Cia tai bent kuro siurbliai...
Cia tai bent kuro siurbliai...
LR, Greitkelis "Agregate sumontuoti 2 tiesioginio įpurškimo siurbliai, 2 tūkstančių barų spaudimu tiekiantys degalus dvylikai purkštukų." Čia tokie Audi V12 TDI motore...
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: Cia tai bent kuro siurbliai...
atrodo s13 yra 1.5bar`oSheikhas wrote:LR, Greitkelis "Agregate sumontuoti 2 tiesioginio įpurškimo siurbliai, 2 tūkstančių barų spaudimu tiekiantys degalus dvylikai purkštukų." Čia tokie Audi V12 TDI motore...
rs13
Re: Cia tai bent kuro siurbliai...
baik juokus. rail'e 2.5 vaziuojant buna. laisva 2Todo2 wrote:atrodo s13 yra 1.5bar`oSheikhas wrote:LR, Greitkelis "Agregate sumontuoti 2 tiesioginio įpurškimo siurbliai, 2 tūkstančių barų spaudimu tiekiantys degalus dvylikai purkštukų." Čia tokie Audi V12 TDI motore...
tai as ir sakau, kad pasak LR ten NASA technologijos
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
as irgi nesupratau Siaip tas audi nauji dyzeliai tuom ir ypatingi kad paduoda kura dar negirdetu spaudimu
EG9 Ferio SOLD
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
Seip IMHO pizdiozhas che zhurnalistinis. Netikiu, kad pas ta zyzeli stovi mechaniniai purkshtukai. Greichiausiai stovi pumpiduzes, kas yra purkshtukas/kurosiurblys viename. Tie pradiniai plunzheriai jauchiu spusteli koki 20-30 baru iki magistrales (nu gal daugiau kazkiek), o purkshtukai patys toliau jau "ishstumia" po afigiennu slegiu kura i cilindrus.p4r4z1t45 wrote:O bliaa 2k baru =]
Che lygei taip pat kaip rashaliniam printeri buna 2000 laipsniu galvuteje. Kai pagalvoji tai , o kai pamastai, tai 2mikrosekundes ir pora mikronu yra visishka fignia . Milimetro storio metalo plokshtele net nejauchia.
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
tai reiskia viso pasaulio zhurnalistai vienodai nusishneka? ir audi kompanija irgi nusisnekakwlw wrote:Seip IMHO pizdiozhas che zhurnalistinis.p4r4z1t45 wrote:O bliaa 2k baru =]
"The high-tech diesel engine, with the world's first 29,000 psi Bosch Common Rail system, provides the high-performance Audi SUV with superior power reserves in any situation. The impressive sound of the new Audi is provided by the ultra-modern piezo-injection system." - cia tik ish vieno saito, o siaip kiek rasho apie ta varikli kur nors tiek mini ta kuro padavimo sistema.
EG9 Ferio SOLD
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
'95 S14 SOLD
'02 WRX SOLD
'00 JDM STi Type-RA WRC Limited Edition Ver.6 (Nr. 948) SOLD :(:(
'02 EP3 Type-R
http://WWW.SUBARUDALYS.LT
Ok, ok barstau galva pelenais. Nespecialistas ash zyzeliu. Pasirodo, che dar naujesne karta tu dyzeliu. Common rail nazyvajetsia. Ish tiesu ten tie beprotishki slegiai buna fuel rail'e, ir purkshtukai pjezoelektriniai, kaip normaliam benzininiam ipurshkime. Monstrai .Spoogen wrote:tai reiskia viso pasaulio zhurnalistai vienodai nusishneka? ir audi kompanija irgi nusisnekakwlw wrote:Seip IMHO pizdiozhas che zhurnalistinis.p4r4z1t45 wrote:O bliaa 2k baru =]
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
- Audrius Zy
- Posts: 140
- Joined: 14 May 2006, 21:55
- Location: Vilnius
- Contact:
ASK fontanu, kaip pvz bnv 530D kacergoj bando ivezt Irmos/Radiono 328..kwlw wrote: Ok, ok barstau galva pelenais. Nespecialistas ash zyzeliu. Pasirodo, che dar naujesne karta tu dyzeliu. Common rail nazyvajetsia. Ish tiesu ten tie beprotishki slegiai buna fuel rail'e, ir purkshtukai pjezoelektriniai, kaip normaliam benzininiam ipurshkime. Monstrai .
Sau
218 Ag, (torque? who the f..k is torque? No matta if there are 500 of them..), 7.1 sec nuo nieko iki 100 km/h (kiek ten dienu Ziulis Vernas prognozavo...?)
Aciu.
Viso gero.
P.S. Nuo kokiutai 20a eros metu pamirshtam zyzeliu "tra ta ta" salone - nera!
Nu kaip, pritaikomi matyt, jei jau aubi klykia per visus galus apie savo FSI privalumus (kur kazkas tipo tokio ir stovi). Bet chia kaip su tais pachiais aubi purkshtukais - mano projekto aubi purkstukas prie 4 baru duoda kazkas 310ccm, mano kasdienines aubi purkshtukas prie 3 baru duoda kazkas 312ccm . Pagavai minti ? Kokia boschas skyle ishgrezhia, tiek ccm ir duoda.XR_as wrote:geriau pasakyk ar jie pritaikomi benzininiui, ir koks ju pralaidumas
Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Tikiuosiu cia nerimtai? Nes kai kurie pasiskaite tokias mintis gali pradeti eksperimentuoti.kwlw wrote: Nu kaip, pritaikomi matyt
Bet siaip tai visiskai neimanoma pritaikyti, nes tarp dyzelio ir benzo purkstuku bendra tik tiek, jog tiek vienas tiek kitas pila kura. Visa kita, principas ir t.t. absoliuciai skirtinga
Kiaura nesamone. 1600 baru be problemu ispus plienini vamzdeli ir padarys is jo du gvazdikuswrx wrote:Kuo tas spaudimas negirdetas? Cia juk dyzelis o ne benzas. Praktiskai visi tiesioginio ipurskimo dyzeliai nuo ~2002 slegis 1600 bar.Spoogen wrote:as irgi nesupratau Siaip tas audi nauji dyzeliai tuom ir ypatingi kad paduoda kura dar negirdetu spaudimu
Audi dar padidino.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Pradzioj siulau pasidometi apie common rail sistema, po to sakyti kad nesamone. Skirkit viena dalyka - tai dyzelis.ebola wrote:Kiaura nesamone. 1600 baru be problemu ispus plienini vamzdeli ir padarys is jo du gvazdikuswrx wrote:Kuo tas spaudimas negirdetas? Cia juk dyzelis o ne benzas. Praktiskai visi tiesioginio ipurskimo dyzeliai nuo ~2002 slegis 1600 bar.Spoogen wrote:as irgi nesupratau Siaip tas audi nauji dyzeliai tuom ir ypatingi kad paduoda kura dar negirdetu spaudimu
Audi dar padidino.
Truputi palengvinsiu, kad butu aisku:ebola wrote:ok, pasidomesim. .
http://www.swedespeed.com/news/publish/ ... r_272.html
A high-pressure pump generates in an accumulator – the rail – a pressure of up to 1,600 bar (determined by the injection pressure setting in the engine control unit), independently of the engine speed and the quantity of fuel injected. The fuel is fed through rigid pipes to the injectors, which inject the correct amount of fuel in a fine spray into the combustion chambers. The Electronic Diesel Control (EDC) controls extremely precisely all the injection parameters – such as the pressure in the Rail and the timing and duration of injection – as well as performing other engine functions.