Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Tai va permeciau motora 1.8 BP 103kw is mazdos mx5 1999m. su variklio laidais ir kompu. Laidai is variklio skyriaus su dviem fiskem susijungia su kompu ir ant kompo lieka viena fiske kuri yra kompo maitinimas, imobilaizeris, diagnostikos iseinantys laidai ir t.t... Zodziu turiu visus laidus nuo naujo motoro bandziau autgaudyti per schemas kaip kas kur susijungia, bet galutiniam rezultate vistiek negavau kibirksties...
Nezinau ar beda sujungime ar beda imobilaizeryje. Imobilaizerio visas komplektas yra (raktas, antena, blokelis).
Ieskau zmoniu/minciu kas galetu padeti vakare susijungti ir galbut pagaliau uzkurti. Gal atsiras isminciu kurie pades
Tikrai neliksiu skolingas...
Nezinau ar beda sujungime ar beda imobilaizeryje. Imobilaizerio visas komplektas yra (raktas, antena, blokelis).
Ieskau zmoniu/minciu kas galetu padeti vakare susijungti ir galbut pagaliau uzkurti. Gal atsiras isminciu kurie pades
Tikrai neliksiu skolingas...
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Bent jau miestą nurodyk
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Sorry
Vilnius
Vilnius
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
http://www.per4m.lt/forum/memberlist.ph ... ile&u=1855 šitas žmogelis swapino iš 1.6 į 1.8 (tiesa mx-3 bet manau tai esmės nekeičia) brūkštelk jam PM'ą užklausk.
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
o nebus kartais taip, kad ten OBD kompas, o 1.6 - senesnė ir neturi OBD pravodkės?
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Na OBD nematyti. Diagnostiko jungtis sena kaip ir buvo pas mane... o jei ir OBD ka tai lemia, juk ten tik diagnostikos iseimai manau uzkurimui tai neturetu tureti itakos...
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
seip pravodke beveik tokia pati . Tik viska sujungus perkarauna generatorius. Kai sau dejausi 1.8 bp gt tai viskas tiko . Ir iskart uzsivede.
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Žinau, sena tema, tačiau prikelsiu - gal kam ateityje prireiks.
Dedant BP variklį į NA kėbulą didžiausias galvos skausmas yra pravodkė. NA yra vienos dalies (variklio ir viso kėbulo ji yra viena), o NB dviejų dalių (variklio pravodkė atsijungia nuo kėbulo pravodkės) ir NB turi OBD, ko neturi NA.
Taigi dedant 1.8 vietoj 1.6 reikia palikti 1.6 pravodkę ir ECU (jis puikiai valdo 1.8 ir jo purkštukus). Taip pat reikės:
*Palikti 1.6 termostato housing'ą su termo davikliu (jis įjungia feną - vieno kontakto);
*Palikti 1.6 termo daviklį bloko gale (jis siunčiu informaciją į gauge'ą spidometre - vieno kontakto);
*Palikti 1.6 termo daviklį bloko gale (jis feed'ina ECU su temperatūros informacija - dviejų kontaktų);
*Perdėti CAS'ą nuo 1.6 ant 1.8 (nusiima kamštis nuo išmetimo veleno ir tiesiog įsimauna);
*Šiek tiek perdaryti coil pack'o laikiklį (nuo 1.6) ir pakabinti ant įsiurbimo veleno pusės;
*Pasigaminti adapterį, kad užsidėtų 1.6 gazo sklendė su TPS ir IAC (dedasi 1.8 įsiurbimo kolikas);
*Sugalvoti išeitį su generatoriumi (niuansai su senaisiais 1.6 yra alkūniniame velene, nes pagal jį skiriasi pagrindinis škyvas - 1.8 eina su juostiniais diržais, 1.6 su V formos. Plius, 1.6 ECU nevaldo generatoriaus įtampos, ką daro 1.8 kompas, todėl reikia generatoriaus nuo 1.6 arba nuo 1.8 NA miatos);
*Dėti smagratį su sankaba nuo 1.6 (lengvesnis smagratis, geriau apsukas renka);
*1.8 įsiurbimo kolektoriuje uždengti/užvirinti EGR skyles;
*1.8 Išmetimo kolike užvirinti EGR skylę;
*Perdėti kuro slėgio reguliatorių nuo 1.6;
Ir praktiškai viskas, ko reikia, kad automobilis važiuotų su 1.6 ECU ir 1.8 varikliu Pats naudoju ir viskas ok.
Aišku, yra savų niuansų - dėl 1.6 ECU reikia naudoti 1.6 oro srauto matuoklę, kuri yra ne korinė, o sklendinė. Todėl nuo 6.5k RPM nebepamatuoja tiek oro srauto, kiek reikia, todėl šiek tiek nukenčia AG (vietoj 103kW žmonės išsuka ~96kW). Ir neveikia VICS sklendės. Šitas smulkmenas geriausiai išsprendžia programuojamas kompas, bet kaip sakoma - su laiku
Dedant BP variklį į NA kėbulą didžiausias galvos skausmas yra pravodkė. NA yra vienos dalies (variklio ir viso kėbulo ji yra viena), o NB dviejų dalių (variklio pravodkė atsijungia nuo kėbulo pravodkės) ir NB turi OBD, ko neturi NA.
Taigi dedant 1.8 vietoj 1.6 reikia palikti 1.6 pravodkę ir ECU (jis puikiai valdo 1.8 ir jo purkštukus). Taip pat reikės:
*Palikti 1.6 termostato housing'ą su termo davikliu (jis įjungia feną - vieno kontakto);
*Palikti 1.6 termo daviklį bloko gale (jis siunčiu informaciją į gauge'ą spidometre - vieno kontakto);
*Palikti 1.6 termo daviklį bloko gale (jis feed'ina ECU su temperatūros informacija - dviejų kontaktų);
*Perdėti CAS'ą nuo 1.6 ant 1.8 (nusiima kamštis nuo išmetimo veleno ir tiesiog įsimauna);
*Šiek tiek perdaryti coil pack'o laikiklį (nuo 1.6) ir pakabinti ant įsiurbimo veleno pusės;
*Pasigaminti adapterį, kad užsidėtų 1.6 gazo sklendė su TPS ir IAC (dedasi 1.8 įsiurbimo kolikas);
*Sugalvoti išeitį su generatoriumi (niuansai su senaisiais 1.6 yra alkūniniame velene, nes pagal jį skiriasi pagrindinis škyvas - 1.8 eina su juostiniais diržais, 1.6 su V formos. Plius, 1.6 ECU nevaldo generatoriaus įtampos, ką daro 1.8 kompas, todėl reikia generatoriaus nuo 1.6 arba nuo 1.8 NA miatos);
*Dėti smagratį su sankaba nuo 1.6 (lengvesnis smagratis, geriau apsukas renka);
*1.8 įsiurbimo kolektoriuje uždengti/užvirinti EGR skyles;
*1.8 Išmetimo kolike užvirinti EGR skylę;
*Perdėti kuro slėgio reguliatorių nuo 1.6;
Ir praktiškai viskas, ko reikia, kad automobilis važiuotų su 1.6 ECU ir 1.8 varikliu Pats naudoju ir viskas ok.
Aišku, yra savų niuansų - dėl 1.6 ECU reikia naudoti 1.6 oro srauto matuoklę, kuri yra ne korinė, o sklendinė. Todėl nuo 6.5k RPM nebepamatuoja tiek oro srauto, kiek reikia, todėl šiek tiek nukenčia AG (vietoj 103kW žmonės išsuka ~96kW). Ir neveikia VICS sklendės. Šitas smulkmenas geriausiai išsprendžia programuojamas kompas, bet kaip sakoma - su laiku
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
kad veikia su 1.6 kompu tai ok,bet tu bent nutuoki koks ten mapas?nemanai,jog 1.6 ir 1.8 mapai tikrai skiriasi ir tu vaziuoji nematu?is isvaizdos dirba gerai
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Už "balos" negalė taip važiuoja. 1.6 ECU palaiko purkštukus iki 300cc berods, 1.6 eina ~170cc, o 1.8 205cc. Mišinys riebokas, bet geriau riebesnis, nei per liesas.
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
siaip ne beda pakurt viska su 1.8 pravodke,ysigilinus tikrai nebutu bedu,juk as analogiska varianta dariau su 2.0 ir 2.2 Mazdos pravodke,kaip ir apibudinai,vos neidentiski skirtumai pravodkiu,bet paleidus po to kaip reik,nieko nemodinant,patikek koks pasidare skirtumas
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Patikėk, prieš darant šitą swap'ą, daug naktų išvarvinus akis internetuose ir pasikalbėjus su daug kuo kas tai darė tiek vienu tiek kitu būdu - visi patarė kurt ant 1.6 pravodkės, o po to su laiku dėti megasquirt, jeigu bus poreikis.
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
as suprantu,kad tai lengviausias variantas,bet ne visada kas lengviausia geriausia,o jei galvot apie stand alone,tai nafik isvis tas pravodkes swapas,tikrai daug nervu susitaupytu
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Dėl to ir ne'swap'inau pravodkės Aišku, su 1.8 kompu ir originalia pravodke automobilis važiuotų tikrai geriau, nesiginčiju Originalas yra originalas.
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Ką reiškia "ECU palaiko purkštukus"? Paaiškink. ECU palaiko kad ir litrinius, tik pažiūrėk, kad nebūtų low impendance purkštukai ant high imp. kompo, ir tiek žinių.slimas1 wrote:Už "balos" negalė taip važiuoja. 1.6 ECU palaiko purkštukus iki 300cc berods, 1.6 eina ~170cc, o 1.8 205cc. Mišinys riebokas, bet geriau riebesnis, nei per liesas.
Juokinga iš tikro
Atsisėdau vieną vakarą ir susimapinau 1.6 vs 1.8 pravodkes. Pratempt reiks keletą naujų laidų, paslėpt kažkiek egzistuojančių 1.6 fiškių, kurios nebus naudojamos, ir palituot egzistuoajnčią 1.8 engine to body harness fiškę prie 1.6 pravodkės, kad būtų "click click" sujungimo būdas su galimybe revertinti pokyčius. Darbo dar mažiau, nei vargo su škyvais, generatoriais, termostatų dangteliais ir panašiai, tik smegenis truputį pasukt reikia.
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
kartais lengviau perskaityt tai ką darė kitas ir nukopijuoti, negu pasukus galvą suprasti kas kur kaip ir kodėl ir padaryt "taip kaip reikia".
nors skirtingų žmonių "taip kaip reikia" irgi būna skirtingas.
nors skirtingų žmonių "taip kaip reikia" irgi būna skirtingas.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Tiem, kas supranta elektros schemas, papraščiau pakeist visą pravodkę, o aš asmeniškai elektroje visiškai nesigaudau ir nekišu nagų ten, kur po to daugiau bėdų gali būti. Geriau man atsukt kelis varžtus ir pakeist detalę, nei sukt galvą ir keušus valandų valandas kaip ta elektros schema atrodo.
Justai, 1.6 ECU sugeba valdyti purkštukus, kad neperpylinėtų.
Justai, 1.6 ECU sugeba valdyti purkštukus, kad neperpylinėtų.
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
kokiu budu jis valdo,kad neperpilinet?cia jau butu vienas is top kompu
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Mokėdamas dar niekas negimė.slimas1 wrote:Tiem, kas supranta elektros schemas, papraščiau pakeist visą pravodkę, o aš asmeniškai elektroje visiškai nesigaudau ir nekišu nagų ten, kur po to daugiau bėdų gali būti. Geriau man atsukt kelis varžtus ir pakeist detalę, nei sukt galvą ir keušus valandų valandas kaip ta elektros schema atrodo.
Justai, 1.6 ECU sugeba valdyti purkštukus, kad neperpylinėtų.
Su narrowband O2 sensorium jis tikrai perpylinėja, nė neabejoju. Paprasčiausiai ECU veikia pagal principą "given that air is X, DC is Y" -> kai pakeiti purkštukų našumą, o DC prie X air palieki tokį patį, gauni situaciją, kurią ir reikia vadinti "per daug kuro".
AFR'us matavai?
Kad kuriasi ir važiuoja - cool. Yra nemažai žmonių, kurie neturėtų daugintis, bet vis tiek tai vyksta. Tačiau tai nereiškia, kad tai yra naudinga visuomenei
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Aš suprantu, kad smagiausia forume visus pyzdavot, arba išvis lengviausia nusipirkt kito projektą ir būti cool
https://www.flyinmiata.com/support/inst ... .8swap.pdf <- Pasiskaitom
https://www.flyinmiata.com/support/inst ... .8swap.pdf <- Pasiskaitom
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
nieks dzedai nepyzdavoja,tiesiog sakom,jog jei daryt,tai daryt gerai
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Nu aš tai nesiskundžiu tebūnie, kad ir peripilynėja to kurio, bet kuro sąnaudos mažesnės nei kai buvo 1.6 originalas, trauka geresnė ir bėdų nematau (tpfu tpfu tpfu)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Jau tikrai lengviausia nusipirkt nebaigtą, paskui taip viskas aišku ir be netikėtumų būna paleidžiant
Kalba eina apie tai, kad kai kažką teigi, tai būk malonus, išmanyk, o tai paskui ir gimsta urban mitai apie varines tarpines ir stebuklingai compatible mazda kompus forumus pavartyt negana, reik biškį ir rankas pasitepaluoti.
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
Forumus skaitant automobilis pats swap'o nepasidarė, tepaluotos rankos padarėsaukstas wrote: forumus pavartyt negana, reik biškį ir rankas pasitepaluoti.
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS
Re: Mazda mx5 1.6 Swap -> 1.8 (BP) 103kW
1.6 85kw -> 1.8 103kw su NB 1.8 ECU. Užsikūrė iš pirmo karto.