Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by romkasponka »

Staska wrote: Jei tas skaldymas tai wasted spark tai imho, labai tesingas variantas. 2 babinos vietoj 4, ir uztenka tik zinuoti alkuninio veleno padeti. Tai yra uztenka arba koks nors 36-1 arba 60-2 arba 4 - 1 custom ir vaziojam..
Ash kazkaip visada galvojau, kad zmones geras babinas deda tam, kad tureti galinga kibirkshti, o chia gaunasi, kad kibirkshtis skaldom kai visai to nereikia ;)
O jei keturios atskiros babinos tada atsiranda paskirstymo velenelio daviklis? Bet ji manau ir taip reikia deti, jei darai sekvencini ipurshkima? MS ta gali?

Kas gaunasi jei platus velenai bus, neshaudys poto per droselius? :) Aishku shiaip toks ankstyvas isiurbimo voztuvo atsidarymas nebuna turbut, tai gal ir nieko.. Kiek degimas kinta pas atmosferikus pabombintus?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by rks »

Maki wrote: As galiu pagristi tai ka sakau, o tu?
WinOLS jie turi ir naudoja labai seniai, todel tai yra $ (kaip, kad Spade minejo), o ne mokejimo klausymas.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

User avatar
Maki
Posts: 568
Joined: 27 Oct 2004, 09:44
Location: Wilno

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Maki »

rks wrote:
Maki wrote: As galiu pagristi tai ka sakau, o tu?
WinOLS jie turi ir naudoja labai seniai, todel tai yra $ (kaip, kad Spade minejo), o ne mokejimo klausymas.
Nu Ok ziuriu nepaleidziat manes, tai paklausiu taip, jei pas tave atvaziuoja kaip pas mapperi dvi audines viena su standartiniu kompu, kita su aftermarketiniu ir perka tik viena vienintele paslauga mappinima ar tau yra skirtumas kuria mapinti, jei tu ir vienam ir kitam komui turi programine iranga ir ismanai ka darai?
RST ... never ending story

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by spade »

Net jei viskas kitas standartas - pvz tokios smulkmenos kaip oro matuokle ir purkstukai - ir tai programint aftermarketini kompa gerokai paprasciau. O jei tos smulkmenos skiriasi... padek dieve...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
Maki
Posts: 568
Joined: 27 Oct 2004, 09:44
Location: Wilno

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Maki »

spade wrote:Net jei viskas kitas standartas - pvz tokios smulkmenos kaip oro matuokle ir purkstukai - ir tai programint aftermarketini kompa gerokai paprasciau. O jei tos smulkmenos skiriasi... padek dieve...
Nu bet OK, jei zmogus negali sau leisti tu 12 gabalu, kuriu GZ nori is jo vien uz tai, kad pasilengvintu sau darba, tai kaip cia iseina? Vistiek manau tokiu atveju negalima brukti tokio produkto ir pasiulyti kazka pigiau, galu gale pasiulyti zmogui paciam susideti ta kompa ir nusiplesti tik ta dali kuri vienu ar kitu atveju kainuotu panasiai, cia as kalbu apie programavima.
RST ... never ending story

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by rks »

Maki wrote: Nu Ok ziuriu nepaleidziat manes, tai paklausiu taip, jei pas tave atvaziuoja kaip pas mapperi dvi audines viena su standartiniu kompu, kita su aftermarketiniu ir perka tik viena vienintele paslauga mappinima ar tau yra skirtumas kuria mapinti, jei tu ir vienam ir kitam komui turi programine iranga ir ismanai ka darai?
Beabejo yra skirtumas. Jei nera patogaus softo, kaip kad honda, subaru, evo, ar etc bendruomenes paleido nemokamai, tai su kokiu binary editorium, kad ir tokiu advanced, kaip WinOLS padaryti ta pati reikalauja daug daugiau laiko ir pastangu. Laikas yra pinigai. Dauguma klientu su pinigais skiriasi nenoriai.

p.s. standartinio kompo atveju, ash nekalbu apie atidirbto chipo irashyma, i kuri jau ankschiau buvo suinvestuotas laikas.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Staska »

Kitas klausimas ekonomistams. Jeigu mapini std kompa ant dyno, zimiau daugia reikes moketi uz to pacio dyno kaina :) O cia jau manau tikrai ir 5 gabalai gali atsirasti netycion, uz sekanti pakeitima vel panashios babkes.. Cia imho didelis aftermarketiniu ecu privalumus..

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Audi 20vt motronic 2.3 (2.3.2) - vs aftermarket ECU (LT)

Post by kwlw »

Bu,

Kadangi daug iechiu prilauzhyta temoje apie $SUBJ, siulau perkelti blevyzgas chia. Shita tema aktuali ne tik LT, bet ir civilizuotuose krashtuose, ir ten prirashomos paklodes po 120 threado puslapiu, tai pameginsiu reziumuoti ka esu skaites (nepainioti su zhinau ar ishmanau).

Yra paplites mitas, kad stockinis aubi ecu yra nepajegus duoti >300 arkliu. Tai yra neteisybe, su juo realu ish audi 2.2-2.5 varikliu ishspausti taip arkliuku 600 (aukshtesni skaiciai - man nezhinomi). Problemos, su kuriomis susiduria zhmones, dazhniausiai yra ne ECU related. Populiariausios:

1. Esmine - ECU vidiniu lenteliu paskirties nezhinojimas. Shi informacija yra gausiai saugoma, ir ja yra prekiaujama. Todel zhmones sedi ir "lauzhia" koda, ekspermentuoja su emuliatoriais, sprogdina motorus ir pan. Po to gautus rezultatus apiformina kaip *.ols faila ir parduoda. Dazhniausiai chip tuningo komplekso viduje. Dirbant su tokiu failu - neishnaudojama dalis ECU galimybiu, praleidzhiama kai kurie niuansai, atsiranda visokios nesamones, kaip hiccup, puchia/nepuchia ir pan. Kuo daugiau arkliu - tuo daugiau niuansu. Pilnas lenteles ir koda turi manau iki 5 zhmoniu ant visos jevropos. Kas yra nedaug. Internete zhinomiausias shiu ECU dievas yra Mihnea Cotet (MRC developments). Jis teigia, kad turi pilna aprashyma, ir sugeba sutiuninti 500+ HP audines su stock motronikais. Lygiai tas pats su "dideliu purkshtuku problema", kai tiesiog nezhinoma kokias lenteles reikia perskaichiuot, kad piltu ant busto, ir neuzhpylinetu ant laisvu.

2. MAF. Virsh 400 arkliu, naudojant MAF standartineje vietoje - atsiranda labai reali rizika nutraukti matavimo siuleli. Jei naudojamas MAF su stockiniais tinkliukas - labai neblogai restriktina. Shi problema sekmingai sprendzhiama perkeliant MAF po turbinos, ir truputi pakoreaguojant mapus. Taigi, problema kaip ir nesudetinga, bet dazhnai mistifikuojama. Ypatingai uzhsispyre - pastato MAP to MAF konverterius.

3. Valit/Nevalit. Labai zhiauri problema moraliniu pozhiuriu, nes mashinos jau senos, pravodkes paplyshe, davikliai nustipe. Sprendimas - vietoj to, kad det aftermarket ECU, tiesiog pakeisti daviklius naujais, ir sheip rebuildinant motora, atnaujinti ir pravodke.

4. Skriejikas. Taip, naudojant platu skriejiko gala ir neteisingai suroutinus laidus - prie didelio busto, kibirkshtis gali patekti i cilindra, kur ji buti neturetu, ir turime banana tipo shvaistiklius, arba sheip skyle bloke. Taip nutinka pas 3b. Chia ne ECU, o "tvarkingo darymo" problema. Pati uzhdegimo sistema yra ~500hp capable. Norint nerizikuoti galima pasikeisti pravodke ir kompa i ABY/AAN.

5. Realtime mappingo galimybes nebuvimas. Visi normalus tuneriai turi kompus su emuliatoriais, ir i kliento kompa isiuna koda "atgrota" ant emuliatoriaus.

6. Mazhai duoda pusti (200kpa 2.3, 250/300kpa 2.3.2). Pakeiti slegio davikli 0-5v ir tiek. Mapu rezoliucijos pilnai pakanka.

7. WGFV aka elektroninis busto reguliavimas - vietinis kaimo kalvis negali "atsukt daugiau busto". Na chia skonio reikalas, man pvz. nepatinka visokie varzhtai ir spyruokles.

8. WBO nebuvimas - o ka jis veikia sheip vazhinejant? IMHO labiau aktualus zhaislas mapinimo metu (tada galima ir i dusle ikisht).

9. Antilago nebuvimas - galima prisabachinti koki nors aftermarketa piggybacka, nors kiek pamenu taip niekas ir nepasidare.

Kokius privalumus turi stockinis kompas?

1. Kantrus, mazhai genda. Zhiauriai elgiantis - zhinoma dega (BTDT).

2. Turint OLS'o faila + VAG com'a (2.3.2) - tiuninasi ne ka sudetingiau nei koks megasquirtas

3. Galima ishgauti ne tik galia, bet ir kasdieni driveability bei ekonomija (ko nepasakysi apie MS)

4. Daugybe visokiu apsaugu (safe mode), kurios neleidzhia taip paprastai uzhverst variklio

5. Kaina - palyginus su programuojamais - nebrangus

Shitoj vietoj matyt reiktu prideti kazkokiu aftermarket kompu privalumus ir trukumus :).
Jei kur nusishnekejau - pataisykit ;).

LET THE FLAME BEGIN!

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
aft923lt
Posts: 129
Joined: 22 Nov 2007, 19:01

Re: Audi 20vt motronic 2.3 (2.3.2) - vs aftermarket ECU (LT)

Post by aft923lt »

Jei galima placiau apie skriejika, skierka ir laidus ir teisinga ju pastatyma

User avatar
Maki
Posts: 568
Joined: 27 Oct 2004, 09:44
Location: Wilno

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by Maki »

Pvz as perejau nuo standartinio kompo su chipu prie MS vien del to, kad mano mechaninis purskalas pasieke riba net ant 1.6 motoro, o ka jau kalbeti apie 2.0 kuri dabar susikonstravau. Is esmes galejau pritaikyti kuri nors is EFI variantu, pvz ford fiesta RS turbo arba Cosworth'o kuri nors, bet paskaiciavus gavosi, kad MS'a darant paciam bus galima pasidaryti pigiau ir daugiau zmoniu ant lietuvos kas galetu ji uzmapinti paciam susimovus.
RST ... never ending story

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by Staska »

Ash tai tioka pornushke esu mates: 2.0 16v VW variklis + turbo, kuro valdymui idetas g60, degimui std kompas + kad ta viska sutiunint kazkaip dar unichipa dejo :D (piggybackas)

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Audi 20vt motronic 2.3 (2.3.2) - vs aftermarket ECU (LT)

Post by kwlw »

aft923lt wrote:Jei galima placiau apie skriejika, skierka ir laidus ir teisinga ju pastatyma
Na su skriejiku, tai yra taip, kad jo antgalis turi buti butinai siauras, nes moronikas duoda skierka pakankamai tiksliai ir smauko ja mazham diapazone. Jei angalis yra platus - tai jis gali "pasiekti" kita cilindra. Ypach jei daug busto, ir del didelio slegio cilindre pasidaro sunku "pramushti" kibirkshti. Jei labai idomu, galiu paieshkoti, kaip tas efektas vadinasi, kur staiga varzha padideja pripylus benzo ir oro per daug i cilindra.

Kas del laidu - tai bent jau pas 3b eina kazkokie long life laidai, kurie yra keistoki izoliacijos prasme. Kas chiupinejo - supranta apie ka kalbu - jie tiesiog plastmasiniai... Atseit geresne izoliacija. Jei keichiama i kokius nors paprastesnius, gali atsirasti problemu su kibirkshties pershokimu i kita laida ant didelio busto (skamba keistai, bet zhmones sako - nutinka). Del tu pachiu priezhaschiu, einant i high HP, reikia daryti tarpelius tarp laidu, panashei kaip purkshtuku slanguchiu tarpeliai K-Jetronikoe. T.y. eina tokios shukos/laikikliai, o i jas susismeigia laidai. Arba tiesiog susideti magnecorus ir juos keisti laiku ;).

3b skriejikas pasidaro ish orginalaus - pajami ir su dremeliu "apipjauni" vari, mazhdaug, kad butu lygiai su "juoda" mase. Kazkiek zhinoma balansas pabega, bet manau px, nes ir taip nebaisiai balansuoti tie antgaliai. Doncez 3b po tokios operacijos pradejo ant laisvu positive slegi pusti (suprask bovas shvilpaut). Iki tol tylejo...

Sau
Attachments
Pjovimo vietos
Pjovimo vietos
3brotor.jpg (11.67 KiB) Viewed 6934 times
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Audi 20vt motronic 2.3 (2.3.2) - vs aftermarket ECU (LT)

Post by Staska »

Sheip tai yra dar toks dalykas. Jei neklystu std ecu softas yra parashytas be jokiu real time tiuningu, tai yra isuva programke ir parduoda mashina, o pati derinima jie atlieka ant visokiu emuliatoriu ir manau su kitokiu kompo softu (ale debug rezimas) taigi jeigu mes to neturime, bandome aklai kazka pasiekti :)

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Audi 20vt motronic 2.3 (2.3.2) - vs aftermarket ECU (LT)

Post by kwlw »

Staska wrote:Sheip tai yra dar toks dalykas. Jei neklystu std ecu softas yra parashytas be jokiu real time tiuningu, tai yra isuva programke ir parduoda mashina, o pati derinima jie atlieka ant visokiu emuliatoriu ir manau su kitokiu kompo softu (ale debug rezimas) taigi jeigu mes to neturime, bandome aklai kazka pasiekti :)
Jei mes neturime eprom emuliatoriaus - tai tada mes netiuniname ishvis ;).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by Staska »

Ash cia ta prasme kad naudojant epprom emuliatoriu mes tokio tikslumo ir patogumo kaip gamintojai nepasieksim :)

rks
Posts: 278
Joined: 02 Feb 2006, 15:37
Location: VNO
Contact:

Re: Audi 20vt motronic 2.3 (2.3.2) - vs aftermarket ECU (LT)

Post by rks »

kwlw wrote:
Staska wrote:Sheip tai yra dar toks dalykas. Jei neklystu std ecu softas yra parashytas be jokiu real time tiuningu, tai yra isuva programke ir parduoda mashina, o pati derinima jie atlieka ant visokiu emuliatoriu ir manau su kitokiu kompo softu (ale debug rezimas) taigi jeigu mes to neturime, bandome aklai kazka pasiekti :)
Jei mes neturime eprom emuliatoriaus - tai tada mes netiuniname ishvis ;).

Sau
emuliaturius shiuo kontekstu yra RTP, bet patirtis rodo, kad ish bedos galima ishsiversti ir be RTP. Taip pat nereikia emuliatoriaus maishyti su dataloging'u.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by Staska »

Nu va padariau kaip ir pristavke daranti ish 135 + 1 => 5 dantukus.
+ dar paskristytojo daviklis tiesiogiai i kompa. Taigi gaunasi analogas std kompo skaicioklei :) Nuo ko begom prie to ir priejom... Ant emuliatoriaus gerai vekiai. Greit gyvai bandysiu

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by kwlw »

Staska wrote:Nu va padariau kaip ir pristavke daranti ish 135 + 1 => 5 dantukus.
+ dar paskristytojo daviklis tiesiogiai i kompa. Taigi gaunasi analogas std kompo skaicioklei :) Nuo ko begom prie to ir priejom... Ant emuliatoriaus gerai vekiai. Greit gyvai bandysiu
Parasyk kaip pasiseke - smalsu vienok ;).

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by Staska »

butinai !

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by Staska »

Viskas veikia :) Ir nereikejio jokiu papildomu dantraciu..

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by romkasponka »

po babina ant cilindro?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs pig

Post by Staska »

Kolkas su viena bendra, bet skaciokle ledzia ir cop naudot.

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by HD »

Na pabandom atnaujinti sia tema.

Noretusi kad pasidalintumet patirtimi su VEMS ver 3.
Gal kas pirkotes vien tik Gen board'a?
arba turit version 3 detaliu sarasa? Version 2 turiu

SR20DE
Posts: 435
Joined: 25 Oct 2007, 01:45
Location: Vilnius

Re: Varikliu valdymas (std chipped ecu vs aftermarket ecu vs

Post by SR20DE »

siulau pakalbeti su Kamuto, tas kepa viena po kito :twisted:

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: audi 200 2.2 20V turbo klausimas

Post by Laimis »

HD wrote:Na pabandom atnaujinti sia tema.

Noretusi kad pasidalintumet patirtimi su VEMS ver 3.
Gal kas pirkotes vien tik Gen board'a?
arba turit version 3 detaliu sarasa? Version 2 turiu
Hm, V3 V3.3 V3.6, siaip aprasymai iki 3.3 yra ju paciu saituose, o 3.6 pakeitimai minimalus ten.
P.S. Kuom originalus ECU nusikalto ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Post Reply