Bandyk deti kita reguliatoriu, gal net geriau nuo 160kw. Ryt galeciau paziureti bosche ar jie skiriasi nuo 173kwevaldas_ep wrote:4bar su ne panaikintu vožtuvu ant 135 magistralės vakar panaikinau jį tas pats. purkštukai standartas vakar bandžiau užspausti šlanga nuo reil gryžtama kuri laiko 20bar tai sprogo momentaliai reguliatorius neregukiuojia arba nelaiko slėgio bandysiu kita regukiatoriu
bmw 330d performance?
Re: bmw 330d performance?
-
- Posts: 35
- Joined: 26 Jul 2015, 15:03
Re: bmw 330d performance?
išpresta bėda pakeistas reguliatorius
-
- Posts: 35
- Joined: 26 Jul 2015, 15:03
Re: bmw 330d performance?
šendien turėjau dyno
170kw turba
cp3
197kw
588nm
reilas 1600
boostas 1.65bar
liko juodo dūmo bandysim kelti turbos slėfi
170kw turba
cp3
197kw
588nm
reilas 1600
boostas 1.65bar
liko juodo dūmo bandysim kelti turbos slėfi
-
- Posts: 35
- Joined: 26 Jul 2015, 15:03
Re: bmw 330d performance?
atkeliavo antgaliai pralaidesni
Re: bmw 330d performance?
Gal pasidalintum koks ju laidumas? Nuo ko jie?evaldas_ep wrote:atkeliavo antgaliai pralaidesni
Re: bmw 330d performance?
Prie to pačio, turbut visiems jau pabodes tas diezelis, bet mano fronte, vis knibzda mintys kaip ta sena metalo gabala priversti vaziuoti maksimaliai, auto ne kasdienine, db kaip ir stovi tas mano motoras su cp3, laukia gristant bi-turbo, valdyma yra zmogus kuris padarytų, knieti pilnai teisingai paruostas motoras, nusipirkes esu galvą nuo 173kw, kas dar nezino, tai vostuvai isiurbimo yra didesni, noretusi siek tiek sumazinti suspaudima, 17:1 manau butu liuks. Ka patartumet, drosti esamus stumoklius, ar tiesiog bandyti deti nuo 160kw. Tureciau mazesni suspaudima bei didesnį turį, ir purskalai 160laipsnių, ar kaska patartumet kitaip. Mastau virintis ir isiurbimo kolika, su didesne talpa, kad pasiekti kuo didesnį efektyvuma isiurbimui. Laukiu jusu minčių.
- Vytautas88
- Posts: 48
- Joined: 10 Nov 2011, 21:17
- Vytautas88
- Posts: 48
- Joined: 10 Nov 2011, 21:17
Re: bmw 330d performance?
Gal kas dėjot ale stiprintą smagratį, mačiau Makarskas, Smagresta siūlo? Aš jau trečią sulaužau, vienmasio nenoriu montuot.
3.0d 215 kW 660 Nm
ex 1.8T++ 140 kW
ex 1.8T++ 140 kW
Re: bmw 330d performance?
kol nenoresit perlipt 200ag is litro nesikreipkit,nes tie visi "bolt on" reikalai,ir ejimas pramintu keliu nusibodo senei.biturbo komplekto dejimas,nesamone,nes taip net gamintojas jau buvo sumastes ir padares.beto ismetime turi but simetrija,kad kaskas veiktu.jei norit patikrintu rezutatu,kreipkites i "pardavejus". pas mus galit kreiptis jei biudzetas neegzistuoja,ir norit daryt konkrecias nesamones,bet truksta fantazijos,ir teorinio supratimo kaip veikia siulumos variklis.Vytautas88 wrote:Kreipkis į Utenos Termodinamiką.
linkejimai visiem DYZELISTAM
- Vytautas88
- Posts: 48
- Joined: 10 Nov 2011, 21:17
Re: bmw 330d performance?
Atsiprašau, kad pasiūliau, ir kam ta ironija apie tuos "dyzelistus"?
3.0d 215 kW 660 Nm
ex 1.8T++ 140 kW
ex 1.8T++ 140 kW
Re: bmw 330d performance?
Spėju, Arūnas sulaukia daugybės nuobodžių užklausų viskas ok, kad yra paklausa. Tikrai yra krūva kontorų, kurios nelabai dideles ambicijas padės įgyvendinti patikrintais metodais.Vytautas88 wrote:Atsiprašau, kad pasiūliau, ir kam ta ironija apie tuos "dyzelistus"?
Arūno kontora nelabai tokių laukia, jiems įdomiau projektai, kurių dar nelabai kas mūsų žemėj matė, nekalbant apie darymą pvz. jei ten būtų koks cummins dyzelis tractor pullingui su nitro, turbo ir kokiu nors lpg šaldymui, sukantis 3600ag, tai dar ir pats tau paskambintų
Re: bmw 330d performance?
neesu patenkintas rezultatu variklio ir galingumu
variklis senasis 135kw m57d29
MOD LISTAS :
CP3 siurblys
pralaidus angaliai 7 skyliu
variklio galva 170kw su didesniais isiurbimo voztuvais. veleneliai standartiniai 135kw.
bi turbo komplektas nuo 210kw
kolektorius isiurbimo 535D
i varikli jei puciam 2.5bar ar 3 jokio skirtumo nesijaucia tad sustojau ties riba kad esme bus stumokliuose.
iki 3K rpm niutonu gamina kaip reikalas bet po 3k rpm variklis nera judrus kaip noretusi.
esu isisukes WIDEBAND gazas dugnas AFR rodo 15..
i
dar klausimas del veleneliu 135kw ir 170kw isiurbiminiu ir ismetiminiu idomu skirtumas tarp ju ar didelis skirtumas yra. lift faze. nes niekur jokios informacijos nera..
dabar toks dalykas vienas stumas 210kw kitas 135. ir matosi konkreciai kad 210 ar 170 160 150 stumas yra platesnis bet nera gilus,
135 stumoklis yra gilesnis bet neplatesnis
210kw stumas yra platesnis bet nera gilus.
abejuose stumuose sutalpinau po 40mg vandens.
Klausimas del watu. kuris yra pranasesnis stumoklis.
variklis senasis 135kw m57d29
MOD LISTAS :
CP3 siurblys
pralaidus angaliai 7 skyliu
variklio galva 170kw su didesniais isiurbimo voztuvais. veleneliai standartiniai 135kw.
bi turbo komplektas nuo 210kw
kolektorius isiurbimo 535D
i varikli jei puciam 2.5bar ar 3 jokio skirtumo nesijaucia tad sustojau ties riba kad esme bus stumokliuose.
iki 3K rpm niutonu gamina kaip reikalas bet po 3k rpm variklis nera judrus kaip noretusi.
esu isisukes WIDEBAND gazas dugnas AFR rodo 15..
i
dar klausimas del veleneliu 135kw ir 170kw isiurbiminiu ir ismetiminiu idomu skirtumas tarp ju ar didelis skirtumas yra. lift faze. nes niekur jokios informacijos nera..
dabar toks dalykas vienas stumas 210kw kitas 135. ir matosi konkreciai kad 210 ar 170 160 150 stumas yra platesnis bet nera gilus,
135 stumoklis yra gilesnis bet neplatesnis
210kw stumas yra platesnis bet nera gilus.
abejuose stumuose sutalpinau po 40mg vandens.
Klausimas del watu. kuris yra pranasesnis stumoklis.
- Attachments
-
- sumai.jpg (47.04 KiB) Viewed 23924 times
Re: bmw 330d performance?
Naujesnio stomoklis manau pranasesnis, nes misinys sprogdamas didesniu plotu stumia stumokli, bet man nepatinka ilgesnis svaistiklis. Cia vistiek manau reikalai su galva, truksto laidumo, kaip cia kaskas yra minejes dyzelinis variklis sukurtas taip kad visi srautai atsirasru zemuose sukiuose, kai pradedi viska virsyti, prasideda nesamones, reik daryti galva. Visai patiktu stumoklius siek tiek nufrezuoti, padidinti i ploti degimo kamera, ir keisti purskalu ispurskimo kampą.
-
- Posts: 35
- Joined: 26 Jul 2015, 15:03
Re: bmw 330d performance?
https://www.google.lt/search?q=diesel+p ... 7iBqicM%3A
radau programėle gal su ja galima išsiaiškinti kuris stumuoklis pranašesnis
radau programėle gal su ja galima išsiaiškinti kuris stumuoklis pranašesnis
Re: bmw 330d performance?
Nu abejoju ar Bmw inzinieriai i naujesnius modelius detu maziau pranasesnius stumoklius.. Juk galios vis daugiau reikia isgauti
Re: bmw 330d performance?
Į kreivę pažiūrėjus turbina per maža. Labai.troalflex wrote:http://bmwfanatics.ru/forumvb/viewtopic ... 2&t=106480
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: bmw 330d performance?
Sveiki. Norejau paklaust ar kas esat dare m57d29 varikliui hibridine turbo gt2260v? Jei esat kiek kainavo ir koks efektas?
Re: bmw 330d performance?
Darėsi čia ne vienas, geriausia imti nuo 170kw ir nereikes jokio hibrido. Pakanka iki 200kw.
Re: bmw 330d performance?
Last edited by vikis_s on 27 Oct 2016, 00:31, edited 1 time in total.
Re: bmw 330d performance?
kokie dabar rezultatai yra?troalflex wrote:neesu patenkintas rezultatu variklio ir galingumu
variklis senasis 135kw m57d29
MOD LISTAS :
CP3 siurblys
pralaidus angaliai 7 skyliu
variklio galva 170kw su didesniais isiurbimo voztuvais. veleneliai standartiniai 135kw.
bi turbo komplektas nuo 210kw
kolektorius isiurbimo 535D
i varikli jei puciam 2.5bar ar 3 jokio skirtumo nesijaucia tad sustojau ties riba kad esme bus stumokliuose.
iki 3K rpm niutonu gamina kaip reikalas bet po 3k rpm variklis nera judrus kaip noretusi.
esu isisukes WIDEBAND gazas dugnas AFR rodo 15..
i
dar klausimas del veleneliu 135kw ir 170kw isiurbiminiu ir ismetiminiu idomu skirtumas tarp ju ar didelis skirtumas yra. lift faze. nes niekur jokios informacijos nera..
dabar toks dalykas vienas stumas 210kw kitas 135. ir matosi konkreciai kad 210 ar 170 160 150 stumas yra platesnis bet nera gilus,
135 stumoklis yra gilesnis bet neplatesnis
210kw stumas yra platesnis bet nera gilus.
abejuose stumuose sutalpinau po 40mg vandens.
Klausimas del watu. kuris yra pranasesnis stumoklis.
-
- Posts: 35
- Joined: 26 Jul 2015, 15:03
Re: bmw 330d performance?
Dabar rezultatai užveltas motoras ir pereita prie kitos platformosvikis_s wrote:kokie dabar rezultatai yra?troalflex wrote:neesu patenkintas rezultatu variklio ir galingumu
variklis senasis 135kw m57d29
MOD LISTAS :
CP3 siurblys
pralaidus angaliai 7 skyliu
variklio galva 170kw su didesniais isiurbimo voztuvais. veleneliai standartiniai 135kw.
bi turbo komplektas nuo 210kw
kolektorius isiurbimo 535D
i varikli jei puciam 2.5bar ar 3 jokio skirtumo nesijaucia tad sustojau ties riba kad esme bus stumokliuose.
iki 3K rpm niutonu gamina kaip reikalas bet po 3k rpm variklis nera judrus kaip noretusi.
esu isisukes WIDEBAND gazas dugnas AFR rodo 15..
i
dar klausimas del veleneliu 135kw ir 170kw isiurbiminiu ir ismetiminiu idomu skirtumas tarp ju ar didelis skirtumas yra. lift faze. nes niekur jokios informacijos nera..
dabar toks dalykas vienas stumas 210kw kitas 135. ir matosi konkreciai kad 210 ar 170 160 150 stumas yra platesnis bet nera gilus,
135 stumoklis yra gilesnis bet neplatesnis
210kw stumas yra platesnis bet nera gilus.
abejuose stumuose sutalpinau po 40mg vandens.
Klausimas del watu. kuris yra pranasesnis stumoklis.
Re: bmw 330d performance?
Viskas kas ispausta 150kw motoro su 170kw hibrido... 253kw 235nm
jei norit perlipti daugiau reik galvot apie didesne turbo nes su sita nuo 4k rpm galo nera...
jei norit perlipti daugiau reik galvot apie didesne turbo nes su sita nuo 4k rpm galo nera...
Re: bmw 330d performance?
Sveiki, gal kas zinot koks turi buti m57 135 kw tepalo slegis, pagal gamintoja ant laisvu ne maziau 0,5 baro maksimalus 4,2 baro siltam motorui, esamas motore matuojant ant tepalo slegio daviklio laisvomis apsukomis apie 1 bar, prie 2000 aps/min palei 2 bar, prie 3000 aps/min palei 4 barus, matuojant ant turbinos padavimo esant laisvom 0,8 bar, prie 2000 aps/min 1,5 bar.