Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir kt.
Re: Noriu pasikeisti valstybinius numerius į kvadratinius. K
Buvo pas mane d16z6 motoras civic'e, dėjau B16a. Galia viršijo 30proc. Kito kelio nėra apart ėjimo ekspertizės, norint legaliai važinėti su transporto priemone, nebent tech pase variklio kodas nenurodytas. Kadangi pas mane buvo parašyta d16z6, o ant bloko buvo iškalta B16a - viskas. Važinėji nelegaliai. Teoriškai sustabdžius patruliui ir jam pasižiūrėjus po kapotu (ko realiai niekad nebūna) jis galėtu konfiskuoti transporto priemonę. Norint eiti legaliu keliu - reikia įrodymo, kad motoras nepavogtas, kitaip tariant gautas legaliu keliu. Tada bent jau man taip aiškino, kad reikia eiti krūvą ekspertizių. Tiek vairo sistemos, tiek stabdžių ir t.t Tas malonumas būt kainavęs ~2k lt. Ir taip, jei iš pirmo karto pasirašo. Kadangi artėjo tech galas, nieko kito neliko, kaip tik leist dalimis Tai tokia istorija iš mano pusės
Re: Noriu pasikeisti valstybinius numerius į kvadratinius. K
Jei dokumentuose rašo, kad variklio numeris nenustatytas, tai dėl numerio ant pačio variklio gali nesukt galvos Neikas nieko nesakys
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: Noriu pasikeisti valstybinius numerius į kvadratinius. K
Jeigu automobilio techniniame pase prie variklio kodo yra prierašas "Nenustatytas", tada ramu - niekas labai neieškos to numerio. Jei neklystu, pas daug S13'ų taip yra, nes CA ir SR variklių numeriai gana problematiškose vietose. Tada ir swapint galima lengvesne širdimi (nebent keistum į V8 su BMW ženklu ant galvos).xargentum wrote: Kaip idomiai, o jeigu pirkau masina su tuo varikliu, ir techniniam pase nebuvo irasyta variklio nr..
Re: Noriu pasikeisti valstybinius numerius į kvadratinius. K
kai tiek vargo, nera paprasciau varikli surinkti i 3sge bloka?
p.s. slifuoti labai "issisokimas" nes aiskiai matomas, o "korozija" kartais juk pasitaiko....
p.s. slifuoti labai "issisokimas" nes aiskiai matomas, o "korozija" kartais juk pasitaiko....
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Noriu pasikeisti valstybinius numerius į kvadratinius. K
Dabar jau ir as pagalvojau, kad kaip tik kai visas variklis buvo isardytas, reikėjo viską kišt į 3SGE bloką Bet kad ir jam reiktų modifikacijų. Bent jau turbinos tepimui tai tikrai.
Hmm, gal yra greitas būdas korozijai sukelti?
Hmm, gal yra greitas būdas korozijai sukelti?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Noriu pasikeisti valstybinius numerius į kvadratinius. K
Aisku, kad yra. Buvo netgi per discovery laida meeth busters kaip kalejimo strypus korozijos budu tirpde
http://dsc.discovery.com/tv-shows/mythb ... l-cell.htm
http://dsc.discovery.com/tv-shows/mythb ... l-cell.htm
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Noriu pasikeisti valstybinius numerius į kvadratinius. K
druskos rugstis greitai korozija kelia. arba
1. kaitint aušint kaitint aušint - kombinuojasi su kitais būdais
2. sušlapinti sūriu vandeniu ir leisti el. srovę
3. HCl, H2SO4
4. FeCl3
ir yra dar meninkų receptas:
- didelis kiekis vandenilio peroksido (perkamas vaistinėse, greitai išsikvepia, vartoti reikia tuoj pat);
- acto, kiekis maždaug 1/5 peroksido kiekio;
- paprastos valgomosios druskos NaCl. kiekis - pagal tūrį maždaug 1/5 acto kiekio;
proporcijos apytikslės, bet kai medžiagos visos pigios, tai tikslumas ir nesvarbu.
viso proceso metu mišinio neliesti jokiais metaliniais daiktais. Plastikiniai, mediniai, keraminiai, stikliniai, popieriniai tinka.
neišsigąsti, jei tirpalas prisilietęs skardos užputos. Tirpalu sušlapinus, į jį panardinus ar nuolat šlapinant palaikyti kelias valandas, o 12 valandų jau pilnai pakanka. Tirpalą nuvarvinti ir leisti laisvai nudžiūti ore- oro reikia gerai oksidacijai. Šluostinėti galima tik jau gerai nudžiūvusį paviršių.
Nuplovus vandeniu tirpalą gaunamos "baltos" rūdys, kurioms trūko deguonies.
Tirpalo stiprumą labiausiai įtakoja acto koncentracija. Galima naudoti acto esenciją.
1. kaitint aušint kaitint aušint - kombinuojasi su kitais būdais
2. sušlapinti sūriu vandeniu ir leisti el. srovę
3. HCl, H2SO4
4. FeCl3
ir yra dar meninkų receptas:
- didelis kiekis vandenilio peroksido (perkamas vaistinėse, greitai išsikvepia, vartoti reikia tuoj pat);
- acto, kiekis maždaug 1/5 peroksido kiekio;
- paprastos valgomosios druskos NaCl. kiekis - pagal tūrį maždaug 1/5 acto kiekio;
proporcijos apytikslės, bet kai medžiagos visos pigios, tai tikslumas ir nesvarbu.
viso proceso metu mišinio neliesti jokiais metaliniais daiktais. Plastikiniai, mediniai, keraminiai, stikliniai, popieriniai tinka.
neišsigąsti, jei tirpalas prisilietęs skardos užputos. Tirpalu sušlapinus, į jį panardinus ar nuolat šlapinant palaikyti kelias valandas, o 12 valandų jau pilnai pakanka. Tirpalą nuvarvinti ir leisti laisvai nudžiūti ore- oro reikia gerai oksidacijai. Šluostinėti galima tik jau gerai nudžiūvusį paviršių.
Nuplovus vandeniu tirpalą gaunamos "baltos" rūdys, kurioms trūko deguonies.
Tirpalo stiprumą labiausiai įtakoja acto koncentracija. Galima naudoti acto esenciją.
Megane III Coupe 2.0 + sraigė
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Dėkoju visiems už pagalbą, bandysim burti...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
bus laboratorija variklio numeriams esdinti
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Aha, galėsit kreiptis
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Mano atveju dokumentuose irasytas BP variklis, bet siuo metu ikistas BPT (kurio blokas yra nuo BP), tik to bloko serijos numeris nebetoks kaip techpase.
Ar gali kilti bedu kai vaziuosiu perrasineti masinos spalva ir keistis numerius?
Ar gali kilti bedu kai vaziuosiu perrasineti masinos spalva ir keistis numerius?
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
atsargiai dar, kad pavirsiuje jo ne nematyt nereiskia, kad jo negali surasti. Kaltas metalas (iskalti numeriai) savo trukturoje palieka petsakus (aisku iki tam tikro gylio), o teko girdeti, kad jie turi spec medziagos kuri tuos petsakus parodo.
aisku didelis karstis metalo itempimus panaikina...
aisku didelis karstis metalo itempimus panaikina...
Last edited by fregis on 04 Apr 2013, 22:29, edited 1 time in total.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
paskubejai bachureli,reikejo paklaust pries,o ne po,aisku dabar jau pozna,as jau du kartus keites numerius,viena kart y kvadratiny tik gale,antra kart ir y prieky,variklis 3 kart galingesnis,tad liko vienintelis variantas-issikvieciau draugo broly is Regitros,nes juk ir oficialiai yra tokia paslauga,kad suziuret visus duomenis gali atsivest y vieta,y letena simtine ir jokiu pas mane modifikaciju nera,tik buvo susitarimas,jog savaite nelyst y gatve.Dabar jau tikrai be ekspertizes neapseisi,nebent per kazkokius rysius issiaiskint,ar tikrai duomenu bazej y yvesta,kad keistas variklis.Jei ne,darai mano varianta,jei jau CorradoGT turi rysiu,gal uz atitinkama mokesty pagelbetu per savo rysius
R33 RB25DE+t upcoming modlist
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Mazda Coupe 2.0 FE dohc turbo-show car
Mazda Premacy Sport-daily car
Visos audio-video paslaugos,produktai 861222943
http://www.cardomain.com/ride/2082008/1989-mazda-626
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Na į duomenų bazę įvesti galėjo nebent tada, kai pirmą kartą nuvariau keisti numerių. Bet ten jie tik lapą išrašė, kad pravaryt ekspertizę, o kad kažką suvestų į kompą, nemačiau.
Žiūrėsiu, jeigu nesigaus nieko, bandysiu pažįstamų ieškoti.
Žiūrėsiu, jeigu nesigaus nieko, bandysiu pažįstamų ieškoti.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
nusveisk von motoro koda, arba padaryk kad nesimatytu.as kai nisana registravau, pamate rb25 ant bloko, o v5 dokuose ir ant kebulo rb20 buvo,taipogi surase expertizes forma, nuvariau, galvojau pavyks susukti reikala, nes pazistamu yra t/a centre (ten expertizes ,kaip zinia ir atliekamos),
bet nesigavo, dabar nepamenu ka man ten pripasakojo,zodziu, su expertize gyvatynas reikalu gaunasi.taip nieko ten ir nepraejau.
poto sekanti karta kai variau registruoti, jau buvau susivirines ismetima per kuri kodo ant motoro per nieeeekur nesimate nors tu ka, ziurinejo ir taip ir anaip, nerado, paeme ir uzrase rb20 ir vsio
bet nesigavo, dabar nepamenu ka man ten pripasakojo,zodziu, su expertize gyvatynas reikalu gaunasi.taip nieko ten ir nepraejau.
poto sekanti karta kai variau registruoti, jau buvau susivirines ismetima per kuri kodo ant motoro per nieeeekur nesimate nors tu ka, ziurinejo ir taip ir anaip, nerado, paeme ir uzrase rb20 ir vsio
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Aišku, na žiūriu ne aš vienas čia su tokia problema, tai kažkaip manau pavyks išsikapstyt
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Kai escortą su 1,6 motoru ant dokų su swapintu 2,0l prirašinėjau, motoro kodas buvo aprūdijęs, tai pakrapštė su dratiniu šepečiu per tą vietą ir tiek. Nepamatęs kodo užrašė "nenustatytas"fregis wrote:atsargiai dar, kad pavirsiuje jo ne nematyt nereiskia, kad jo negali surasti. Kaltas metalas (iskalti numeriai) savo trukturoje palieka petsakus (aisku iki tam tikro gylio), o teko girdeti, kad regitroje turi spec medziagos kuri tuos petsakus parodo.
aisku didelis karstis metalo itempimus panaikina...
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Tu kaip visada Lukai, Randi subine - ir joje kirminu ieskai... Kada as jau tau sakiau kad NUSVEISK viska naxrien? Tegul jie ten aiskinasi sveista, nesveista, nupuve, nudziuve ar seip ZIURKES nugrauze Ir jokiu parkiu nebus... Ir KUO MAZESNE regitra - tuo maziau sansu kad jiem kas nors idomu bus...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Regitra daug nesiaiskins, surasys akteli, paskambins mzp ir tie pasiims masina ekspertizei pusei metu ar dar ilgiau...
Man pries metus net 87 metu passata syncro arestave buvo, nes pradzioje variklio numeriu neiskaite, tada ant kebulo VIN rudys itartinos pasidare, o veliau ir duomenu baze atrado kad pusantru metu jaunesnis turejo buti! masinos verte keli lt, o rupesciu n+k....
Gerai jei uzkampio regitroje neuzkliusi, bet jei itarimas kad klastota niekas tyliai nepraleis- kam darbo vieta rizikuoti... kaip tie kaimo sunys mazai ismano, taciau labai itarus kad kiti uz juos gudresni nebutu- todel ciut kas ir kelia triuksma
Man pries metus net 87 metu passata syncro arestave buvo, nes pradzioje variklio numeriu neiskaite, tada ant kebulo VIN rudys itartinos pasidare, o veliau ir duomenu baze atrado kad pusantru metu jaunesnis turejo buti! masinos verte keli lt, o rupesciu n+k....
Gerai jei uzkampio regitroje neuzkliusi, bet jei itarimas kad klastota niekas tyliai nepraleis- kam darbo vieta rizikuoti... kaip tie kaimo sunys mazai ismano, taciau labai itarus kad kiti uz juos gudresni nebutu- todel ciut kas ir kelia triuksma
doggy wrote:Tu kaip visada Lukai, Randi subine - ir joje kirminu ieskai... Kada as jau tau sakiau kad NUSVEISK viska naxrien? Tegul jie ten aiskinasi sveista, nesveista, nupuve, nudziuve ar seip ZIURKES nugrauze Ir jokiu parkiu nebus... Ir KUO MAZESNE regitra - tuo maziau sansu kad jiem kas nors idomu bus...
Re: Noriu pasikeisti valstybinius numerius į kvadratinius. K
Opa,
tad dabar +20% darbinio turio arba +30% galingumo niekaip oficialiai nebegalima... idomu kuom remiantis? ar cia remiantis Euro direktyvu naujais trendais musu valdininkeliai sau darba mazina?
ar atsiras nors vienas autoklubas kuris apskus si virsininko isakyma? cia net ne istatymas!
tad dabar +20% darbinio turio arba +30% galingumo niekaip oficialiai nebegalima... idomu kuom remiantis? ar cia remiantis Euro direktyvu naujais trendais musu valdininkeliai sau darba mazina?
ar atsiras nors vienas autoklubas kuris apskus si virsininko isakyma? cia net ne istatymas!
Iver wrote:Turėsi kažkaip parodyti, kaip gavai naują variklį (pvz. pirkimo-pardavimo sutartis). Ten įrašytas variklio kodas, pagal kurį Regitra pamatys jo specifikaciją ir galingumą. Jeigu jis daugiau nei 30 proc. galingesnis nei tas, kuris buvo įmontuotas automobilyje, (arba kubatūra didesnė daugiau nei 20 proc.), automobilio eksploatuoti negalima.
Įsakymas apie ekspertizes: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... _tr2=2#prd
Priedas: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... p_id=30681 (esminis punktas - 12.8 ).
Bet čia - įstatymai. Švogerių krašte jie ne visada yra nekeičiami
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
kiek pamenu negalima del to, kad kiti mazgai neskaiciuoti "didesnem" apkrovom. Jei sudesi kitas dalis nuo galingesio ( pvz stabdzius - kas priklauso pagal ta varikli) ir bus viskas ok.
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Ar tikrai? Priede prie tvarkos irasyta aiskiai- draudziama, islygu nenumatyta. Is kur tokios zinios?
Stabdzius ir pan pasikeisti neklausimas...
Stabdzius ir pan pasikeisti neklausimas...
fregis wrote:kiek pamenu negalima del to, kad kiti mazgai neskaiciuoti "didesnem" apkrovom. Jei sudesi kitas dalis nuo galingesio ( pvz stabdzius - kas priklauso pagal ta varikli) ir bus viskas ok.
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
Ok nebus, pas mus neuzregistruosi isidejas galingesni nei nustatytos ribos. O kiek pamenu tokie vaziuokles, stabdziu perdarymai isvis yra netoleruojami, kaip ir keiciant varikli negali perdaryti jo tvirtinimo vietu.fregis wrote:kiek pamenu negalima del to, kad kiti mazgai neskaiciuoti "didesnem" apkrovom. Jei sudesi kitas dalis nuo galingesio ( pvz stabdzius - kas priklauso pagal ta varikli) ir bus viskas ok.
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
viskam reik ekspertiziu..
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Numeriu formos keitimas, perregistravimas, ekspertize ir
As manau, kad uzregistruotiu galima masina ir nuo nulio pagaminta, bet nusibos daryti ekspertizes ir irodineti, kad viskas cia normaliai. Paprasciau turbut buti issiimti sportini pasa, o ten man regis reikalavimai liberalesni.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius