STI 2.5 Vs STI 2.0
STI 2.5 Vs STI 2.0
Kuris geresnis ir kuo? patvarumas/variklio tuninimo galimybes/ekonomija/dinamika ir t.t...
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Sportui turbut 2litrai geriau, miestui manau 2.5l...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
2.5l tikrai smagus aparatas
o del sporto tai as irgi manau kad 2.0l

o del sporto tai as irgi manau kad 2.0l
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
kodel sportui 2,0?NISMO' wrote:2.5l tikrai smagus aparatas![]()
o del sporto tai as irgi manau kad 2.0l
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Jei trumpai- patikimesnis.romkasponka wrote:kodel sportui 2,0?
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Dar IMO 2l. cut' geriau vaziuoja ant aukstesniu + redline'as toliau, o 2.5l turi daugiau torque'o "apacioj"...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Taigi torqas ir laimi lenktynes. Kaip ten sako veris no replasement for disaplasementZLODEY wrote:Dar IMO 2l. cut' geriau vaziuoja ant aukstesniu + redline'as toliau, o 2.5l turi daugiau torque'o "apacioj"...

romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Na mieste tu pvz. vazineji nuo 2K iki 4K rpm, o per lenktynes 3-4K iki 8K> .
Siaip man atrodo kad abu varikliai yra pakankamai patvarus. Nors vistiek idomu kodel JDM visada palieka sau 2l. varianta...
Siaip man atrodo kad abu varikliai yra pakankamai patvarus. Nors vistiek idomu kodel JDM visada palieka sau 2l. varianta...

Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Zodis HOMOLOGACYJE sako ka nors?ZLODEY wrote:Nors vistiek idomu kodel JDM visada palieka sau 2l. varianta...

Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
WRX'am irgi HOMOLOGACIJE..? Idomu
(zinau, kad cia apie STi kalbam...)

Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Del jos galima ir koki limited edition paleist. Kad visai >savo< rinkai "kisti" tik del to? ... NO 

Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Labai jau retas tai atvejis, kad i ji koncengtruotis...romkasponka wrote:Taigi torqas ir laimi lenktynes.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
realybej ne toks jau retas.Pazek lietuviska sporta - megametra ar zieda.Nekalbu jau apie rali ar krosa,ar ten drage.Jeigu vadylos yra tokie pusiau, apacia yra geresne orientacija imho.Pro lygyje, jeigu gali sau leisti keisti perdavimus kiekvienai trasai, tada gal, bet biudzetiniam sporte - as atiduociau balsa apaciai.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Na IMO jau bet kokiam sporte RpM'ai turbut zemiau 3-4K nekrenta, o tai jau ~max torque riba/pradzia ir tam ir anam.... ir beje panasus skaiciai kiek zinau. Vnz. su 2.5l. nuo 1K iki ~3K daug lengviau vazinet, t.y. mieste. O dar siek tiek ekonomiskiau gaunasi. Beje manau cia irgi vienas is faktoriu kodel 2.5l sudejo - jam tiesiog LENGVIAU isduoti ta galia is savo didesnio litrazo ypac apacioj...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Nu kodėl tas torkas turėtu kristi taip anksti pas turbinini varikli? Nekrenta jis taip anksti, o auga toliau...ZLODEY wrote:Na IMO jau bet kokiam sporte RpM'ai turbut zemiau 3-4K nekrenta, o tai jau ~max torque riba/pradzia ir tam ir anam.... ir beje panasus skaiciai kiek zinau. Vnz. su 2.5l. nuo 1K iki ~3K daug lengviau vazinet, t.y. mieste. O dar siek tiek ekonomiskiau gaunasi. Beje manau cia irgi vienas is faktoriu kodel 2.5l sudejo - jam tiesiog LENGVIAU isduoti ta galia is savo didesnio litrazo ypac apacioj...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Tai jis ir nekrenta, laikosi ~vienodas nuo ~3-4K iki ~6-7K...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
7 k yra zemai.Kaip taisykle, motorai kurie yra pigiai modinti sakykim atmosferiniai, jie turi gana siaura diapazona - tu negali pasidaryti ir labai geros apacios, ir sukti naudingai iki 9500. Reikia rinktis. Todel, turint omeny, kad dezes standartines yra pritaikytos gatviniams sukiams, labai daznai buna, kad isejus is posukio ta pacia pavara arba truksta apsuku zemesnei, arba neuztenka torko aukstesnei. O daugelis pradedanciu vadylu yra linke vaziuoti tyliau, t.y. aukstesne pavara.Mes kai tiuninam ant stendo ziedui, norim daugiau apacios, i virsu daug neziurim. Aisku, yra visokiu "biciu" tipo reksniu, kurie yra padaryti aukstiems sukiams, bet tai jau ne su standartine deze jam vaziuot. O kuris cia turi saibu kad ir custominems close ratio poroms subaru dezei? Mazai tokiu.
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
pas kaikurios augaZLODEY wrote:Tai jis ir nekrenta, laikosi ~vienodas nuo ~3-4K iki ~6-7K...

romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
O kodel negalima ziuret ir i apacia, ir i virsu? Tam paciam drag'ui :)ar max speed'ui autostradojebola wrote:...Mes kai tiuninam ant stendo ziedui, norim daugiau apacios, i virsu daug neziurim...


P.S: Siaip galvojau kad buvo idomus skirtumas tarp stock 2.5vs2.0, "spausti" tai jau bet ka galima


Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
taigi sakau, turi rinktis, ar aukoti virsu del apacios, ar atvirksciai, ir taip yra visiems ir visados.Ir jeigu nera galimybes pritaikyti dezes perdavimu pagal motora, tai i tai labai svarbu atsizvelgti.Jeigu yra du variantai - tau geriau gaunasi diapazonas, kuriam netinka pavaros, tai jau geriau tureti prastesne kreive, bet "prirista" prie esamu pavaru.Paprasta. Pazek - kodel zigulys tiesiojoj pabega nuo hondos, nors turi 40 arkliu maziau? Kaip taip gali buti? 

geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
USDM, o manau ir EDM ej257 sukasi iki 7,2 k rpm. iki 8,2 rpm sukasi tik jdm'iniai 2,0 l varikliai. USDM ar EDM 2,0 l tikrai maziau standartiskai sukasi.ZLODEY wrote:O kodel negalima ziuret ir i apacia, ir i virsu? Tam paciam drag'ui :)ar max speed'ui autostradojebola wrote:...Mes kai tiuninam ant stendo ziedui, norim daugiau apacios, i virsu daug neziurim...virsus gi irgi yra labai svarbu
![]()
P.S: Siaip galvojau kad buvo idomus skirtumas tarp stock 2.5vs2.0, "spausti" tai jau bet ka galimamaxRpM skirtumas pas juos ir yra ~1K jeigu neklystu
p.s. Iki kiek tavo ZLODEY stock'e sukasi? manau 7,5 k kazkur turetu buti...
wrx
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
Chia taip specialiai ar tiesiog nesigavo?romkasponka wrote:pas kaikurios augaZLODEY wrote:Tai jis ir nekrenta, laikosi ~vienodas nuo ~3-4K iki ~6-7K...

Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
gavosi, tiesiog gal sumapinta teisingai ir variklis teisingai pagamintas, bet čia gal pas visas aubi taip?rks wrote:Chia taip specialiai ar tiesiog nesigavo?romkasponka wrote:pas kaikurios augaZLODEY wrote:Tai jis ir nekrenta, laikosi ~vienodas nuo ~3-4K iki ~6-7K...

romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: STI 2.5 Vs STI 2.0
panashu, kad siekiama itin dideliu HP, toks tas ir teisingumas.romkasponka wrote: gavosi, tiesiog gal sumapinta teisingai ir variklis teisingai pagamintas, bet čia gal pas visas aubi taip?

Mitsubishi Lancer EVO VII RS-II