Bu,
Kadangi daug iechiu prilauzhyta temoje apie $SUBJ, siulau perkelti blevyzgas chia. Shita tema aktuali ne tik LT, bet ir civilizuotuose krashtuose, ir ten prirashomos paklodes po 120 threado puslapiu, tai pameginsiu reziumuoti ka esu skaites (nepainioti su zhinau ar ishmanau).
Yra paplites mitas, kad stockinis aubi ecu yra nepajegus duoti >300 arkliu. Tai yra neteisybe, su juo realu ish audi 2.2-2.5 varikliu ishspausti taip arkliuku 600 (aukshtesni skaiciai - man nezhinomi). Problemos, su kuriomis susiduria zhmones, dazhniausiai yra ne ECU related. Populiariausios:
1. Esmine - ECU vidiniu lenteliu paskirties nezhinojimas. Shi informacija yra gausiai saugoma, ir ja yra prekiaujama. Todel zhmones sedi ir "lauzhia" koda, ekspermentuoja su emuliatoriais, sprogdina motorus ir pan. Po to gautus rezultatus apiformina kaip *.ols faila ir parduoda. Dazhniausiai chip tuningo komplekso viduje. Dirbant su tokiu failu - neishnaudojama dalis ECU galimybiu, praleidzhiama kai kurie niuansai, atsiranda visokios nesamones, kaip hiccup, puchia/nepuchia ir pan. Kuo daugiau arkliu - tuo daugiau niuansu. Pilnas lenteles ir koda turi manau iki 5 zhmoniu ant visos jevropos. Kas yra nedaug. Internete zhinomiausias shiu ECU dievas yra Mihnea Cotet (MRC developments). Jis teigia, kad turi pilna aprashyma, ir sugeba sutiuninti 500+ HP audines su stock motronikais. Lygiai tas pats su "dideliu purkshtuku problema", kai tiesiog nezhinoma kokias lenteles reikia perskaichiuot, kad piltu ant busto, ir neuzhpylinetu ant laisvu.
2. MAF. Virsh 400 arkliu, naudojant MAF standartineje vietoje - atsiranda labai reali rizika nutraukti matavimo siuleli. Jei naudojamas MAF su stockiniais tinkliukas - labai neblogai restriktina. Shi problema sekmingai sprendzhiama perkeliant MAF po turbinos, ir truputi pakoreaguojant mapus. Taigi, problema kaip ir nesudetinga, bet dazhnai mistifikuojama. Ypatingai uzhsispyre - pastato MAP to MAF konverterius.
3. Valit/Nevalit. Labai zhiauri problema moraliniu pozhiuriu, nes mashinos jau senos, pravodkes paplyshe, davikliai nustipe. Sprendimas - vietoj to, kad det aftermarket ECU, tiesiog pakeisti daviklius naujais, ir sheip rebuildinant motora, atnaujinti ir pravodke.
4. Skriejikas. Taip, naudojant platu skriejiko gala ir neteisingai suroutinus laidus - prie didelio busto, kibirkshtis gali patekti i cilindra, kur ji buti neturetu, ir turime banana tipo shvaistiklius, arba sheip skyle bloke. Taip nutinka pas 3b. Chia ne ECU, o "tvarkingo darymo" problema. Pati uzhdegimo sistema yra ~500hp capable. Norint nerizikuoti galima pasikeisti pravodke ir kompa i ABY/AAN.
5. Realtime mappingo galimybes nebuvimas. Visi normalus tuneriai turi kompus su emuliatoriais, ir i kliento kompa isiuna koda "atgrota" ant emuliatoriaus.
6. Mazhai duoda pusti (200kpa 2.3, 250/300kpa 2.3.2). Pakeiti slegio davikli 0-5v ir tiek. Mapu rezoliucijos pilnai pakanka.
7. WGFV aka elektroninis busto reguliavimas - vietinis kaimo kalvis negali "atsukt daugiau busto". Na chia skonio reikalas, man pvz. nepatinka visokie varzhtai ir spyruokles.
8. WBO nebuvimas - o ka jis veikia sheip vazhinejant? IMHO labiau aktualus zhaislas mapinimo metu (tada galima ir i dusle ikisht).
9. Antilago nebuvimas - galima prisabachinti koki nors aftermarketa piggybacka, nors kiek pamenu taip niekas ir nepasidare.
Kokius privalumus turi stockinis kompas?
1. Kantrus, mazhai genda. Zhiauriai elgiantis - zhinoma dega (BTDT).
2. Turint OLS'o faila + VAG com'a (2.3.2) - tiuninasi ne ka sudetingiau nei koks megasquirtas
3. Galima ishgauti ne tik galia, bet ir kasdieni driveability bei ekonomija (ko nepasakysi apie MS)
4. Daugybe visokiu apsaugu (safe mode), kurios neleidzhia taip paprastai uzhverst variklio
5. Kaina - palyginus su programuojamais - nebrangus
Shitoj vietoj matyt reiktu prideti kazkokiu aftermarket kompu privalumus ir trukumus
.
Jei kur nusishnekejau - pataisykit
.
LET THE FLAME BEGIN!
Sau