stabdziai: kaladeles ir diskai
thx Mar10 uz tai ka surasei, bet siuo metu finansai leidzia tik susidet naujus idksus ir kaladeles. master cylinderj ua pakeiciau. del swapo - nera laiko, ralis ant nosies, tai dedu na ne tai kad ka randu, bet panasiai. diskai bus tanagros brembo, kaladeles matyt kad kashiyamos. supportu valymas ir slangu keitimas kadanors bus bet ne dabar. nes ir taip biudzetas virsytas gerokai....
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Pritariu Martinui, geriausias upgreidas yra OEMas nuo galingesnio modelio (jeigu toks yra), o jei tai netenkina kaip ir sakiau sport crossdrilled ar slotted diskai su atitinkama periferija.
O Kashijamos/nishimbo greenpeace kalades su oem'iniais diskais visai normaliai draugauja (sudroziau kelis komplektus)
O Kashijamos/nishimbo greenpeace kalades su oem'iniais diskais visai normaliai draugauja (sudroziau kelis komplektus)
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
va patarciau nelaukt ir nemastyt, valymas yra butinas procesiskai keiciant kalades, kitaip "sues" kasnors kanors, arba kalade arciau cil isdils greit.Hassan wrote:..........
......
............ supportu valymas ir slangu keitimas kadanors ...
..............
....
as jau nekalbu kad efekto bus nulis jei suportai nedirbs kaip reikia ! kam tada tie visi navarotai
slangos gal ir pakentes, bet stulpai brangus seis laikais bent patikrinti vertetu.
poliravimas ce jau kai "restauruoji" suportus, ten reik keisti tokius "sliauziojancius varztus ir yvores( firminiuose kaladeliu komplektuose kartais jau ideti buna ) nes buna suportas "skesuojasi" ar klynija....
ir poliruojama jei cilindriukas "pagavo" rudijima..... jei cilindriukas hromintas ar aliumininis (moto) reik pazet suporto "vidine isore" kur stumokliukas vaiksto, ja ir isvalyt ir poliruot...
seip blec ten nemalonus darbai yra, bet efektyvus :D:D
ypac auto ten purvina tai nu nx...
ir poliruojama jei cilindriukas "pagavo" rudijima..... jei cilindriukas hromintas ar aliumininis (moto) reik pazet suporto "vidine isore" kur stumokliukas vaiksto, ja ir isvalyt ir poliruot...
seip blec ten nemalonus darbai yra, bet efektyvus :D:D
ypac auto ten purvina tai nu nx...
as ben pora kartu metuose pereinu ir pravalau/pramiklinu visas tas ivores ir gumeles, kitaip taip uzhkirmija, kad nebevaikshto visai suportai ir stabdo kreivai
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
sakau, cylindriuku as nepoliruociau. Ftulkes ir varztai turi maudytis guoliniam tepale ir dengti naujom gumom. Siaip skirtingu modeliuku tos sistemo yra gana skirtingos. Pvz mano dodge stumokliukai stabdziu yra plastikiniai. Honda kivi neardziau niekad.r7kyc82k wrote:poliravimas ce jau kai "restauruoji" suportus, ten reik keisti tokius "sliauziojancius varztus ir yvores( firminiuose kaladeliu komplektuose kartais jau ideti buna ) nes buna suportas "skesuojasi" ar klynija....
ir poliruojama jei cilindriukas "pagavo" rudijima..... jei cilindriukas hromintas ar aliumininis (moto) reik pazet suporto "vidine isore" kur stumokliukas vaiksto, ja ir isvalyt ir poliruot...
seip blec ten nemalonus darbai yra, bet efektyvus :D:D
ypac auto ten purvina tai nu nx...
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
As dabar irgi vazineju su Kashiyama'os kaladelem ir esu tikrai patenkintas.Aisku, jokiose varzybose nedalyvauju, bet miesto salygom ir ekstremalesnio stabdymo rezimais jos tikrai puikiai veikia..Beje, man necypia, kaip kazkas minejo..Hassan wrote:... diskai bus tanagros brembo, kaladeles matyt kad kashiyamos. i....
PS: ir JOKIAIS BUDAIS nepatarciau det ICER, apie kurias Torva snekejo...Visiskas s...As jas ismeciau net nesunaudojes..Mieste 2-3 staigus pastabdymai nuo kokio 110 iki kokiu 20 ir stabdziu ner.. .man tai buvo pacios prasciausios kaladeles gyvenime...
Kalbu apie metaliniu cilindriuku poliravima.. Jei cilindriukas yra nors kiek parudyjes - poliruok, valyk... geriausia ji ismesti, tikriausiai kartu su suportu.. :/ (nes suporto sieneles bus irgi parudijusios)
O pats poliravimas nera "agresivus", tiesiog tam, kad nuvalyti "nuosedas" ir pagerinti glianca, nupoliravus, pasikeicia netgi blizgesio spalva - nuo pilkos prie baltos.. Negaliu tvirtinti, bet visai gali buti jog jie yra chromuoti.
Ir nezinau apie juokius guoliu ar ko sutepejus... nauduoju rozines spalvos tepala, ieinanti i toyotos originalu remkomplekta..
Del purvino darbo sutinku.... LABAI LABAI LABAI bjaurus darbas, lyg DEPO dirbtum.. su traukiniais.
O pats poliravimas nera "agresivus", tiesiog tam, kad nuvalyti "nuosedas" ir pagerinti glianca, nupoliravus, pasikeicia netgi blizgesio spalva - nuo pilkos prie baltos.. Negaliu tvirtinti, bet visai gali buti jog jie yra chromuoti.
Ir nezinau apie juokius guoliu ar ko sutepejus... nauduoju rozines spalvos tepala, ieinanti i toyotos originalu remkomplekta..
Del purvino darbo sutinku.... LABAI LABAI LABAI bjaurus darbas, lyg DEPO dirbtum.. su traukiniais.
butu gerai, jei skirtumete cilindra nuo stumoklio. O siaip su viskuo sutinku, tik dar del to purvo....tepalas ne purvas Bjauru yra tol, kol neprieini prie dar bjauresnio.Man uzseme garaza po liuciu, o suportai visi voliojosi apacioj. Tai tas ju ardymas as jum pasakysiu yra siemku gliaudymas Turejau kruva isardyti skubiai - joukun darbz.Mar10 wrote:Kalbu apie metaliniu cilindriuku poliravima.. Jei cilindriukas yra nors kiek parudyjes - poliruok, valyk... geriausia ji ismesti, tikriausiai kartu su suportu.. :/ (nes suporto sieneles bus irgi parudijusios)
O pats poliravimas nera "agresivus", tiesiog tam, kad nuvalyti "nuosedas" ir pagerinti glianca, nupoliravus, pasikeicia netgi blizgesio spalva - nuo pilkos prie baltos.. Negaliu tvirtinti, bet visai gali buti jog jie yra chromuoti.
Ir nezinau apie juokius guoliu ar ko sutepejus... nauduoju rozines spalvos tepala, ieinanti i toyotos originalu remkomplekta..
Del purvino darbo sutinku.... LABAI LABAI LABAI bjaurus darbas, lyg DEPO dirbtum.. su traukiniais.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
jei permetus ratus nieks nepasikeicia, teks lupti stabdziu diskus ir valyti kontakto plota ziaurei,(disko su stebule) ir reik ziuret vietoj,buna kitu niuancu, ce gana uzpisantis darbas rasti musimo priezastiMinde_Kei wrote:pabandyk uzsimesti kitus ratus i prieki200sxS14a wrote:Visko tiek daug apie suportus papasakojot....
O gal pas mane del suportu taip musha stabdat:( Blin
o kodel nieks nieko nekalbat apie aftermarketinius didesnius diskus ir suportus? ar cia jus i kaina atsizvelgdami nuo kitu masinu norit det ?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
del ivaizdzio tai nelabai supratau nenori vaizduot sport car ?Mar10 wrote:Man kaina ir ivaizdis netinka..
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy