"Sportine" variklio abkatke.
"Sportine" variklio abkatke.
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Straipsnis daugumai turbut gerai zinomas ir senai skaitytas, bet vistiek, noreciau isgirsti kokios yra musu Lietuvos pilieciu nuomones
Zinau ne viena atveji kas naudoja, bet dazniausiai sporte, nors svedai savo visokias megaturbo masinas irgi daro taip pat abkatke. Bet siaip idomu kodel pvz GZ koks nepropaguoja pan. dalyko, nors aisku jie nerodiklis, bet isleidzia nemazai bombintu masinu vistiek.
Kogero dazniausiai zaidzia faktorius "liaudies ismintis", pagal kuria ir daro visi abkatus, bet as tai linkes tiketi tuo apie ka ten rasoma.
Straipsnis daugumai turbut gerai zinomas ir senai skaitytas, bet vistiek, noreciau isgirsti kokios yra musu Lietuvos pilieciu nuomones
Zinau ne viena atveji kas naudoja, bet dazniausiai sporte, nors svedai savo visokias megaturbo masinas irgi daro taip pat abkatke. Bet siaip idomu kodel pvz GZ koks nepropaguoja pan. dalyko, nors aisku jie nerodiklis, bet isleidzia nemazai bombintu masinu vistiek.
Kogero dazniausiai zaidzia faktorius "liaudies ismintis", pagal kuria ir daro visi abkatus, bet as tai linkes tiketi tuo apie ka ten rasoma.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
man si tema irgi aktuali. Jau anksciau apie tai klausiau, bei perskaiciau visas siame forume esancias zinutes apie variklio ivazinejima - vieningos nuomones nera. Vieni siulo daryti vienaip, kiti - kitaip.
As asmeniskai jau pradejau pirmuosius 10-20 kilometru ivazineti prasukdamas ir iki 4k-4.5k rpm. Tiesa, variklis ne naujas, o perrinktas (galva + ziedai, be honingavimo).
Tiesa, kol kas pilu mineraline alyva valvoline durablend 10w40 (planuoju tris ciklus pilti butent ja), o veliau vazineti su pilnai sintetine valvoline vr1 racing'u.
As asmeniskai jau pradejau pirmuosius 10-20 kilometru ivazineti prasukdamas ir iki 4k-4.5k rpm. Tiesa, variklis ne naujas, o perrinktas (galva + ziedai, be honingavimo).
Tiesa, kol kas pilu mineraline alyva valvoline durablend 10w40 (planuoju tris ciklus pilti butent ja), o veliau vazineti su pilnai sintetine valvoline vr1 racing'u.
as cia gal biski ne i tema, bet va istrauka is '87 Audi Coupe manualo (grynai idomumo delei, kad galima butu pamatyt, ka apie "paprasta" naujo auto ivazinejima pries 20 metu rase vienas is auto-gamintoju )
1000km - ne daugiau 4200rpm...
p.s. jei as cia "labai ne i tema", labai nelazdavokit
1000km - ne daugiau 4200rpm...
p.s. jei as cia "labai ne i tema", labai nelazdavokit
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
Kaip jau kazkas minejo tame ir esme, kad jie nieko nepasiule ir nieko nepasake - postas, kurio galejo ir nebut (kaip ir tavojo, kaip ir manojo).Strad wrote:Kas ir?
Zmogus pasiule viena ish variantu, pgl kuri daro zinoma kontora...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
GZ surinko mano Nissan'o varikli. Pavazinejau su mineraliniu kokius 300-350 km iki 3000 rpm, pakeitem tepalus i tokius pacius. Dar 400-450 km su sukimu iki 3500 rpm. Leakdown'as - 99.9xxx proc. Vel nauji tepalai - pusiau sintetika - 500 km iki 4000 rpm.
Tada sintetika ir kompas, programavimas, vazinejimas. Su tepalais visada buvo keiciamas filtras.
Tada sintetika ir kompas, programavimas, vazinejimas. Su tepalais visada buvo keiciamas filtras.
Apie ta Laimio imesta linka, tai kas man jame labiausiai nepatinka, tai kad viskas pateikiama tarsi cia butu kazkoks jo atradimas, kazkas visiskai nerealaus, vos ne dieviska apvaizda...
Realiai nieko naujo kaip ir ner: tos dvi stovyklos ir kuriu viena sako, kad reikia abkatke daryti neskubant, o kita, kad pora kartu prasukiojai ir jau melzk egzistuoja matyt nuo varikliu atsiradimo.
O visi kiti postulatai: variklis neturi dirbti abkatkes metu pastoviom apsukom/apkrovom, o turi pastoviai buti kaitaliojama; kad naudoti mineralini tepala; kad ji pakeisti nuvaziavus pora simtu (na, jis siulo pora desimciu - bet tas normalu turint omeny, kad jis laikosi trumpos abkatkes teorijos) km etc... tai juk irgi senos tiesos...
Is esmes pagrindinis dalykas, kuri reikia tureti omenyje kaip bepasirinktum daryti abkatke: jokiu pastoviu apsuku.
Realiai nieko naujo kaip ir ner: tos dvi stovyklos ir kuriu viena sako, kad reikia abkatke daryti neskubant, o kita, kad pora kartu prasukiojai ir jau melzk egzistuoja matyt nuo varikliu atsiradimo.
O visi kiti postulatai: variklis neturi dirbti abkatkes metu pastoviom apsukom/apkrovom, o turi pastoviai buti kaitaliojama; kad naudoti mineralini tepala; kad ji pakeisti nuvaziavus pora simtu (na, jis siulo pora desimciu - bet tas normalu turint omeny, kad jis laikosi trumpos abkatkes teorijos) km etc... tai juk irgi senos tiesos...
Is esmes pagrindinis dalykas, kuri reikia tureti omenyje kaip bepasirinktum daryti abkatke: jokiu pastoviu apsuku.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
o tame reikale rizika kokia?r7kyc82k wrote:kokia abkatke, akmens amzius, pili sintetika ir smaugi nuo pat pirmo kilometro visais rezimais. jei kapitalke normali- viskas ok. variklis bus gyvas.
jei daryt tradicine abkatke, gal ir laikys ilgiau motoras, bet bus leisgyvis.....nebus agresivumo.
ce is praktikos.....
ka reiskia agresyvumas? is kur jis gali atsirasti taip motora gniauziant?
rs13
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Norechiau pasitikslinti. Pastovios apsukos kenkia ar tiesiog tuo metu ne taip gerai prisitrina zhiedai, kaip akseleruojantis/deakseleruojantis? Ash kazhkaip galvojau, kad 2 variantas, nes realiai ramiai darant apkatke nelaibai isheina ishvengti pastoviu apsuku. Suprantu, kai reikia greitai padaryti, tai ishvazhiuoji ir drochiniesi...spade wrote:
Is esmes pagrindinis dalykas, kuri reikia tureti omenyje kaip bepasirinktum daryti abkatke: jokiu pastoviu apsuku.
Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
Kaip ash suprantu:rks wrote:
Norechiau pasitikslinti. Pastovios apsukos kenkia ar tiesiog tuo metu ne taip gerai prisitrina zhiedai, kaip akseleruojantis/deakseleruojantis? Ash kazhkaip galvojau, kad 2 variantas, nes realiai ramiai darant apkatke nelaibai isheina ishvengti pastoviu apsuku. Suprantu, kai reikia greitai padaryti, tai ishvazhiuoji ir drochiniesi...
Jei suki pastoviomis apsukomis, tada nesikeicia temperatura, kitaip sakant metalas kazkiek ishsiplete iki tam tikros ribos ir viskas toliau jisai nei pliaciasi nei traukiasi. Ish to seka kad jei suksi pastoviom apsukom, tai paruoshi varikli dirbti tik tam tikrame siaurame sukiu, bei temperaturu(apkrovu rezime).
Gal suprantamai pasakiau
bet kuriuo atveju. resursas bus ilgesnis nei tu turesi ta masina, arba kol ji vaziuos.Gotis wrote:Manau dar aktualus klausimas yra resursas ar jis keiciasi, naudojant agresyvia kapitalke ir priesingai. Mano ziniomis jis keiciasi kazkiek, beje as pats pasirinkau ramesni varijanta, panasu kaip Airbog rase, retkarciais pagrezdamas ir aisku jokiu pastoviu apsuku