ne, bet imho amerikietishki varikliai tokiom konversijom yra blogiausias pasirinkimas.spade wrote:Tu tikras?
High tech vs low tech ir kitas BS
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
kodel, kodel? todel, kad pas juos 3 voztuvai cilindrui yra super high techas..spade wrote:Kodel?
cc/ag nekas..
LS7 su 4voztuvais cil?
pagal stumokli tai jo http://vorlon.case.edu/~aap8/gallery/c6 ... _36?full=1
nors ne http://vorlon.case.edu/~aap8/gallery/c6 ... _Engine_20
o kitur 50 metu technologijos..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Jo, cia pavarei...
Kazkur inete yra S62 (e39 M5) palyginimas su LS6 (V gen vette z06)... Abu varikliai turi po 400 Ag.
S62 yra dohc'as, su double vanosu, su atskirais trotlais, bla bla - most progresive shit on the market, kaip sako Tadas.
LS6 yra "paprastas" ohv su pushrodais.
Na ir dabar jau tas esminis klausimas: kuris geresnis?
S62 yra high tech (tai juk kruta) ir minimaliai ekonomiskesnis.
Tuo tarpu LS6 - fiziskai mazesnis, lengvesnis, jo didesnis torkas, lengviau tuninasi ir kainuoja daugiau nei 3 kartus pigiau...
Hmmm... ir ka gi cia ash rinkciausi... reikia tikrai labai jau rimtai pagalvot...
Siaip jau LS1/6/7etc. net jaunesnis variklis nei M62/S62... Ir nemanau, kad Chevrolet'e dirba kvailiai...
O sita tai manau irgi esi mates:
http://members.tripod.com/~juan_espero/engine.html
Kazkur inete yra S62 (e39 M5) palyginimas su LS6 (V gen vette z06)... Abu varikliai turi po 400 Ag.
S62 yra dohc'as, su double vanosu, su atskirais trotlais, bla bla - most progresive shit on the market, kaip sako Tadas.
LS6 yra "paprastas" ohv su pushrodais.
Na ir dabar jau tas esminis klausimas: kuris geresnis?
S62 yra high tech (tai juk kruta) ir minimaliai ekonomiskesnis.
Tuo tarpu LS6 - fiziskai mazesnis, lengvesnis, jo didesnis torkas, lengviau tuninasi ir kainuoja daugiau nei 3 kartus pigiau...
Hmmm... ir ka gi cia ash rinkciausi... reikia tikrai labai jau rimtai pagalvot...
Siaip jau LS1/6/7etc. net jaunesnis variklis nei M62/S62... Ir nemanau, kad Chevrolet'e dirba kvailiai...
O sita tai manau irgi esi mates:
http://members.tripod.com/~juan_espero/engine.html
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
spade - vienas komentaras del to straipsnio - jie kalba apie 500ag ir drag racing'a. akivaizdu, jog dauguma normaliu zmoniu tokias masinas (ypac hondos atveju) darys profesionaliam drag racing'ui. Ar sios masinos bus vienoj klasej? no way. Ar honda turi sansu laimet savo klase? manau taip, 500ag 1.8 motorui yra pakankamai daug. Ar gali ta padaryt buick'as? No way, is 7L motoro galima tiketis daugiau ag stocke. Taigi koks rezultatas? vienodi skaiciai? manau jog lyginti beveik 4 kart kubatura besiskiriancius motorus nelabai yra prasmes.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Siaip ten lyginau S62 su LS6, o ne LS7... Nors jei pastaraji palyginus su dabartiniu M5 varikliu irgi tas pats rezultatas butu...romkasponka wrote:Gerai drageri, o kaip lenktyniu trasos?
pas LS7 kubatura 7 litrai, nepamirshk..
O lenktyniu trasoj? Siaip mes kalbam apie variklius siuo atveju, ne apie vaziuokles. Kaip manai, kuris variklis bus pranasesnis toj pacioj shasi toj pacioj lenktyniu trasoj? S62 ar LS6?
Beje, zinai, kad jei blokas tas pats, tai didesnio turio variklis yra geriau nes jis bus lengvesnis?
Pirmiausia jie kalba apie 500Ag. O kam ta varikli naudot, tai cia jau kiekvieno asmenine beda. Kreivam kely bijau kad ta Honda irgi nebutu daug pranasesne uz Buicka, turint omeny jos charakteristikas...Hassan wrote:spade - vienas komentaras del to straipsnio - jie kalba apie 500ag ir drag racing'a.
Koks skirtumas ar tos masinos bus vienoj klasej ar ne? Koks skirtumas kokius sansus kas turi savo klasej? Gal nereik shitu levu atmazu? BMW ir VAZ irgi ne vienoj klasej, bet cia labai visi norejo daryti ju palyginamaji testa...Ar sios masinos bus vienoj klasej? no way. Ar honda turi sansu laimet savo klase? manau taip, 500ag 1.8 motorui yra pakankamai daug. Ar gali ta padaryt buick'as? No way, is 7L motoro galima tiketis daugiau ag stocke. Taigi koks rezultatas? vienodi skaiciai? manau jog lyginti beveik 4 kart kubatura besiskiriancius motorus nelabai yra prasmes.
Beje, lyginant variklius, butent drag racingas geriausiai ir parodo ko jie verti (na gal dar standing mile, kas is esmes yra tas pat).
Kalba eina ne apie klases, o apie nusisnekejimus is serijos: "oj kaip kruta yra high tech", "amerikietiski varikliai SH verti" etc.
Amerikietiski varikliai paprasti, pigus ir dideli. Ir as nesu visai tikras, kad mazi, sudetingi ir brangus yra geriau nei dideli, paprasti ir pigus.
Geriausias variantas zinoma butu sujungus vieno ir kito privalumus. Jau rodziau kazkada man matyt labiausiai patinkanti varikli is visu (tiek standartiniu, tiek tunintu)...
V8 32v
6 litrai
609Ag @ 7500
669Nm @ 4800
http://www.corvettemagazine.com/2001/au ... r1lead.asp
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Man kazkaip nesitiki, kad pas amerikanska varikli kuro sanaudos bus vienodos su S62.
Jei toks pat blokas ir gali padidinti cc, tai levas blokas..
Kaip ten bebutu europiniuose varikliuose ish 1cc daugiau ag ishspaudzia.
Teko skaityti amerikono nuomone apie autosporto industrija amerikoje, tai jis buvo labai nusivyles, nes ~95% produkcijos importuojama....
Jei toks pat blokas ir gali padidinti cc, tai levas blokas..
Kaip ten bebutu europiniuose varikliuose ish 1cc daugiau ag ishspaudzia.
Teko skaityti amerikono nuomone apie autosporto industrija amerikoje, tai jis buvo labai nusivyles, nes ~95% produkcijos importuojama....
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Na bus didesnes. Kazkiek. Bet tu tikrai manai, kad varikliui su 400Ag tai yra esminis kriterijus?romkasponka wrote:Man kazkaip nesitiki, kad pas amerikanska varikli kuro sanaudos bus vienodos su S62.
Greiciau atvirksciaiJei toks pat blokas ir gali padidinti cc, tai levas blokas..
Romka, nu tu cia jau visai kaip koks Serzas...Kaip ten bebutu europiniuose varikliuose ish 1cc daugiau ag ishspaudzia.
Vankeliai dar daugiau is vieno l. isvysto... arba motociklai... So what?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
spade wrote:Na bus didesnes. Kazkiek. Bet tu tikrai manai, kad varikliui su 400Ag tai yra esminis kriterijus?romkasponka wrote:Man kazkaip nesitiki, kad pas amerikanska varikli kuro sanaudos bus vienodos su S62.
Greiciau atvirksciaiJei toks pat blokas ir gali padidinti cc, tai levas blokas..
Romka, nu tu cia jau visai kaip koks Serzas...Kaip ten bebutu europiniuose varikliuose ish 1cc daugiau ag ishspaudzia.
Vankeliai dar daugiau is vieno l. isvysto... arba motociklai... So what?
Nu tai spade, juk esme racinge ir yra gaut kuo daugiau ag is savo klases kubaturos ir taskas, jai vien tik apie variklius snekam. Juk cia ir parodomas gamintojo meistriskumas, kuo labiau isnaudot turima darbini turi. O jai nekreipsim demesio i cc tai as irgi visai nieko pvz. galiu pateikt va pvz T55 ruskiu tankas irgi 500ag isvysto ir dyzelis dar ir ne turbo. Ir kazkas prie 3000 rpm. Torko tai nezinau, bet jau nuspeju:). Tik tiek, kad kubatura 19.2l, bet tai cia juk px ane
O mocai tai kuom cia labai skiriasi, va ju ag/cc santyki laisvai su f1 varikliais gali lygint, cia viskas tik i resursa atsiremia.
O rotoriu su stumokliniais manau niekas nelygins, kaip ir nelygins kurenamo benzu ir nitrometanu. Ar nelygins su reaktyviniu .
Nesuprantu, kodel visi iskart puola skirstyt i visokias klases ir lygint su tankais. As tarkim noriu tokios masinos, kuri 1/4mile iveiktu per maziau nei 12s. Ir man nesvarbu i kokia klase as papulsiu su tuo varikliu, galbut tai tiesiog savaitgaline masina, kuria galeciau koki vakara prapust pro miesta o likusi laika laikyt garaze ir ja didziuotis
Tarkim reiktu pasirinkti. Pirmas variantas - tas pats cviekas, antras variantas - tas pats buickas.
As kazkodel labiau linkstu prie antrojo varianto.
Tarkim reiktu pasirinkti. Pirmas variantas - tas pats cviekas, antras variantas - tas pats buickas.
As kazkodel labiau linkstu prie antrojo varianto.
I tema manau: http://www.autoplius.lt/pirkejams/skelb ... &id=706372 ledas
na, cia jau masinos tikslingumo klausimas.GiedriuZ wrote:Nesuprantu, kodel visi iskart puola skirstyt i visokias klases ir lygint su tankais. As tarkim noriu tokios masinos, kuri 1/4mile iveiktu per maziau nei 12s. Ir man nesvarbu i kokia klase as papulsiu su tuo varikliu, galbut tai tiesiog savaitgaline masina, kuria galeciau koki vakara prapust pro miesta o likusi laika laikyt garaze ir ja didziuotis
Tarkim reiktu pasirinkti. Pirmas variantas - tas pats cviekas, antras variantas - tas pats buickas.
As kazkodel labiau linkstu prie antrojo varianto.
Jei kaip savaitgalio masina - aisq as rinkciausi kazka su dideliu litrazu, daug torko etc. Galu gale tas cvekas su 500ag jau nelabai manau tinkamas gatvei, kai su buicku ir i darba galeciau nuvaziuot. Bet tai nereiskia jog del to galima sakyt kad "buickas 3.14sa civica/golfa/whatever" arba kad "V8 3.14 mazalitrovkes". Kam lyginti gonkems skirta automobili su kasdienine auto?
I klausima kas bandoma irodyti atsakau - nieko, tiesiog lyginimas sakykim neadekvatus (va m5 su LS6 palyginimas vietoj)
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
gryzkim i paprastesni palyginima
1.3 ir 2.4
rotorius VS stumokliai
konvertuojant i mums priimtinus skaiciukus 1.3 vankel = 2.3
laidos TOP GEAR palyginimas stock porsche 924 ir rx-7 gen. II variantu.
ir dabar galima testi diskusijas apie siu variant'u per4mance
1.3 ir 2.4
rotorius VS stumokliai
konvertuojant i mums priimtinus skaiciukus 1.3 vankel = 2.3
laidos TOP GEAR palyginimas stock porsche 924 ir rx-7 gen. II variantu.
ir dabar galima testi diskusijas apie siu variant'u per4mance
RX-7 13B TII restauruojamas
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB
929 + RX-7 = RX-4 powered 13B 6port NA with ITB
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
prashau manes nestatyti i viena eile su tokiais tipais kaip serzas
Kalbam apie stumoklinius variklius, gal nepradedam apie reaktyvinius a?
Manau teisingas variklis yra toks, kur viskas padarytas ant ribos (sieneles storis ir pan.) ir didelis naudingumo koeficientas. Viskuo europiniai varinkeliai lenkia amerikanskus. Tiuninasi jie lengvai, nes ten nieko matyt nera apart karbo ir kontaktinio uzdegimo, todel yra kur pasireikshti.. Ash tik ta norejau pasakyti. O kas link pigumo, pigia mesa shunys eda
Kalba buvo apie performanca, nes i RX'a ta dviga dejo ne del ekonomikos gal...
Gerai, daugiau nesivelsiu i diskusijas, nes visokie serzai pradeda lysti
Kalbam apie stumoklinius variklius, gal nepradedam apie reaktyvinius a?
Manau teisingas variklis yra toks, kur viskas padarytas ant ribos (sieneles storis ir pan.) ir didelis naudingumo koeficientas. Viskuo europiniai varinkeliai lenkia amerikanskus. Tiuninasi jie lengvai, nes ten nieko matyt nera apart karbo ir kontaktinio uzdegimo, todel yra kur pasireikshti.. Ash tik ta norejau pasakyti. O kas link pigumo, pigia mesa shunys eda
Kalba buvo apie performanca, nes i RX'a ta dviga dejo ne del ekonomikos gal...
Gerai, daugiau nesivelsiu i diskusijas, nes visokie serzai pradeda lysti
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Na, ash tai manau, kad dar yra pora esminiu momentu - tai kaina variklio ir patikimumas/ilgaamziskumas. Ir kai viska sumuoji kruvon - tai rezultatas visai nebutinai europietisku varikliu naudai.romkasponka wrote: Manau teisingas variklis yra toks, kur viskas padarytas ant ribos (sieneles storis ir pan.) ir didelis naudingumo koeficientas. Viskuo europiniai varinkeliai lenkia amerikanskus.
Nu tai perskaityk dar karta, ka as rasiau apie S62 vs LS6...Tiuninasi jie lengvai, nes ten nieko matyt nera apart karbo ir kontaktinio uzdegimo, todel yra kur pasireikshti.. Ash tik ta norejau pasakyti. O kas link pigumo, pigia mesa shunys eda
Kalba buvo apie performanca, nes i RX'a ta dviga dejo ne del ekonomikos gal...
Jei reiketu is situ dvieju varikliu (kurie labai panasus savo charakteristikom) rinktis ka det i ta RX, tai atsakymas juk akivaizdus...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Turbut tavo ir lenkijos parodu rumu architekto mastymas sutampa..romkasponka wrote: ...
Manau teisingas variklis yra toks, kur viskas padarytas ant ribos (sieneles storis ir pan.) ...
Silvia - Sold
e21 Stage1 done
e21 Stage1 done
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
bandai izeisti ar kaip?duskinas wrote:Turbut tavo ir lenkijos parodu rumu architekto mastymas sutampa..
p.s. "The perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces." - Ferdinand Porsche
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Nebandauromkasponka wrote: bandai izeisti ar kaip?
Matomai Ferdinando, amzina jam atilsi, sukurta kompanija persistenge.. ir sugeba gaminti automoblius, kurie nesubyra pirmieji kirte finisho linijaromkasponka wrote: p.s. "The perfect race car crosses the finish line in first place and then falls to pieces." - Ferdinand Porsche
Silvia - Sold
e21 Stage1 done
e21 Stage1 done
t.y. nesugeba pagaminti tokiu masinu?:)duskinas wrote:Matomai Ferdinando, amzina jam atilsi, sukurta kompanija persistenge.. ir sugeba gaminti automoblius, kurie nesubyra pirmieji kirte finisho linija
siaip jus issiaiskinkit viena dalyka - kas apie kokios paskirties masinas kalbat? romka (kaip ir as) - akivaizdziai apie sportines (ne, ne tas sportines kur kojom skest skirtos, o tas kur lenktynem). Nei as, nei manau romka, nepuolam irodinet jog masina kasdienai turi but be resurso or smth.
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
As irgi manau kad masina "ant ribos" tai gal gerai is mokslines puses... bet tikrai ne is praktines. Respect'as tik tokiems automobiliams kurie gali ir ispudingus duomenys rodyti ir tuo paciu metu buti reliable car arba kaip sakoma "bullet-proof car". Be to cia turbut reikia but labai turtingam (kazkas panasaus i F-1) kad "isspaust visus sulcius is masinos" per viena race'a, o paskui pradet viska is naujo
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact: