O cia jau fishy. Siaip itarciau galinio diffo pagalve, bet gali buti ir rimciau.markoh wrote:is savininko puses buvo grieztas NE
P.S.
Itartinai maza kaina
as tik issakiau savo kuklia subjektyvia nuomonespade wrote:Tipo geriau imti dauzta?
kaip atskirt WRX'a su tokia deze?wrx wrote:Taip, tai yra tiesa.
Nuo 2004 pabaigos iki 2005 (kol pasirody MY06), dezes buvo kitokios. Ne tik krumpliai platesni, bet dezes korpusas stipresnis.
Sportininkai vertina ne deze, o butent stipresni korpusa.
Labai daug yra stock 2006 WRX'u su luzusiom dezem (nusisuka dazniausiai 3 begis).
Pagal VIN neatskirsi.eddie_gt4 wrote:kaip atskirt WRX'a su tokia deze?
t.y. gal zinai, nuo kokio 2004 m. menesio ejo tos "sustiprintos" dezes? arba gal yra info apie VIN'o eiles #, nuo kurio prasideda modeliai su tokiom dezem?
bet tarp tu "silpnu" GT deziu vienos lyg ir yra kiek stipresnes (nuo '99?), m?wrx wrote:GT dezes taip pat silpnos kaip ir wrx.
Galima deti i wrx dezei sti type RA gearset'a. usa kaina su sinchronais kazkur apie 1500-1800 usd. Atlaiko iki 350 hp i ratus (apytiksliai).
Minde_Kei wrote:tai kad cia nera ka komentuoti
cia awd turbo masinu toks jau ipatumas...
vazineji su stock viskas ok.
pakeli slegi - nelaiko sankaba.
pakeiti sankaba - nelaiko deze.
sutvarkai deze ir sankaba - nelaiko pusašiai
sutvarkai viska - nelaiko padangos
tai nuo 2003 m. eina tik geresni krumpliai, ar ir korpusas?wrx wrote:as taip ir buvau isitikines. Taciau radau info apie deziu kodus, tai pasirodo krumpliai pakeisti nuo 2003 metu, reikia ziureti dezes koda.eddie_gt4 wrote:taigi jau buvau uzdaves klausima apie WRX'u dezes (temoje "ka manot apie Impreza"), tai ten lyg ir buvo teiginys, kad stipresnes ejo tik '04 pabaigos modeliuose...wrx wrote: deze geresne jau eina nuo 2003 metu.
wrx wrote:Nuo 2004 pabaigos iki 2005 (kol pasirody MY06), dezes buvo kitokios. Ne tik krumpliai platesni, bet dezes korpusas stipresnis.
Sportininkai vertina ne deze, o butent stipresni korpusa