Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Variklio valdymo sistemos

Post by Staska »

Sveiki, niekas neardes tokioo variklio ? Teko pas ji deti megasquirta, tai negaliu su skaiciokle iki galo ishsiashkintis. Yra 3 apsisukimu davikliai: ant paskirstytojo su vienu dantuku, ant smagracio su vienu dantuku irgi ir ant smagracio skaiciojantys smagracio dantukus.. Visi jie turi buti pajungti kad mashina veiktu. Klausimas, gal kas zino kiek yra tu dantuku ant smagracio ?

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Laimis »

Parodziau cie vienam MS egzpertui posta, stai ka raso:

135 dantukai, bet megsquirdas ant standarto nedirbs :) nebent pats koda parasys. 60-2 prieki deda.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by kwlw »

Staska wrote:Sveiki, niekas neardes tokioo variklio ? Teko pas ji deti megasquirta, tai negaliu su skaiciokle iki galo ishsiashkintis. Yra 3 apsisukimu davikliai: ant paskirstytojo su vienu dantuku, ant smagracio su vienu dantuku irgi ir ant smagracio skaiciojantys smagracio dantukus.. Visi jie turi buti pajungti kad mashina veiktu. Klausimas, gal kas zino kiek yra tu dantuku ant smagracio ?
Galima nekuklu klausima - what's the point? Tipo taip mirtinai reikia antilago?

Ir kaip dantu skaichius (visaaudinis 5 kaushams beje) susijes su variklio ardymu?

Nes vienintelis dalykas kuris IMHO pas 3b yra nelabai smagu - kad uzhsidejus platu (kuri orginalus OOOO centrai parduoda) paskirstytojo galiuka, kartais shauna skierka ne i ta cilindra. Aishq tuomet shvaistikliai pro karteri ishbyra, bet chia ne variklio kalte, o supratimo :). Daugiau kaip ir viskas tvarkoj gi ten.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Aciu :) kad 135 ir pats jau radau.. nesamoninga ten sistema standarte. Tai tada jau ne 60-2 o ant holo su 5 ishpjovom bandysiu pradziai uzdeti.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by kwlw »

Staska wrote:Aciu :) kad 135 ir pats jau radau.. nesamoninga ten sistema standarte. Tai tada jau ne 60-2 o ant holo su 5 ishpjovom bandysiu pradziai uzdeti.
Deda sheip tokius:
Image
Image

Sekmes dedant 5 ishpjovas - gali prireikt ;), nes man rodos nuo NG ir NF kitoks dantratis paskirstytojo. Bent jau vizualiai. Pas 20v jei plastmasinis - tai bus priklijuotas.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Paskirstytojas tai taip, kitokius turi dantukus, bet ta pati "lekshte su ishpjovom" tai tokia pati pagal matmenys. O kur ten kolega rado kad nesupras jisai 135 dantuku ? ash bent jau specifikacijoj nematau kolkas kad pas ji tas skaicius apribotas. Ten lyg ir turetu pagal mane veikti.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by spade »

O pas ta 135 keliu dantu truksta? Gal ji galima mazu krauju (dilde), perdaryt i kazkoki supaprastinta... 4+1 pvz...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Na ten tas 135 tai kartu ir starterio dantratukas ir ten nera jokiu trukstanciu:) Taigi deje ne.. Pabandysiu pakurti su juom + davikliu ant veleno.

Image

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Tai vienai mashinai desime ant veleneliu davikli su 5 ishpjovom, o kitai kur reikia palikti stock kompo jungimasi ir pravodke kuo maziau lesti tai jau padariau schemke pagal msforumo patarimus. Tik nzn kada ja bandysiu :) kad tai yra padaroma ir veikia tai faktas

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by romkasponka »

Degimas direct coil control/ignition?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Su papildoma schemke taip, galima daryti COP(coil on plug), ar tu cia apie pati degimo babinos valdyma shneki ?

User avatar
Maki
Posts: 568
Joined: 27 Oct 2004, 09:44
Location: Wilno

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Maki »

Sakykit, o kuo blogas butu variantas, pasidaryti tuos 5 langus, deti platu skriejikli ir pamirsti visus kitus daviklius? :roll:
RST ... never ending story

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by kwlw »

Maki wrote:Sakykit, o kuo blogas butu variantas, pasidaryti tuos 5 langus, deti platu skriejikli ir pamirsti visus kitus daviklius? :roll:
Niekuo neblogas, ishmeti nafig visus daviklius ishskyrus holo ir vsio. Valit. Bet kam ishvis megasquirtas, jei jau karbus statyti norisi?

Aplamai tam 3b nieko daryti nematau reikalo, jei jau atvirai. Ten technologijos dar tik 20 metu senumo, megasquirtas IMO stebuklingo pranashumo priesh jas neturi. O uzh megasquirto babkes gali uzhsichipini n kartu pas Dainiuka ir tiek.

O jei norisi tyrimu, nu tai tada galima belenkokius eksperimentus daryti.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by kwlw »

Maki wrote: Cia ir beda, kodel tie patys GZ sako, kad jau su stock chipintu kompu yra riba ties 320 AG?
Chia riba yra gal ju kazkokia, ne kompo. Nemazhai 3b vazhineja su 400-500 arkliu ir stokiniu kompu (apie mapsensoriu nekalbu). Chia gal tiesiog patogumo/kvalifikacijos klausimai (tarkime atsiranda tokios neakivaizdzhios problemos kaip aukshtos itampos laidu taisyklingas ishvedzhiojimas ir pan.). Lipant virsh mineto skaichiaus - viskas darosi labai brangu ir trapu. Vien jau del to nelabai protinga deti MS'a. Galima nebrangiai pasikonvertinti i AAN/ABY kompa ar visa varikli, ten gal "riba" geresne del DI. O ir sheip 3b po ~20 metu darbo, buna padile "bishki".
O zinant kiek kiti aftermarketiniai kompai kainuoja, kyla mintis ir apie MS, kuris man atrodo ne ka prastesnis uz koki nors ten Haltech ar koki kita... ar as klystu taip manydamas?
Klysti. Bent jau aubi 20vt pozhiuriu. Tokiu atveju, jei jau norisi "nebrangaus programuojamo", reiktu eiti prie patobulintu sprendimu, tokiu kaip VEMS, tas pats 034efi.

Viskas chia zhinoma IMHO, t.y. nera kazkokia neginchyjama teisybe...

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by romkasponka »

Staska wrote:Su papildoma schemke taip, galima daryti COP(coil on plug), ar tu cia apie pati degimo babinos valdyma shneki ?
jo, coil on plug. Chia kaip suprantu pas tave MS2-Extra ?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Sheip tai del seno kompo palikimo ir jio chipinimo ish mano praktines puses yra dar toks didelis minusas. Retai pas kokia 20 metu senumo mashina yra gera pravodke.. paprastai jau buna lipdyta perlipdyta musu auksarankiu + butent shitoj mashinoje labai didelis privalumas yra mafo ishmetimas. O vems tai turi tokius pacius pradmenys kaip ms. Pradine jio versija buvo tokiam paciam korpuse ir naudojo tokius pacius signalu apdorojimo schemas. Kas dabar yra aishku nevieshinama. Cia jau yra tiesiog skirtingos idelogijos(Vems kaip ir rimtas aftermarketas uz maza kaina, MS grupe entuziastu ish visu pasaulio krashtu + galimybe keisti kompa pagal poreki), ir tas pats ms yra tikrai popiliaresnis uz vems.. + kas man patinka yra padaryta aibe kodu kurie veikia su std davikliai visokiausiu nippodenso ar panashiu nesamoniu. Nu su audze shitu atveju tai bishki ablomas, bet irigi padarysim kad imti ish standarto viska.

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

romkasponka wrote:
Staska wrote:Su papildoma schemke taip, galima daryti COP(coil on plug), ar tu cia apie pati degimo babinos valdyma shneki ?
jo, coil on plug. Chia kaip suprantu pas tave MS2-Extra ?
Taip MS1 chipas.

Off.. Pas GZ yra tokia politika.

1 etapas chipinimas, nes nera brangus ir padaromas greitai, o po to kai jau zmogui mazai daro afermarket ecu..

Negi sakysi zmogui kad prideti + 50 ag reikia deti kompa uz 10 000 shtuku jei ir chipinimo uztenka ? o kad pakeitus vidurius varikio chipinimo bus mazai ir reikes kita ecu det cia jau faktas.
Last edited by Staska on 06 Mar 2008, 14:50, edited 1 time in total.

User avatar
Maki
Posts: 568
Joined: 27 Oct 2004, 09:44
Location: Wilno

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Maki »

na davikliai bent jau MS'o atveju, tai is vis jokios problemos nesudaro. Yra toks stebuklas kaip easy therm... jo pagalba susikalibruoji savo MS'a pagal daviklius tik tris poras varzu suvedes... O MS2 atveju net to easy thermo nereikia 8)

Kita vertus kwlw paminejo 034efi... bet blemba ju setupas tris kart brangesnis uz MS'o...
RST ... never ending story

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Blin, nezinau ar neklystu bet pas Noseviciu (s2) kaip ir yra paliktas senas motronicas, bet programotas voketijoje.. ir ishsukta virsh 500ag..

User avatar
Maki
Posts: 568
Joined: 27 Oct 2004, 09:44
Location: Wilno

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Maki »

Staska wrote:Blin, nezinau ar neklystu bet pas Noseviciu (s2) kaip ir yra paliktas senas motronicas, bet programotas voketijoje.. ir ishsukta virsh 500ag..
Nu, kad dabar stand alone'as ikistas tai tikrai, bet pradzioj pilnai tikiu kad buvo... Hm reiks pasidometi
RST ... never ending story

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Sutinku, ir pats rashiau kad s2 ecu buvo suprogramotas VOKIECIU.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by romkasponka »

Jo, ziuriu yra teisingu variantu, kurie gali tiesiogiai valdyti babina be komutatoriu.
http://www.extraefi.co.uk/ms2_products.htm

Kodel jie visur persha toki dalyka kaip kibirkshties skaldyma i du cilindrus vienu metu?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by kwlw »

Staska wrote:Sutinku, ir pats rashiau kad s2 ecu buvo suprogramotas VOKIECIU.
Shitoj vietoj matyt diskusija apie tai, ka gali gamyklinis kompas galime ir rishti, nes kaip ir visi susitare. Man irgi daejo, kad kaip ir spejau, problema patogume/kvalifikacijoje/pardavimuose.

Grizhtant prie temos - o tai ne papraschiau ta ratuka, kur paveiksliuka dejau, vandeniu ishsipjaustyt, o tuos indukcinius daviklius, spoksanchius i smagrati - parduoti audistams, kurie lieka prie stock sistemos?

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
Maki
Posts: 568
Joined: 27 Oct 2004, 09:44
Location: Wilno

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Maki »

kwlw wrote:
Grizhtant prie temos - o tai ne papraschiau ta ratuka, kur paveiksliuka dejau, vandeniu ishsipjaustyt, o tuos indukcinius daviklius, spoksanchius i smagrati - parduoti audistams, kurie lieka prie stock sistemos?

Sau
Tas zvaigzdes madinga mauti naudojant Fordo EDIS moduli, statai ta zvaigzde 34-1 ir davikli bei coil packa su edis moduliu ir prasau turi kibirksties valdyma bei signala, o i MS'a nueina tik du laidai.... vat su audine fygnia prasideda su tuo papildomu kausu :(
Butu imanoma isabacinti fordo edis'a i audine, tai be dideliu parkiu net as zinociau kaip ir ka sujungti, kad ta masina vaziuoti pradetu :)
Dabar gi man vis tiek labai idomu ar neuztektu su tais penkiais langais paskirstytuvo? Why not? kitaip sakant ir dar ten kokias tais zvaigzdes papildomai deti?
RST ... never ending story

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

romkasponka wrote:Jo, ziuriu yra teisingu variantu, kurie gali tiesiogiai valdyti babina be komutatoriu.
http://www.extraefi.co.uk/ms2_products.htm

Kodel jie visur persha toki dalyka kaip kibirkshties skaldyma i du cilindrus vienu metu?
Jei tas skaldymas tai wasted spark tai imho, labai tesingas variantas. 2 babinos vietoj 4, ir uztenka tik zinuoti alkuninio veleno padeti. Tai yra uztenka arba koks nors 36-1 arba 60-2 arba 4 - 1 custom ir vaziojam..

Per wasted sparka mes duodam kibirkshti i du cilindrus vienu metu, tik pas viena ish ju ishmetimo faze baigesi, o kitas pilnas mishinio :)http://www.gill.co.uk/products/digital_ ... _spark.asp

Post Reply