klausimas del probe su 2.5, variklio keitimo
klausimas del probe su 2.5, variklio keitimo
Sveiki, yra galimybe nebrangiai paimt probe su uzkaltu 2,5 varikliu. Tai vat turiu toki klausima, ar 2,5 europieciu ir amerikonu probu varikliai skiriasi? o nuo mazdos mx-6, ar 626 toks pat 2,5 variklis tinka? jei ne, tai kas netinka? beje, gal kas yra keites? butu malonu kad kuo skubiau atrasytu kas nors zinantis, nes jei perku, tai reik skubiai. beje, kiek toks variklis galetu kainuot?
Makaronus kabina ta vista. Aishku kad periferija gali skirtis, o blokui su galva imho px tai.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
mx-6 ejo su tokiu, analogishkas probui.
O del tikimo, cia reikia konkreciai ziureti, nes japashkes kartais megsta kokia gr deza kitokia prisukti kas metai ar dar ka nors sugalvoja...
O del tikimo, cia reikia konkreciai ziureti, nes japashkes kartais megsta kokia gr deza kitokia prisukti kas metai ar dar ka nors sugalvoja...
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
manau logiska kad ecu nustatymai tarp eu/usdm/jdm gali skirtis (pagalvokim apie skirtumus degaluose), visa kita TURETU buti vienoda. siaip pasiulymas pasieiskoti google daugiau info (o jos ten apie kl variklius pilna), cia zmones praktikoje su tokiais keitimais matyt nelabai susidure.
The wheels of his ....... exploding on the highway like a slug from a .45.
Gripping the wheel, his knuckles went white with desire!
400 horsepower of maximum performance piercing the night...
This is black sunshine
Gripping the wheel, his knuckles went white with desire!
400 horsepower of maximum performance piercing the night...
This is black sunshine
Sveiki,
šiek tiek panaši tema tai nekursiu naujos.
Kaip protingų žmonių noriu paklausti. Kiek APYTIKSLIAI (na aišku ne 1-10000 lt ribose, tokias ir pats galiu apibrėžti) galėtu kainuoti 2,5 V6 įstatymas į MX-3 (1,8 V6) modelį.
Toks swapas yra gan dažnas štatuose. Internete yra ne vienas aprašymas todėl manau kad pas teisingus meistrus tai neturėtų sukelti ypatingai daug problemų ir laiko.
Ką manot?
šiek tiek panaši tema tai nekursiu naujos.
Kaip protingų žmonių noriu paklausti. Kiek APYTIKSLIAI (na aišku ne 1-10000 lt ribose, tokias ir pats galiu apibrėžti) galėtu kainuoti 2,5 V6 įstatymas į MX-3 (1,8 V6) modelį.
Toks swapas yra gan dažnas štatuose. Internete yra ne vienas aprašymas todėl manau kad pas teisingus meistrus tai neturėtų sukelti ypatingai daug problemų ir laiko.
Ką manot?
na va, nusipirkau. bbzn, gal dar ir nieko tam varikliui, vienu zodziu kai ijungi degima viskas normaliai, bandai sukt starteriu - visos lemputes uzgesta, ir niekas nevyksta, gal cia tik starteryje beda...tikiuosi..na vakare po darbo reiks biski praardyti, ziuresiu kas ten negero. traukiant vest nebandziau
mase pracheckink
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
nu jo, reiks kazka bandyt po darbo daryt, sianakt tik apie 12 val parsitempiau. akumas dar blyn isstipo, kol partempiau su ijungtu avariniu. reiks kazkaip pabandyt pakraut. dar vakar kol buvo geras, tai kaip sakiau - ijungi degima, po to bandai starteri sukt - viskas uzgesta. tai arba akumas gatavas buvo, arba kazkur trumpina, kazkas su laidais, ar paciu starteriu, ar kontaktais. siaip is pradziu, kaip sake, kad variklio defektas yra, gal dirzas trukes (kalbejo savininko draugas, ar kaliega), bet vakar perkant su jos savininku kalbejau, tai sake kad jam vokietys minejo kas kazkas su starteriu, ar uzklinijo, ar kas ten, tai reiks vakare pasiimt akuma pakraut, ir noriu nusiimt dirzelio apsauga, paziuret ar netrukes.
buvau nuemes dali plasmasiniu apsaugu - dirzas lyg ir geras. dar po to serviso knygute pavarciau, dar lipdukas uzklijuotas kad pries 87kkm keistas dirzas, tai nemanau kad butu galejes nutrukti. na bet dar reiks ryt kita puse plasmasiu nuimt, ir ziuret kas ten, siandien jau tamsu. garazo neturiu, o aiksteleje deja nepasisviesi:( tai dabar planuoju nuimt kita puse plasmasiu, jei dirzas netrukes, bandysiu pakrautu akumu vesti, jei ne - traukti, ziuresiu ar vedasi, na ar bent jau prasisuka variklis (ta prasme ar neuzklinijes). siaip tepalas pries 2 ar 4kkm keistas, tai sviesus, grazus, tai irgi nesitiki kad galejo uzkalt. gal kas pasiulys, patikrinus kita puse variklio dirzo, pakrovus akuma, nuo ko kito pradet tikrint?
idomiai tu cia...
pabandyk varikli prasukti tiesiog raktu uz alkununio shkivo varzto, pries tai galima zvakes issukti, kad lengviau suktusi.
pabandyk varikli prasukti tiesiog raktu uz alkununio shkivo varzto, pries tai galima zvakes issukti, kad lengviau suktusi.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
as nelabai ikertu - tu imi masina su variklio defektu, neturi nei garazo nei irankiu tolkom kaip suprantu, paskui lupioji plastmasikes ir paskui eini namo rasyti klausimu i interneta? Nu zinai. Ilgas ir kupinas mysliu tavo kelias bus! Tai geriau klausk cia kur rasti gera meistriuka ir tempk pas ji. Bo su dabartinem ziniom ir galimybem rasysi cia klausimus visa ziema.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
na o ka daryt?radau uz gera kaina, ir paemiau . siaip sestadieniui jau esu susitares, i servisa pas pazystama. bet gi idomu labai, kas ten, tai ir palupineju po darboebola wrote:as nelabai ikertu - tu imi masina su variklio defektu, neturi nei garazo nei irankiu tolkom kaip suprantu, paskui lupioji plastmasikes ir paskui eini namo rasyti klausimu i interneta? Nu zinai. Ilgas ir kupinas mysliu tavo kelias bus! Tai geriau klausk cia kur rasti gera meistriuka ir tempk pas ji. Bo su dabartinem ziniom ir galimybem rasysi cia klausimus visa ziema.