s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Sveiki, turiu dvi bėdas:
1. Tepalo spaudimas, po surinkimo užvedus variklį viskas buvo ok, spaudimas užgeso iš kart, tačiau po kelių dienų užvedus šaltą dega spaudimas, užgesini vėl užvedi arba kažkiek palaukus spaudimas užgesta ir viskas ok, tačiau jei degant lemputei kiek užmeti gazo, tai jį atleidus pasigirsta kompensatoriai.. kai lemputė užgesusi dirba puikiai. Varikliui šlifuota alkūnė, nauji indėklai, nauja pompa, aišku nauji tepalai (5-40), bei filtras.
Bandžiau matuot spaudimą, vietoj dačiko įsukęs tokią didelės skalės gaugę.. tai šiltai spaudimas apie 1,2, ant apsukų 7bar gal daugiau iki ribotuvo keliant. šaltai nematavau. Dėl ko dar gali būt bėdų su tuo spaudimu? Variklis visiškas stock.
2. Stabdžiai niekaip nenusiorina, ko tik nebandžiau.. viską darau kaip manualę ir šiaip 100 kart orinęs.. į galą pratiesti nauji vamzdeliai, perinkti suportai, nauji diskai, kaladėlės.. sistema buvo sausa gal pusė metų, taip pat buvo automatas, db mechaninė pavarų dėžė, bet nemanau, kad tai turi įtakos. Taip pat naudoju dot 4, o ne dot 3, kaip rašo manuale, bet manau irgi ne dėl to.. pagrindinis cilindras, manau geras, nes skysi varinėja ir jis jau be oro.. gal to abs normaliai nenuorinu, gal jam ragas, nors prieš tai veikė gerai, gal kas esat susidūrę ar taip turit minčių? P.s. Patarimas išmest abs netinka.
1. Tepalo spaudimas, po surinkimo užvedus variklį viskas buvo ok, spaudimas užgeso iš kart, tačiau po kelių dienų užvedus šaltą dega spaudimas, užgesini vėl užvedi arba kažkiek palaukus spaudimas užgesta ir viskas ok, tačiau jei degant lemputei kiek užmeti gazo, tai jį atleidus pasigirsta kompensatoriai.. kai lemputė užgesusi dirba puikiai. Varikliui šlifuota alkūnė, nauji indėklai, nauja pompa, aišku nauji tepalai (5-40), bei filtras.
Bandžiau matuot spaudimą, vietoj dačiko įsukęs tokią didelės skalės gaugę.. tai šiltai spaudimas apie 1,2, ant apsukų 7bar gal daugiau iki ribotuvo keliant. šaltai nematavau. Dėl ko dar gali būt bėdų su tuo spaudimu? Variklis visiškas stock.
2. Stabdžiai niekaip nenusiorina, ko tik nebandžiau.. viską darau kaip manualę ir šiaip 100 kart orinęs.. į galą pratiesti nauji vamzdeliai, perinkti suportai, nauji diskai, kaladėlės.. sistema buvo sausa gal pusė metų, taip pat buvo automatas, db mechaninė pavarų dėžė, bet nemanau, kad tai turi įtakos. Taip pat naudoju dot 4, o ne dot 3, kaip rašo manuale, bet manau irgi ne dėl to.. pagrindinis cilindras, manau geras, nes skysi varinėja ir jis jau be oro.. gal to abs normaliai nenuorinu, gal jam ragas, nors prieš tai veikė gerai, gal kas esat susidūrę ar taip turit minčių? P.s. Patarimas išmest abs netinka.
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
1. Įsidėk patikimą gaugę ir žiūrėk, koks užkūrus spaudimas ant šalto. Taip pat koks paudimas prie skirtingų temperatūrų. 1.2bar prie kokios temperatūros? Gal kur tarpų neišgaudei, jei pompa nauja. Kompensatoriai klaksėdavo ir pas mane atleidus gazą, nors spaudimo turėjau kibirus.
2. Aš už tai, kad pagrindinis cilindriukas blogas.
2. Aš už tai, kad pagrindinis cilindriukas blogas.
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
1. 1,2 bar buvo jau kiek pašilusiam varikliui, variklio temp rodė apie 45, tai tepalo dar mažiau, bet čia tada kai lemputė jau buvo užgesusi.. Na matuosiu vėl, tik nežinau ar padės, nes jei tepalo spaudimas dega, tai reiškia, kad spaudimo ir nėra, bet po kiek laiko laiko jis pist ir atsiranda. O ką turėjai galvoje <..neišgaudei tarpų ? Negali būt koks tepalo filtras lievas?
2. Turiu antrą cilindriuką, bandysiu pakeist. ABS dar neskubėsiu tada keist..
Ačiū už ats!
2. Turiu antrą cilindriuką, bandysiu pakeist. ABS dar neskubėsiu tada keist..
Ačiū už ats!
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Na pagal mane mažokai spaudimo, prie tokios temp. Įdomu kiek butų normaliai sušilus varikliui (reik gaugės). Pvz: pas mane po pompos restauravimo buvo 2bar prie 100laipsnių tepalo (10w60). Tarpai gal indėklų blogi ar pan., o gal kur ant žemės tą tepalą varo žodžiu, kažkur feilas gali būtiErikiokas wrote:1. 1,2 bar buvo jau kiek pašilusiam varikliui, variklio temp rodė apie 45, tai tepalo dar mažiau, bet čia tada kai lemputė jau buvo užgesusi.. Na matuosiu vėl, tik nežinau ar padės, nes jei tepalo spaudimas dega, tai reiškia, kad spaudimo ir nėra, bet po kiek laiko laiko jis pist ir atsiranda. O ką turėjai galvoje <..neišgaudei tarpų ? Negali būt koks tepalo filtras lievas?
2. Turiu antrą cilindriuką, bandysiu pakeist. ABS dar neskubėsiu tada keist..
Ačiū už ats!
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
tepalo slėgio lemputė užsidega prie 0,7barErikiokas wrote:kai lemputė jau buvo užgesusi
tarpas tarp indėklo ir alkūninio ( pagrindiniam ir švaitsikliniam). jeigu tarpas didelis tai slėgis krentaErikiokas wrote:O ką turėjai galvoje <..neišgaudei tarpų ?
abejojuErikiokas wrote:Negali būt koks tepalo filtras lievas?
pamėgink powerbleedint - iš apačios pumpuot, kad subėgtų į bakelį. gal padės.Erikiokas wrote:2
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Čia mindfuck'as ta pirma problema, galima išsitraukt šaltai fuel pump saugiklį ir cas atjungt ir pasukt ant starterio keletą kartų, tada užsives iškart jau su geru slėgiu. Man tik užvestam sr'ui apie 7-8bar tarpe rodė jei gerai pamenu, o darbinėj temp @idle tai apie 1,3bar su 10w60 tepalais. Kiek nete galima info rasti tai čia gali būti pačios tepalo pompos bėda, tavo atveju jeigu perrenkant nebuvo restaruota ar patikrinta perrinkinėjant pagal manualą tai yra tikimybė kad ten ir bėda.
Nissan S14
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Variklis švarus, nei lašelio nuotėkio, visi salnikai ir tarpinės naujos. Jei būtų tarpeliai tarp indėklo ir alkūninio, tai reikštų, kad Asvela blogai nušlifavo alkūnę, kuo aš labai abejoju.. indėklai pirkti irgi pas juos, nunešus tik nušlifuotą alkūnę kaip pvz.
<...cas atjungt" kas tas yra? reiks pabandyt.
Tepalo pompa pirkta visiškai nauja, originali, dvi savaites laukiau kol atvežė, pirkau Acuroj.
Užsienio forumuose randu, kad būna bėdų su filtru, bandysiu dar jį pakeist kitu.
<...cas atjungt" kas tas yra? reiks pabandyt.
Tepalo pompa pirkta visiškai nauja, originali, dvi savaites laukiau kol atvežė, pirkau Acuroj.
Užsienio forumuose randu, kad būna bėdų su filtru, bandysiu dar jį pakeist kitu.
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Cas tai crank angle sensorius, ten fyškę iš jo ištrauk ir kuro pompos saugiklį atjunk tiesiog kad galėtum sukt ant starterio ir nebūtų kibirkšties. Pasigooglink kaip atrodo tikrai rasi. Ir tepalo filtrą gali pabandyti pakeisti, būna atvejų ir čia forume taip rašė kažkas anksčiau, kad yra buvę atvejų dėl filtro. Pabandyti juk galima
Nissan S14
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Visų pirma čia yra tik bėgimas, nuo problemos. Po sekundės nuo užkūrimo jau turi atsirasti slėgis. Jei taip nėra, reikia ieškoti bėdos ir ją spręsti.
Antra, atjungus CAS, nereikia atjungt kuro pompos, nes vitiek nei kibirkšties duos, nei purkštukus atidarinės, nes nematys velenėlio padėties.
Antra, atjungus CAS, nereikia atjungt kuro pompos, nes vitiek nei kibirkšties duos, nei purkštukus atidarinės, nes nematys velenėlio padėties.
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Ačiū kad pataisei dėl cas'o Aš ir nesakiau, kad tai ilgalaikis sprendimas pasiūliau tiesiog pradėti nuo papraščiausių dalykų ir tiek. Ir dėl karterio įlenkto gali taip būt ir dėl begalės kitų dalykų.
Nissan S14
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Žodžiu, išleidau "seną" 5 dienų tepalą, ant kurio pravažiuota 0, bet birbinta nemažai, tepalas kaip po kokių 10k, spėju pravalė sistemą neblogai, buvusi jo šeimininkė neaišku ar iš vis jį keitusi buvo, uždėjau naują filtrą, supyliau shell helix ultra 5w-40, užkūriau, tepalo spaudimas užgeso akimirksniu, variklis dirba puikiai... žiūrėsiu kaip rytoj bus, tikiuosi, tik čia problema ir buvo.
Liko stabdžių bėda, buvau nuėmęs pagrindinį cilindiuką viskas gražu, prie būgno jokio prasisunkimo, manau, kad bandysiu keist abs.
čia foto po variklio įdėjimo
Liko stabdžių bėda, buvau nuėmęs pagrindinį cilindiuką viskas gražu, prie būgno jokio prasisunkimo, manau, kad bandysiu keist abs.
čia foto po variklio įdėjimo
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
filtras uzsikirtes buvo 100%, man su filtru lygiai tas pats buvo
Gs430
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
o kai rinkai varikli, naudojai montazine pasta, tipo liqui moly ar pan ?
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Šiandien ryte užvedu ir vėl spaudimas dega.... birbinau ant laisvu gal minute vis tiek negesta... krc nebežinau ką ir daryt, vakar viskas buvo jau gerai ir šaltai. Reiks jaučiu imt karteris.
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Jei tu apie indėklus, tai taip naudojau.kliobas wrote:o kai rinkai varikli, naudojai montazine pasta, tipo liqui moly ar pan ?
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
jei vel kartojasi tas pats, tai manau, kad pompos redukcinis gali kirstis.
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Žodžiu, nusukau vėl filtrą, tai iki jo neateina tepalas.. tai reiškia, kad kaltas gali būt tepalo paėmėjas, siurblys arba aušintuvas, pagal manualo schemą žiūrint ar gali būt dar kažkas?
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Trumpai, dėl slėgio nebuvimo. Pompa kažką pasigavo ir susiraižė, žodžiu naujai pompai ragas, mano feilas (
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
susirask kitą dėvėtą ir nušlifuok plokštumas, veiks (beveik) kaip nauja.Erikiokas wrote:Pompa kažką pasigavo ir susiraižė
po tiek laiko birbinimo be slėgio siūlau pasitikrint indėklus, kad nebūtų pavelti.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Stabziai jau veikia? Man lygiai ta pati situacija nauji vamzdeliai perinkti supportai ir niekaip nenusiorina. Tiesa dar tik 3 kartus dariau, bet idomu zinot ar pats sutvarkej.
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Nezinau ar tau galejo buti, bet as tai turejau uz'prime'inti tepalo siurbli (nezinau ar teisingai pavadinau). Dariau taip:Erikiokas wrote:Žodžiu, nusukau vėl filtrą, tai iki jo neateina tepalas.. tai reiškia, kad kaltas gali būt tepalo paėmėjas, siurblys arba aušintuvas, pagal manualo schemą žiūrint ar gali būt dar kažkas?
- pripyliau tepalo i filtra,
- pripyliau tepalo i kanala pompa->tepalo filtras,
- prisukau tepalo filtra,
- issukau zvakes ir sukau su starteriu, kol uzgeso lempute.
Pabijojau, kad sausa pompa gali nepasiimti tepalo is karterio.
S13
Re: s13 ca18det bėdos dėl tepalo spaudimo ir stabdžių
Susiraize kur? Aliuminines plokstumas ar krumpliai? Krumpliu dantukai ar ju plokstumos? Kokio gylio suraizymai ir kiek ten ju?Erikiokas wrote:Trumpai, dėl slėgio nebuvimo. Pompa kažką pasigavo ir susiraižė, žodžiu naujai pompai ragas, mano feilas (
Jei is perrinkto variklio isbega tepalas kaip po 10 k, tai beda perrinkime... Kazkas nesuziureta/nepamatuota ir greiciausiai ziniu trukumas... Elementariausia darbo svara/kultura. Visos variklio dalys pries surenkant ir po KIEKVIENO mechaninio apdirbimo n kartu turi buti plaunamos ir viskas turi buti svaru kaip nauja!!!
O nuslifuot irgi galejo blogai. Ne Asveloj, kitur buvo, nuveziau sudetais naujais 1 remonto indeklais bloka ir svaistikli, prasiau pasimatavus, nuslifuo paliekant pageidaujama tepalini tarpa, bet pasiemus po slifavimo ir pamatavus radau pet dideli. Teko kitoj vietoj perslifuot ant 2 remonto...
Reziume - viska reikia tikrint!
Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside