Yra noras, kad keturcilindris motoras nepatektų į "bombų klasę", ir kadangi išlenda labai nedaug (~60 cm3) tai domina mažinimo variantų privalumai ir trūkumai ir ar teisingai mąstau:
Matematikos neapgausi:
Arba mažinti pačius stumoklius/ storinti cilindro sieneles: privalumai: kad bus sugilzuotas motoras out of the box vienaip ar kitaip, atrodo pigesnis variantas bent iš pažiūros, trūkumai kad reikės greičiausiai custom stumoklių, ir labiausiai neraminantis klausimas, ką daryt su galva? Lyg ir nedaug mano atveju pastorėja sienelės, 2mm nesiekia diametro pasikeitimas, bet visiškai neįsivaizduoju kaip tai santykiautų su neperdaryta galva.
Arba trumpinti stumoklių eigą: dėja šiam motorui nėra net stroker kit'ų tai ką kalbėt apie atvirkščią ir labai specifinį variantą. Kiek kainuoja alkūninio gamyba ir ar išvis kas nors Lietuvoj ar artimąjam užsienyje tuo užsiima? Privalumai aišku, kad mažiau sukimo dėl variklio galvos ir tinka standartiniai aftermarket stumokliai šitam varikliui.
CR niuansus ir suprantu, bet čia smulkmenos jau, kaip ir tai, kad bet kokiu atveju bus brangu, bet labiau domina galimybės apskritai ir jų prieinamumas.
Darbinio tūrio mažinimas
Darbinio tūrio mažinimas
13 BMW 328i xDrive 2.0T, Daily
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
08 Mitsubishi Lancer 2.0 Di-D Instyle, Ruošiama pardavimui
94 Subaru Impreza GC8 2.0 GL, Parduota
06 Subaru Legacy 2.0R, Parduota
96 Subaru Impreza GF8 2.0 GL, Parduota
Re: Darbinio tūrio mažinimas
galvos tarpinės ir galva būna sudizaininta didesniam stūmoklio diametrui negu standarte eina todėl nematau įtakos galvai ir problemos jeigu cilindro skersmuo sumažės.
gal pradėk geriau nuo to koks motoras ir kokį setupą dabar turi? galbūt yra kiti giminingi motorai kurie turi tau jau tinkantį bloką su mažesniu darbiniu tūriu? arba turi dalis (alkūninį) tinkantį tavo motorui. custom alkūninio gamyba remsis į kelis k ir turbūt teks gaminti kur nors usa kur tokie dalykai populiaresni, todėl manau retrofitint kitas tinkamas dalis arba mažint cilindro diametrą gilziuojant yra realiausi variantai.
arba tiesiog įsidėt kitą motorą tinkantį klasei?
gal pradėk geriau nuo to koks motoras ir kokį setupą dabar turi? galbūt yra kiti giminingi motorai kurie turi tau jau tinkantį bloką su mažesniu darbiniu tūriu? arba turi dalis (alkūninį) tinkantį tavo motorui. custom alkūninio gamyba remsis į kelis k ir turbūt teks gaminti kur nors usa kur tokie dalykai populiaresni, todėl manau retrofitint kitas tinkamas dalis arba mažint cilindro diametrą gilziuojant yra realiausi variantai.
arba tiesiog įsidėt kitą motorą tinkantį klasei?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Darbinio tūrio mažinimas
Yra toks dalykas kaip alkuninio kakliuku offset grinding, tai yra mazinamas kakliuko diameteras ne vienodai is visu pusiu, o paslinktas i ta, kuria reikia (reikes atitinkamai storesniu - remontiniu indeklu). sitaip galima laimeti nedideli atstuma didinant arba mazinant alkuninio eiga, pasidomek ir paskaiciuok, ar tavo atveju uztektu. ir aisku reik atkreipt demesi i svaistiklius, nes mazinant eiga su tais paciais svaistikliais sumazes cr