BILSTEIN vs. KONI ?

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
Post Reply
User avatar
cf
Posts: 609
Joined: 08 Oct 2006, 14:09
Location: Vilnius

BILSTEIN vs. KONI ?

Post by cf »

Turiu viena komplekta BILSTEIN (geltoni, shtoko storis beveik per visa kapsules ploti) ir pora komplektu KONI (geltoni, reguliuojamo kietumo). Ka siulytumete detis?

Is patirties linkstu link BILSTEIN, taciau, manes netenkina tai, kad atstovai Vilniuje nelabai linke pagelbeti su atsarginem dalim (gumos, apsaugos), kai tuo tarpu KONI amortikams tinka standartines gumos/apsaugos. Dar vienas BILSTEIN'u privalumas, kad jie dujiniai, tuo tarpu KONI reguliuojami - tepaliniai. Buciau linkes manyti, kad BILSTEIN'ai tarnaus ilgiau, taciau - ziema nebus tos patogios, kietuma sumazinancios funkcijos...

Domintu jusu pablevyzgojimai, zinoma - i tema.

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by kwlw »

cf wrote:Turiu viena komplekta BILSTEIN (geltoni, shtoko storis beveik per visa kapsules ploti) ir pora komplektu KONI (geltoni, reguliuojamo kietumo). Ka siulytumete detis?
O kur vazhiuosi? Jei ka, mano silkeje stovi koni shprotai (ant puses uzhverzhimo), pas uu - gelbai bilshtaino. Jo silke shiek tiek jauchiasi kietesne (suprask labiau krato), ant kelio stovi labai panashiai (posukiu iveikimo prasme),tik tokia "labiau susikaupusi". Skirtumas kaip padangas priputus skirtingai (pripustos buvo vienodai). Musu keliai, ir gatves - yra gana zhiauroki. Plius tu kaip matau dar ir zhiema ketini vazhinet. IMHO koni.

Jei ketini lakstyti vokishkais keliais, ir sheip ish miesto i miesta ant 200+, tai tada bilshtainai be konkurencijos. Taip pat ir ant zhvyro (t.y. kur irgi amortikas dirba pa polnoj). Bet kratytis ant kiekvieno asfalto sujungimo (jei koniai neuzhverzhti iki galo) - nezhinau ar labai smagu. Ypach su kasdienine mashina (nes kaip suprantu zhiema ir pan. vazhinesi). O jei labai noresi pasikratyt - uzhsiverzht visada spesi.

Mano ex. a80 buvo su garliaviniais raliniais (dar "tikrojo" Paurio darytais), tai kai vazhiuodavau, tai dirzhai chezhedavo i rubus del kietumo :). Kovineje mashinoje tai zhinoma ql, bet nuvazhiavus kokio ralio pazhiuret, ish mashinos ishlipdavo mazhumele suzhaloti zhmogai. Ant kelio gi geriau nuo to nestovejo (nors palyginus dabar kaip kupas nestovi, tai gal ir buvo daugiau stabilumo).

Nors ash ir esu bilsteinu fanas (bekompromisis funkcionalumas), bet i kupa desiu KONI. Nes ner kur panaudot to forumulinio kietumo. Net kacherga yra Ralis BLE!

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by romkasponka »

cf wrote:Turiu viena komplekta BILSTEIN (geltoni, shtoko storis beveik per visa kapsules ploti) ir pora komplektu KONI (geltoni, reguliuojamo kietumo). Ka siulytumete detis?
Pas bilstein tai ka tu matai yra ne tikras shtokas..

I kokia mashina tu chia juos nori deti?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
DeeDee
Posts: 1374
Joined: 02 Dec 2003, 16:33
Location: Suvalkijos sostine
Contact:

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by DeeDee »

pas mane koni reguliuojami mg stovi. krato kai velnias, bet stabilu.
Volvo S80 2.5 TDI 1999
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by 4fun »

tikra tiesa. jei paziuretum kas slypi po tuo visu storu stoku, pamatytum, kad ten dar plonexnis nei KONI'u :)
live the dream

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by romkasponka »

4fun wrote:tikra tiesa. jei paziuretum kas slypi po tuo visu storu stoku, pamatytum, kad ten dar plonexnis nei KONI'u :)
nes storesniu nereikia, visa apkrova neshanchia funkcija atlieka amortikas, kuris zymiai tvirtesnis uz pirshto storio shtoka..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
ViR2ality
Posts: 727
Joined: 28 Jun 2006, 19:28
Location: Kaunas
Contact:

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by ViR2ality »

mano storoj karvej koni, bet su standartinem spyruoklem... Nepasakychiau, kad labai kieta mashina nors ant max nustatyti, o kaiptik gan minkshtoka, kietinsiu dar spyruoklem kai ateis laikas.
Supra MKIII coming soon :)
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by romkasponka »

nepamirshkit, kad pagrindine amortizatoriu paskirtis yra slopinti vibracijas ;)
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by HD »

Bandau pratesti sena tema.
Ar pridedamo foto esantys bilstein reguliuojami?
stoko eiga maziau 10 cm...
Attachments
Kam sitas varztas?
Kam sitas varztas?
DSC00068a.jpg (31.97 KiB) Viewed 4138 times
DSC00067a.jpg
DSC00067a.jpg (31.7 KiB) Viewed 4138 times

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by Laimis »

Tas varztas apacioj nera reguliavimas, o isardyt amortikui ar kazkas panasaus.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
pornostar
Posts: 306
Joined: 03 Sep 2008, 21:53
Location: Vilnius

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by pornostar »

itariu kad nereguliuojami, varztas greiciausiai isardymui.
Jei zinai modeli, google it, daugiau info gausi.
CARAS CARAUNA

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: BILSTEIN vs. KONI ?

Post by romkasponka »

Nesireguliuoja sitie. Sitie Bilsteinai reguliuojasi tik juos ardant ir keiciant saibutes spyruokliuojancias.

Reguliuotis isoriskai jie pradeda nuo B16 serijos
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Post Reply