High tech vs low tech ir kitas BS

Bendros diskusijos apie variklius ir ju tuninga.
User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

spade wrote:Tu tikras?
ne, bet imho amerikietishki varikliai tokiom konversijom yra blogiausias pasirinkimas.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Kodel?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

spade wrote:Kodel?
kodel, kodel? ;) todel, kad pas juos 3 voztuvai cilindrui yra super high techas..
cc/ag nekas..
LS7 su 4voztuvais cil?
pagal stumokli tai jo http://vorlon.case.edu/~aap8/gallery/c6 ... _36?full=1
nors ne http://vorlon.case.edu/~aap8/gallery/c6 ... _Engine_20

o kitur 50 metu technologijos..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

:lol: Jo, cia pavarei...

Kazkur inete yra S62 (e39 M5) palyginimas su LS6 (V gen vette z06)... Abu varikliai turi po 400 Ag.
S62 yra dohc'as, su double vanosu, su atskirais trotlais, bla bla - most progresive shit on the market, kaip sako Tadas.
LS6 yra "paprastas" ohv su pushrodais.

Na ir dabar jau tas esminis klausimas: kuris geresnis?
:arrow: S62 yra high tech (tai juk kruta) ir minimaliai ekonomiskesnis.
:arrow: Tuo tarpu LS6 - fiziskai mazesnis, lengvesnis, jo didesnis torkas, lengviau tuninasi ir kainuoja daugiau nei 3 kartus pigiau...
Hmmm... ir ka gi cia ash rinkciausi... reikia tikrai labai jau rimtai pagalvot...

Siaip jau LS1/6/7etc. net jaunesnis variklis nei M62/S62... Ir nemanau, kad Chevrolet'e dirba kvailiai...


O sita tai manau irgi esi mates:
http://members.tripod.com/~juan_espero/engine.html
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

spade wrote::lol: Jo, cia pavarei...
negali gi buti visada teisus. :) Corvete (paskutinioji) pavaro!
O galima palyginti panashios kubaturos?
Gerai drageri, o kaip lenktyniu trasos? :)
pas LS7 kubatura 7 litrai, nepamirshk..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

spade - vienas komentaras del to straipsnio - jie kalba apie 500ag ir drag racing'a. akivaizdu, jog dauguma normaliu zmoniu tokias masinas (ypac hondos atveju) darys profesionaliam drag racing'ui. Ar sios masinos bus vienoj klasej? no way. Ar honda turi sansu laimet savo klase? manau taip, 500ag 1.8 motorui yra pakankamai daug. Ar gali ta padaryt buick'as? No way, is 7L motoro galima tiketis daugiau ag stocke. Taigi koks rezultatas? vienodi skaiciai? manau jog lyginti beveik 4 kart kubatura besiskiriancius motorus nelabai yra prasmes.

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

romkasponka wrote:Gerai drageri, o kaip lenktyniu trasos? :)
pas LS7 kubatura 7 litrai, nepamirshk..
Siaip ten lyginau S62 su LS6, o ne LS7... Nors jei pastaraji palyginus su dabartiniu M5 varikliu irgi tas pats rezultatas butu...
O lenktyniu trasoj? Siaip mes kalbam apie variklius siuo atveju, ne apie vaziuokles. Kaip manai, kuris variklis bus pranasesnis toj pacioj shasi toj pacioj lenktyniu trasoj? S62 ar LS6?

Beje, zinai, kad jei blokas tas pats, tai didesnio turio variklis yra geriau nes jis bus lengvesnis?
Hassan wrote:spade - vienas komentaras del to straipsnio - jie kalba apie 500ag ir drag racing'a.
Pirmiausia jie kalba apie 500Ag. O kam ta varikli naudot, tai cia jau kiekvieno asmenine beda. Kreivam kely bijau kad ta Honda irgi nebutu daug pranasesne uz Buicka, turint omeny jos charakteristikas...
Ar sios masinos bus vienoj klasej? no way. Ar honda turi sansu laimet savo klase? manau taip, 500ag 1.8 motorui yra pakankamai daug. Ar gali ta padaryt buick'as? No way, is 7L motoro galima tiketis daugiau ag stocke. Taigi koks rezultatas? vienodi skaiciai? manau jog lyginti beveik 4 kart kubatura besiskiriancius motorus nelabai yra prasmes.
Koks skirtumas ar tos masinos bus vienoj klasej ar ne? Koks skirtumas kokius sansus kas turi savo klasej? Gal nereik shitu levu atmazu? BMW ir VAZ irgi ne vienoj klasej, bet cia labai visi norejo daryti ju palyginamaji testa...
Beje, lyginant variklius, butent drag racingas geriausiai ir parodo ko jie verti (na gal dar standing mile, kas is esmes yra tas pat).

Kalba eina ne apie klases, o apie nusisnekejimus is serijos: "oj kaip kruta yra high tech", "amerikietiski varikliai SH verti" etc.
Amerikietiski varikliai paprasti, pigus ir dideli. Ir as nesu visai tikras, kad mazi, sudetingi ir brangus yra geriau nei dideli, paprasti ir pigus.

Geriausias variantas zinoma butu sujungus vieno ir kito privalumus. Jau rodziau kazkada man matyt labiausiai patinkanti varikli is visu (tiek standartiniu, tiek tunintu)...
V8 32v
6 litrai
609Ag @ 7500
669Nm @ 4800

http://www.corvettemagazine.com/2001/au ... r1lead.asp
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

Man kazkaip nesitiki, kad pas amerikanska varikli kuro sanaudos bus vienodos su S62.
Jei toks pat blokas ir gali padidinti cc, tai levas blokas.. ;)
Kaip ten bebutu europiniuose varikliuose ish 1cc daugiau ag ishspaudzia.
Teko skaityti amerikono nuomone apie autosporto industrija amerikoje, tai jis buvo labai nusivyles, nes ~95% produkcijos importuojama....
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

romkasponka wrote:Man kazkaip nesitiki, kad pas amerikanska varikli kuro sanaudos bus vienodos su S62.
Na bus didesnes. Kazkiek. Bet tu tikrai manai, kad varikliui su 400Ag tai yra esminis kriterijus?
Jei toks pat blokas ir gali padidinti cc, tai levas blokas.. ;)
Greiciau atvirksciai ;)
Kaip ten bebutu europiniuose varikliuose ish 1cc daugiau ag ishspaudzia.
Romka, nu tu cia jau visai kaip koks Serzas...
Vankeliai dar daugiau is vieno l. isvysto... arba motociklai... So what?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
gess
Posts: 1278
Joined: 23 Oct 2004, 00:05
Location: Siauliai

Post by gess »

spade wrote:
romkasponka wrote:Man kazkaip nesitiki, kad pas amerikanska varikli kuro sanaudos bus vienodos su S62.
Na bus didesnes. Kazkiek. Bet tu tikrai manai, kad varikliui su 400Ag tai yra esminis kriterijus?
Jei toks pat blokas ir gali padidinti cc, tai levas blokas.. ;)
Greiciau atvirksciai ;)
Kaip ten bebutu europiniuose varikliuose ish 1cc daugiau ag ishspaudzia.
Romka, nu tu cia jau visai kaip koks Serzas...
Vankeliai dar daugiau is vieno l. isvysto... arba motociklai... So what?

Nu tai spade, juk esme racinge ir yra gaut kuo daugiau ag is savo klases kubaturos ir taskas, jai vien tik apie variklius snekam. Juk cia ir parodomas gamintojo meistriskumas, kuo labiau isnaudot turima darbini turi. O jai nekreipsim demesio i cc tai as irgi visai nieko pvz. galiu pateikt va pvz T55 ruskiu tankas irgi 500ag isvysto ir dyzelis dar ir ne turbo. Ir kazkas prie 3000 rpm. Torko tai nezinau, bet jau nuspeju:). Tik tiek, kad kubatura 19.2l, bet tai cia juk px ane :)

O mocai tai kuom cia labai skiriasi, va ju ag/cc santyki laisvai su f1 varikliais gali lygint, cia viskas tik i resursa atsiremia.

O rotoriu su stumokliniais manau niekas nelygins, kaip ir nelygins kurenamo benzu ir nitrometanu. Ar nelygins su reaktyviniu :D .

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

Man jau ima atrodyt, kad imu nesuprast ka jus cia bandot man irodyt... apart to, kad pas jus ilgesnis...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
GiedriuZ
Posts: 156
Joined: 01 Nov 2003, 15:53

Post by GiedriuZ »

Nesuprantu, kodel visi iskart puola skirstyt i visokias klases ir lygint su tankais. As tarkim noriu tokios masinos, kuri 1/4mile iveiktu per maziau nei 12s. Ir man nesvarbu i kokia klase as papulsiu su tuo varikliu, galbut tai tiesiog savaitgaline masina, kuria galeciau koki vakara prapust pro miesta o likusi laika laikyt garaze ir ja didziuotis :)
Tarkim reiktu pasirinkti. Pirmas variantas - tas pats cviekas, antras variantas - tas pats buickas.
As kazkodel labiau linkstu prie antrojo varianto.

Markko
Posts: 419
Joined: 24 Jan 2004, 23:30

Post by Markko »


User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

GiedriuZ wrote:Nesuprantu, kodel visi iskart puola skirstyt i visokias klases ir lygint su tankais. As tarkim noriu tokios masinos, kuri 1/4mile iveiktu per maziau nei 12s. Ir man nesvarbu i kokia klase as papulsiu su tuo varikliu, galbut tai tiesiog savaitgaline masina, kuria galeciau koki vakara prapust pro miesta o likusi laika laikyt garaze ir ja didziuotis :)
Tarkim reiktu pasirinkti. Pirmas variantas - tas pats cviekas, antras variantas - tas pats buickas.
As kazkodel labiau linkstu prie antrojo varianto.
na, cia jau masinos tikslingumo klausimas.
Jei kaip savaitgalio masina - aisq as rinkciausi kazka su dideliu litrazu, daug torko etc. Galu gale tas cvekas su 500ag jau nelabai manau tinkamas gatvei, kai su buicku ir i darba galeciau nuvaziuot. Bet tai nereiskia jog del to galima sakyt kad "buickas 3.14sa civica/golfa/whatever" arba kad "V8 3.14 mazalitrovkes". Kam lyginti gonkems skirta automobili su kasdienine auto?
I klausima kas bandoma irodyti atsakau - nieko, tiesiog lyginimas sakykim neadekvatus (va m5 su LS6 palyginimas vietoj)

User avatar
McPie
Posts: 675
Joined: 04 Jul 2005, 10:40
Location: Vilnius
Contact:

Post by McPie »

gryzkim i paprastesni palyginima

1.3 ir 2.4


rotorius VS stumokliai
konvertuojant i mums priimtinus skaiciukus 1.3 vankel = 2.3



laidos TOP GEAR palyginimas stock porsche 924 ir rx-7 gen. II variantu.


ir dabar galima testi diskusijas apie siu variant'u per4mance :)
RX-7 13B TII restauruojamas
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

prashau manes nestatyti i viena eile su tokiais tipais kaip serzas :D

Kalbam apie stumoklinius variklius, gal nepradedam apie reaktyvinius a?

Manau teisingas variklis yra toks, kur viskas padarytas ant ribos (sieneles storis ir pan.) ir didelis naudingumo koeficientas. Viskuo europiniai varinkeliai lenkia amerikanskus. Tiuninasi jie lengvai, nes ten nieko matyt nera apart karbo ir kontaktinio uzdegimo, todel yra kur pasireikshti.. Ash tik ta norejau pasakyti. O kas link pigumo, pigia mesa shunys eda ;)
Kalba buvo apie performanca, nes i RX'a ta dviga dejo ne del ekonomikos gal...
Gerai, daugiau nesivelsiu i diskusijas, nes visokie serzai pradeda lysti :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
McPie
Posts: 675
Joined: 04 Jul 2005, 10:40
Location: Vilnius
Contact:

Post by McPie »

vieni del ekonomiskumo
kiti del galingumo
treti del $, juk cilindriukai pigiau nei rotoriukai ImageImage
RX-7 13B TII restauruojamas
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Post by spade »

romkasponka wrote: Manau teisingas variklis yra toks, kur viskas padarytas ant ribos (sieneles storis ir pan.) ir didelis naudingumo koeficientas. Viskuo europiniai varinkeliai lenkia amerikanskus.
Na, ash tai manau, kad dar yra pora esminiu momentu - tai kaina variklio ir patikimumas/ilgaamziskumas. Ir kai viska sumuoji kruvon - tai rezultatas visai nebutinai europietisku varikliu naudai.
Tiuninasi jie lengvai, nes ten nieko matyt nera apart karbo ir kontaktinio uzdegimo, todel yra kur pasireikshti.. Ash tik ta norejau pasakyti. O kas link pigumo, pigia mesa shunys eda ;)
Kalba buvo apie performanca, nes i RX'a ta dviga dejo ne del ekonomikos gal...
Nu tai perskaityk dar karta, ka as rasiau apie S62 vs LS6...
Jei reiketu is situ dvieju varikliu (kurie labai panasus savo charakteristikom) rinktis ka det i ta RX, tai atsakymas juk akivaizdus...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
duskinas
Posts: 798
Joined: 29 Oct 2003, 11:06
Location: Vilnius
Contact:

Post by duskinas »

romkasponka wrote: ...
Manau teisingas variklis yra toks, kur viskas padarytas ant ribos (sieneles storis ir pan.) ...
Turbut tavo ir lenkijos parodu rumu architekto mastymas sutampa..
Silvia - Sold :(
e21 Stage1 done

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

duskinas wrote:Turbut tavo ir lenkijos parodu rumu architekto mastymas sutampa..
bandai izeisti ar kaip?

p.s. "The perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces." - Ferdinand Porsche
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
duskinas
Posts: 798
Joined: 29 Oct 2003, 11:06
Location: Vilnius
Contact:

Post by duskinas »

romkasponka wrote: bandai izeisti ar kaip?
Nebandau
romkasponka wrote: p.s. "The perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces." - Ferdinand Porsche
Matomai Ferdinando, amzina jam atilsi, sukurta kompanija persistenge.. ir sugeba gaminti automoblius, kurie nesubyra pirmieji kirte finisho linija
Silvia - Sold :(
e21 Stage1 done

User avatar
Hassan
Posts: 2536
Joined: 31 Mar 2003, 19:50
Location: Vilnius
Contact:

Post by Hassan »

duskinas wrote:Matomai Ferdinando, amzina jam atilsi, sukurta kompanija persistenge.. ir sugeba gaminti automoblius, kurie nesubyra pirmieji kirte finisho linija
t.y. nesugeba pagaminti tokiu masinu?:)
siaip jus issiaiskinkit viena dalyka - kas apie kokios paskirties masinas kalbat? romka (kaip ir as) - akivaizdziai apie sportines (ne, ne tas sportines kur kojom skest skirtos, o tas kur lenktynem). Nei as, nei manau romka, nepuolam irodinet jog masina kasdienai turi but be resurso or smth.

User avatar
ZLODEY
Posts: 1464
Joined: 19 Apr 2004, 22:04
Location: Vilnius

Post by ZLODEY »

:idea: As irgi manau kad masina "ant ribos" tai gal gerai is mokslines puses... bet tikrai ne is praktines. Respect'as tik tokiems automobiliams kurie gali ir ispudingus duomenys rodyti ir tuo paciu metu buti reliable car arba kaip sakoma "bullet-proof car". Be to cia turbut reikia but labai turtingam (kazkas panasaus i F-1) kad "isspaust visus sulcius is masinos" per viena race'a, o paskui pradet viska is naujo :?
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Post by ebola »

paaugliska yra skirstyti inzinerija pagal kilmes sali. Dambis irode eilini karta. :lol:
O argumentuotas infantilizmas vistiek yra infantilizmas.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Post by romkasponka »

ebola wrote:paaugliska yra skirstyti inzinerija pagal kilmes sali. Dambis irode eilini karta. :lol:
O argumentuotas infantilizmas vistiek yra infantilizmas.
Rusija iskaitant? :)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Post Reply