evaldas_ep wrote:o koks tavo smagračio svoris ?
maniškis dar tik brėžinio darymo stadijoje planuose 13-15kg ir tikiuosi, kad barškės labai minimaliai
cia suvirintas oem: https://www.youtube.com/watch?v=cNWOBCeU6XM
ir trumpas aprasymas:
Low Rev Range Vibrations - This is the biggest fall back of the SMF which I was not expecting. I potter around driving like an old man in 6th gear at 1,000rpm. Not anymore. In 3rd gear up you need to keep the revs no lower than 1,700-2,000rpm as the vibrations are awful. So much so that I am afraid the floor (soon to be reinforced) will fall out. Keep in mind a have semi-solid polyurethane gearbox mounted and a polyurethane centre bearing. I had a go at lining up the drive train and improved the vibrations however It needs to be 100% perfect to have no vibrations which is very difficult to do. If you have OEM gearbox mounts and centre bearing it might be ok, however I cannot comment. After 1 week of SMF driving my driving style has changed (drive around at 2,000rpm) and I have no issues with drive train vibrations. However just be aware town driving or carpark driving at low revs in 1st and 2nd is going the chatter and is not silent.
'92 S13, some mods = should I go over 500hp? http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Ne vien smagracio svoris nusako smagracio inercija. Yra toks dalykas kaip inercijos momentas, kuris pasiskaiciuoja. Paprastu formu kunu pasiskaiciuoja nesudetingai. Siekiant didesnio inercijos momento reikia mase isdestyti isorineje smagracio dalyje, nes tokiu budu bus gautas maksimalus smagracio inercijos momentas nekintant svoriui. Jei darot custom smagrati tai niekas netrukdo ir 20kg padaryti ar daugiau.
Swecias wrote:
Jai rasai pageidautina rasyk normaliai... kiek svorio tas tavo vienmasis ? 5-8-25kg... ?
Ne mano, kai svarsčiau ar dėti vienmasį į kasdienę mašiną, norėjau paklausyt kas susimontavo tokį. Tai paklausęs/pravažiavęs iškarto supratau kad vienmasis smagratis ne man.
jei kam įdomu kas gavosi ant m57d30 135kw senuko su 1mases smagračiu išlaikant originalų svorį diskelis keramika. https://youtu.be/ldDD9lin1CY
ps. filmuote telefonu gal kažkiek iškraipytas garsas realiai nėra taip baisiai gyventi galima
Man su standartiniu diskeliu visaq standartine sankaba buvo taip.
135kw+170kw malunas atsisuko 196kw 540nm/ ir prie 2500rpm nebelaike treciu begiu.
dabar isidejau bi-turbo ir vietoj standartinio diskelio isidejau keramikini . ant to pacio smagracio ir karzinos. karzinos kodas 02. pirmas dvi dienas nelaike visiskai sankaba . dabar ir penktu begiu laiko kuo puikiausiai betkokiu begiu....
pries tai nuveziau ant stakliu dar pasiause diskatoriu ir smagrati padare siurkstu.
Sveiki. Užlinko 150 kw GT2260 V turbo. Man čia dar žalias miškas, tai turiu nuspręst ar vežti seną restauruoti, ar ieškoti naudotos. Dėl restauravimo daug skirtingų nuomonių, tai nėra tos tiesos.. Jeigu dėti naudotą, girdėjau, kad nesunkiai dedasi 170-173 kw turbina, kuri vadinasi GTB2260, tik reikia perdaryti iš elektrinio į vakuuminį valdymą? Ką dar ten reiktų perdaryti ir ar verta jūsų manymu dėti nuo 170kw? Ateityje galvoju ir apie čipavimą. Ir plius minus kokios kainos vaikšto už 150kw ir 170 kw turbinas?
330d sūnkiai telpa 170kw bet telpa. 150kw variklis su 170kw turbina ir laisvesniu išmetimu daro apie 200-210kw ir 650-700nm jei dėsi tai reikės ir išmetimo flančo nuo 170kw dpf bakelio. ps turiu parduoti 170kw kolektoriu su turbina perdaryta turbo systems praita vasara valdymas ant e39 135kw atsuko man su ja 193kw 534nm su rezervu nm. gautum ir sankaba stiprinti
Sveiki, reiketu patarimu - pamastymu ka deti ar ka kitaip daryti. Trumpai apie auto nissan patrol ilgasis y61 36" ratai. Idetas m57 2,9d motoras. Diskatorius dvigubas, smagratis vienmasis padarytas. Pradziai buvo standartas motoras + gtb2260 perdaryta i vakuumini valdyma ir remapas. Juodo dumo visiskai nebuvo. Dumble/miske kartais dusdavo, truksta sveikatos, visgi svoris 2,5-3tonos.
Padarem purkstukus kurie prie 1350bar dozuoja ~+40% daugiau kuro lyginant su standartu. Idejom siurbli r90, elektrini pastatem bosch 044. Dumo daug, testuojant sprogo gtb2260 (apsilyde karstoji dalis) Pastatem turba nuo 173kw. Primazinom kuro dozavima iki minimalaus dumo, uzlinko dar viena turbina. Bet karsta dalis normali. Tepalo slegis yra, tepalai 10w60. Vel pastatem turba nuo 173kw. Patestavom kaip ir laiko kolkas.
Masinos tikslas yra tureti daug nm nuo zemu. Nezinau ka daryti ar likti prie esamos turbinos ar kazka kito deti? Gal dar kazkokiu pamastymu yra? Masina tikrai ne daily
gal egt ir back pressure didelis? karterinis slėgis?
p.s uždėjys r90 reikia adaptacijas tik reil slėgio davikliu daryti ar ir kyro slėgio reguliatorui kuris atsiranda ant reil ?
evaldas_ep wrote:gal egt ir back pressure didelis? karterinis slėgis?
p.s uždėjys r90 reikia adaptacijas tik reil slėgio davikliu daryti ar ir kyro slėgio reguliatorui kuris atsiranda ant reil ?
Paskaites sia tema kaip ir priejau isvados, kad galbut back pressure didelis, tai kaip suprantu kuro dozavima reikia mazinti? Ant siurblio r90 dozatorius yra atjungtas (tada kuras pilnai pompuojamas), slegi reguliuoja slegio reguliatorius nuo mb s400 kuris ant merso dirba su dar nasesniu siurbliu( berods L95) originalus slegio reguliatorius nuo 135kw nesusitvarkydavo ir gesindavo masina.
koks išmetimo diametras downpipe ir pilnas ?
mano situacija r90 siurblys reilas su davikliu ir reguliatoriu nuo 170kw ir nereguliuoja slėgio pasiekus 1000mbar nuneta visa slėgi ir uūgesta auto
evaldas_ep wrote:koks išmetimo diametras downpipe ir pilnas ?
mano situacija r90 siurblys reilas su davikliu ir reguliatoriu nuo 170kw ir nereguliuoja slėgio pasiekus 1000mbar nuneta visa slėgi ir uūgesta auto
ismetimas 3 ar 3,5 colio visiskai laisvas, absoliuciai be jokiu bakeliu.
O ka padarei su davikliu ant siurblio? Ar uztenka slegio iki pagrindinio siurblio?
tas daviklis ant siirblio flow metering ar kaip jis vadinasi nežajungtas pailginau laidus kad iki reil datrauktu ir bten slėgio regukiatorius dabar bet niekaip neišgaudom kas blogai
evaldas_ep wrote:tas daviklis ant siirblio flow metering ar kaip jis vadinasi nežajungtas pailginau laidus kad iki reil datrauktu ir bten slėgio regukiatorius dabar bet niekaip neišgaudom kas blogai
Del dozatoriaus viskas ok. O kas per purkstukai stovi? Ar sandarumas geras? Ar nera kad ant apkrovos perdaug i abratke nuleidzia? Koks presuply slegis? Ar nera kad nukrenta.
4bar su ne panaikintu vožtuvu ant 135 magistralės vakar panaikinau jį tas pats. purkštukai standartas vakar bandžiau užspausti šlanga nuo reil gryžtama kuri laiko 20bar tai sprogo momentaliai reguliatorius neregukiuojia arba nelaiko slėgio bandysiu kita regukiatoriu