ne vezdavo, o greiciausiai KOL atvezdavofivefivefive wrote: Kazkai idomiai skamba. Is kur jie vezdavo ta "93-94"?
Ka manote apie Impreza?
Jeigu tu patc tiki, kad pas tave 240 ag, duosiu nuosirdu patarima - pilk 98'a, nes pasibaigs tavo vazinejimaisi greitaiErikas wrote:Daryta nedaryta , parashyta gi masinoj 95 pilt. Duosiu toki paliginima , jeigu pas tawe pimpalas r10 tu nedesi gandono r20 :]suprantat ?


..
92' legacy turbo, variklis identiskas imprezos,tik skiriasi intercooleris ir gal siek tiek kompas, 95 buvo vazineta visa gyvenima,jokiu detonaciju nieko, 98 uzpilamas tik minant ant ezeru,kai visa trasa iveikiama 2-3 begiu su apsukom arti redline.. Taigi nenusisnekam ,kad cia tik 98 pylt,kitaip visokios detonacijos and so on,jei jau wrx'as detonuoja su 95',tikrink kompa ir t.t
,cia jau nera gerai.

Nu tai specai su vazinejantys su 95, kaip jus nusprendziat ar detonuoja ar ne? Man atrodo jus net nezinot kas yra detonacija is esmes. O detonuoja del to, kad pas mane nelabai standartas. Gal siek tiek ir del map'o kaltes. Bet tai buna retai.Black wrote:92' legacy turbo, variklis identiskas imprezos,tik skiriasi intercooleris ir gal siek tiek kompas, 95 buvo vazineta visa gyvenima,jokiu detonaciju nieko, 98 uzpilamas tik minant ant ezeru,kai visa trasa iveikiama 2-3 begiu su apsukom arti redline.. Taigi nenusisnekam ,kad cia tik 98 pylt,kitaip visokios detonacijos and so on,jei jau wrx'as detonuoja su 95',tikrink kompa ir t.t,cia jau nera gerai.
O, kad gt ir wrx varikliai identiski, tai irgi nereikia cia pasaku. ne tik IC skiriasi, o skiriasi pats variklio blokas.
Aisku, jei standartas ir puti tik 0.6 bar, tai nedetonuos savaime aisku.
Yra kas tinka, bet yra kas labiau tinka ir rekomenduojama. Siaip gali pilti ir 92, masina vaziuos. Siaip dyzelis tai jau nelabai tinkaBlack wrote:Pats pripazinai,kad detonacija glai but del map'o kaltes,taigi nereikia rekt,kad 95 netinka imprezoms.

Kompas pats supras supras, kad vazineji su prastesniu kuru, ir prisitaikys prie tokio kuro, su kuriuos vazineji. Tokiu atveju negausi 100% naudos is to variklio. Tai tiek.
P.S. Rasei, kad 92 metu legacy variklis toks pat kaip imprezos, deja taip nera. siulyciau daugiau pasidometi apie subaru variklius.
Varikliai ir dezes beveik visu visoms tinka.Black wrote:wrx,ziurint kuriu metu variklius ziuri92' legacy=94-97metu imprezoms ,beveik viskas idealiai atitinka
,turiu galvoj pakaba,deze,varikli
Jeigu tu ziuri tik isore, t.y. kas tinka prie variklio, tai siulau nesakyti, kad labai jau daug zinai apie subaru.
Siaip situ modeliu skirtingi yra varikliu blokai, o tai yra esme norint padidinti ag

Ogo min 17L mieste minant?
Dabar kai lakstau su savo Gti'ske vos spustelejus akseleratoriaus pedala, klijuoja prie sedynes,
O kaip del Impreza GT lago, ar labai juntamas, nes toks vazinejimas kai iki 4000rpm auto nereaguoja i gazo paspaudima gali greitai igrist
Ir kaip apskritai jusu nuomone ar verta jamt toki aparata kasdieniam vazinejimui mieste, megstant dinamiska vaziavima?


Dabar kai lakstau su savo Gti'ske vos spustelejus akseleratoriaus pedala, klijuoja prie sedynes,
O kaip del Impreza GT lago, ar labai juntamas, nes toks vazinejimas kai iki 4000rpm auto nereaguoja i gazo paspaudima gali greitai igrist

Ir kaip apskritai jusu nuomone ar verta jamt toki aparata kasdieniam vazinejimui mieste, megstant dinamiska vaziavima?

Seat Leon Tdi; Stage2
jei klausiu vadinas galiu sau leist ,TLT wrote:tiek verta, kiek gali sau leist.
tik va klausimas ar paskui nesigailesiu iskeites Colta Gti'na, kaip bebutu jo performance'as su 10L/ mieste pakankamai mane tenkina, bet kartais norisi siek tiek daugiau ir to stebuklingo pshhhhh......

O gal S13?

vs subarila GT
hau du je fink?
Seat Leon Tdi; Stage2
Neisizeisk, bet nereikia lyginti bb su pirstu.markoh wrote:tik va klausimas ar paskui nesigailesiu iskeites Colta Gti'na
Kas tau sake kad GT isisuka tik prie 4000 rpm? Gal pirmiau pabandyk pravaziuoti su subaru, tada lygink.
Siaip GT arba wrx pilnai uzsipucia mazdaug prie 2700-3000 rpm.
cia nelygu kokie pas tave matavimo kriterijai.markoh wrote:Dabar kai lakstau su savo Gti'ske vos spustelejus akseleratoriaus pedala, klijuoja prie sedynes
Manes mano wrx'as neklijuoja prie sedynes

Ir dar: pasiaiskink ka reiskia savoka "lag'as"
ir dar 2: apsispresk ko nori: 2wd ar awd. tai labai daug priklauso ka rinktis.
Nu torkas taip, veliau buna. Bet kaip cia issireiske, kad nevalina iki 4k rpm, tai truputi perlenke.eddie_gt4 wrote:visu pirma, GT nelygu GTwrx wrote:Siaip GT arba wrx pilnai uzsipucia mazdaug prie 2700-3000 rpm![]()
antra, gal ir "pilnai uzsipucia", bet peak torkas tikrai ne prie tokiu apsuku buna (ypac senesnese GT'eskese)
Su standartine turba pas mane buvo peak torque prie 3900 rpm - 320 Nm.
Nu negasdink taip baisiai zmogaus, ramiai vaziuojant galima ir i 14-15 tilpt (man tiek mieste valgo dabar, ziema buvo gal 1-2 l +).
O del lipdymo ir viso kito, tai...
Siulau tau, markoh, pavaziuot, tada ateisi cia ir parasysi
Beje, idomu colt'as tas nuo kada "valina", jei jau tu taip lag'o bijai ?Kreive gavai sestadieni, turetum matyt
O del lipdymo ir viso kito, tai...

Siulau tau, markoh, pavaziuot, tada ateisi cia ir parasysi

Beje, idomu colt'as tas nuo kada "valina", jei jau tu taip lag'o bijai ?Kreive gavai sestadieni, turetum matyt

Ko tu taip jautriei reaguoji visad kai tik kalba apie subaru uzeina?wrx wrote:Nejuokink zmoniu.
Pas mane ideta VF30 turbina, kuri yra didele kaip wrx'ui, tai ji uzsipucia prie 4k rpm.

Cia su tuo "klijuoja prie sedynes" tai ir man patiko

O del lago tai: Markoh, juk vazinejant su GTi lagas tau netrukdo? Tai manau, kaip nors prisitaikysi ir prie mazesnio...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
spade wrote:Ko tu taip jautriei reaguoji visad kai tik kalba apie subaru uzeina?![]()

Mazai dar yra lt forumuose savininku, kurie reiskia nuomuones apie wrx. todel yra formuojamas neteisingas poziuris.
Siaip, man juokingai atrodo tokie egzpertu pasisakymai, kurie geriausiu atveju yra sedeje keleivio vietoje, o po to aiskina, kad nevalina ir panasiai.
Pikta, kai zmones raso visai ne taip, kaip yra is tikruju. Cia butu tas pats, jei sakyciau kad valina jau nuo 1000 rpm.
P.S. dabar as prisiskaites forumuose sakyciau, kad SX'ai labai blogos masinos, visai byra, neimanoma. gi juokinga butu ...