4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
Sveiki,
Šiuo metu viskas atrodo taip:
O buvo taip:
Automobilis buvo nupirktas kaip N/a dyzelis. Sumečiau siurblį, turbą, coolerį, visi kolikai nuo 7G Galanto TD. Šiaip taip sugrūdau, vietos neperdaugiausia Dabar pučia 0,4bar. EGR užblokuotas. Katalyzo nebėra, tik gale bakelis stock. Prie auktšų apsukų meta truputį juoda dumą, bet labai nedaug.
Klausimas: kokių būdu išmatuot kuro-oro mišinį? Kaip sureguliuot/pareguluot, kad bent prie aukštesnių apsukų nebutų per mažai? Kraniukas boost nesunkiai atsisuka, bet baisu, kad xujum neišlėktų viskas nuo per lieso mišinio. Man dyzelių performace dar kažkas nauja, o info nelabai randu konkretiems modeliams :/
Šiuo metu viskas atrodo taip:
O buvo taip:
Automobilis buvo nupirktas kaip N/a dyzelis. Sumečiau siurblį, turbą, coolerį, visi kolikai nuo 7G Galanto TD. Šiaip taip sugrūdau, vietos neperdaugiausia Dabar pučia 0,4bar. EGR užblokuotas. Katalyzo nebėra, tik gale bakelis stock. Prie auktšų apsukų meta truputį juoda dumą, bet labai nedaug.
Klausimas: kokių būdu išmatuot kuro-oro mišinį? Kaip sureguliuot/pareguluot, kad bent prie aukštesnių apsukų nebutų per mažai? Kraniukas boost nesunkiai atsisuka, bet baisu, kad xujum neišlėktų viskas nuo per lieso mišinio. Man dyzelių performace dar kažkas nauja, o info nelabai randu konkretiems modeliams :/
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
Dyzelis "neislekia" del per lieso misinio - jis visad tokiu rezimu dirba. Jei islekia, tai dazniausiai del per riebaus...
Siaip matyt reik pasiskaityt literaturos.
Siaip matyt reik pasiskaityt literaturos.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
s toki pat galant td uzputinejau 1.6 bar nes daugiau neipucia , prie 1 bar atsidaro vostuvas ant koliko , buvau uzvirines ji . jai nori ka pakoregot tai ant siurblio yra membrana ji kaskiek reguliojama bet nedaug
s13 ....
boost?....
boost?....
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
O siurblys sugebės išmyžt tiek kuro prie 1 bar minimum? Ten turba susidraugaus su siurbliu kai atsuksiu daugiau slėgio? Tas vožtuvas mažiausia problema Dėkui už info, bent pradžiai šis tas pamąstymams ir pasikrapštymams.
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
su daug oro ir mažai kuro stumu neprasidegink plius kai pas tave buves atmosferikas suspaudimo laipsnis gal net netinka, siurblio plunžeris mažesnis ir purkštuku pralaidumas, na čia jau reikia lygint tokios variklius
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
Kompresija tokia pat kaip ir turbo 22:4. Siurblys uždėtas nuo turbavyko. Forsunkės tik atmosferkės, bet pvz Pagal autodata tai abiejų:
Nozzle opening pressure 120-130bar
Leak rate 100-110/10 bar/sec
Tai turbūt kad irgi tokios pat
Pvz naujesnio galanto TD jau opening pressure ~150bar
Nozzle opening pressure 120-130bar
Leak rate 100-110/10 bar/sec
Tai turbūt kad irgi tokios pat
Pvz naujesnio galanto TD jau opening pressure ~150bar
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
sena tema bet
dezeliui nuo lieso misinio stumuokliai lydosi...
siaip turbo turi siek tiek duminti, jei nedumina liesas reiskia-nes cat nera
gali pakoreguoti kura dar "white ring", virsui kur jungias slegis, atsisuk 4 varztus, membrana issimk, ir stovi baltas ziedas- ribotuvas kuro kai slegis pakyla, ji paploninti. ir dar siurbli truputi "atsukti", varztas kazkur sone ar gale
p.s. o isitikines kad degimas vietoje?
dezeliui nuo lieso misinio stumuokliai lydosi...
siaip turbo turi siek tiek duminti, jei nedumina liesas reiskia-nes cat nera
gali pakoreguoti kura dar "white ring", virsui kur jungias slegis, atsisuk 4 varztus, membrana issimk, ir stovi baltas ziedas- ribotuvas kuro kai slegis pakyla, ji paploninti. ir dar siurbli truputi "atsukti", varztas kazkur sone ar gale
p.s. o isitikines kad degimas vietoje?
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
dyzeliuj misinys visiskai pox. dyzelinis kuras nedesikompozina kaip bendzas ir neatsiranda degimo virsijancio stumoklio greity n+ ka kartu del ko viskas ir iseina saibom kai uzsidetonuoji.
dyzeliuj yra svarbu kad degimo kameroj butu oro, ir reikiamas kuro kiekis kury imanoma sudegint jau su esanciu oru butu ipurkstas laiku,(degimo kampas). jai i esanty ora ipurksi maziau kuro nei reikia tai tik pagaminsi maziau powerio negu galetum. jai ipusi daugiau ismesi juodo dumo per kamina ir viskas. jai abejoji pagalvok kaip pas dyzely sureguliuojamos laisvos apsukos jai nera ora ribojancios sklendes, motoras nedirba vakume,o visada yra atmosferiniame slegyje,taigi abarotus riboja tik kuras, ir jai isikistum zonda pamatytum kadkad ant laisvu dyzelis dirba +- 40:1 misiniu o kartais ir liesiau
o stumokliai lydosi tada kai arba jau labai virsyji logiskus uzsidegimo slegius ,tipo priputi kokius 3barus ar daugiau ir turi kuro tokiam oro kiekiuj o motoras turi suspaudima kokia 22:1 ir realiai jau su 1 baru busto, usidegimo slegiai nemazi cilindre.
arba kada degimo kampas yra blogas, bet jai kampa pastatai bloga dazniausia tiesiog neuzvesi . o stuma pradegini tada kai pradeda grybaut kokia viena forsunke per anksti atsidaro arba pradeda "myst" krc kampas tampa blogas tik vieno cilindro o kiti trys ar daugiau vistiek suka matora ir jis negysta, tada ir atsiranda problemos...
dyzeliuj yra svarbu kad degimo kameroj butu oro, ir reikiamas kuro kiekis kury imanoma sudegint jau su esanciu oru butu ipurkstas laiku,(degimo kampas). jai i esanty ora ipurksi maziau kuro nei reikia tai tik pagaminsi maziau powerio negu galetum. jai ipusi daugiau ismesi juodo dumo per kamina ir viskas. jai abejoji pagalvok kaip pas dyzely sureguliuojamos laisvos apsukos jai nera ora ribojancios sklendes, motoras nedirba vakume,o visada yra atmosferiniame slegyje,taigi abarotus riboja tik kuras, ir jai isikistum zonda pamatytum kadkad ant laisvu dyzelis dirba +- 40:1 misiniu o kartais ir liesiau
o stumokliai lydosi tada kai arba jau labai virsyji logiskus uzsidegimo slegius ,tipo priputi kokius 3barus ar daugiau ir turi kuro tokiam oro kiekiuj o motoras turi suspaudima kokia 22:1 ir realiai jau su 1 baru busto, usidegimo slegiai nemazi cilindre.
arba kada degimo kampas yra blogas, bet jai kampa pastatai bloga dazniausia tiesiog neuzvesi . o stuma pradegini tada kai pradeda grybaut kokia viena forsunke per anksti atsidaro arba pradeda "myst" krc kampas tampa blogas tik vieno cilindro o kiti trys ar daugiau vistiek suka matora ir jis negysta, tada ir atsiranda problemos...
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
Na forsunkės naujos sudėtos, siurblys pastatytas "per vidurį". Su užvedimu jokių problemų. Šiltu oru, kaitint žvakių net nereikia. Nebent yra koks būdas, kaip "pamatuot" degimo kampą su kokiu prietaisu
Po paskutinių post'ų žymiai aiškiau kas ir kaip
Po paskutinių post'ų žymiai aiškiau kas ir kaip
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
degimo kampa- gali su mikrometru matuoti, ji kisant i siurblio gala, kiek paeina plundzeris. bet reik pirma zinoti kiek jis turi paeiti. kartais buna autodatoj
tiesa, bet kad ir dyzelis bet liesas misinys negerai... vienas dalykas su apkrova, kitas kai laisvai sukas... manau geriau buna per riebus negu per liesas..
as vietoj stock 0.7 bar 1.1-1.3 ir jau keli metai, kolkas nieko
pazystamas islyde stumuoklius su 1.5 bar, bet jis kuro nepadidino (tik slegi) o tokiam oro kiekiui reik ir kuro... kiti vaizuoja su tiek ir nieko blogo. p.s. cia apie toki pati varikli
o cia siaip
tiesa, bet kad ir dyzelis bet liesas misinys negerai... vienas dalykas su apkrova, kitas kai laisvai sukas... manau geriau buna per riebus negu per liesas..
as vietoj stock 0.7 bar 1.1-1.3 ir jau keli metai, kolkas nieko
pazystamas islyde stumuoklius su 1.5 bar, bet jis kuro nepadidino (tik slegi) o tokiam oro kiekiui reik ir kuro... kiti vaizuoja su tiek ir nieko blogo. p.s. cia apie toki pati varikli
o cia siaip
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
jei per daug saleros pila ir negerai, didelis EGT
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
Jau tau visi kas netingi aiskino, kad dyzelis visada dirba "per liesu" rezimu - jam tai yra normalus rezimas... kai per riebu - viskas ten dega del didelio EGT. Bet tai ne, tu ir toliau su savo sita giesme... Eik, gal paskaityk kokiu knyguciu...fregis wrote:tiesa, bet kad ir dyzelis bet liesas misinys negerai... vienas dalykas su apkrova, kitas kai laisvai sukas... manau geriau buna per riebus negu per liesas..
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
zinau apie jo darba liesu, bet o tai nuo ko tada lydosi dyzeliui stumuokliai padidinus slegi? jei poto pakeitus ir "pariebinus" misini dabar jie nebesilydo ir temperatura nebekyla taip greit apkrovoje ir "traukia" geriau
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
as tai nesuprantu kokias cia literaturas varot jus, buvo bmw e30 2.4 td, puciau 1.5 bar ar ten 1,6 bar su nemazu intercooleriu, jai truksta kuro iskart jauciasi nes prie didesniu apsuku pradeda nebetraukt... uzmetus gerai kuro viskas ciki, butinai ziurekit degimo kampa, nzn kaip galante bet ant bmw forsunkes skiresi nuo paprasto ir td., del juodu dumu tai ir turi dyzelis mest juoda duma, nenorekit kad pakelus slegi uzmete kuro vaziuotu kaip komonroilinis motoras be jokio dumelio. bent jau as meciau kuro tikrai daug nu ir dzin kad ten is galo paspaudus gaza nieko nesimato visiskai svarbu valina iki 100km/h 8,2s antru ant asvalto su virintu reduktorium irgi ner ka veikt is vietos vazinedavau . P.S norit traukos ir dusle paliekat? nesamone kazkokia cia juk turbo pas mane buvo is turbos i zeme puse metro vamzdis be jokiu bakeliu be nieko, o garso ir neperdaugiausiai nu aisku kai turba uzsipucia tada jau rekia garsiai
RPS13 hm... 265Ag 364Nm 1bar
Sunny GTI-R 301Ag 360Nm 1.2bar
E60 530d 04' 218Ag 500NM
MB 250D 92' 90Ag + LPG Power
Sunny GTI-R 301Ag 360Nm 1.2bar
E60 530d 04' 218Ag 500NM
MB 250D 92' 90Ag + LPG Power
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
Dabar su 0.8bar važinėju. Prie aukštų apsukų tikrai kad traukos nėra (nuo ~3500rpm). Šiaip viskas ok, slėgis pastovus laikosi. Tik jei dar atsuki, tai šlangos nebelaiko Tai pirma reikės vamzdyną normalų susidėt ir coolerį pakabint tvarkingiau. Reikės bandyt tada atsukt dar kuro daugiau, nes dabar apskritai visiškai jokio juodo dūmo. Na gal vos vos pyrst, prie WOT
P.s. pas mane tas Lanceris nieko nesveria (~1100Kg su vairuotoju)
P.s. pas mane tas Lanceris nieko nesveria (~1100Kg su vairuotoju)
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
Sveiki, prikeliu seną temą Gal kas turite patarimų, kaip prie "boost" duoti daugiau kuro? Reguliuojant tik iš siurblio pvz šaltai pilasi lengvai juodi dūmai. Norisi pagaut, kad TIK prie boost'o tūrėtų pakankamai kuro. Jei atsuki rimčiau - prie boost daugmaž ok, bet ramioj būsenoje kone dyzelis iš duslioko bėga Siurblys mechaninis kaip ir minėjau aukščiau
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
cia sitas varzteliukstis ?
Tai kad matyt nelabai pabegsi nuo to duminimo, bandyt prisisukti iki tiek, kad valintu su tavo boostu ir kad minimaliai dumintu.
Chebra plunderius deda pralaidesnius, bet matyt irgi taspats velnias butu.
Turetu dyzelistai cia pamastyti
We're running against the clock my man, it's time my man, time is speed, speed is time...
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
jei siurblio virsuje po membrana ant cilindriuko stovi vadinamas "white ring"-ji paplonink. Per ta membrana nuo turbinos slegio kuro kieki koreguoja, o baltas ziedas "ribotuvas"-mazina membranos vaiksciojima, mazeja ir kuro padavimas. Atsargiai cilindriukas turi statymo krypti.
kiti dar maciau cilindriuko konusa padidina, paduoda kitokius kiekius nuo slegio
kiti dar maciau cilindriuko konusa padidina, paduoda kitokius kiekius nuo slegio
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
Tai taip, būtent tas pats varščiukas. Na supratau. Ieškosiu tada to "white-ring" Dėkui
1990 Mitsubishi Galant GTi
Re: 4D68T mechaninis siurblys - daugiau boost.
va jo vieta tiksliau, jei sitas siurblis ji turi. http://www.flickr.com/photos/nackuk/303 ... 209569246/
kiti ta konusa "pakoreguoja", i kuri remasi adata
kiti ta konusa "pakoreguoja", i kuri remasi adata
The three questions to make your car Lighter:
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?
Take any part and ask... 1) Do you really need it? If yes..... 2) Can you make it out of a lighter material? If no.... 3) Can you make it smaller?