Mazda MX3 + 1.8BP variklis

323 GTX, GTR; 626 turbo; RX-7; MX-5 etc performance modeliai (taip pat Ford Probe bei kiti Ford modeliai, kurie shiaip jau yra Mazdos ;) ).
User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by roolis »

Ismetimas isore 70,vidus 66,ir pasipriesinimo pakankamai palikta,viskas paskaiciuota,zinojau kad per laisvas bus cherovai,tiesiog stokinis buvo supuves,tai paskaiciavau,kad det koky turgu tas pats gaunasi,ka nauja paciam pasidaryt
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by simioras »

fale postas :oops:
Last edited by simioras on 07 Dec 2009, 23:48, edited 1 time in total.
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by gess »

simioras wrote:4mm sienele :lol: ?kiek jis sveria ir is kokio cia kanaleikos vamzdzio :lol: Duodat hebra....
Sunkoka su matematika? Siaip sienele 2mm gaunasi :D

User avatar
simioras
Posts: 1015
Joined: 19 Oct 2008, 21:33
Location: kaunas

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by simioras »

ai nu jo :oops:
sorry
underground customs:remonto bei tobulinimo paslaugos
8 683 11198
rps13

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by gess »

O snekant apie diametra, tai tikrai 70 labai perdaug. Tokios galios varikliui, matyt, apie 50mm butu tinkamiausias ismetimas.

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Conan »

gess wrote:O snekant apie diametra, tai tikrai 70 labai perdaug
Cia su atsarga, po to kai atsiras pinigu, bus turbo, stand-alone ir daug AG :)
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Sheikhas »

nepaveš jis to vamzdžio :lol:
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by saukstas »

Andriau, susitiksim kada, pasivėžinsim ir suprasi, kad tas turbovariantas yra gerokai pranašesnis už atmo. Nepyk, bet visi tau sako, kuria kryptim eiti labiau apsimoka - iš šito motoro kaip atmosferiko kažko labai doro nepadarysi be gerokai didesnių sumų, nei esi pasirengęs sukišt.

Da best way geram performansui - turbo + megasquirt. Protingai darant (neskubant ir žinant, kur pigiau ir geriau), sutilpsi į kokius 2,5k Lt. Net stūmoklių nereik pirkt, suspaudimo laipsnis - 9,2. Pučiau 0,6, kiekvienam išvažiavime į miestą redlainus mato, prieš pat slalomą vienam aerodrome pamečiau mbc varžtą ir taip wastegate aktuatorius visiškai nebematė slėgio - pūtė kiek eina. Atlaksčiau slalomą su > 1 bar ir nieko.

Tau ko reikia - purkštukų, turbos, kompo, pravodkės, vamzdynų ir koliko. Motoras pats savaime yra labai tinkamas turbo projektams, laikys tau ir 250+ ag (miatose identiškas stovi, o chebra, kai prisirūko, tai ir 300 ag atsisuka ant stock vidurių).

Anyways, jei tavęs perkalbėt nepavyks, visvien bandysim patart ką nors protingo :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Conan »

O Crayzo turbo F-ke dar gyva? :)
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by saukstas »

Conan wrote:O Crayzo turbo F-ke dar gyva? :)
Nope, prieš kokius dvejus su viršum metų pradegė stūmoklis - padarė kapitalinį, sutvarkė viską ir tik praėjus apkatkei po kiek laiko stūmoklis pradegė dar kartą. Tuomet nupirko paprastą GT variklį, įdėjo (visa kita paliko nuo turbo setup'o) ir pardavė mašiną kitam žmogui. Taip sakant, iš tos mašinos dabar kitas žmogus daro tvarkingą atmo (dailydrive, nes kita jo mašina - F/I efkė).
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Andrius_GT
Posts: 78
Joined: 29 May 2009, 22:41
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Andrius_GT »

saukstas wrote:Andriau, susitiksim kada, pasivėžinsim ir suprasi, kad tas turbovariantas yra gerokai pranašesnis už atmo. Nepyk, bet visi tau sako, kuria kryptim eiti labiau apsimoka - iš šito motoro kaip atmosferiko kažko labai doro nepadarysi be gerokai didesnių sumų, nei esi pasirengęs sukišt.
saukstai zinau variavau as su Laurio B6T sededamas keleivio vietoje. vaziuoja sauniai. turiu as GT4 kuri vaziuoja dar geriau. ir turi tuos ~200+ arklio ir AWD.

jei jau taip visi siulot deti turbo. issiaiskinkit man del dezes.
pastacius B6D vaiklio deze ant B6T po poros menesiu ja istaske skylem lyg kalasu prasinesus.

kiek zinau xtrimas is Efkiu jau ~9 dezes yra su BPT sulauzes.
kaip blokiruotes klausimas?
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206

predi
Posts: 122
Joined: 11 Oct 2007, 12:33

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by predi »

9 dezes? wow. bent jau mums tai nesigyre taip garasiai :D. Ten tos dezes tikrai taip nelusta. Nu gal ir teks pakeisti karta i metus ar du, ziurint kaip vazinesi, bet juk ir ta deze ne karve kainuoja. O beje su kokia tu ten laurio B6T vaziavai? Ne su Pusnim kartais?

User avatar
Andrius_GT
Posts: 78
Joined: 29 May 2009, 22:41
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Andrius_GT »

predi wrote: O beje su kokia tu ten laurio B6T vaziavai? Ne su Pusnim kartais?
mx3 baltas is mx3 klubo.
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by saukstas »

Jei daryt, tai tada rimčiau - tos pačios B6D dėžės tau ir su BP N/A motoru nelaikys, ypač jei, kaip sakai, padalyvausi slalomuose ar panašiai. Taigi problemą dėl dėžės visvien reikės spręsti.

Asmeniškai mano patirtis sako visai ką kitą - ir padalyvauju "kiemo" varžybėlėse, ir šiaip nepensininkiškai važinėju, bet per 3-4 metus nesulaužiau nė vienos dėžės. Jei su kažkuo sustoju pasimatuot ir tas kažkas turi potencialo mane aplenkt, pavaras jungiu neatleisdamas akseleratoriaus pedalo. Praktiškai visą tą laiką atlaksčiau su viena ir ta pačia dėže tik skirtinguose kėbuluose, o paskutinius metus dargi su turbo setupu. Jau jaučiasi, kad sinchrai pavargę (downshift'inant į antrą bėgį), bet tą išsprendžia heel&tow.

Siūlyčiau geriau rinktis BP dėžę (bet tik senesnę - nuo BG efkės, G serijos, nes F serijos dėžės yra silpnesnės bei ilgesnių pavarų). Iškart atsivers galimybė dėtis didesnius stabdžius nuo BG GT efkės, nes vienaip ar kitaip panaudosi jos pusašius bei stupicas su stabdžiais.

Xtrimas su turbo setup'u sulaužė vieną dėžę, o ir tą pačią - žiemą slalome ant dangos, kurios dalis buvo ledas, o dalis - plikas asfaltas. Kitos 2-3-max 4 dėžės sulaužytos dar anksčiau, kai važinėjo su N/A BP motoru ir lakstė lėtuose slalomuose (kaip aš jų nemėgstu :lol:).

Blokiruotės klausimas lygiai taip pat nesisprendžia su BP motoro dėže, kaip ir su B6D - pasiūlos nėra, o jei yra, tai neprotingom kainom, taigi nieko nepraloštum. Bet kuriuo atveju daugiau šansų rasti blokiruotę BP dėžei, nei B6D.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
Andrius_GT
Posts: 78
Joined: 29 May 2009, 22:41
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Andrius_GT »

tai va jau prasideda, reikia BP dezes :), reik BP stupisu, granatu, pusasiu, suportu.
o kaip spidometras pas 323BG mechaninis o pas pas mx3 B6D elektorninis
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by saukstas »

Andrius_GT wrote:tai va jau prasideda, reikia BP dezes :), reik BP stupisu, granatu, pusasiu, suportu.
o kaip spidometras pas 323BG mechaninis o pas pas mx3 B6D elektorninis
taip, bet šituo atveju bus tikras tolkas, o N/A atveju - net netikro tolko nelabai bus :)
BP variklis pats savaime, kad ir N/A, būtų galingesnis, o tai jau reikalauja atitinkamų stabdžių (mazda silpniausiems variantams jų pagailėdavo). Nori didesnių stabdžių - upgreidas kaip tik sutampa su tuo, ko reiktų norint naudot BP dėžę :)

spidometro klausimas išsprendžiamas lengvai - 323F BA kėbulo spidometras yra elektroninis, į dėžę vietoj spidometro troso sukasi daviklis. Jei B6D daviklis netiks (o gali ir tikt), tai tiks 323F BA BP variklio dėžės daviklis ;)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

Matazz
Posts: 21
Joined: 26 Dec 2007, 23:40
Location: Kaunas
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Matazz »

Gerbiamasai, palygink dar pravodkes fyskes, nes gali netikt BG fyskes su visais kitais agregatais nuo MX3... Man, kaip visiskai nedraugaujanciam su elektra, sitas reikalas pakainavo 600 Lt :|

User avatar
Andrius_GT
Posts: 78
Joined: 29 May 2009, 22:41
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Andrius_GT »

nu tas negrecia nes visa pravodke yra nuo BP variklio. 8) ir kompas ir viskas
http://www.mx-3.lt
Tel nr. 867111206

Matazz
Posts: 21
Joined: 26 Dec 2007, 23:40
Location: Kaunas
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by Matazz »

Ta prasme jau pas tave masinoj yra kompas ir pravodke nuo BP?

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by saukstas »

Matas turi omenyje variklio skyriaus pravodkės sujungimą su salono pravodke.


VISA pravodkė, skirta varikliui, jungiasi su likusia automobilio elektros dalimi (prietaisų skydeliu, etc.) TIK per 2 vietas - laidas į saugiklinę po kapotų (1) ir maža fyškutė prie ecu. Gal dar 6 laideliai (ir beveik neabejoju, kad viskas ten sutaps). Pusvalandis su manualu ir 15 minučių su lituokliu rankose bei lydmetaliu dantyse :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
identity
Posts: 59
Joined: 29 Jun 2009, 12:57

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by identity »

sportiniai veleneliai duoda tikrai dideli efekta, bet aisku tenka nusivilti, nes is tokio atmosferiko neisspausi 400+ ag kaip dauguma cia tikisi matosi. sankabai nusukt tikrai uzteks siu modu
saukstas wrote:
Tau ko reikia - purkštukų, turbos, kompo, pravodkės, vamzdynų ir koliko. Motoras pats savaime yra labai tinkamas turbo projektams, laikys tau ir 250+ ag (miatose identiškas stovi, o chebra, kai prisirūko, tai ir 300 ag atsisuka ant stock vidurių).

Anyways, jei tavęs perkalbėt nepavyks, visvien bandysim patart ką nors protingo :)
tai tik vienkartini dyno ir laikys

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by saukstas »

identity wrote:sportiniai veleneliai duoda tikrai dideli efekta, bet aisku tenka nusivilti, nes is tokio atmosferiko neisspausi 400+ ag kaip dauguma cia tikisi matosi. sankabai nusukt tikrai uzteks siu modu
saukstas wrote:
Tau ko reikia - purkštukų, turbos, kompo, pravodkės, vamzdynų ir koliko. Motoras pats savaime yra labai tinkamas turbo projektams, laikys tau ir 250+ ag (miatose identiškas stovi, o chebra, kai prisirūko, tai ir 300 ag atsisuka ant stock vidurių).

Anyways, jei tavęs perkalbėt nepavyks, visvien bandysim patart ką nors protingo :)
tai tik vienkartini dyno ir laikys
Efektą duoda, bet reiktų taipogi nepamiršt, kad jie tokio efekto kaip sraigius neduos nors ir į sieną beldžiant :)
Dėl laikymo - darsyk pasikartosiu - miatose eina identiškas motoras (skiriasi galva truputį, bet tik truputį; taipogi - stūmokliai yra tokio pat arba didesnio suspaudimo laipsnio, priklausomai nuo automobilio išleidimo metų). Su tokiu motoru chebra Amerikoj (oktano nepamirškit :mrgreen: ) sėkmingai atsisuka 250-300 arklio ir duodasi žieduose žudydami paršus.

Apie sankabą reikia galvot tada, kai ją nusuki :lol: o šiaip - daugeliui rimtų pirkinių yra ghetto mod'ai, leidžiantys išsisukt nuo didelių sumų išleidimo, bet patrumpinantys niekam nereikalingą modlistą. Tas galioja ir sankabai - kokie 350 Lt ir 250 ag laikys kaip uoga. Daugiau ant fwd ir nereikia.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
saimonazzz
Posts: 214
Joined: 14 Sep 2008, 23:58
Location: Kaunas

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by saimonazzz »

idomu kuo galva skiriasi :) nes kai ieskojau stumokliu ir kitu sh B6T varikliui, tai beveik visos detales kurias radau skirtos miatos varikliui. kolektoriu tarpines irgi vienodos, tik nuo 94 metu miatu nebetie motorai, o senuosius tai puse amerikos uzsipute
tikslas yra, belieka jo siekti...
ratlankiu restauravimas, palangiu poliravimas
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=34&t=13813
https://www.facebook.com/SwCustomWheelRefinishing

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by ard »

B6T paskirstytojas kitoks kiek pamenu. norint B6T galva maut i miatos kebula tai remiasi firewall'a.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Mazda MX3 + 1.8BP variklis

Post by saukstas »

ard wrote:B6T paskirstytojas kitoks kiek pamenu. norint B6T galva maut i miatos kebula tai remiasi firewall'a.
B6D paskirstytojas elektroninis, B6T - mechaninis. Dargi B6T ankstinimas / vėlinimas reguliuojamas mechaniškai vakuumu :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

Post Reply