Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Dyzeliu performance skiltis. Join the Dark Side!
User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

Staska kalba apie max pikinio spaudimo islaikyma, plota po slegio kreive imanomai padidinant...

Cia gi tas pas kaip su arkliais (arba torku) maximumas gali buti toks pats, bet plotas po kreive skirtis is esmes...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Ne apie skyliu kieki purkshtuke kalbejau. Pvz. Turi dyzeliuka su stock viduriais pvz 100 ag ir 200 NM. Turbas pucia 1 bara. Iputi i ji 1.5 baro, viduriai dar laiko, gauni xxx ag. Iputi 3 baro, shvaistikliai luzhta. Bet, jei ipurshkiamo kuro kieki padalini i 3, ir paduodi pirmu injectionu 33%, antru 33% ir treciu likusius 33%, kiekvienu atveju tu paduodi tiek pak kuro kiek ir std variklyje, ir nesukuri daugiau shilumos (slegio/energijos) degimo kameroje negu turejo std variklis. Bet tas maks slegio momentas pailgeja tris kartus... Tik tokiu atveju mes sumazinam variklio naudinguma..

Eina padaryti ish pre-injectionio - main injection ? ir ish main- post ? o post dar labiau uzvelint...

User avatar
VIMOTA tuning
Posts: 110
Joined: 20 May 2005, 09:03
Location: Kaunas
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by VIMOTA tuning »

spade wrote:Staska kalba apie max pikinio spaudimo islaikyma, plota po slegio kreive imanomai padidinant...

Cia gi tas pas kaip su arkliais (arba torku) maximumas gali buti toks pats, bet plotas po kreive skirtis is esmes...

turi omeny kai jau ivykes Didysis sprogimas keli ' ATDC ???? nee tik ne su senom euro 3 technologijom. Su naujom technologijom tai tas yra galbut, nes kazkaip dar nera populiaru tiuninguoti cia lietuvoj 535d motorus i +100ag ir bus dar kuri laiko kol elektros varikliai neateis pilnai, tada nieko jau nereiks.... Naujiem dyzeliam kuro kieki konktroliuoja lambda zondai, egt pagal temperaturas ir tt viskas ten yra daroma del galingumo, del CO ir del ekonomijos ir mes cia diskutuodami neatrasim kazko to, ko dar neatrado, o jei ir atrasim tai kaip zinosit ar tai atrasta ar dar ne :mrgreen: ..
Kalbekime konkreciai apie kokiu metu, koki varikli, o ne apie visus.... Bet euro 3 varikliu galingumai darydavosi ne is max piko ploto ten empiriniu formuliu, o darydavosi is oro kiekio ir kuro... Kaip pvz, http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... mg_sc.html 4 cil 3.0l motoras 230hp kurio galingumas dar darosi apie 25-30ag.. kaip tik dabar turiu shito merso variklio programa ant ranku, viskas padaryta pagal ta pati principa kaip ir daromi buvo ALPINOS E39 twin turbo dyzeliai su 3.0d motoru, ir visur jie ipurshkimo kampo nekeicia, keiciasi tik purkstuko trukme pagal jo duodama kuro kieki, t.y. pralaiduma nes reikia ag, o tie visi ishdalinimai kuro yra tik ekonomijai ir ekologijai..... prisiminkim tuos laikus kada buvo karbai, ka nebuvo is 1ltr variklio 1500ag su karbais ??? esme juk AFR ir ingition.....

(cia tuo paciu paskaita ir tiems kurie skaitys nelabai suprate apie ka mes cia :D )
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper

User avatar
VIMOTA tuning
Posts: 110
Joined: 20 May 2005, 09:03
Location: Kaunas
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by VIMOTA tuning »

Staska wrote:Ne apie skyliu kieki purkshtuke kalbejau. Pvz. Turi dyzeliuka su stock viduriais pvz 100 ag ir 200 NM. Turbas pucia 1 bara. Iputi i ji 1.5 baro, viduriai dar laiko, gauni xxx ag. Iputi 3 baro, shvaistikliai luzhta. Bet, jei ipurshkiamo kuro kieki padalini i 3, ir paduodi pirmu injectionu 33%, antru 33% ir treciu likusius 33%, kiekvienu atveju tu paduodi tiek pak kuro kiek ir std variklyje, ir nesukuri daugiau shilumos (slegio/energijos) degimo kameroje negu turejo std variklis. Bet tas maks slegio momentas pailgeja tris kartus... Tik tokiu atveju mes sumazinam variklio naudinguma..

Eina padaryti ish pre-injectionio - main injection ? ir ish main- post ? o post dar labiau uzvelint...

staska, ar tu mane uz durna laikai ar kaip cia yra kad kazkas kazko nesuvokia....... tai tu man paaiskink, ar nuo bar kiekio priklauso galingumas ??? poto paaiskink jeigu svaistikliai luzta nes gauni ten 300ag, tai tipo tu poto padalini kuro kieki i kelias dalis, tarkim ta pati kuro kieki kuris reikalingas ant 300ag ir tu nepadidini kuro slegi degimo kameroje taip, kad jis virsytu std varikli, ir jei niekas nelauzys svaistikliu tai tu ir neturesi daugiau ag nei std galingumas :mrgreen: , bet turesi tiek dumu, kad netilps per duslintuva..... Nejau nematai tiuningu kur dumu belenkiek, o kad vaziuotu masina tai nepanasu :mrgreen: ?? Beto, ka tu cia konstruoji do daikta, dalini kuro kieki i 3 dalis kuris skirtas ipurksti per viena karta kad padaryti 300ag ir poto sumazini variklio naudinguma :mrgreen: Gal nusileiskim ant zemes is tos forumines teorijos, o atvaziuok pas mane i darba ir padiskutuosim prie stendo, kai suksis koks 1.9tdi su 210ag nes tai ka siulai dabar tai yra biski rizikinga reputacijai ir kokybei :mrgreen:

dalinai eina padaryti, bet tu net neitari pasekmiu, nes niekad nebandei , o as jau senai ishbandes ta dalyka del pre, main ir post ;)
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Nieko ash nelaikau durniu,. :) Didesni slegi mes sukuriam. Bet ne per viena karta, o per 3 kartus. Gamyklishkai tokio niekas ir nenaudos, nes cia krenta viso variklio naudingumas. Nu nzn kaip dar paaishkint. Cia gaunasi gal kaip su labai letaus degimo mishnio benzinine mashina. Detonacijos nera, nors puciama labai daug.

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Kazka panashaus i toki:

1. stock.
2. Su padidintu oro/kuro kiekiu
3. Su keliais ipurshkimais...

Image

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by ard »

nebus taip kad priputus daug oro ir pirmai mishinio daliai afr bus blogas (perliesas), antras plius minus normaliai, o trechiam perriebus?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Cia ne benzas. Dyzelis taip dirba visa gyvenima ne ant full throttle :) Pas senus dyzelius gy reguliojasi tik kuras. Oro yra visada per daug...

User avatar
iLuvJDM
Posts: 115
Joined: 18 Aug 2008, 15:00

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by iLuvJDM »

Cia toks OT: o ar pas senus dyzelius nera tb?

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

Ne.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
VIMOTA tuning
Posts: 110
Joined: 20 May 2005, 09:03
Location: Kaunas
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by VIMOTA tuning »

[quote="Staska"]Kazka panashaus i toki:

1. stock.
2. Su padidintu oro/kuro kiekiu
3. Su keliais ipurshkimais...




ne nu bet man vistiek kazkaip cia sypsena kelia visa tai... tai db taip isheina, kad per 4 kartus ishpurshki kura, ir visiems 4 kartams islaikyti ta slegio plota uztenka tiek oro kad sprogimo galingumas isliktu nu tarkim panasus :mrgreen: ??? nepagalvoji, kad po pirmo sprogimo gali sudegti 90% oro kuris buvo patekes i degimo kamera ??? kas reguliuos oro kieki ? elektriniai voztuvai ? o beto tu isivaizduoji toki purkstuka, kuris per 6-8ms ishpurkstu 3-4x ?? o nepagalvoji, kad padaryti ta papa tai kura tu turi ishpurksti tarkim 10' anksciau nes kuro degimo greitis tai nelygus 0.0000000000000001s jam reikia laiko uzsidegti ... Manau tikrai nera prasmes diskutuoti apie tai kas jau po 5metu net nebus naudojama..... http://www.technologijos.lt/n/technolog ... s-6895&l=2
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Tai oro mes sudeginsim tiek kiek reikia kurui. Ne daugiau. O oro mes turim su atsarga.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

nesupyk staska bet visa esme yra ta kad:

1. laiko tarpas kada degimo kameroj yra pakankamas slegis kuruj uzsidegt yra labai mazas(turiu galvoj mirties taska, su didesniais abarotais tas laiko tarpas isvis sutrumpeja)
2.dabartiniu dyzeliu suspaudimo laipsnis dar labiau sumazina ta laiko tarpa nes isvis maziau misinys yra suspaudziamas lyginant su senesniu motoru 22,5+ suspaudimo laipsniu.(galbut tai yra taisoma keliant dabartinio kuro etano skaiciu,tiksliai nzn,bet vargu)
3.dyzelis uzsidega ir dega leciau negu dauguma kuru, is to ekonomija ir torkas,bet..

taigi visi siti faktoriai yra piries ta kad daryt daug ipurskimu ir stengtis islygint cilindro slegiu amplitude,ir dar neprarandant arkliu.

visgi kaskas panasaus buvo daroma ir tikrai veike senais laikais kada moto gp dar vaziavo dvitakciais motorais.

kaip zinia dvitaktis turi kibirksty kekviena kart stumokliuj uzkilus i mirites taska(pas 4-takty kas antra kart)
is to isplaukia kad dvitaktis besisukdamas iki 10 000krpm turi darbo taktu tiek kiek turetu keturtaktis besisukdamas iki 20 000krpm (zinoma abu motorai identiski vienacilindriai), taigi del tiek daug darbo taktu vietoj spark plugu (zvakiu kurios kibirksty duoda) buvo sekmingai naudojamos glow plug zvakes(panasiu principu veikiancios kaip dyzelio pakaitinimo),kurios vietoj kibirksties pastoviai sviete ir uzdeginejo kuro misiny.

cia as yzvelgiu panasumu i staskos teiginy kad kuo daugiau ipurskimu tuo geriau,nes mazesnis max slegis cilindre.

bet sita technologija pasiteisino tik tada kada buvo naudojamas kuras kuris greit uzsidega ir sudega,o variklio sukiai ir darbo taktu skaicius buvo toki dideli kad motoras dirbo "kaip po oro priputimu" nes deigimo kameroj visada buvo kuro( dirbo su karbais) ir zvake visada dege,ir slegiu amplitude tarp taktu buvo zenkliai mazesne. lyginant su dabartiniu 4-takciu traktoriniu motoru kuris nei sukasi tiek abarotu,ir kad ir suktusi vistiek turetu tik puse dvitakcio motoro besisukancio tiek pat abarotu darbo taktu.

sakysi statyt dyzeliuj pakaitnima pastoviai ir purkst gaiva pastoviai? galbut kaskas ir gausis, bet pagalvok kokios bus temperaturos motore,kiek reiks atsukt kad pakaktu darbo taktu ir mirties tasku kad sudegtu visas purskiamas kuras?

manau kad tai yra utopine ideja ir tikrai daug daug rimtu dedziu lauze galvas kaip viskas padaryt kad veiktu n metu pries ,ir viskas isirutuliojo iki to ka turim dabar.

o jaigu nusisnekejau tai man neusikaupimo sindromas, neisgydomas :mrgreen:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by spade »

Niokas wrote:1. laiko tarpas kada degimo kameroj yra pakankamas slegis kuruj uzsidegt yra labai mazas(turiu galvoj mirties taska, su didesniais abarotais tas laiko tarpas isvis sutrumpeja)
Uzdegt! O kai jau uzsidega, tai jau ir dega.
2.dabartiniu dyzeliu suspaudimo laipsnis dar labiau sumazina ta laiko tarpa nes isvis maziau misinys yra suspaudziamas lyginant su senesniu motoru 22,5+ suspaudimo laipsniu.(galbut tai yra taisoma keliant dabartinio kuro etano skaiciu,tiksliai nzn,bet vargu)
More boost!
3.dyzelis uzsidega ir dega leciau negu dauguma kuru, is to ekonomija ir torkas,bet..
Tas tai taip. Bet kaip ir visi kurai - kylant spaudimui ir temperaturai jis dega greiciau.
taigi visi siti faktoriai yra piries ta kad daryt daug ipurskimu ir stengtis islygint cilindro slegiu amplitude,ir dar neprarandant arkliu.
Taigi visuose siuolaikiniuose varikliuose tas daroma - del to ir daugeja tu ipurskimo kartu, o ne viskas dumpinama iskart...

Tik staskos klausimas buvo ar imanoma ta padaryt paciam...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

as visitek nematau kaip galima butu islygint slegius cilindre ,ir neprarast arkliu,visgi tik tas slegiu skirtumas ir stuma stumokly ,ir daro niutonus,o ipurskimu skaicius yra toks kiek sutelpa i darbo takta,su abarotais darbo takto trukme trumpeja,tai ipurskimu skaiciaus tikrai nepadarysi daug. ir isvis labai idomu ar kad ir tie dyzeliai kurie turi tris ipurskimo ciklus prie geru abarotu varo viena gera ipurskima nes kitaip tiesiog pradetu purkst nebe darbo takto metu ,o tada butu tik daug dumu,nes jau ismetiminiai vostuvai butu prasidare :roll:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Pamirshk degima. turi pneumatini cilindra. Jei paduodi suspausta ora tik tuo momentu kai cilindras yra virshuje, tai einant cilindrui i apacia pas tave slegis mazeja. Jei paduodi ora visa laika kai stumoklis eina i apacia, tai slegi ishsilaiko pastovus visa cilindro kelia zemyn. Cia analogishkai. Jei mes su vienu ipurshkimu turimi tik viena momenta maksimalaus slegio, tai su 3, mes atitinkaimai turesime 3 silpnesnius postumusius. Bet sumoje ju energija bus panashi.

User avatar
VIMOTA tuning
Posts: 110
Joined: 20 May 2005, 09:03
Location: Kaunas
Contact:

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by VIMOTA tuning »

Staska wrote:Pamirshk degima. turi pneumatini cilindra. Jei paduodi suspausta ora tik tuo momentu kai cilindras yra virshuje, tai einant cilindrui i apacia pas tave slegis mazeja. Jei paduodi ora visa laika kai stumoklis eina i apacia, tai slegi ishsilaiko pastovus visa cilindro kelia zemyn. Cia analogishkai. Jei mes su vienu ipurshkimu turimi tik viena momenta maksimalaus slegio, tai su 3, mes atitinkaimai turesime 3 silpnesnius postumusius. Bet sumoje ju energija bus panashi.

o tai kaip tu reguliuoji ta paduodama ora besileidziant cilindrui zemyn ? juk stumokliui nusedus per 1cm kameros turis yra tarkim 1kub cm, tai pasedus zemyn dar per 2cm tai bus jau zymiai didesnis oro kiekis reikalingas , dar pasedus per 5cm tau reikes dar daugiau oro kad islaikyti ta pati arba panasu slegi, tai su dyzeliu taip neisheis nes nu is kur tu to oro gausi nes jau isiurbimo voztuvas senu seniausiai uzsidares ir beto neklaidink saves, kai sakai, kad to oro pas dyzeli visada yra per daug.... kai eina jau bent kad ir lengvas dumelis, vadinas jau oro yra per mazai........ nes suodziai kaip manai kas yra ????
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by ebola »

as manau, kad uzduotam perfomansui gauti ziede, dyzelinis automobilis NEBUS efektyvesnis uz benzinini. Tiesiog neperpiltas dyzelis nevaziuoja, o perpiltas jis nebeturi perfomancinio pranasumo pries perpilta benzina, ypac sitam pizoniskam sporte.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

ebola wrote:as manau, kad uzduotam perfomansui gauti ziede, dyzelinis automobilis NEBUS efektyvesnis uz benzinini. Tiesiog neperpiltas dyzelis nevaziuoja, o perpiltas jis nebeturi perfomancinio pranasumo pries perpilta benzina, ypac sitam pizoniskam sporte.
dyzelis visada tures daugiau vatu per sudeginto kuro turio vienta, nes pats kuras atpalaiduoja daugiau energijos,

liaudiskai tariant skalsesnis. supranti eglines malkos ir berzines malkos :roll:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by ebola »

matai, liaudies isminties cia nepakanka. Pvyzdziui - issikelk sau klausima, kodel is turbininio dyzelio su skalsesniu kuru realiai neina gauti bent tiek watu kiek turi benzininis tos pacios kubaturos atmosferikas? As apie watus, ne apie niutonus, malku ismanytojai, nesusipainiokit.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Niokas »

ebola wrote:matai, liaudies isminties cia nepakanka. Pvyzdziui - issikelk sau klausima, kodel is turbininio dyzelio su skalsesniu kuru realiai neina gauti bent tiek watu kiek turi benzininis tos pacios kubaturos atmosferikas? As apie watus, ne apie niutonus, malku ismanytojai, nesusipainiokit.

is 1,9 sohc 4cil (8v) benzininio motoro padaryk 250ag ir 500nm,ir dar kad visas geris butu tarp 3-5krpm, neymanoma :wink:
realiai ir 150 ag ir litro turbo dyzeliuj padaryt galima :wink: ir tai taipogi butu su torku dvigubai virsijanciu arklius.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by ebola »

:D visas geris. :D :D Musu hondele 1.6 atmosferine turi 215 arkliu. Tu pamegink sita gauti su 1.6 atmosferiniu dyzeliu :D Prie ko cia rpm diapazonas? Koks skirtumas kur jis, jeigu tu turi tam diapazonui skirtus perdavimus? Dabar tu paimk tos pacios kubaturos krosini ar ziedini turbo benzina, kurie turo po 500 ag ir 800 niutonu, ir pamegink ta pati gauti su dyzeliu.Surukysi tu su salerkine stacia desra. NULIS sansu.Pameni ta megaturbobiudzetine audze, turbo dyzele, kur vaziuoja ziede? Zinai kiek jinai ryja kuro kacerginej? 28 litrus simtui! Ir ka jinai vaziuoja? Ogi barankos skyle jinai vaziuoja! O kainuoja turbut tris kart daugiau uz Xtra ubage.Jeigu ne keturis. Vot tau ir dyzelis ziede. Aisku, megametre, dar kokioj tai special rungtyje, yra ten niuansu, nu bet ziede - sorry.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by ebola »

VIMOTA tuning wrote:. nes suodziai kaip manai kas yra ????
Suodziai, mielas drauge, pas dyzeli yra poweris! :D

http://www.youtube.com/watch?v=uBFJms6kifo&NR=1
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

Staska
Posts: 680
Joined: 27 Jun 2005, 12:43

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by Staska »

Gali nors skersas gultis, pas dyzeli daugiau rpm negu ~5000 negausi... Benzinuwke ir virsh 12 000 suksis ir nieko jai neatsitinka.. O nuo tu maks rpm ir seka kiek gali variklis suvalgyti oro per viena minutu su tokia pacia kubatura ir sudeginti atitinkama kuro kieki...

http://wiki.answers.com/Q/Is_a_diesel_e ... _burn_rate

ebola
Posts: 1815
Joined: 15 Nov 2004, 11:11
Location: klaipeda

Re: Dyzelis ziedui -> Re: 'Dark side' skiltis

Post by ebola »

pirmiausia, Stas, kurui sudegti reikia LAIKO.Cia ir visa beda.Nitrometanas irgi uzsidega nuo suspaudimo, tai kam tu galvoji jie naudoja tas zvakes? Ogi tam, kad uzdegti jas LAIKU. Daug RPM reiskia mazai LAIKO kurui sudegti. Nespejo sudegti - nera naudos.Prosta.O kaip tu ta suknista mazuta sudeginsi, jeigu jis uzsidega pries pat TDC? Suslegsi ji tiek, kad uzsidegtu nepakilus stumui? Gausi lock'a ir rukysi. Nezinau, TIK prisadkes - azoc, da koks marazmas kazka gal ir pakeistu.Bet cia velgi...tikrai ne ziedui. :lol:
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.

Post Reply