BILSTEIN vs. KONI ?
BILSTEIN vs. KONI ?
Turiu viena komplekta BILSTEIN (geltoni, shtoko storis beveik per visa kapsules ploti) ir pora komplektu KONI (geltoni, reguliuojamo kietumo). Ka siulytumete detis?
Is patirties linkstu link BILSTEIN, taciau, manes netenkina tai, kad atstovai Vilniuje nelabai linke pagelbeti su atsarginem dalim (gumos, apsaugos), kai tuo tarpu KONI amortikams tinka standartines gumos/apsaugos. Dar vienas BILSTEIN'u privalumas, kad jie dujiniai, tuo tarpu KONI reguliuojami - tepaliniai. Buciau linkes manyti, kad BILSTEIN'ai tarnaus ilgiau, taciau - ziema nebus tos patogios, kietuma sumazinancios funkcijos...
Domintu jusu pablevyzgojimai, zinoma - i tema.
Is patirties linkstu link BILSTEIN, taciau, manes netenkina tai, kad atstovai Vilniuje nelabai linke pagelbeti su atsarginem dalim (gumos, apsaugos), kai tuo tarpu KONI amortikams tinka standartines gumos/apsaugos. Dar vienas BILSTEIN'u privalumas, kad jie dujiniai, tuo tarpu KONI reguliuojami - tepaliniai. Buciau linkes manyti, kad BILSTEIN'ai tarnaus ilgiau, taciau - ziema nebus tos patogios, kietuma sumazinancios funkcijos...
Domintu jusu pablevyzgojimai, zinoma - i tema.
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
O kur vazhiuosi? Jei ka, mano silkeje stovi koni shprotai (ant puses uzhverzhimo), pas uu - gelbai bilshtaino. Jo silke shiek tiek jauchiasi kietesne (suprask labiau krato), ant kelio stovi labai panashiai (posukiu iveikimo prasme),tik tokia "labiau susikaupusi". Skirtumas kaip padangas priputus skirtingai (pripustos buvo vienodai). Musu keliai, ir gatves - yra gana zhiauroki. Plius tu kaip matau dar ir zhiema ketini vazhinet. IMHO koni.cf wrote:Turiu viena komplekta BILSTEIN (geltoni, shtoko storis beveik per visa kapsules ploti) ir pora komplektu KONI (geltoni, reguliuojamo kietumo). Ka siulytumete detis?
Jei ketini lakstyti vokishkais keliais, ir sheip ish miesto i miesta ant 200+, tai tada bilshtainai be konkurencijos. Taip pat ir ant zhvyro (t.y. kur irgi amortikas dirba pa polnoj). Bet kratytis ant kiekvieno asfalto sujungimo (jei koniai neuzhverzhti iki galo) - nezhinau ar labai smagu. Ypach su kasdienine mashina (nes kaip suprantu zhiema ir pan. vazhinesi). O jei labai noresi pasikratyt - uzhsiverzht visada spesi.
Mano ex. a80 buvo su garliaviniais raliniais (dar "tikrojo" Paurio darytais), tai kai vazhiuodavau, tai dirzhai chezhedavo i rubus del kietumo . Kovineje mashinoje tai zhinoma ql, bet nuvazhiavus kokio ralio pazhiuret, ish mashinos ishlipdavo mazhumele suzhaloti zhmogai. Ant kelio gi geriau nuo to nestovejo (nors palyginus dabar kaip kupas nestovi, tai gal ir buvo daugiau stabilumo).
Nors ash ir esu bilsteinu fanas (bekompromisis funkcionalumas), bet i kupa desiu KONI. Nes ner kur panaudot to forumulinio kietumo. Net kacherga yra Ralis BLE!
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
Pas bilstein tai ka tu matai yra ne tikras shtokas..cf wrote:Turiu viena komplekta BILSTEIN (geltoni, shtoko storis beveik per visa kapsules ploti) ir pora komplektu KONI (geltoni, reguliuojamo kietumo). Ka siulytumete detis?
I kokia mashina tu chia juos nori deti?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
pas mane koni reguliuojami mg stovi. krato kai velnias, bet stabilu.
Volvo S80 2.5 TDI 1999
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
tikra tiesa. jei paziuretum kas slypi po tuo visu storu stoku, pamatytum, kad ten dar plonexnis nei KONI'u
live the dream
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
nes storesniu nereikia, visa apkrova neshanchia funkcija atlieka amortikas, kuris zymiai tvirtesnis uz pirshto storio shtoka..4fun wrote:tikra tiesa. jei paziuretum kas slypi po tuo visu storu stoku, pamatytum, kad ten dar plonexnis nei KONI'u
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
mano storoj karvej koni, bet su standartinem spyruoklem... Nepasakychiau, kad labai kieta mashina nors ant max nustatyti, o kaiptik gan minkshtoka, kietinsiu dar spyruoklem kai ateis laikas.
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
nepamirshkit, kad pagrindine amortizatoriu paskirtis yra slopinti vibracijas
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
Bandau pratesti sena tema.
Ar pridedamo foto esantys bilstein reguliuojami?
stoko eiga maziau 10 cm...
Ar pridedamo foto esantys bilstein reguliuojami?
stoko eiga maziau 10 cm...
- Attachments
-
- Kam sitas varztas?
- DSC00068a.jpg (31.97 KiB) Viewed 4138 times
-
- DSC00067a.jpg (31.7 KiB) Viewed 4138 times
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
Tas varztas apacioj nera reguliavimas, o isardyt amortikui ar kazkas panasaus.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
itariu kad nereguliuojami, varztas greiciausiai isardymui.
Jei zinai modeli, google it, daugiau info gausi.
Jei zinai modeli, google it, daugiau info gausi.
CARAS CARAUNA
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: BILSTEIN vs. KONI ?
Nesireguliuoja sitie. Sitie Bilsteinai reguliuojasi tik juos ardant ir keiciant saibutes spyruokliuojancias.
Reguliuotis isoriskai jie pradeda nuo B16 serijos
Reguliuotis isoriskai jie pradeda nuo B16 serijos
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius