Del kompresoriu
Del kompresoriu
Gal kas yra mates sarasa autobiliu, kurios eina su kompresorium ? taip iki 1.5 litru
Re: Del kompresoriu
VW Golf GT (mk.5) - compressor + turbo (1.4)Staska wrote:Gal kas yra mates sarasa autobiliu, kurios eina su kompresorium ? taip iki 1.5 litru
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
- VIMOTA tuning
- Posts: 110
- Joined: 20 May 2005, 09:03
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: Del kompresoriu
Staska wrote:Gal kas yra mates sarasa autobiliu, kurios eina su kompresorium ? taip iki 1.5 litru
galiu EATONa nuo MB nauja nebrangiai gaut pas save turiu toki jau nes desiu ant swifto, tai jei nori galiu padaryt foto, jis tinka 1.1-1.5ltr varikliams is tiuningo prasmes ziurint, bet originaliai ant MB 2ltr eina ir pucia tik 0.5bar...
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
hmmm...o tai kodel ji dirzas suka? As keiciau tokiai dirzeli 626. Ant dangcio berodz parayta comprex. Seip nesu tikras bet kad dirzas suka kompresoriu - 100%, o ir siaip ten gaidys kazkoks ne variklis.spade wrote:comprex - ne mechaninis kompresorius.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
ebola wrote:hmmm...o tai kodel ji dirzas suka? As keiciau tokiai dirzeli 626. Ant dangcio berodz parayta comprex. Seip nesu tikras bet kad dirzas suka kompresoriu - 100%, o ir siaip ten gaidys kazkoks ne variklis.spade wrote:comprex - ne mechaninis kompresorius.
ana diena knygyne maciau tokia ydomia knyga, apie automobilius, tai ten viska laaabai aiskiai ir su iliustracijomis paaiskinta...
Save the world. Kill yourself.
a tu man siulai KNYGYNE daba knyguciu apie kompresorius pirkt? Yra gera kruva kompresoriu kuri perejo man per rankas - vienas nebaigtas gaminti smapalas net lentynoj guli, tipo gatorius, kuris paskui mutavo i elektrini ir atsigule pailseti todel, kad as isejau dirbti i renginiu organizatorius( ...f@ck...)
Esme tokia, kad as jais nesidomiu, kaip nesidomiu ir turbinom. O principai veikimo ju nesikeicia nuo karo metu. Spade sako kad jis nemechaninis, tai reiskia "ne mechaninio perdavimo". Ir dabar lyg ir galeciau lysti kazkur ir pasidometi kas tas comprex, bet man giliai px is tikro..Susikisti tiek bevertes informacijos i galva gali tik tas, kas nesenai dar turejo ta galva visai tuscia. Taip kad skaityk tas knygutes pac - mano diskas C perkrauc jau desimt metu. Neber vietos kompresam visokiem.
Esme tokia, kad as jais nesidomiu, kaip nesidomiu ir turbinom. O principai veikimo ju nesikeicia nuo karo metu. Spade sako kad jis nemechaninis, tai reiskia "ne mechaninio perdavimo". Ir dabar lyg ir galeciau lysti kazkur ir pasidometi kas tas comprex, bet man giliai px is tikro..Susikisti tiek bevertes informacijos i galva gali tik tas, kas nesenai dar turejo ta galva visai tuscia. Taip kad skaityk tas knygutes pac - mano diskas C perkrauc jau desimt metu. Neber vietos kompresam visokiem.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Ok.. nepaminejau vieno dalyko to reikia dyzeliui. Zinau kad dabar esant VNT sistemons (kintama geometrija) bet.. nori kad zyzelis trauktu nuo ~ 1200 iki maximumo. tiketine kad 4500 rpm laikys. pats variklis fiatinis 1.9 TD arba JTD esme ne tiek daug ag, o gera sukimo kreive. idealiai tai plokscia visam sukiu diapazone. Kodel? vazinejau pats su passatu nauju 2.0 TDI 130 ag, tai valit iki ~ 3500, nors traukia zemai, sesers magame nauja 1.5 75 ag, traukia vos ne nuo laisvu, po to ishvis nera nieko. dar draugas turi sharana tdi chipota, tai valyt, bet kas puse metu deze byra. noriu padinti sukima max 20% (pagal avtaspeda visishkai saugi riba), bet sukimo kreive ishtempti maximaliai ties ziemus ir aukshtus apsukimus. tas duos "tik" ~ 150 ag, bet uztat kokius taigi arba kazkokia laaabai gudri VNT turba, arba dvi mazos turbos ir sekvencija (cia pats idomiausias man, bet daug yra nezinomibiu) bei cia norimas Turbo + SC. Pinigu turbinoms, arba SC + turbo ~ 3 klt
Dar klausimas Vimotai. ar eina uzdeti ant fiatiniu varikliu 1.9 TD, pompa nuo 2.5 TD su elektroniniu valdymu ?
Dar klausimas Vimotai. ar eina uzdeti ant fiatiniu varikliu 1.9 TD, pompa nuo 2.5 TD su elektroniniu valdymu ?
- VIMOTA tuning
- Posts: 110
- Joined: 20 May 2005, 09:03
- Location: Kaunas
- Contact:
Staska wrote:Ok.. nepaminejau vieno dalyko to reikia dyzeliui. Zinau kad dabar esant VNT sistemons (kintama geometrija) bet.. nori kad zyzelis trauktu nuo ~ 1200 iki maximumo. tiketine kad 4500 rpm laikys. pats variklis fiatinis 1.9 TD arba JTD esme ne tiek daug ag, o gera sukimo kreive. idealiai tai plokscia visam sukiu diapazone. Kodel? vazinejau pats su passatu nauju 2.0 TDI 130 ag, tai valit iki ~ 3500, nors traukia zemai, sesers magame nauja 1.5 75 ag, traukia vos ne nuo laisvu, po to ishvis nera nieko. dar draugas turi sharana tdi chipota, tai valyt, bet kas puse metu deze byra. noriu padinti sukima max 20% (pagal avtaspeda visishkai saugi riba), bet sukimo kreive ishtempti maximaliai ties ziemus ir aukshtus apsukimus. tas duos "tik" ~ 150 ag, bet uztat kokius taigi arba kazkokia laaabai gudri VNT turba, arba dvi mazos turbos ir sekvencija (cia pats idomiausias man, bet daug yra nezinomibiu) bei cia norimas Turbo + SC. Pinigu turbinoms, arba SC + turbo ~ 3 klt
Dar klausimas Vimotai. ar eina uzdeti ant fiatiniu varikliu 1.9 TD, pompa nuo 2.5 TD su elektroniniu valdymu ?
jau matau projekta virtusi kalbomis arba pasvaisciojimais dar ilga laika kad padaryti max sukima ant 1200rpm ... niekaip nesuprantu kam tiek varyti save is proto, kad gauti dyzelio trauka (taip ir nesupratau TD ar JTD ) nuo pat 1200rpm... As savaji specialiai dariau kad maximumas sukimo eitu nuo 2000 nors gali ir gerokai anksciau nors ir manau, kad dyzeliu kibernetikoje ismanau, bet vistiek neikertu ypac kai Fiatas pasakes yra chipuotojams, - bukit mieli nelieskit sukimo momento iki 1400-1500rpm net nei per 1% o cia zmogus nori nuo 1200 jau tureti 80-90% maximumo Nm... idomu ka veikt reiktu su sukibimu, aisku suprantu daug dalyku kas traukia tai darytis, bet .....
viskas imanoma juk
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
Na cia ne tiek tureti visada pilna nuo 1200. man chipotas duzelis turi per siaura sukimo momenta. ash prisivazinejau pats su mashina kuri turi gera overboosta. tai ten butent suvaldyti laabai sunku. arba nevalit, arba uzsikasa.
Kas del sukimo nuo ~1200 ar nuo 1500 tai ta prasme kad variklis neturetu didesnio sukimo piko, o ne trauktu net nuo 1200. Pats vazinejau su turbinine mashina, kuri tureje dideliu sukibomo problemu del overboosto. Daro dragams su dideliu sukimo ties siauru diapazonu. man to butent nereikia. reikia mazesnio maximalaus galingumo, ber Zymiai platesniam diapazone variklio apsukimu.
Kalba eina apie 1.9 TD su 2.5 TD mechanine pompu su elektiniu valdymu. Cia Fiat/alfa varikliai.
Ir dar del sukibimo prie tu paciu mazu apsuku. na nejudad gi ish vietos pilnu gazu ir pinu slegiu. tai ir nebus problemu, o tik labai geras atsilepimas i gazo pedala
Kas del sukimo nuo ~1200 ar nuo 1500 tai ta prasme kad variklis neturetu didesnio sukimo piko, o ne trauktu net nuo 1200. Pats vazinejau su turbinine mashina, kuri tureje dideliu sukibomo problemu del overboosto. Daro dragams su dideliu sukimo ties siauru diapazonu. man to butent nereikia. reikia mazesnio maximalaus galingumo, ber Zymiai platesniam diapazone variklio apsukimu.
Kalba eina apie 1.9 TD su 2.5 TD mechanine pompu su elektiniu valdymu. Cia Fiat/alfa varikliai.
Ir dar del sukibimo prie tu paciu mazu apsuku. na nejudad gi ish vietos pilnu gazu ir pinu slegiu. tai ir nebus problemu, o tik labai geras atsilepimas i gazo pedala
- VIMOTA tuning
- Posts: 110
- Joined: 20 May 2005, 09:03
- Location: Kaunas
- Contact:
Staska wrote:
Ir dar del sukibimo prie tu paciu mazu apsuku. na nejudad gi ish vietos pilnu gazu ir pinu slegiu. tai ir nebus problemu, o tik labai geras atsilepimas i gazo pedala
nu gerai gerai daryk, pamatysi atsiliepima i gazo pedala
be tiesioginio ipurshkimo, be VNT ir be elektronikos nieko tu netures jokio atsiliepimo i gaza... tik dideli overboosta ir vel nulis sukibimo ..
as pas save mazinu sukimo momenta ant 1500 nes ten 220Nm, o cia zmones didina, gal duot pavaziuot ir suprasi apie ka as bandau tau papasakoti
Vitoldas
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
VIMOTA Chip tuning (VCT)
867474448
http://www.vimota.lt
http://www.tdi.lt
_________________
Seat Toledo Cupra 2.0tdi 205ag 430Nm
Seat Ibiza 2.0tdi
Nissan 200SX S14
SSGTI
Mitsu L200 08'
VW kemper
milenia yra 'low press' ji dapuciama, ten visas varyklis del to kompresorio perdarytas, ir daputineja jis nieko vienzo ta dalyka smirda judint
Ziurek is mazuju eatonu kazka, nes kai biudzetas 3k nelabai ka rimciau paimsi is SC. Beto maza varykli SC, kad nerytu jis daugiau nei atgamintu, juolab kad tu zemos pradzios nori, tai jis jau vedant tures pust ir dar ant dyzelio kur sukiu diapazonas 2-3k... Naglas projektas aisku butu...
Ziurek is mazuju eatonu kazka, nes kai biudzetas 3k nelabai ka rimciau paimsi is SC. Beto maza varykli SC, kad nerytu jis daugiau nei atgamintu, juolab kad tu zemos pradzios nori, tai jis jau vedant tures pust ir dar ant dyzelio kur sukiu diapazonas 2-3k... Naglas projektas aisku butu...