Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir kt.
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Taip, Fregis teisus. Jei didėja variklio galia, turi didėti ir stabdžių efektyvumas. Pas mane keitėsi tiek variklio galia (viršydama leistiną normą be ekspertizių), tiek stabdžių sistema ir t.t Man būtų tekę atlikti stabdžių sistemos, vairo sistemos, variklio, bei važiuoklės ekspertizes. Kažką kalbėjo ir apie išmetimo sistemą, bet aš jau nebesigilinau, nes vien ekspertizėm būtų tekę sumokėti ~2-3k + klausymas ar praleis. Kryžiaus keliai. Su dideliu užsispyrimu ir noriu, galima pasiekti, bet kyla klausymas ar verta. Atsivažinėjau iki tech. apžiūros ir paleidau dalimis.
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Na butu idomu ziureti i e30 cabrio su lankais ir sportiniu pasu kelioneje kur nors uz poros tukstanciu km nuo LT....
Man tai mestelejo kad su sportiniu pasu draudimas negalioja gatvems. Jei tai tiesa- tai jau nekazka.
Stabdziai ir kt. efektyvumai neaktualu- pilna stabdziu upgrade nuo e36 std iki M3 ar brembo..
ne noname spyruokliu realia apkrova-ant svarstykliu susizinai, o max leistina svori inete ne problema susirasti.
jauciu sudie e30ic V8 dream...
Man tai mestelejo kad su sportiniu pasu draudimas negalioja gatvems. Jei tai tiesa- tai jau nekazka.
Stabdziai ir kt. efektyvumai neaktualu- pilna stabdziu upgrade nuo e36 std iki M3 ar brembo..
ne noname spyruokliu realia apkrova-ant svarstykliu susizinai, o max leistina svori inete ne problema susirasti.
jauciu sudie e30ic V8 dream...
romkasponka wrote:As manau, kad uzregistruotiu galima masina ir nuo nulio pagaminta, bet nusibos daryti ekspertizes ir irodineti, kad viskas cia normaliai. Paprasciau turbut buti issiimti sportini pasa, o ten man regis reikalavimai liberalesni.
Last edited by HD on 17 Apr 2013, 11:54, edited 1 time in total.
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
dedi paprasta motora, pereini TA, dedi V8 ir 2m ramus
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Tai kad vilniuj nelabai ramus... garsas tai skiriasi
beto nusimato kelioniu per rytu teritorijas, tai zinai nesinori kad masina ten pasiliktu aiskinantis kieno variklis
beto nusimato kelioniu per rytu teritorijas, tai zinai nesinori kad masina ten pasiliktu aiskinantis kieno variklis
Sheikhas wrote:dedi paprasta motora, pereini TA, dedi V8 ir 2m ramus
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
tai jei tech pase variklio numeris neregistruojamas, kokie jau ten ekspertai gatvej gali atskirt pagal garsa, bachurai sugeba ant 1,6 motoriuko du freeflow vamzdzius pakabint, baubia kaip Vxx o dabartiniai motorai aplamai po plasmases gabalu pakišti, nesimato kas ten kur, užklijavai didelės raidėm kubatūrą ir ok
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Dėl tų stabdžių tai truputį nesutinku, nes:
MR2 stabdžių sistema skiriasi ne nuo variklio tipo, bet nuo metų.
O šiaip atrodo viskas bus gerai, nes ir N/A ir turbo variklio kodai 3S xxxxxx. Paliks tą patį galingumą. Žinoma reikėjo ieškotis pažinčių...
MR2 stabdžių sistema skiriasi ne nuo variklio tipo, bet nuo metų.
O šiaip atrodo viskas bus gerai, nes ir N/A ir turbo variklio kodai 3S xxxxxx. Paliks tą patį galingumą. Žinoma reikėjo ieškotis pažinčių...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Manau reikia kamnors nuvaziuoti i regitra bei tuvlita ir issiaiskinti, o ne burti is kavos tirsciu... Svadarbes transporto priemones uzregistruoti tai galima, o cia darbo tikrai maziau nei savadrbe padaryti...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Yra salys kuriose sitie dalykai yra labai liberalus,o yra kur iki absurdo viskas draudziama arba reikia atlikti kalnus ekspertiziu ir kitokiu nesamoniu,kaip kad yra Lietuvoje.Vokietijoje irgi nelabai ka gali perdarineti,viskas turi buti TUV patvirtinta,viskas greiztai ten.Nezinau kaip skandinavijo.
Airijoj nesunku variklio swapa legalizuoti,pats pakeiciau ir parvariau Kadetta C su Calibros varikliu tai regitroj krapste galvas ka ten irasyti nes europos sajunga ir tas variklis jau buvo airiskam pase,o ju duomenu bazej su tokiu niekada nebuvo Kita swapa padariau 1976 GMC su lexus V8 ir pardaviau i Anglija,pakeiciau varikli tech pase jokiu problemu. Anglijo is viso gali skladuke susikonstruoti auto,padarys ekspertize jei yra posukiai,lempo gausi numerius gatve vazineti.Aisku turi buti ne bet kaip viskas padaryta yra tam tikri reikalavimai,bet faktas kad uzregistruosi be dideliu sunkumu.
Airijoj nesunku variklio swapa legalizuoti,pats pakeiciau ir parvariau Kadetta C su Calibros varikliu tai regitroj krapste galvas ka ten irasyti nes europos sajunga ir tas variklis jau buvo airiskam pase,o ju duomenu bazej su tokiu niekada nebuvo Kita swapa padariau 1976 GMC su lexus V8 ir pardaviau i Anglija,pakeiciau varikli tech pase jokiu problemu. Anglijo is viso gali skladuke susikonstruoti auto,padarys ekspertize jei yra posukiai,lempo gausi numerius gatve vazineti.Aisku turi buti ne bet kaip viskas padaryta yra tam tikri reikalavimai,bet faktas kad uzregistruosi be dideliu sunkumu.
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Skambinau i ekspertize. Jie cia pasirodo kazkokia palengvinta tvarka susikure ir apribojimus susivede.
Uzteko pamineti vokiska vienetine ekspertize (Einzelabnahme) kur betka praktiskai galima ikisti pasiule kreiptis i keliu transporto inspekcija ir ten per juos daryti jau "rimtesne ekspertize".
+20% kubaturos kainuoja 250-420 Lt
P.S. pasiskambinau dar i kita ekspertize, taigi si VKTI tvarka yra nacionalinis teises aktas, kuri tiesiogiai reglamentuojanciu ES direktyvu kaip ir nera!
Savaime suprantama siekiant kontroliuoti "kaimietisku lavonu" perdirbimus, siekiant apriboti dauztu automobiliu ivezimo "pramone" VKTI vietoje to kad gerintu tokiu perdirbimu technines ekspertizes "gyli" ir kontrole- stengiasi atsikratant atsakomybes ivesti sau patogius ribojimus, kurie mano nuomone riboja savininko teise eksploatuoti tr. priemone jam norimu budu.
Juk jiems paprasta... nera pernelyg dideliu pakeitimu- nera ir rupesciu.
+ Jei apribojame daliu is skirtingu modifikaciju sudejima i viena kruva, sumazeja ir kontroliuojama rinka
+ kaip suprantu perdirbejai kurie perdirba autobusiukus ir k.t. nori kad "ekspertize" kainuotu kuo maziau ir butu kuo laisvesne, jie ten ir muzikele uzsako
Uzteko pamineti vokiska vienetine ekspertize (Einzelabnahme) kur betka praktiskai galima ikisti pasiule kreiptis i keliu transporto inspekcija ir ten per juos daryti jau "rimtesne ekspertize".
+20% kubaturos kainuoja 250-420 Lt
P.S. pasiskambinau dar i kita ekspertize, taigi si VKTI tvarka yra nacionalinis teises aktas, kuri tiesiogiai reglamentuojanciu ES direktyvu kaip ir nera!
Savaime suprantama siekiant kontroliuoti "kaimietisku lavonu" perdirbimus, siekiant apriboti dauztu automobiliu ivezimo "pramone" VKTI vietoje to kad gerintu tokiu perdirbimu technines ekspertizes "gyli" ir kontrole- stengiasi atsikratant atsakomybes ivesti sau patogius ribojimus, kurie mano nuomone riboja savininko teise eksploatuoti tr. priemone jam norimu budu.
Juk jiems paprasta... nera pernelyg dideliu pakeitimu- nera ir rupesciu.
+ Jei apribojame daliu is skirtingu modifikaciju sudejima i viena kruva, sumazeja ir kontroliuojama rinka
+ kaip suprantu perdirbejai kurie perdirba autobusiukus ir k.t. nori kad "ekspertize" kainuotu kuo maziau ir butu kuo laisvesne, jie ten ir muzikele uzsako
romkasponka wrote:Manau reikia kamnors nuvaziuoti i regitra bei tuvlita ir issiaiskinti, o ne burti is kavos tirsciu... Svadarbes transporto priemones uzregistruoti tai galima, o cia darbo tikrai maziau nei savadrbe padaryti...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Hari, padirbejai is peties! Draugas kazkada panasia betvarke buvo rades del priekabu gamybos tai netgi po pasnekesiu su ekspertais inicijavo kazkokiu ten poistatyminiu aktu keitima, nes ir kazkokiu nesamoniu buvo prisirase
Vienzo viska imanoma, bet daugeliui lengviau susirasti blata ir i kisene idejus susitvarkyti sia problema greiciau ir paprasciau.
Bijau sumeluoti, bet kas liecia automobiliu gamyba yra taip, kad riboja ju gamyba ir jei nevirsiji limitu tai gali praeiti suspaprastinta tvarka, o jei virsiji tada reikia visokiu crash testu ir tt...
Vienzo viska imanoma, bet daugeliui lengviau susirasti blata ir i kisene idejus susitvarkyti sia problema greiciau ir paprasciau.
Bijau sumeluoti, bet kas liecia automobiliu gamyba yra taip, kad riboja ju gamyba ir jei nevirsiji limitu tai gali praeiti suspaprastinta tvarka, o jei virsiji tada reikia visokiu crash testu ir tt...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Paskambinau ir i VKTI (tel. 2785608)
Taigi pasak ju keitimas iki 20%/30% galioja nuo 1998... Pagrindas kad butu gamykliniai tvirtinimai, ipurskimai ir pan.
Man iki galo liko neaisku liko (liepe kreiptis i ekspertus) tik ar vietoj M40B18 galima deti M50/M52B20TU... nes kitu atveju lieka tik M42B18...
P.s. pasitikslinau, i E30 deti variklius is E36, E46 galima. Svarbu su nuosavais ipurskimais butu, kad "nepadidintu ismetimu".
vadinasi ieskau M52B20TU bloko
Taigi pasak ju keitimas iki 20%/30% galioja nuo 1998... Pagrindas kad butu gamykliniai tvirtinimai, ipurskimai ir pan.
Man iki galo liko neaisku liko (liepe kreiptis i ekspertus) tik ar vietoj M40B18 galima deti M50/M52B20TU... nes kitu atveju lieka tik M42B18...
P.s. pasitikslinau, i E30 deti variklius is E36, E46 galima. Svarbu su nuosavais ipurskimais butu, kad "nepadidintu ismetimu".
vadinasi ieskau M52B20TU bloko
romkasponka wrote:Hari, padirbejai is peties! Draugas kazkada panasia betvarke buvo rades del priekabu gamybos tai netgi po pasnekesiu su ekspertais inicijavo kazkokiu ten poistatyminiu aktu keitima, nes ir kazkokiu nesamoniu buvo prisirase
Vienzo viska imanoma, bet daugeliui lengviau susirasti blata ir i kisene idejus susitvarkyti sia problema greiciau ir paprasciau.
Bijau sumeluoti, bet kas liecia automobiliu gamyba yra taip, kad riboja ju gamyba ir jei nevirsiji limitu tai gali praeiti suspaprastinta tvarka, o jei virsiji tada reikia visokiu crash testu ir tt...
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
tai iki 98 metų galimi rimtesni motorų swapai su 30+%?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Tai i E30 kaip supratau galimas keitimas is 4 cyl i 4 cyl , ? ar supratau blogai ir galesiu keisti legaliai motora , kaip pvz, m40b18 im50b25? oj m52b20 ir yra 6 cilindrai
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Svarbiausia, kad butu tvirtinimai OEM, arba su tvirtumo skaiciavimais! Apribojimo cilindrams nera, svarbu kad atitiktu +20%/+30 formule.
Tureja omeny kad nuo 98 jau galiojo draudimas galingesniu motoru dejimui, pasak VKTI. Ekspromtu tikrino tad gali buti netikslu.
Tureja omeny kad nuo 98 jau galiojo draudimas galingesniu motoru dejimui, pasak VKTI. Ekspromtu tikrino tad gali buti netikslu.
amberhand wrote:Tai i E30 kaip supratau galimas keitimas is 4 cyl i 4 cyl , ? ar supratau blogai ir galesiu keisti legaliai motora , kaip pvz, m40b18 im50b25?
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
O kitu islygu nera 20%/30% ?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
O tai negalima deti is 5 serijos? Keista, kad negalima modifikuoti ipurskimo sistemos, kad vazineti E85...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Modifikuoti kazkiek galima- tik viska reikes dokumentuoti ir pan... skaityk isakyma
kubaturos ir galingumo virsyti siuo metu neimanoma.
Nebent teismo keliu uzgincycia sia nuostata ir privesti VKTI keisti isakyma. reiktu kad koks auto klubas nepatingetu ir nugincytu sia sistema, kaip lipeikis su LASF
P.S. preliminariai fiziskai ir is kitu modeliu galima isimti, jei irodysi kad toks pats detas ir i tavo modeliu linija... na kad nebutu variklis is sunkvezimio i triratuka.
Nors as dabar paskaiciavau- e30 turi:
M20B25- 126kW +30% =163,8 kw
M20B27- 2693 ccm+20%=3231,6 ccm
Mano norimas M60B30:
160kW ir 2997 ccm
Oojei pavyktu sudestyti kad abieju maksimalius parametrus sukergti...
kubaturos ir galingumo virsyti siuo metu neimanoma.
Nebent teismo keliu uzgincycia sia nuostata ir privesti VKTI keisti isakyma. reiktu kad koks auto klubas nepatingetu ir nugincytu sia sistema, kaip lipeikis su LASF
P.S. preliminariai fiziskai ir is kitu modeliu galima isimti, jei irodysi kad toks pats detas ir i tavo modeliu linija... na kad nebutu variklis is sunkvezimio i triratuka.
Nors as dabar paskaiciavau- e30 turi:
M20B25- 126kW +30% =163,8 kw
M20B27- 2693 ccm+20%=3231,6 ccm
Mano norimas M60B30:
160kW ir 2997 ccm
Oojei pavyktu sudestyti kad abieju maksimalius parametrus sukergti...
romkasponka wrote:O tai negalima deti is 5 serijos? Keista, kad negalima modifikuoti ipurskimo sistemos, kad vazineti E85...
Last edited by HD on 19 Apr 2013, 21:09, edited 1 time in total.
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Gal kas turit isakymo nuoroda?HD wrote:Modifikuoti kazkiek galima- tik viska reikes dokumentuoti ir pan... skaityk isakyma
Nissan 200sx rpS13 '94
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
ankstesniame puslapyje ieskok
xargentum wrote:Gal kas turit isakymo nuoroda?HD wrote:Modifikuoti kazkiek galima- tik viska reikes dokumentuoti ir pan... skaityk isakyma
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
su tais varikliu keitimais tai irgi buvo toks bairis, pazystamas dejo MB varikli dyzelini, kaip ir viskas ok ekspertizese, tik liepe irodyti is kokio MB variklis, nes ju duomenu baze sito variklio nerodo kad toks buvo.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Pas svedus pilna vazineja visokiu hot rodu, sunkvezimiuku volvo (tipo 740), netgi viena volvo 740 maciau pritaikyta vezti kita transporto priemone...
Musu reikalavimuose sukurtos tiesiog palankios salygos korupcijai, t.y. gali pareikalauti, o gali ir nepareikalauti...
Pagal reikalavimus nematau dideliu kliuciu perdirbineti apart ekspertizes, o ten tai jau kaip pasiseks, bet jei automobilio mase smarkiai nepadideja, o tik upgrade padarius stabdziams po variklio galingesnio idejimo lyg ir neturetu buti kazkokiu sunkumu. Variklio tvirtinimams jei custom gali reikti daryti skaiciavimus, bet tai jau kaip ir labai paprasta...
Musu reikalavimuose sukurtos tiesiog palankios salygos korupcijai, t.y. gali pareikalauti, o gali ir nepareikalauti...
Pagal reikalavimus nematau dideliu kliuciu perdirbineti apart ekspertizes, o ten tai jau kaip pasiseks, bet jei automobilio mase smarkiai nepadideja, o tik upgrade padarius stabdziams po variklio galingesnio idejimo lyg ir neturetu buti kazkokiu sunkumu. Variklio tvirtinimams jei custom gali reikti daryti skaiciavimus, bet tai jau kaip ir labai paprasta...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Tai stai, pasitikslinau dar- variklio parametrai +20%/+30% galioja nuo tech. pase irasyto variklio....
P.s. vienas esminiu rupimu klausimu kazkodel yra ismetimo sistemu pakeitimas ir atitikimas- toks ispudis, kad sitas palankstytas vamzdzio gabalas yra didziausia inzinierine problema.
P.s. vienas esminiu rupimu klausimu kazkodel yra ismetimo sistemu pakeitimas ir atitikimas- toks ispudis, kad sitas palankstytas vamzdzio gabalas yra didziausia inzinierine problema.
romkasponka wrote:Pas svedus pilna vazineja visokiu hot rodu, sunkvezimiuku volvo (tipo 740), netgi viena volvo 740 maciau pritaikyta vezti kita transporto priemone...
Musu reikalavimuose sukurtos tiesiog palankios salygos korupcijai, t.y. gali pareikalauti, o gali ir nepareikalauti...
Pagal reikalavimus nematau dideliu kliuciu perdirbineti apart ekspertizes, o ten tai jau kaip pasiseks, bet jei automobilio mase smarkiai nepadideja, o tik upgrade padarius stabdziams po variklio galingesnio idejimo lyg ir neturetu buti kazkokiu sunkumu. Variklio tvirtinimams jei custom gali reikti daryti skaiciavimus, bet tai jau kaip ir labai paprasta...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Cia manau rase gal pagal kazkokius europinius reikalavimus, bet vertejas buvo prastas tai nesuprato, kad kalba eina tik apie katalizatoriu ir triuksmaHD wrote:P.s. vienas esminiu rupimu klausimu kazkodel yra ismetimo sistemu pakeitimas ir atitikimas- toks ispudis, kad sitas palankstytas vamzdzio gabalas yra didziausia inzinierine problema.
Kur tu cia radai tuos 20/30%? Kokiame dokumente jie apibrezti? Pasiskaicius apie automobiliu gamyba ir perdarymus susidaro vaizdas, kad gali deti beleka tik ekspertize reikia praeiti.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
atradau paprastesni numeriu keitimo buda, kur nieko nereikia daryti ar kazka irodineti, tik lysnus 500 lt reikia tureti..
rezervuoji sau "grazius" numerius ir pasakai, kad vienas is ju butu kvadratinis (USA), ir viskas..
rezervuoji sau "grazius" numerius ir pasakai, kad vienas is ju butu kvadratinis (USA), ir viskas..
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Na tas numerių formos keitimas šiaip kainuotų tik perregistravimo kainą, jei nekeistas variklis būtųCorradoGT wrote:atradau paprastesni numeriu keitimo buda, kur nieko nereikia daryti ar kazka irodineti, tik lysnus 500 lt reikia tureti..
rezervuoji sau "grazius" numerius ir pasakai, kad vienas is ju butu kvadratinis (USA), ir viskas..
Nuvažiuoji su mašina, pasižiūri jie buferį, kad tik kvadratinis telpa ir vsio. Čia problemų nebūtų, jeigu nebūtų keistas variklis.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu