kai paturesi bile koki turbo 4x4 bolida, suprasi, kad tavo klausimai juokingai skamba... bet nieko, is to dazniausiai isaugamamarkoh wrote:eddie_gt4 wrote:jei kyla tokie klausimai, tai gal geriau tu pirk ta Impreza, o GT-Four'a lai perka zmogus, kuris tikrai nori tokio auto...markoh wrote:Ka pasakytumet kaip alternatyva Imprezai Celica GT-Four 95metu ?
Kuri geriau valina?
Kurios didesnes kuro sanaudos?
kalbant apie stock varianta.
manau normalus klausimai.
Abi 4WD. ir galios santykis l. panasus. Kuro sanaudos irgi ne paskutinej vietoj.![]()
pagal popierius Gt-four gerokai ekonomiskesne?

btw, kiek tas gerokai?
tau turbo 4x4 automobilio eksploatacines islaidos susiveda vien i kuro sanaudas?

Imprezu buvo prigaminta (speju) n kartu daugiau, atitinkamai ju naudotu/aftermarket daliu pasiula yra n kartu didesne, o ir kainos siek tiek skirias...
vien jau tai, kad paprastai ST205 ('94-96) kainuoja tiek kiek '99-00 GT (arba ir daugiau), tau nieko nesako?
sorry, nesusilaikiau ir uzsivedziau
