BMW motorų ribos

Post Reply
Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

BMW motorų ribos

Post by Niokas »

.
Last edited by Niokas on 21 May 2013, 21:20, edited 1 time in total.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Džigitas
Posts: 136
Joined: 27 Oct 2005, 20:00
Location: Panevėžys

Re: Project: RBS motorsport NISMO' 2JZ

Post by Džigitas »

Butu gerai ir smalsu isgirst Laimio komentara siuo klausimu.
Niokas o pas jusu dragini viduriai kokie?
200sx S13
Toyota Celica 4 gen - restauruojama

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: RBS motorsport NISMO' 2JZ

Post by Niokas »

.
Last edited by Niokas on 21 May 2013, 21:20, edited 1 time in total.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

Laimis
Posts: 683
Joined: 23 Mar 2004, 03:35
Location: Klaipėda

Re: Project: RBS motorsport NISMO' 2JZ

Post by Laimis »

Tiesos yra abiejose stovyklose, bet jei kalbet apie visiska standarta M50 neliesta, 450 yra apie saugi riba, po to prades pustis ausinimo slangos, kaip minimum. Salyginai pigu modint varikli ? Taip.

Niokai, pats zinai, kad M50 patikimai 3.0 litraza turet su gerais sukiais nelabai eina, del nesamoningos eigos. 2JZ gerai aprengus, ant neliesto motoro galima ir 1000AG atsukt ir laikys ilgiau nei viena dyno sesija.
Pas mane pati garaze ant grindu 2JZ guli, musi mane dabar irgi ? :D
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: Project: RBS motorsport NISMO' 2JZ

Post by Niokas »

.
Last edited by Niokas on 21 May 2013, 21:20, edited 1 time in total.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: RBS motorsport NISMO' 2JZ

Post by tomas636 »

Vieni perka tai kas patvirtinta ir moka didelius litus, kiti sukasi iš padėties su daug mažiau litų. :lol: aš už cheep project

User avatar
xargentum
Posts: 1446
Joined: 27 Aug 2007, 00:51
Location: Kaunas

Re: BMW motorų ribos

Post by xargentum »

Niokai, kodel komentarus savo istrynei?
Nissan 200sx rpS13 '94

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: BMW motorų ribos

Post by Niokas »

nes forumas,daznai saliskas,ir i ta "zydraja puse",kas man neprijimtina. noresit kaska suzinot, visada galit pasukt 860300501, nesu saliskas,bet ziauriai nemegstu madu,ir visu gejisku bajeriu. negrazu,neskanu,nemadinga-pox gi vatus darai,kiek pigiau tai gali padaryt ,tiek desra pas tamsta didesne. metaforiskai kalbant.
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: BMW motorų ribos

Post by tomas636 »

Forume tėra keli žmonės kuriuos vertinu, nes jie nagingi ir nepjauna grybo, tu vienas iš jų Nokai, bet nereikėjo taip susiparinti ir ištrinti, nes tai naudinga info, kuri yra patikrinta.

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: BMW motorų ribos

Post by Niokas »

as ikuriau,sporto asociacija,tikslais populiarinti autosporta,visiem su perspektyviom,idejom,ar stipriai motyvuotiem visada padedu :wink:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: BMW motorų ribos

Post by ard »

niokai, nesiparink. iškėliau visą naudingą infą prie bmw, kad nebūtų bordako prie projektų. nemanau, kad tvarkos palaikymas yra šališkumo požymis?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

klinker
Posts: 15
Joined: 10 Jul 2013, 19:09
Location: Panevėžys

Re: BMW motorų ribos

Post by klinker »

O kiek galios laikytu su stock viduriais m30b35, darant turbo?

Niokas
Posts: 587
Joined: 12 Mar 2009, 19:43

Re: BMW motorų ribos

Post by Niokas »

pust i 3,5 yra nelabai naudinga,nes galia,niutonu israiska,praktiskai dyzeliniu proporciju gaunasi,is to dideli slegiai cilindre ir labai daug niutonu,ir visi salutiniai is to...

is esmes jei nori pust i m30, jieskotis maziausios eigos,ir darytis kaskoki tai 2,8 ar 3,0. niutonu bus maziau zemuose sukiuose,apacia laikis daugiau arkliu,nes niutonu bus maziau,bet tik ties pikais,su virsunem niutonai dar geriau laikysis.

o laikys daugiau nei paciam reikes, jei viska padarysi gerai ,patikek manim :lol:
Utenos Termodinamika
utenostermodinamika@gmail.com
860300501
Utenos Termodinamika fb

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: BMW motorų ribos

Post by spade »

Cia matyt (kaip visad) reik nuo to ir pradet, kokie tikslai. Nes jei gatvine masina su 450Ag, tai ir laikys, ir 3.5 butu pats tas vazinejimui kasdien... Zinoma jei norisi isspaust visas imanoma sultis tada zr ka Niokas sake.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

klinker
Posts: 15
Joined: 10 Jul 2013, 19:09
Location: Panevėžys

Re: BMW motorų ribos

Post by klinker »

spade wrote:Cia matyt (kaip visad) reik nuo to ir pradet, kokie tikslai. Nes jei gatvine masina su 450Ag, tai ir laikys, ir 3.5 butu pats tas vazinejimui kasdien... Zinoma jei norisi isspaust visas imanoma sultis tada zr ka Niokas sake.
Masinos vaziuoja drifte. Tu 450ag kaip ir manau pradziai tikrai uztektu, nereik cia iskart 700ag sukt :D . Ir mastau visokius variantus, ar geriau turbo burti, ar geriau atmoferika detis (s50,m60), kad dar butu perspektyva ateiciai tam varikliui.

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: BMW motorų ribos

Post by Liutukas »

dek v8 :) bus viskas ko sirdis geidzia :) ir apacia ir virsus (su teisingu mapinimu) ir kainuos pigiau kokius 5-6 kartus :D
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: BMW motorų ribos

Post by ard »

Liutukas wrote:dek v8 :) bus viskas ko sirdis geidzia :) ir apacia ir virsus (su teisingu mapinimu) ir kainuos pigiau kokius 5-6 kartus :D
bet jeigu norės daugiau ant v8 tai atsirems į daug daug $
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: BMW motorų ribos

Post by Liutukas »

ard wrote:
Liutukas wrote:dek v8 :) bus viskas ko sirdis geidzia :) ir apacia ir virsus (su teisingu mapinimu) ir kainuos pigiau kokius 5-6 kartus :D
bet jeigu norės daugiau ant v8 tai atsirems į daug daug $
kad jei pasidaryt normaliai plyta turbo irgi kainuoja nemazai , tai didelio skirtumo nematau , suomiai vaziuoja su v8 turbo stokiniais viduriais po 700ag ir vargu nemato :)
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

klinker
Posts: 15
Joined: 10 Jul 2013, 19:09
Location: Panevėžys

Re: BMW motorų ribos

Post by klinker »

Liutukas wrote:
ard wrote:
Liutukas wrote:dek v8 :) bus viskas ko sirdis geidzia :) ir apacia ir virsus (su teisingu mapinimu) ir kainuos pigiau kokius 5-6 kartus :D
bet jeigu norės daugiau ant v8 tai atsirems į daug daug $
kad jei pasidaryt normaliai plyta turbo irgi kainuoja nemazai , tai didelio skirtumo nematau , suomiai vaziuoja su v8 turbo stokiniais viduriais po 700ag ir vargu nemato :)
Single ar twin turbo? As tai manau, jei V formos variklis, tai tik kompresoriu deti, nes su turbinom po kapotu vietos nelabai butu :D

User avatar
Liutukas
Posts: 385
Joined: 07 Dec 2008, 03:26

Re: BMW motorų ribos

Post by Liutukas »

Yra single ir twin projektu bet dauguma yra single :)
GoSidewaysTeam.lt
Poliuretaniniu sailentbloku gamyba.

boicas
Posts: 1
Joined: 07 Sep 2013, 03:19

Re: BMW motorų ribos

Post by boicas »

man kyla klausimas ka galima isgaminti is m52b28 nekeiciant viduriu , ir dar mintis yra del veberiu karbiuratoriu . prasau pakomentuoti ir patarti :)

daniux
Posts: 131
Joined: 28 Apr 2010, 16:38

Re: BMW motorų ribos

Post by daniux »

M30b28 domina būtent šio variklio saugi riba, nes aukščiau postose skaičiau, kad b35 neišnaudoja viso potencialo ar ne taip supratau?

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: BMW motorų ribos

Post by Gedass »

Galima ir 3,5l normaliai isnaudot, tik reikia gero boosto controlo, neleist zemai daug boosto ir pasidaryt kreive pagal norus.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

Post Reply