Suspaudimo laipsnio parinkimas

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
Post Reply
Delikatesas
Posts: 12
Joined: 04 Aug 2017, 10:48

Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by Delikatesas »

Sveiki, situacija tokia: turiu 2.0 Fiat twin cam varikli, kuriam reikia parinkti svaistiklius - turiu suzinoti, koki reikia padaryti suspaudimo laipsni.
Siekiu 200-220ag. Pusti noreciau iki 0,6bar, turbininis karbiuratorius pils 95 benzina. Darbinis rezimas butu zemi-vidutiniai sukiai, tada noretusi kuo greitesnio uzsiputimo.
Tad koki suspaudimo laipsni turiu daryti?

TomTom
Posts: 277
Joined: 30 Jun 2009, 08:39

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by TomTom »

9.5-10, bet priklauso nuo variklio. Su tiek mazai boosto galima ir su standartiniu vaziuot. kitas klausimas, kodel su svaitikliais zaidziama, galima gi stumokli pakoreguoti ir nereikia jokiu papildomu daliu.

Delikatesas
Posts: 12
Joined: 04 Aug 2017, 10:48

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by Delikatesas »

Su visiskai standartiniais (atmosferiko) viduriais suspaudimas gaunasi ~9.3:1. Lygiuodamasis i tai, jog pavykusiu serijiniu turbininiu varikliu CR yra ~8.5:1, nusprendziau, kad man laipsni reikia mazinti. Tekinti stumokliu dugnus meistras atsisake - anot jo dugnas iskart pasidarytu per plonas. Noredamas isvengti staklyno darbu - islaikyti esamus stumoklius - nusprendziau zaisti su svaistiklio ilgiu ir uzklausiau cia.
Zodziu, esamas 9.3:1 CR tikrai yra ne per didelis, saugus ir tinkamas atsizvelgiant i mano poreikius?

User avatar
UNeX
Posts: 1305
Joined: 19 Nov 2003, 20:28
Location: Vilnius

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by UNeX »

Delikatesas wrote: Zodziu, esamas 9.3:1 CR tikrai yra ne per didelis, saugus ir tinkamas atsizvelgiant i mano poreikius?
taip
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy

TomTom
Posts: 277
Joined: 30 Jun 2009, 08:39

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by TomTom »

Senai laikais , ta prasme kai buvo pagamintas tavo modelio variklis, greiciausiai laciausiai prieinamas benzinas buvo 92 o tai ir dar zmesnio oktano. Pilk 98 ir pusk kiek planuoji, nebus tikrai jokiu bedu. Pvz. 1.8t suspaudimas standartinis 9.25, puciam 1.5bar ir turim 310ag, visa tai su 95 benzu, tiesa mano ipurskimas.

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by ard »

10.5:1 suspaudimas
1.3bar boosto
98 gazolis
0 problemų
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
DaBest
Posts: 114
Joined: 18 Feb 2007, 12:34
Location: Siauliai

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by DaBest »

Koki AFR darot NA + T variantui ?
CR 9.8 su 98 benzinu

taikau i toki varianta, idomios nuomones :idea:

-100kpa = 15:1
110kpa = 14.3
130kpa = 13:1
150kpa = 12.5
175kpa = 12.0
200kpa = 11.8
250kpa = 11.6
89' Volvo 760 2.3Turbo Wagon Mafia - for fun 270hp
89' Volvo 740 2.3 + 60mm - 410hp

Donia
Posts: 17
Joined: 09 Mar 2017, 10:03

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by Donia »

B230f
Atmo
Pučiam 1 barą. Su TD06 turba
CR ~9,7
Kuras kaip išpuola arba 95 arba 98 .


Tavo fiatui turiu dalių . Brūkštelk .

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by slimas1 »

Stock turbo variklis su 9.5 suspaudimo laipsniu, pučia ~1.25 bar, 290 arklių. Jau laikai praėjo, kai CR reikia mažinti, kai kompas atitinkamas :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by roolis »

slimas1 wrote:Stock turbo variklis su 9.5 suspaudimo laipsniu, pučia ~1.25 bar, 290 arklių. Jau laikai praėjo, kai CR reikia mažinti, kai kompas atitinkamas :)
tu labai neteisus,tai galioja toli grazu ne visiems varikliams,daug yra parametru,kaip koks Ag targetas,kiek baru ir t.t,viskas priklauso nuo targeto kiek tas atmo variklis gali atlaikyt
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by slimas1 »

roolis wrote:
slimas1 wrote:Stock turbo variklis su 9.5 suspaudimo laipsniu, pučia ~1.25 bar, 290 arklių. Jau laikai praėjo, kai CR reikia mažinti, kai kompas atitinkamas :)
tu labai neteisus,tai galioja toli grazu ne visiems varikliams,daug yra parametru,kaip koks Ag targetas,kiek baru ir t.t,viskas priklauso nuo targeto kiek tas atmo variklis gali atlaikyt
Nu tai tą suprantu, nes prasideda ir daugumą kitų niuansų - open deck, closed deck, slėgis ir t.t. Tą puikiai suprantu, bet kad laikai pasikeitė, tai ir neginčytinas faktas :)
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
roolis
Posts: 1087
Joined: 24 Sep 2009, 12:03
Location: kaunas-prienai

Re: Suspaudimo laipsnio parinkimas

Post by roolis »

tai faktas,turim E85,gerus stand alone ir t.t,bet stebuklu jie nekuria,tiesiog praplecia galimybes,bet ribos vistiek visur yra vienokios ar kitokios
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626

Post Reply