25 Mar 2005, 21:24
Location: Vilnius

Post by ED$KA »

VET tik JDM rinkai skirtas ...
91' Primera GT SOLD
07' Octavia RS

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

s14a wrote:Manau tam, kad su turba ir stock intake butu per didele pasipriesinimas dideliu sukiu diapazone(t.ynezinau kaip pasakyt, bet suprantu kodel?).Jei rasiu link'a imesiu.
Na, manau, kad std isiurbimo kolektorius problemu nesudarytu iki kokiu 500 Ag (kaip minimum)... o mes cia kalbam apie 200+ chiut...
ED$KA wrote:Bet kakzkaip cuju bus daugiau vargo negu galios ....
Bijai vilko - neik i miska... atrodo akivaizdu.
Juolab, kad stengiantis padaryti nebrangiai tikrai nebus tas variantas, kad sumoki pinigus ir sedi-rukai: kartais reikia subine pajudint... :evil:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Post by Laimis »

Spade, kada turbinsi savo britva a.k.a swift ? :D
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Turbinsiu? Greiciausiai niekada :roll:

:lol:

Bet cia OT
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
povke
Posts: 169
Joined: 05 Sep 2005, 15:44
Location: sostinė, Žirmūnai

Post by povke »

McPie wrote:
povke wrote:Mintis tai tikrai idomi.. 8)
Beje, esu vienas is tu primeru savininku :lol: Butu visai idomu ir tikslinga sutvert viena primera su turbo LT...Bet visa beda slypi uz $$$$....Ir taip sedziu dabar be variklio....,galiu tik paziuret i masina, taip kad kol kas per didelis issukis butu kitas motoras+pakeitimas+turbo.... :wink:

bg upgrade'ing 1.8 ar 1.6 :?: jei dohc ,o ne sohc tai gal ka ir pabursi smagesnio :twisted:

turejau kazkada minti bg 1.6 patiulinti, bet deja pardaviau ja :(
Tai kad ten sohciukas.... 8) (cia kalba apie 323, jei ka) ka ten jau labai pribursi....
Primera GT (P10)

Post Reply