E30 ar S13
E30 ar S13
Sveiki. Taigi, noriu sužinoti visokiausių nuomonių, patarimų apie automobilio darymą. Kadangi žiema ateina, garažas laisvas ir šildomas, laiko lyg ir yra, tai reikia kažką daryti. Planuojamas driftui automobilis. Pervirintos siūlės, gal lankai, powerflexai, coilai variklis paskutinėje vietoje vistiek na daug maž suprantat. Tai, kas pigiau/apsimokiau būtu? ar s13 ar e30? Kaip su performance dalim? Ačiū
Re: E30 ar S13
iskart uzkliuna kas pigiau realiai nei viens nei kitas. pats saves paklausk kas labiau patinka ta ir imk. o ir variklio nepamisciau
CARAS CARAUNA
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: E30 ar S13
E30 tai dedi V8 ir vaziuoji su visisku standartupornostar wrote:iskart uzkliuna kas pigiau realiai nei viens nei kitas. pats saves paklausk kas labiau patinka ta ir imk. o ir variklio nepamisciau
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: E30 ar S13
Yra tokiu temu galetum pasiieskot ,tau siuliciau pradziai imti e30 ir isideti taip megstama m50 ,bus ganetinai pigus variantas ir turesi 190 kumeliu , galesi gainioti kol surprasi ir paaugsi kad tai nera pigus uzsiemimas .Po to jei rimtai uzsiimsi imk nisana su sr20det nes dabar drifte be 300ag nera ko kist nosies.
buvo astra gsi 16v , dabar juodas debeselis peugeot 406 .
Re: E30 ar S13
nesuprantu kaip galima nezinot ko nori...ar toyota ar opel? man patinka bmw,i nissan net neziuriu,kad ir koks jis ''geresnis'' drifte..
e30
Re: E30 ar S13
maRke wrote: dabar drifte be 300ag nera ko kist nosies.
gali drasiai kist nosi, kol ismoksi vaziuot, kol pradesi vazinet i trefkes, dalyvaut street lygoj tai gali reiket ir ne vieno sezono, nebent didelis talentas ir daug pinigu vat pro lygoje ( i kuria uz grazias akis irgi niekas neleis) tai jau be 300 tikrai sunku bus, geru pvz matem urmo bazej finale, kad ir kaip gerai valdo, bet be galios ...deja.. vistiek daugaks priklauso nuo finansu, akd ir savo rankom viska desi darsi, bet dalys kainuoja ir nemazai manau..
Ex BMW e36 sedan, e36/5 compact, e36 coupe, e36/5 compact, VW Golf IV...
Re: E30 ar S13
Noriu tik pasakyti, kad kas pigiau nėra kuo pigiau Kadangi vistiek kiap ir treniruotinis auto bus, tai ir kėbūlas apsidaužys ir pan, tad ir klausiu, kas už tuos pačius pinigus gaunasi geriau.
Re: E30 ar S13
kodel visi ta E30 taip isikande? aftermarketas tai kazkaip manau vis del to E36 pigesnis.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car, and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Re: E30 ar S13
Kėbulo detalės panašiai kainuos, kas arčiau prie širdies tą ir imk. Mašinos panašiai kainuoja, o jei norisi kad ir važiuotų atitinkamai, į abi reiks tikrai daug pinigų įkišt.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: E30 ar S13
E30 visu 100kg lengvesnisvw killer wrote:kodel visi ta E30 taip isikande? aftermarketas tai kazkaip manau vis del to E36 pigesnis.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: E30 ar S13
Beda su E30 ir S13, kad jie supuve kaip reciai. Taip taip, galima rasti... Dar pas E30 galine pakaba - ribotu galimybiu (bet ko gero romka pakonsultuotu kaip ta pagydit) nors driftui matyt ne tiek svarbu, o pas S13 varikliai ismire.
Kaip jau kazkas minejo, pigiai: E30 su M50B25, nors su SR20DET butu smOgiau, bet ne taip pigiai. O jei su perspektyva ir uz protinga suma - imi is UK pabaladota S14 ir persikeli vaira naudodamas S13 dalis (tame tarpe ir panele). Manau i 10k tilpti galima.
Kaip jau kazkas minejo, pigiai: E30 su M50B25, nors su SR20DET butu smOgiau, bet ne taip pigiai. O jei su perspektyva ir uz protinga suma - imi is UK pabaladota S14 ir persikeli vaira naudodamas S13 dalis (tame tarpe ir panele). Manau i 10k tilpti galima.
Re: E30 ar S13
Na aišku. Arčiau prie širdies e30, tarkim turiu kieme stocką coupe. Nuo ko pradėti ir kuo užbaigti. Nes visada darant kažką turi būti eiliškumas, kad nedaryti jūsų klaidų ir pan.
Re: E30 ar S13
as santurus zmogus, bet gal peieskok panasiu temu... Pradet reik nuo pinigu (ne nuo "tarkim turiu...") -> masinos isigijimo -> pinigu -> ju ismetimo masinai -> ties situo momentu persigalvosi ir aisi toliau zaisti saskem ar sachmatais...
p.s. siandien sekmadienis, as darbe ir dar temos "keuros".... visiska liaudies krize...
p.s. siandien sekmadienis, as darbe ir dar temos "keuros".... visiska liaudies krize...
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: E30 ar S13
Jei BMW ir driftui tai balsuoju vienareiksmiskai uz V8. Kainos ju nelabai skiriasi nuo M50B25, o arkliu ir sukimo momento turesi zymiai daugiau. Minusas didelis tame, kad:
1. Masina kasdiene nelabai padarysi, nes gali atsirasti bedu su dokumentais, technikine ir draudimai, automatiskai atsiranda transportavimo bedu, bet jei technikine ishspresi tai visai neblogai gausis
2. Mechnine deze kainuoja nepigiai.
1. Masina kasdiene nelabai padarysi, nes gali atsirasti bedu su dokumentais, technikine ir draudimai, automatiskai atsiranda transportavimo bedu, bet jei technikine ishspresi tai visai neblogai gausis
2. Mechnine deze kainuoja nepigiai.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: E30 ar S13
Pas kaimyna, žinai kurį tai nuo 530i dėžė, laiko, nesiskundžia. M62b44 turi torko daugiau ir prie mažesnių sūkių už m60b40. O kaip kainos ant kiek skiriasi? Nes tokiam dalykui manau verta būtu imti 530 v8 ir apkeisti varikli ant 4l. Apie 700lt damokėt reiktu. Gautusi pigiau nei pilną swapą 4l pirkt.romkasponka wrote:Jei BMW ir driftui tai balsuoju vienareiksmiskai uz V8. Kainos ju nelabai skiriasi nuo M50B25, o arkliu ir sukimo momento turesi zymiai daugiau. Minusas didelis tame, kad:
1. Masina kasdiene nelabai padarysi, nes gali atsirasti bedu su dokumentais, technikine ir draudimai, automatiskai atsiranda transportavimo bedu, bet jei technikine ishspresi tai visai neblogai gausis
2. Mechnine deze kainuoja nepigiai.