Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Smagrati pagamint tikrai nesunku, bet parinkti jam medziaga, jau kitas reikalas... Gal kas zinot is kokio plieno ji galima gamint?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
As kaip suprantu tu motoro vistiek nezadi "pust" ar pan tobulint (ben jau ne dabar). O stock tai m60/62 puikiausiai ir su slankiojanciu smagraciu ir stock sankaba laiko, maziau bursi maziau gedimu busenrgy wrote:BMW M60/62 atveju irgi reiktų burti smagratį ir leist tam pinigus, nes nebuvo tiems varikliams vienos masės, o dedant rimtesnę sankabą ar šiaip dėl greitesnio apsukų rinkimo ir svorio vistiek vienos masės smagračio reiktų. Jei tik smagratyje problema pas Audi 4.2 tai nelabai gasdina bent kol kas. Jei pigiai vietoje neitų pagamint yra išeitis - http://www.034motorsport.com/engine-com ... 18554.html.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Guy Croft'o tinklapyje yra pagrindines gaires kaip gaminti ir is kokiu medziagu.... Arba atraskit google
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Guy Croft'o tinklapyje yra pagrindines gaires kaip gaminti ir is kokiu medziagu.... Arba atraskit google
Nepamirsk kur gyveni Lietuvoj tokio metalo nenusipirksi...
Nepamirsk kur gyveni Lietuvoj tokio metalo nenusipirksi...
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Jus persistengiat. Stokiniai smagraciai daromi net is spiziaus. Tai bet kuris normalus plienas jokiu problemu kelt negali.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Ka reiskia normalus plienas? Spiziaus nemazai skirtingu markiu yra... Sutiktum is Lietuvoje prieinamo plieno gaminta smagrati savo masinoje pratestuot... As jau senokai domiuosi ir kolkas ne vienas tekintojas nepasake tikslios plieno markes, sako gal laikys, o kas jei nespade wrote:Jus persistengiat. Stokiniai smagraciai daromi net is spiziaus. Tai bet kuris normalus plienas jokiu problemu kelt negali.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Gal ir tiesa, nereiks dviračio išradinėt bent jau. O "pūst" ar kažko daryt motorui tikrai nesiruošiu.Suo wrote:As kaip suprantu tu motoro vistiek nezadi "pust" ar pan tobulint (ben jau ne dabar). O stock tai m60/62 puikiausiai ir su slankiojanciu smagraciu ir stock sankaba laiko, maziau bursi maziau gedimu busenrgy wrote:BMW M60/62 atveju irgi reiktų burti smagratį ir leist tam pinigus, nes nebuvo tiems varikliams vienos masės, o dedant rimtesnę sankabą ar šiaip dėl greitesnio apsukų rinkimo ir svorio vistiek vienos masės smagračio reiktų. Jei tik smagratyje problema pas Audi 4.2 tai nelabai gasdina bent kol kas. Jei pigiai vietoje neitų pagamint yra išeitis - http://www.034motorsport.com/engine-com ... 18554.html.
Last edited by enrgy on 07 Feb 2013, 22:12, edited 1 time in total.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Oj blin... na kiek gi galima
Minetas Guy Croftas savo smagraciams naudojo En8A. Kas yra AISI 1035. Kas yra jau tikrai "paprasciausias" plienas:
Carbon 0.32-0.38
Manganese 0.60-0.90
Phosphorus 0.040 max
Sulfur 0.050 max
Silicon 0.15 to 0.30
Forforas, silicis ir siera yra siaip chlamas sitam kontekste, tai vienintelis Mn.
Man uzeme 10 min. Nemegstu zmoniu kurie dejuoja, bet tingi bent kazkiek idet pastangu...
Smagraciai gabalais islaksto tikrai jau ne del plieno markiu - paprastai tas nutinka del persistengimo su "lengvinimu".
Minetas Guy Croftas savo smagraciams naudojo En8A. Kas yra AISI 1035. Kas yra jau tikrai "paprasciausias" plienas:
Carbon 0.32-0.38
Manganese 0.60-0.90
Phosphorus 0.040 max
Sulfur 0.050 max
Silicon 0.15 to 0.30
Forforas, silicis ir siera yra siaip chlamas sitam kontekste, tai vienintelis Mn.
Man uzeme 10 min. Nemegstu zmoniu kurie dejuoja, bet tingi bent kazkiek idet pastangu...
Smagraciai gabalais islaksto tikrai jau ne del plieno markiu - paprastai tas nutinka del persistengimo su "lengvinimu".
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
nu siaip smagraciai dazniausiai buna spiziniai...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Nevisai taip, nes pas senu bmw tikrai ne spizius. Spizius blogas pasirinkimas, bet pigus gamintojam, nes sumazeja gamybos kastai ir galbut devisi ilgai del didelio anglies kiekio, bet sportui visiskai netinkanti medziaga del savo prastu tasumo savybiu, o tai reiskia crackus visokius ir tt. Kam labai svarbu galit pasizvalgyti ir i egzotiskesnius kietesnius plienus jei planuojat su masina nuvaziuoto 100kkm. Skaiciau, kad daro ir is CrMo plienu, bet cia kazkiek turetu kaina isaugti del to, bet pasirinkimas butu puikus, nes lengvinti butu galima zymiai daugiau del tvirtumomakis wrote:nu siaip smagraciai dazniausiai buna spiziniai...
Ir esme reikia nepamirsti kas yra inercijos momentas ir kurioje vietoje isdestyta mase turi jam didziausia itaka, kad viskas gautusi logiskai ir saugiai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Pasidomek dar 10min ir pamatysi kad dazniausiai rinkoje parduodami plieniniai smagraciai siulomi is chrommolibdeninio plieno, o tavo nurodyto plieno smagraciu pardavime nekazka, idomu kodel? Kaina plieno skiriasi 2 gal 3 kartus nemanau kad gamintojai siaip sau ji renkasi...spade wrote:Oj blin... na kiek gi galima
Minetas Guy Croftas savo smagraciams naudojo En8A. Kas yra AISI 1035. Kas yra jau tikrai "paprasciausias" plienas:
Carbon 0.32-0.38
Manganese 0.60-0.90
Phosphorus 0.040 max
Sulfur 0.050 max
Silicon 0.15 to 0.30
Forforas, silicis ir siera yra siaip chlamas sitam kontekste, tai vienintelis Mn.
Man uzeme 10 min. Nemegstu zmoniu kurie dejuoja, bet tingi bent kazkiek idet pastangu...
Smagraciai gabalais islaksto tikrai jau ne del plieno markiu - paprastai tas nutinka del persistengimo su "lengvinimu".
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Mes su 42CrMo4 dirbam. Jei iš pigesnių, dar variantas pamastymui plienas 45. Tik tiek, kad lengvinimas kaina turbūt labiau augina, nei pats plienas.romkasponka wrote:makis wrote: Skaiciau, kad daro ir is CrMo plienu, bet cia kazkiek turetu kaina isaugti del to, bet pasirinkimas butu puikus, nes lengvinti butu galima zymiai daugiau del tvirtumo
http://www.ukmerges-stakles.lt - krumpliaračiai, velenai, žvaigždutės ir t.t.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Jei tu nori ji extremaliai lengvinti tai jo, bet jei pasiliekam ties kokiais 5kg ant V8 tai nereiks ten jokio CrMo plieno. Darant pigiai be visokiu frezavimu gal ir sunkiai gausis 5kg, nu bet i 7 manau laisvai galima itilpti nenaudojant egzotisku metalu. Kazin kiek kainuoja plokste CrMo 400x400x40?ARIJAS wrote: Pasidomek dar 10min ir pamatysi kad dazniausiai rinkoje parduodami plieniniai smagraciai siulomi is chrommolibdeninio plieno, o tavo nurodyto plieno smagraciu pardavime nekazka, idomu kodel? Kaina plieno skiriasi 2 gal 3 kartus nemanau kad gamintojai siaip sau ji renkasi...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
gali tekt ieškot aukštesnės plokštės, negu 40mm, ypač jeigu reikia išsinešt smagratį dedant dėžę per adapterį
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
o kodėl plokštė?
Iš strypo paprasčiau...
Iš strypo paprasčiau...
http://www.ukmerges-stakles.lt - krumpliaračiai, velenai, žvaigždutės ir t.t.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
man atrodo tokiu ismatavimu plokste rasti lengviau nei pilnaviduri 40cm skersmens strypaArunasR wrote:o kodėl plokštė?
Iš strypo paprasčiau...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Nusibos pajuti 40cm skersmens strypaArunasR wrote:o kodėl plokštė?
Iš strypo paprasčiau...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
1 valanda. Nėr baisu. Su plazma iš lapo pjaut kaži ar pigiau bus.
http://www.ukmerges-stakles.lt - krumpliaračiai, velenai, žvaigždutės ir t.t.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
turiu escalades variklio swapa su visais kronsteinais generais kolikais ir t.t kolkas stovi dar masinoj. tik del elektrines dalies ten bedu gali but. kaina manau tikrai zmogiska sutartume. jei neklistu 6.0 v8 350ag ir 520nm. ir aisku varikliukas ten nera mazas klausimas kaip ten ji sukist tau reiktu.
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
O koks svoris to motoro?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
cross123 wrote:turiu escalades variklio swapa su visais kronsteinais generais kolikais ir t.t kolkas stovi dar masinoj. tik del elektrines dalies ten bedu gali but. kaina manau tikrai zmogiska sutartume. jei neklistu 6.0 v8 350ag ir 520nm. ir aisku varikliukas ten nera mazas klausimas kaip ten ji sukist tau reiktu.
Kaip tik ten variklis lyginant su kitais V8 yra mazas. Tai, kad kalade didele dar nereiskia kad ir variklis ten jau baisiai didelis
LQ9 tai tos pacios LS gimines variklis... ([edit to add]<- kas reiskia, kad labai geras variklis. Tik galvu ten normaliu reiktu, nes stokines tai sunkvezimio - skirtos torkui, ne akliams gamint. Bet standartine apacia ten bedieviskus arklius laiko...)
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
nu kol masinoj jis stovi tai uz koki m60b40 tai tikrai daug riebesnis atrodo
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Idomi diskusija matau cia.
Esu padares 1UZ ir LQ9 swapus,bet abu buvo daryti i amerikonus.LQ9 daug sukio ir arkliu jau standarte,nesunkiai keliasi arkliai iki 400+ pakeitus veleneli ir paburus kompa,o jei dar pora turbu uzkabinus Ju variklio apacia labai stipri.Sitie dazniausiai buna su automatiem dezem todel mechanine deze konstruktorius gaunasi,nes T56 nesveikus pinigus kaunuoja..Laidyna galima paciam pasidaryti iskarpius kas nereikalinga is standartinio,tik kompa reikia siusti perprogramuoti mechaninei dezei ir istrinti kas nereikalinga. GM ECU labai geras,nusipirkus HP tuner galima ir paciam viska daryti.Dabar jau ir Anglijoj LS1 kompus sutvarko.
1UZ turi platesnes galvas,bet su trupuciu darbo abu varikliai telpa i kokius tik nori kebulus Sitas nesunkiai uzsiveda su standartiniu kompu ir laidynu vel gi iskarpius ko nereikia.Iki 1998 motorai ejo be VVTI ir imobilaizeriu,paprasciau su laidais.Patys pirmieji motorai nuo 1989-1992 turi stipriausia apacia po to iki 1998 svastikliai yra truputi plonesni bet su standartiniais viduriais zmones uzsuka nemazai arkliu.
Vel gi mecanine deze konstruktorius.Bet dabar jau galima nusipirkti adaptorius Toyotos W.. ir r 154 dezems,350Z,S13,S14.. dezems.
Greitai Klaipedoj bus adaptoriaus komplektas Toyotos W58 dezei .
Esu padares 1UZ ir LQ9 swapus,bet abu buvo daryti i amerikonus.LQ9 daug sukio ir arkliu jau standarte,nesunkiai keliasi arkliai iki 400+ pakeitus veleneli ir paburus kompa,o jei dar pora turbu uzkabinus Ju variklio apacia labai stipri.Sitie dazniausiai buna su automatiem dezem todel mechanine deze konstruktorius gaunasi,nes T56 nesveikus pinigus kaunuoja..Laidyna galima paciam pasidaryti iskarpius kas nereikalinga is standartinio,tik kompa reikia siusti perprogramuoti mechaninei dezei ir istrinti kas nereikalinga. GM ECU labai geras,nusipirkus HP tuner galima ir paciam viska daryti.Dabar jau ir Anglijoj LS1 kompus sutvarko.
1UZ turi platesnes galvas,bet su trupuciu darbo abu varikliai telpa i kokius tik nori kebulus Sitas nesunkiai uzsiveda su standartiniu kompu ir laidynu vel gi iskarpius ko nereikia.Iki 1998 motorai ejo be VVTI ir imobilaizeriu,paprasciau su laidais.Patys pirmieji motorai nuo 1989-1992 turi stipriausia apacia po to iki 1998 svastikliai yra truputi plonesni bet su standartiniais viduriais zmones uzsuka nemazai arkliu.
Vel gi mecanine deze konstruktorius.Bet dabar jau galima nusipirkti adaptorius Toyotos W.. ir r 154 dezems,350Z,S13,S14.. dezems.
Greitai Klaipedoj bus adaptoriaus komplektas Toyotos W58 dezei .
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
kodėl w58 dėžei? kodėl ne kuriai nors bmw, kurios laiko daugiau niutonų, kainuoja pigiau ir lengviau rast lietuvoj?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Biudžetinis V8 variklio swap'as?
Na tiesiog turejom W58 deze, tai nusprendem naudoti jaard wrote:kodėl w58 dėžei? kodėl ne kuriai nors bmw, kurios laiko daugiau niutonų, kainuoja pigiau ir lengviau rast lietuvoj?