Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Ne bylo by shchastja da neshchastje pomoglo... ar kazkaip panasiai.
Su salyga kad kacergoj sudroziau galines kaladeles iki... Na iki to, kad viena kaladele susiklaipe (!) - t.y. metalas susilankste, tai priverciau susideti ir 2 pot'us i gala (4 pot priekyje jau nuo pernai yra). Diskas nuo 266x10(?) vientiso pasikeite i 290x18 ventiliuojama.
Taigi siam momentui:
Priekis: 4 pot, project mju diskai su aliuminiais hat'ais, hawk hps kalades, goodridge zarnos.
Galas: 2 pot (su cdfracing(?) perejimais), eudm wrx stock replacement diskai (nipponparts bene), lygtai porject mju kaladeles, goodridge zarnos.
Ispudziai... nieko labai nepasijaute (skirtingai nuo to, kai pakeiciau prieki, kas jautesi labai)
Galbut stoja lygiau (t.y. priekis ne taip seda zemyn stabdant) ir toks ispudis, kad ABSas veliau jungiasi ir svelniau tai daro - kas lyg ir turetu buti turint omeny, kad balansas pasislinko i gala truputi.
Nuotrauku pridariau, tai gal kada imesiu.
Ir truputi svoriu:
Priekyje stock diskas 6.7, suportas 6.2 kg. Project mju diskas 6.8 (matomai masyvesnis nei stokas), 4pot suportas 5.7 kg.
Gale... stock diskas 4.3, eudm 5.6, o sti (ne brembo) 5.9 kg. Suportas stock 2.8, 2pot 1.3 kg.
Taigi. Nors stabdziai gerokai rimtesni, bet priekyje sutaupyta 0.4 kg, o gale 0.2 kg.
Su salyga kad kacergoj sudroziau galines kaladeles iki... Na iki to, kad viena kaladele susiklaipe (!) - t.y. metalas susilankste, tai priverciau susideti ir 2 pot'us i gala (4 pot priekyje jau nuo pernai yra). Diskas nuo 266x10(?) vientiso pasikeite i 290x18 ventiliuojama.
Taigi siam momentui:
Priekis: 4 pot, project mju diskai su aliuminiais hat'ais, hawk hps kalades, goodridge zarnos.
Galas: 2 pot (su cdfracing(?) perejimais), eudm wrx stock replacement diskai (nipponparts bene), lygtai porject mju kaladeles, goodridge zarnos.
Ispudziai... nieko labai nepasijaute (skirtingai nuo to, kai pakeiciau prieki, kas jautesi labai)
Galbut stoja lygiau (t.y. priekis ne taip seda zemyn stabdant) ir toks ispudis, kad ABSas veliau jungiasi ir svelniau tai daro - kas lyg ir turetu buti turint omeny, kad balansas pasislinko i gala truputi.
Nuotrauku pridariau, tai gal kada imesiu.
Ir truputi svoriu:
Priekyje stock diskas 6.7, suportas 6.2 kg. Project mju diskas 6.8 (matomai masyvesnis nei stokas), 4pot suportas 5.7 kg.
Gale... stock diskas 4.3, eudm 5.6, o sti (ne brembo) 5.9 kg. Suportas stock 2.8, 2pot 1.3 kg.
Taigi. Nors stabdziai gerokai rimtesni, bet priekyje sutaupyta 0.4 kg, o gale 0.2 kg.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Kaip issprendei "skyles" klausima? Man tas pats arteja labai...
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Paprastai. Knaisiojausi nasioce ilgiausiai, kol issiaiskinau, kad 290x18 diskai buna ir su 170 ir su 190 bugnu ir tie 290x18/170 eina i visus eudm wrxus Tai tiesiog nusipirkau liro naujus galinius diskus.
Tau tai sudetingiau mazumele. Siaip kiek zinau DBA daro tuos 316mm galinius diskus su 170 bugnu, bet matyt kaina idomi + dar siuntimas zinoma...
Tau tai sudetingiau mazumele. Siaip kiek zinau DBA daro tuos 316mm galinius diskus su 170 bugnu, bet matyt kaina idomi + dar siuntimas zinoma...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Bl, as net pamirsau, kad tu stock dejai... Tada aisku simple.
Taip daro, ir DBA ir dar kazkas. Tik kaina nedziugina visai + (kas blogiausia) man kitu disku visai nereikia
Taip daro, ir DBA ir dar kazkas. Tik kaina nedziugina visai + (kas blogiausia) man kitu disku visai nereikia
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
sveikinam! Po ilgesnio pasivazinejimo Kacergoje, turetu pasijausti stabdziu skirtumas nuo stock
OT: gal kas zinot 06 - 07 eudm wrx'o stabdziu disku dyzdius priekis/galas?
OT: gal kas zinot 06 - 07 eudm wrx'o stabdziu disku dyzdius priekis/galas?
wrx
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
O "vartotojo instrukcijos" JMA nedave?
Gala spade'as parase auksciau, priekis 294x24
Gala spade'as parase auksciau, priekis 294x24
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Matai, ta jma duota instrukcija nieko verta, puses infos nera ten... tai priekis 294x24, galas 266/18 taip iseina
wrx
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Galas 289,4x18 oficialiai bene
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
I tema ko gero.
Savaitgali teko padirbeti...
- MY04 STi suportai ir stabdziu diskai
- CDF racing bracket'ai
- goodridge slangos
- Ferodo DS2500 kaldes
Priekis:
Galas:
Siaip, galiu pasakyt, kad viskas puikiai tiko kaip ir tikejaus, t.y. bracket'ai, slangos ir patys stabdziai. Net rankinis veikia kaip ir pries tai :B Reikejo siek tiek pavargt su galu, bet...
Kolkas darau abkatke, bet jau nuo pirmu metru jauciamas afygienas skirtumas. Diena-naktis.
Savaitgali teko padirbeti...
- MY04 STi suportai ir stabdziu diskai
- CDF racing bracket'ai
- goodridge slangos
- Ferodo DS2500 kaldes
Priekis:
Galas:
Siaip, galiu pasakyt, kad viskas puikiai tiko kaip ir tikejaus, t.y. bracket'ai, slangos ir patys stabdziai. Net rankinis veikia kaip ir pries tai :B Reikejo siek tiek pavargt su galu, bet...
Kolkas darau abkatke, bet jau nuo pirmu metru jauciamas afygienas skirtumas. Diena-naktis.
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Sveiki, truputi OT, bet nenorejau kurt naujos temos. Gal kas zinot is kokio metalo geriausia daryti suportu "mounting bracket"? Plienas, o gal koks tvirtas(netrapus) duraliuminis yra?
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Reikia butent netrapaus. Sheip pigiausia ir prieinamiausia yra visaliaudinis gelzhgalis "mild steel", aka rusishkas stal'03.Paulius4 wrote:Sveiki, truputi OT, bet nenorejau kurt naujos temos. Gal kas zinot is kokio metalo geriausia daryti suportu "mounting bracket"? Plienas, o gal koks tvirtas(netrapus) duraliuminis yra?
Diurali - rekomenduojama anoduot padarius (pliena nuterliojai kokiu hameritu ir ramu), ir sheip sunkiau gaut, reikia skaichiuot, gali tekt det ivores, etc. Daug darbo, pinigu, ishloshi gal 100 gramu.
SAu
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
Aha.
Vansi Hawk HPS priekiniu uzteko 2 track-dayjams. Sekmadieni patapo sudrozti iki metalo.
Dabar sudejau HP+. Stabdo berods geriau nei HPS net ir saltos (nors cia degtuku skaldymas jau). Atsirado papildomi garsai ir vibracijos stabdant. Ziuresim.
Vansi Hawk HPS priekiniu uzteko 2 track-dayjams. Sekmadieni patapo sudrozti iki metalo.
Dabar sudejau HP+. Stabdo berods geriau nei HPS net ir saltos (nors cia degtuku skaldymas jau). Atsirado papildomi garsai ir vibracijos stabdant. Ziuresim.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Converted! (Brakes: USDM -> 4/2 pot)
na pas mane wilwood pilnai racing kalades irgi saltos zyyymiai geriau stabdo nei geriausios gatvines. Buvau net labai nustebes.spade wrote:Dabar sudejau HP+. Stabdo berods geriau nei HPS net ir saltos (nors cia degtuku skaldymas jau). Atsirado papildomi garsai ir vibracijos stabdant. Ziuresim.
Taciau pasaliniai garsai girdimi turbut 100m spinduliu geda mieste vazineti net.
Ir net redstuff saltos stabdo geriau nei green, nors teoriskai turetu buti atvirksciai.