Isiurbimo kolektoriai
Isiurbimo kolektoriai
Pavarvinkit seiles...
http://forums.hybridz.org/showthread.php?t=127863
http://forums.hybridz.org/showthread.php?t=117607
http://forums.hybridz.org/showthread.php?t=127863
http://forums.hybridz.org/showthread.php?t=117607
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Isiurbimo kolektoriai
Gal galite reziumė pateikti kas viską skaitė, jei nesunku aišku?
Re: Isiurbimo kolektoriai
Kosmosas cia. Musu kaime apie tokio lygio projektavimus, gamyba reikia pamirsti kad nesinervinti per daug
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: Isiurbimo kolektoriai
Gamyba tai isheina padaryti. Tik vat kaina - tikrai bus kosmosas. Bet ir pats burzujus rasho, kad lengvatinem salygom CNC pjaustyma dare.ZLODEY wrote:Kosmosas cia. Musu kaime apie tokio lygio projektavimus, gamyba reikia pamirsti kad nesinervinti per daug
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Isiurbimo kolektoriai
Idejes tiek darbo ir pamates dyno rezultatus (2-as linkas), as, matyt, apsiverkciau...
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: Isiurbimo kolektoriai
skiau jau niekada nerasysiu beti sprovokavo ...
double plenum, kolikai turi labai lygu srautu isdalimima kekvienam runeriuj, taciau jie savo ruostu daug labiau restriktina, reikia pust daugiau kad isgauti tuos pacius arklius (cia butent pas audi taip buvo tiek s1 tiek imsa 90 laikais), tas antras kolektorius kur ant nisano yra daug teisingesnis, nes nebelieka tos pertvaros tarp plenumu, bet toki kolika padaryt kad jis isdalintu gerai prie aukstu slegiu ir dideliu srautu turbo motore labai sunku. dazniausiai daroma panasaus tipo kolektorius bet vistiek statoma wb ant kekvieno ismetimo kolektoriaus vamzdzio, ir del skirtingu patenkancio oro srautu ,taisoma ipurskimo trukme kad gauti gera a/f ratio ir isvengti detonacijos.,bet manau tiuninama neteisingoj vietoj nes kad ir islyginamas geras afr ,cilindrai gaunantys daugiau oro dirba daugiau, gaunasi kad motoras veza keliaias cilindrais labiau. o ir isvis zmogus dares kolektoriu tam nisanuj turbut pamirso kad ten atmosferke ir dare kolektoriu kaip turbinkei, visgi idealiausias kolektorius atmosferikuj kada po runerio plenumas yra begalinis, tai reikstu tik runeriu dudos ir individalus droseliai (isdalinimas lygiausias). nebent buvo taikyta y torko kreive apacioj ir vidury,kad motoras butu gyvas platesniam sukiu diapazone
double plenum, kolikai turi labai lygu srautu isdalimima kekvienam runeriuj, taciau jie savo ruostu daug labiau restriktina, reikia pust daugiau kad isgauti tuos pacius arklius (cia butent pas audi taip buvo tiek s1 tiek imsa 90 laikais), tas antras kolektorius kur ant nisano yra daug teisingesnis, nes nebelieka tos pertvaros tarp plenumu, bet toki kolika padaryt kad jis isdalintu gerai prie aukstu slegiu ir dideliu srautu turbo motore labai sunku. dazniausiai daroma panasaus tipo kolektorius bet vistiek statoma wb ant kekvieno ismetimo kolektoriaus vamzdzio, ir del skirtingu patenkancio oro srautu ,taisoma ipurskimo trukme kad gauti gera a/f ratio ir isvengti detonacijos.,bet manau tiuninama neteisingoj vietoj nes kad ir islyginamas geras afr ,cilindrai gaunantys daugiau oro dirba daugiau, gaunasi kad motoras veza keliaias cilindrais labiau. o ir isvis zmogus dares kolektoriu tam nisanuj turbut pamirso kad ten atmosferke ir dare kolektoriu kaip turbinkei, visgi idealiausias kolektorius atmosferikuj kada po runerio plenumas yra begalinis, tai reikstu tik runeriu dudos ir individalus droseliai (isdalinimas lygiausias). nebent buvo taikyta y torko kreive apacioj ir vidury,kad motoras butu gyvas platesniam sukiu diapazone
Re: Isiurbimo kolektoriai
Pats kaltas.Niokas wrote:skiau jau niekada nerasysiu beti sprovokavo ...
Nebutinai. Priklauso nuo konstrukcijos. Nors taip, restrikcija bet kokiu atveju bus didesne.double plenum, kolikai turi labai lygu srautu isdalimima kekvienam runeriuj, taciau jie savo ruostu daug labiau restriktina,
Nebutinai. Siaip teisingesnis siame kontekste kvailas zodis. Beje, jie abu ant nissano.tas antras kolektorius kur ant nisano yra daug teisingesnis,
Tai normali situacija bet kuriam vidaus degimo varikliui. Pamastyk apie tai.manau tiuninama neteisingoj vietoj nes kad ir islyginamas geras afr ,cilindrai gaunantys daugiau oro dirba daugiau, gaunasi kad motoras veza keliaias cilindrais labiau.
Ne. Tingiu net plestis. Paziurek i F1 pvz.visgi idealiausias kolektorius atmosferikuj kada po runerio plenumas yra begalinis
Ne, teisingai padarytas plenum'as turi didesni galingumo potenciala.tai reikstu tik runeriu dudos ir individalus droseliai (isdalinimas lygiausias).
Nebutinai. Zaidziant turiais/ilgiais/skersmenim, galima ji tunint bet kuriom apsukom.nebent buvo taikyta y torko kreive apacioj ir vidury,kad motoras butu gyvas platesniam sukiu diapazone
VEL labai uztikrintai ir dogmatiskai pamokslauji apie dalykus apie kuriuos zinai toli grazu ne viska... ne tai, kad ash apie juos ka zinociau...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Isiurbimo kolektoriai
galima butu ilgai diskutuoti apie viena ar kita dalyka, bet nei tau nei, man nera tiek tiagos,
o visdelto del itb ir be plenumo isdalinimas manau yra geriausias, ir maximalus arkliai visda bus didesni del greiciausio kameros uzpildymo esant siukiam(atmosferiniam varikly), kitaip tariant maziausios salygos susidaryti vakumuj, bet parinkus runerio ilgy ir diametra tiem maximaliem arkliam visada nukentes srauto dinamika paciam runery prie mazu ir vidutiniu apsuku,gaunasi atmosferke kuri turi laga iki kol pasiekia sukius kada runerio duju srautai ir ju greiciai isauga. bet cia juk nieko nuostabaus su tuo susiduria visi, tiesiog buna parenkami perdavimai kad gear shiftai butu sukiuose kur motoras daro vatus.
arba aukojant maximalius arklius renkami runeriu ilgiai diametrai tam tikram sukiu diapazonuj, bet velgi kaip zinia jai nori arkliu torkas turi but aukstai.
sitie reiskiniai serijinese auto, gamintoju bandoma taisyti su vanosais,vitiokais, ir kintamo ilgio kolektoriais, ir tai tikrai padeda nukelti kaskiek torko zemiau,nenukenciant aukstu sukiu dinamikai. gaunamas platus torko diapazonas, ir variklis turintis tiagos bet kuriuo atveju nuspaudus pedala.
del f1 tai jie jau senai nebenaudoja buterfy trotlu, ir tai jiem leidzia stipriai pagerinti srautu pralaidumus esant mazesniems diametrams,arba atvirksciai islausti didesnius pralaidumus esant tiem patiem diametram,lyginant su buterfy, beto jie naudoja psiaudo turbo efekta kada kolektoriu priputineja oro srautas vaziuojancios auto, kas vazineja motociklais pabandykit oro nukreipimo anga isimti idomumo delei, kaskada senai buvo bandytas sitas dalykas praktiskai, tai prie greciu 100-120 jau nebelieka vakumo, o prie 150-170 jau boosto gauge virpedama lipa link 0,2-0,3 baro,aisku priklauso nuo to kokio dydzio difuzoriu pastatyti, neveltuj ir f1 jie aiskiai reglamentuojami taisykliu.
p.s cia yra tema apie kolektorius ,tokia yra mano nuomone apie kas kaip sitoj vietoj,mielai isklausyciau ka mano kiti
o visdelto del itb ir be plenumo isdalinimas manau yra geriausias, ir maximalus arkliai visda bus didesni del greiciausio kameros uzpildymo esant siukiam(atmosferiniam varikly), kitaip tariant maziausios salygos susidaryti vakumuj, bet parinkus runerio ilgy ir diametra tiem maximaliem arkliam visada nukentes srauto dinamika paciam runery prie mazu ir vidutiniu apsuku,gaunasi atmosferke kuri turi laga iki kol pasiekia sukius kada runerio duju srautai ir ju greiciai isauga. bet cia juk nieko nuostabaus su tuo susiduria visi, tiesiog buna parenkami perdavimai kad gear shiftai butu sukiuose kur motoras daro vatus.
arba aukojant maximalius arklius renkami runeriu ilgiai diametrai tam tikram sukiu diapazonuj, bet velgi kaip zinia jai nori arkliu torkas turi but aukstai.
sitie reiskiniai serijinese auto, gamintoju bandoma taisyti su vanosais,vitiokais, ir kintamo ilgio kolektoriais, ir tai tikrai padeda nukelti kaskiek torko zemiau,nenukenciant aukstu sukiu dinamikai. gaunamas platus torko diapazonas, ir variklis turintis tiagos bet kuriuo atveju nuspaudus pedala.
del f1 tai jie jau senai nebenaudoja buterfy trotlu, ir tai jiem leidzia stipriai pagerinti srautu pralaidumus esant mazesniems diametrams,arba atvirksciai islausti didesnius pralaidumus esant tiem patiem diametram,lyginant su buterfy, beto jie naudoja psiaudo turbo efekta kada kolektoriu priputineja oro srautas vaziuojancios auto, kas vazineja motociklais pabandykit oro nukreipimo anga isimti idomumo delei, kaskada senai buvo bandytas sitas dalykas praktiskai, tai prie greciu 100-120 jau nebelieka vakumo, o prie 150-170 jau boosto gauge virpedama lipa link 0,2-0,3 baro,aisku priklauso nuo to kokio dydzio difuzoriu pastatyti, neveltuj ir f1 jie aiskiai reglamentuojami taisykliu.
p.s cia yra tema apie kolektorius ,tokia yra mano nuomone apie kas kaip sitoj vietoj,mielai isklausyciau ka mano kiti
Re: Isiurbimo kolektoriai
kiti mano, kad pirma reikia visdelto mokintis abecele. Yra begale ivairiausiu salygu ir uzdaviniu, kuriuos sprendzia paipu inzinieriai darydami kolikus - pradedant nuo motoro paskirties, baigiant erdve po kapotu.Tu niekada nepanaudosi F1 patirties Tractor pullinge ir atvirksciai. Tuo tarpu nei ten nei ten "butterfly trottle" nera naudojamas, ir tai galetu reiksti kad jie turi kazka bendro Yra begalybe informacijos siomis temomis, keywordai yra "tuned port plenum", "tunnel ram plenum", "cross ram plenum", "itb" ir t.t. ir t.t. Kad individualus droseliai toli grazu nera netgi pralaidziausia sistema, senai zinoma. Kad sklendziu tipu yra bile kiek - irgi. Bet didziausia kvailyste yra sakyti, kad "viena yra geriau uz kita". Arba, sakykim, siandien formuleje nenaudojama sklende, o pries 30 metu - buvo naudojama.Ar galima drasiai teigti, jog siandien formule tapo galingesne nei tuomet? Nope.Netapo.Tai ar droseline sklende yra atgyvena?
Nope, jinai nera atgyvena.As manau jinai pergyvens varijuojamo pakelimo voztuvynus be problemu.Del vieno dalyko - jinai yra paprastas irenginys.
Nope, jinai nera atgyvena.As manau jinai pergyvens varijuojamo pakelimo voztuvynus be problemu.Del vieno dalyko - jinai yra paprastas irenginys.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Re: Isiurbimo kolektoriai
na nereikia lyginti dyzelinio motoro kur af/r maziau svarbus vien del detonacijos nebuvimo, butent pirmieji dyzeliai ir neturejo jokiu sklendziu ribojanciu ora,tiesiog siurblio duodamas kuras ir ribojo abarotus todel kuro oro santykio kitimai buvo ganetinai dideli, ant laisvu dirbo su labai liesu misiniu,o prie apkrovu riebiu ir net padumydavo (prisiminkit senus ikarusus ) to niekada nepadarysi su benzu (kitimai galimi taciau daug mazesnej amplitudej). o del buterfly trotlu nebuvimo, tai nebutina eiti taip toli ka dabar naudoja f1 , vien jau paprasciausi slide trotlai sumazina pasiurbiamo oro turbulencija,pagerina srauto greicius ir t.t. vien del jokio kuno oro kely nebuivmo kada tapke pilnai atidaryta, tokius kaskada senai naudojo bmw m1 audi, v8 dtm... ir sporte turbut po siai dienai naudoja del paprasto dizaino, ir efektyvumo. ,bet zinoma kada nera itb ir visas kolikas gerai padarytas turbut veino didelio buterfly trotlo sukeliamos oro turbulencijos yra mazai juntamos jau oruj patenkant i isiurbimo portus. todel serijimiam auto net ir tokiem kaip honda s2000 niekas nesiparina padaro teisinga plenuma parenka runerius pagal norima sukiu diapazona ir deda viena didele sklende, dar viska pataiso vitokas,ir jiedz.
http://www.youtube.com/watch?v=TakF5y0X0qo cia seip kitokio pavyzdzio greitai neradau. bet manau kaikam bus idomu
http://www.youtube.com/watch?v=TakF5y0X0qo cia seip kitokio pavyzdzio greitai neradau. bet manau kaikam bus idomu
Re: Isiurbimo kolektoriai
Tu ir vel... Jau kiek kartu tau badziau pirstu, kad pries pamokslaujant reikia zinot tema geriau nei tie, kam pamokslauji. Nes vel aiskini nuo aukstos backos kazka (siuo atveju ebolai), nors kazkaip itariu, kad jis "mazumele" daugiau uz tave ismanoNiokas wrote:na nereikia lyginti dyzelinio motoro kur af/r maziau svarbus vien del detonacijos nebuvimo, butent pirmieji dyzeliai ir neturejo jokiu sklendziu ribojanciu ora,tiesiog siurblio duodamas kuras ir ribojo abarotus todel kuro oro santykio kitimai buvo ganetinai dideli, ant laisvu dirbo su labai liesu misiniu,o prie apkrovu riebiu ir net padumydavo (prisiminkit senus ikarusus )
Yra tokie zodeliai kaip "man atrodo", "kiek domejausi", "manyciau" etc... gal pabandyk kita karta juos pridurti?
Juodu dumu? Lengvai!to niekada nepadarysi su benzu
Ir t.t. kas? Slide throttlai turi pranasuma pries "duris" tik kai jie pilnai atverti. Prie pvz 30 proc atidarymo jie sukelia didesne turbulencija ir rodo mazesni srauto greiti lyginant su durim...vien jau paprasciausi slide trotlai sumazina pasiurbiamo oro turbulencija,pagerina srauto greicius ir t.t.
Jau nekalbant apie tai, kad jie turi savu problemu - viena ju pakankamai neblogai matosi filmuke - kai jie praverti nedaug, jie "surenka" benza. Be to jie "megsta" strigti del ko reikalauja daug didesnes prieziuros nei iprastiniai.
Turbulencijos, skirtingai nei tau atrodo, nera blogai. Niekas nesistengia padaryti taip, kad tu tubulenciju nebutu - visas klausimas yra tik kokios jos ir kurioj vietoj.bet zinoma kada nera itb ir visas kolikas gerai padarytas turbut veino didelio buterfly trotlo sukeliamos oro turbulencijos yra mazai juntamos jau oruj patenkant i isiurbimo portus.
Pasikartosiu, nes neatrodo, kad supratai: plenumas, jei jis teisingai padarytas, turi galios pranasuma pries sistema, kur tos "bendros talpos" nera. I atmosfera atverti ITB turi visa eile pranasumu, bet max galia neras viena ju (velgi, su salyga, kad teisingai padaryta viskas - nes jei lygint gamiklini ipurskimo kolektoriu su ITB, tai zinoma, kad tas gamyklinis pralaimes).todel serijimiam auto net ir tokiem kaip honda s2000 niekas nesiparina padaro teisinga plenuma parenka runerius pagal norima sukiu diapazona ir deda viena didele sklende, dar viska pataiso vitokas,ir jiedz.
"Psiaudo turbo efektas" tai cia kaip suprantu kazkas panasaus i "docho efekta"?jie naudoja psiaudo turbo efekta kada kolektoriu priputineja oro srautas vaziuojancios auto, kas vazineja motociklais pabandykit oro nukreipimo anga isimti idomumo delei, kaskada senai buvo bandytas sitas dalykas praktiskai, tai prie greciu 100-120 jau nebelieka vakumo, o prie 150-170 jau boosto gauge virpedama lipa link 0,2-0,3 baro
Yra toks dalykas - fizika vadinasi. Tai va jis sako, kad 150-170km/h nera pakankamas greitis, kad sukurti statinius 0.2-0.3bar. Kuo skiriasi statinis slegis nuo dinaminio ir kuris kuo svarbus variklio uzpildymui galima pasiskaityt...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Isiurbimo kolektoriai
nemanau kad čia kas burs tokius dalykus gal ką nors paprastesnio rask o seilę pavarvint galima ir į kitus beveik perfect rankų darbo pagamintus stebuklus kurie yra laiko ir skaičiavimais užpatentuoti savo koykės gaminiai
Last edited by Brooklyn on 12 May 2009, 11:05, edited 2 times in total.
Re: Isiurbimo kolektoriai
as nelabai draugauju su klaviatura ir atrasinet man tikrai uzknisa bet visgi paneigti kaika galima.
padaryk juodu dumu daug, ant benzo be turbo, su dyzeliu laisvai, ir viskas del tu dideliu toleruojamu afr skirtumu, benzas greit pasiekia uzpilimo riba, visgi uzdegimo sistema pas bendza sparkplugu (o tubo bendzu su dumais gali padaryt drasiai nes esant kad ir biski riebiasniam misiniuj, kadangi deginamas didelis kuro kiekis dumu atsiranda, o parinkus teisingas zvakes galima visai ir padumyt, tik kam to reikia?)
o del visa kita kas cia buvo pasakyta, kam tada uzvedinet tokias kaskiek idomesnes temas , kada vykstant diskusijai aiskiai pradeda matytis kad pirmas autoriaus postas turejo buti suprastas tiesiogiai , ir jokio kitokio feedbaco net negali but tik "varvinti seile"
padaryk juodu dumu daug, ant benzo be turbo, su dyzeliu laisvai, ir viskas del tu dideliu toleruojamu afr skirtumu, benzas greit pasiekia uzpilimo riba, visgi uzdegimo sistema pas bendza sparkplugu (o tubo bendzu su dumais gali padaryt drasiai nes esant kad ir biski riebiasniam misiniuj, kadangi deginamas didelis kuro kiekis dumu atsiranda, o parinkus teisingas zvakes galima visai ir padumyt, tik kam to reikia?)
o del visa kita kas cia buvo pasakyta, kam tada uzvedinet tokias kaskiek idomesnes temas , kada vykstant diskusijai aiskiai pradeda matytis kad pirmas autoriaus postas turejo buti suprastas tiesiogiai , ir jokio kitokio feedbaco net negali but tik "varvinti seile"
Re: Isiurbimo kolektoriai
Tu gal truputi pristabdyk arklius?
Feedbacko gali kiek tik nori cia prirasyt. Nieks netrukdo...
Tik dogmatinis pamokslu skaitymas sunkiai sutelpa i "feedbacka". O tu vis isstoji ir perskaitai pamoksla. Panasu, kad isties neskiri pamokslavimo ir "negincijamu dogmu" destymo nuo "feedbacko", svarstymu, diskusijos ir ginco... hmmm... zinoma ka padarysi - neskiri, tai ne.
Gal tik nereikia pykti ir jaustis skriaudziamu, jei kazkas parodo pirstu, kad tavo "pamokslai" ne visai be trukumu?
Kaip jau sake ebola, deja bet nera tokiu vienareiksmiu atsakymu, kad kazkas "geriausia", "teisinga" etc... Kuo giliau i miska - tuo storesni partizanai.
Feedbacko gali kiek tik nori cia prirasyt. Nieks netrukdo...
Tik dogmatinis pamokslu skaitymas sunkiai sutelpa i "feedbacka". O tu vis isstoji ir perskaitai pamoksla. Panasu, kad isties neskiri pamokslavimo ir "negincijamu dogmu" destymo nuo "feedbacko", svarstymu, diskusijos ir ginco... hmmm... zinoma ka padarysi - neskiri, tai ne.
Gal tik nereikia pykti ir jaustis skriaudziamu, jei kazkas parodo pirstu, kad tavo "pamokslai" ne visai be trukumu?
Kaip jau sake ebola, deja bet nera tokiu vienareiksmiu atsakymu, kad kazkas "geriausia", "teisinga" etc... Kuo giliau i miska - tuo storesni partizanai.
WtfBrooklyn wrote:kurie yra laiko ir skaičiavimais užpatentuoti savo koykės gaminiai
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Isiurbimo kolektoriai
iš piršto niekas tokių dalykų nelaužo, viskas kuo tiksliausiai apskaičiuojama, o tokiem projektam reikia nemažai laiko. nesikabinėk
Re: Isiurbimo kolektoriai
spade wrote:Tu gal truputi pristabdyk arklius?
Feedbacko gali kiek tik nori cia prirasyt. Nieks netrukdo...
Tik dogmatinis pamokslu skaitymas sunkiai sutelpa i "feedbacka". O tu vis isstoji ir perskaitai pamoksla. Panasu, kad isties neskiri pamokslavimo ir "negincijamu dogmu" destymo nuo "feedbacko", svarstymu, diskusijos ir ginco... hmmm... zinoma ka padarysi - neskiri, tai ne.
Gal tik nereikia pykti ir jaustis skriaudziamu, jei kazkas parodo pirstu, kad tavo "pamokslai" ne visai be trukumu?
Kaip jau sake ebola, deja bet nera tokiu vienareiksmiu atsakymu, kad kazkas "geriausia", "teisinga" etc... Kuo giliau i miska - tuo storesni partizanai.
WtfBrooklyn wrote:kurie yra laiko ir skaičiavimais užpatentuoti savo koykės gaminiai
tarkim as tyliu bet labai noreciau isgirsti kaskokia nuomone ar pozicija apie viena ar kita dalyka, o dabar gaunasi kad viskas ka as sakau yra nesamone, o apie kolektorius isvis nesnekama, ir kas kaip ir su kuo, o del pamokslavimo tai atsiprasau turbut forumo kulturos neismanau arba kaip sakant "dedovscina diela serjioznaja"
Re: Isiurbimo kolektoriai
mano 3centai;)
ne dedovscina.
O mokejimas reiksti savo mintis. Tau tiesiai kol pabraukus neparasysi nesuprasi: pridurk kartais "MAN ATRODO/Manyciau" - nes tai ka rasai atrodo kaip pamoxlas (100% tiesa, o ne tavo NUOMONE). Del to cia viskas taip ir uzvire..
Peace
ne dedovscina.
O mokejimas reiksti savo mintis. Tau tiesiai kol pabraukus neparasysi nesuprasi: pridurk kartais "MAN ATRODO/Manyciau" - nes tai ka rasai atrodo kaip pamoxlas (100% tiesa, o ne tavo NUOMONE). Del to cia viskas taip ir uzvire..
Peace
RS13 94' 200sx mods, 1.2bar = 360hp
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Isiurbimo kolektoriai
darysim galbut, bet medziagas lengvesnes naudosim :p
- Attachments
-
- orodezute surinkta.jpg (30.3 KiB) Viewed 5449 times
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius