Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir kt.

Visi kiti pokalbiai apie automobilius (jei jau joks kitas forumas netinka - rasykit cia)...
User avatar
Evaldas
Posts: 115
Joined: 08 Nov 2009, 00:38
Location: Kaunas

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by Evaldas »

Taip, Fregis teisus. Jei didėja variklio galia, turi didėti ir stabdžių efektyvumas. Pas mane keitėsi tiek variklio galia (viršydama leistiną normą be ekspertizių), tiek stabdžių sistema ir t.t Man būtų tekę atlikti stabdžių sistemos, vairo sistemos, variklio, bei važiuoklės ekspertizes. Kažką kalbėjo ir apie išmetimo sistemą, bet aš jau nebesigilinau, nes vien ekspertizėm būtų tekę sumokėti ~2-3k + klausymas ar praleis. Kryžiaus keliai. Su dideliu užsispyrimu ir noriu, galima pasiekti, bet kyla klausymas ar verta. Atsivažinėjau iki tech. apžiūros ir paleidau dalimis.

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by HD »

Na butu idomu ziureti i e30 cabrio su lankais ir sportiniu pasu :) kelioneje kur nors uz poros tukstanciu km nuo LT....
Man tai mestelejo kad su sportiniu pasu draudimas negalioja gatvems. Jei tai tiesa- tai jau nekazka.
Stabdziai ir kt. efektyvumai neaktualu- pilna stabdziu upgrade nuo e36 std iki M3 ar brembo..
ne noname spyruokliu realia apkrova-ant svarstykliu susizinai, o max leistina svori inete ne problema susirasti.

jauciu sudie e30ic V8 dream...
romkasponka wrote:As manau, kad uzregistruotiu galima masina ir nuo nulio pagaminta, bet nusibos daryti ekspertizes ir irodineti, kad viskas cia normaliai. Paprasciau turbut buti issiimti sportini pasa, o ten man regis reikalavimai liberalesni.
Last edited by HD on 17 Apr 2013, 11:54, edited 1 time in total.

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by Sheikhas »

dedi paprasta motora, pereini TA, dedi V8 ir 2m ramus ;)
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by HD »

Tai kad vilniuj nelabai ramus... garsas tai skiriasi
beto nusimato kelioniu per rytu teritorijas, tai zinai nesinori kad masina ten pasiliktu aiskinantis kieno variklis :)
Sheikhas wrote:dedi paprasta motora, pereini TA, dedi V8 ir 2m ramus ;)

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by Sheikhas »

tai jei tech pase variklio numeris neregistruojamas, kokie jau ten ekspertai gatvej gali atskirt pagal garsa, bachurai sugeba ant 1,6 motoriuko du freeflow vamzdzius pakabint, baubia kaip Vxx :D o dabartiniai motorai aplamai po plasmases gabalu pakišti, nesimato kas ten kur, užklijavai didelės raidėm kubatūrą ir ok ;)
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by GreddyMR2 »

Dėl tų stabdžių tai truputį nesutinku, nes:
MR2 stabdžių sistema skiriasi ne nuo variklio tipo, bet nuo metų.

O šiaip atrodo viskas bus gerai, nes ir N/A ir turbo variklio kodai 3S xxxxxx. Paliks tą patį galingumą. Žinoma reikėjo ieškotis pažinčių...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by romkasponka »

Manau reikia kamnors nuvaziuoti i regitra bei tuvlita ir issiaiskinti, o ne burti is kavos tirsciu... Svadarbes transporto priemones uzregistruoti tai galima, o cia darbo tikrai maziau nei savadrbe padaryti...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
irmantas
Posts: 42
Joined: 11 Jan 2012, 21:57

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by irmantas »

Yra salys kuriose sitie dalykai yra labai liberalus,o yra kur iki absurdo viskas draudziama arba reikia atlikti kalnus ekspertiziu ir kitokiu nesamoniu,kaip kad yra Lietuvoje.Vokietijoje irgi nelabai ka gali perdarineti,viskas turi buti TUV patvirtinta,viskas greiztai ten.Nezinau kaip skandinavijo.
Airijoj nesunku variklio swapa legalizuoti,pats pakeiciau ir parvariau Kadetta C su Calibros varikliu tai regitroj krapste galvas ka ten irasyti nes europos sajunga ir tas variklis jau buvo airiskam pase,o ju duomenu bazej su tokiu niekada nebuvo :D Kita swapa padariau 1976 GMC su lexus V8 ir pardaviau i Anglija,pakeiciau varikli tech pase jokiu problemu. Anglijo is viso gali skladuke susikonstruoti auto,padarys ekspertize jei yra posukiai,lempo gausi numerius gatve vazineti.Aisku turi buti ne bet kaip viskas padaryta yra tam tikri reikalavimai,bet faktas kad uzregistruosi be dideliu sunkumu.

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by HD »

Skambinau i ekspertize. Jie cia pasirodo kazkokia palengvinta tvarka susikure ir apribojimus susivede.
Uzteko pamineti vokiska vienetine ekspertize (Einzelabnahme) kur betka praktiskai galima ikisti pasiule kreiptis i keliu transporto inspekcija ir ten per juos daryti jau "rimtesne ekspertize".
+20% kubaturos kainuoja 250-420 Lt

P.S. pasiskambinau dar i kita ekspertize, taigi si VKTI tvarka yra nacionalinis teises aktas, kuri tiesiogiai reglamentuojanciu ES direktyvu kaip ir nera!
Savaime suprantama siekiant kontroliuoti "kaimietisku lavonu" perdirbimus, siekiant apriboti dauztu automobiliu ivezimo "pramone" VKTI vietoje to kad gerintu tokiu perdirbimu technines ekspertizes "gyli" ir kontrole- stengiasi atsikratant atsakomybes ivesti sau patogius ribojimus, kurie mano nuomone riboja savininko teise eksploatuoti tr. priemone jam norimu budu.
Juk jiems paprasta... nera pernelyg dideliu pakeitimu- nera ir rupesciu.
+ Jei apribojame daliu is skirtingu modifikaciju sudejima i viena kruva, sumazeja ir kontroliuojama rinka :)
+ kaip suprantu perdirbejai kurie perdirba autobusiukus ir k.t. nori kad "ekspertize" kainuotu kuo maziau ir butu kuo laisvesne, jie ten ir muzikele uzsako
romkasponka wrote:Manau reikia kamnors nuvaziuoti i regitra bei tuvlita ir issiaiskinti, o ne burti is kavos tirsciu... Svadarbes transporto priemones uzregistruoti tai galima, o cia darbo tikrai maziau nei savadrbe padaryti...

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by romkasponka »

Hari, padirbejai is peties! Draugas kazkada panasia betvarke buvo rades del priekabu gamybos tai netgi po pasnekesiu su ekspertais inicijavo kazkokiu ten poistatyminiu aktu keitima, nes ir kazkokiu nesamoniu buvo prisirase :D

Vienzo viska imanoma, bet daugeliui lengviau susirasti blata ir i kisene idejus susitvarkyti sia problema greiciau ir paprasciau.

Bijau sumeluoti, bet kas liecia automobiliu gamyba yra taip, kad riboja ju gamyba ir jei nevirsiji limitu tai gali praeiti suspaprastinta tvarka, o jei virsiji tada reikia visokiu crash testu ir tt...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by HD »

Paskambinau ir i VKTI (tel. 2785608)
Taigi pasak ju keitimas iki 20%/30% galioja nuo 1998... Pagrindas kad butu gamykliniai tvirtinimai, ipurskimai ir pan.
Man iki galo liko neaisku liko (liepe kreiptis i ekspertus) tik ar vietoj M40B18 galima deti M50/M52B20TU... nes kitu atveju lieka tik M42B18...

P.s. pasitikslinau, i E30 deti variklius is E36, E46 galima. Svarbu su nuosavais ipurskimais butu, kad "nepadidintu ismetimu".
vadinasi ieskau M52B20TU bloko :)
romkasponka wrote:Hari, padirbejai is peties! Draugas kazkada panasia betvarke buvo rades del priekabu gamybos tai netgi po pasnekesiu su ekspertais inicijavo kazkokiu ten poistatyminiu aktu keitima, nes ir kazkokiu nesamoniu buvo prisirase :D

Vienzo viska imanoma, bet daugeliui lengviau susirasti blata ir i kisene idejus susitvarkyti sia problema greiciau ir paprasciau.

Bijau sumeluoti, bet kas liecia automobiliu gamyba yra taip, kad riboja ju gamyba ir jei nevirsiji limitu tai gali praeiti suspaprastinta tvarka, o jei virsiji tada reikia visokiu crash testu ir tt...

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by ard »

tai iki 98 metų galimi rimtesni motorų swapai su 30+%?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

amberhand
Posts: 38
Joined: 19 Nov 2009, 17:40

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by amberhand »

Tai i E30 kaip supratau galimas keitimas is 4 cyl i 4 cyl , ? ar supratau blogai ir galesiu keisti legaliai motora , kaip pvz, m40b18 im50b25? oj m52b20 ir yra 6 cilindrai :)

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by HD »

Svarbiausia, kad butu tvirtinimai OEM, arba su tvirtumo skaiciavimais! Apribojimo cilindrams nera, svarbu kad atitiktu +20%/+30 formule.

Tureja omeny kad nuo 98 jau galiojo draudimas galingesniu motoru dejimui, pasak VKTI. Ekspromtu tikrino tad gali buti netikslu.

amberhand wrote:Tai i E30 kaip supratau galimas keitimas is 4 cyl i 4 cyl , ? ar supratau blogai ir galesiu keisti legaliai motora , kaip pvz, m40b18 im50b25?

amberhand
Posts: 38
Joined: 19 Nov 2009, 17:40

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by amberhand »

O kitu islygu nera 20%/30% ?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by romkasponka »

O tai negalima deti is 5 serijos? Keista, kad negalima modifikuoti ipurskimo sistemos, kad vazineti E85...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by HD »

Modifikuoti kazkiek galima- tik viska reikes dokumentuoti ir pan... skaityk isakyma

kubaturos ir galingumo virsyti siuo metu neimanoma.
Nebent teismo keliu uzgincycia sia nuostata ir privesti VKTI keisti isakyma. reiktu kad koks auto klubas nepatingetu ir nugincytu sia sistema, kaip lipeikis su LASF

P.S. preliminariai fiziskai ir is kitu modeliu galima isimti, jei irodysi kad toks pats detas ir i tavo modeliu linija... na kad nebutu variklis is sunkvezimio i triratuka.
Nors as dabar paskaiciavau- e30 turi:
M20B25- 126kW +30% =163,8 kw
M20B27- 2693 ccm+20%=3231,6 ccm
Mano norimas M60B30:
160kW ir 2997 ccm

Oojei pavyktu sudestyti kad abieju maksimalius parametrus sukergti...
romkasponka wrote:O tai negalima deti is 5 serijos? Keista, kad negalima modifikuoti ipurskimo sistemos, kad vazineti E85...
Last edited by HD on 19 Apr 2013, 21:09, edited 1 time in total.

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by xargentum »

HD wrote:Modifikuoti kazkiek galima- tik viska reikes dokumentuoti ir pan... skaityk isakyma
Gal kas turit isakymo nuoroda?
Nissan 200sx rpS13 '94

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by HD »

ankstesniame puslapyje ieskok :)
xargentum wrote:
HD wrote:Modifikuoti kazkiek galima- tik viska reikes dokumentuoti ir pan... skaityk isakyma
Gal kas turit isakymo nuoroda?

User avatar
fregis
Posts: 463
Joined: 12 Jan 2011, 23:57
Location: Kaunas
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by fregis »

su tais varikliu keitimais tai irgi buvo toks bairis, pazystamas dejo MB varikli dyzelini, kaip ir viskas ok ekspertizese, tik liepe irodyti is kokio MB variklis, nes ju duomenu baze sito variklio nerodo kad toks buvo.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by romkasponka »

Pas svedus pilna vazineja visokiu hot rodu, sunkvezimiuku volvo (tipo 740), netgi viena volvo 740 maciau pritaikyta vezti kita transporto priemone...

Musu reikalavimuose sukurtos tiesiog palankios salygos korupcijai, t.y. gali pareikalauti, o gali ir nepareikalauti...

Pagal reikalavimus nematau dideliu kliuciu perdirbineti apart ekspertizes, o ten tai jau kaip pasiseks, bet jei automobilio mase smarkiai nepadideja, o tik upgrade padarius stabdziams po variklio galingesnio idejimo lyg ir neturetu buti kazkokiu sunkumu. Variklio tvirtinimams jei custom gali reikti daryti skaiciavimus, bet tai jau kaip ir labai paprasta...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by HD »

Tai stai, pasitikslinau dar- variklio parametrai +20%/+30% galioja nuo tech. pase irasyto variklio....
P.s. vienas esminiu rupimu klausimu kazkodel yra ismetimo sistemu pakeitimas ir atitikimas- toks ispudis, kad sitas palankstytas vamzdzio gabalas yra didziausia inzinierine problema.
romkasponka wrote:Pas svedus pilna vazineja visokiu hot rodu, sunkvezimiuku volvo (tipo 740), netgi viena volvo 740 maciau pritaikyta vezti kita transporto priemone...

Musu reikalavimuose sukurtos tiesiog palankios salygos korupcijai, t.y. gali pareikalauti, o gali ir nepareikalauti...

Pagal reikalavimus nematau dideliu kliuciu perdirbineti apart ekspertizes, o ten tai jau kaip pasiseks, bet jei automobilio mase smarkiai nepadideja, o tik upgrade padarius stabdziams po variklio galingesnio idejimo lyg ir neturetu buti kazkokiu sunkumu. Variklio tvirtinimams jei custom gali reikti daryti skaiciavimus, bet tai jau kaip ir labai paprasta...

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by romkasponka »

HD wrote:P.s. vienas esminiu rupimu klausimu kazkodel yra ismetimo sistemu pakeitimas ir atitikimas- toks ispudis, kad sitas palankstytas vamzdzio gabalas yra didziausia inzinierine problema.
Cia manau rase gal pagal kazkokius europinius reikalavimus, bet vertejas buvo prastas tai nesuprato, kad kalba eina tik apie katalizatoriu ir triuksma :)

Kur tu cia radai tuos 20/30%? Kokiame dokumente jie apibrezti? Pasiskaicius apie automobiliu gamyba ir perdarymus susidaro vaizdas, kad gali deti beleka tik ekspertize reikia praeiti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by CorradoGT »

atradau paprastesni numeriu keitimo buda, kur nieko nereikia daryti ar kazka irodineti, tik lysnus 500 lt reikia tureti..
:D
rezervuoji sau "grazius" numerius ir pasakai, kad vienas is ju butu kvadratinis (USA), ir viskas..
:)

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir

Post by GreddyMR2 »

CorradoGT wrote:atradau paprastesni numeriu keitimo buda, kur nieko nereikia daryti ar kazka irodineti, tik lysnus 500 lt reikia tureti..
:D
rezervuoji sau "grazius" numerius ir pasakai, kad vienas is ju butu kvadratinis (USA), ir viskas..
:)
Na tas numerių formos keitimas šiaip kainuotų tik perregistravimo kainą, jei nekeistas variklis būtų :)

Nuvažiuoji su mašina, pasižiūri jie buferį, kad tik kvadratinis telpa ir vsio. Čia problemų nebūtų, jeigu nebūtų keistas variklis.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

Post Reply