Problema su varykliu (mire)
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
shiaip kaikuriems varikliams pila tepalo virsh normos, kartais padeda ishvengti tepalo bado, bet chia kiekvienai mashinai kitaip...
Pas mano bmw pvz karteris labai gilus, todel px ten tos perkrovos, bet karteri numushti daug proto nereikia
Va dar prisiminiau, pas VAZ variklius buvo problema, kad tipo tepalo nutekejimas ish galvos buvo labiau vienam shone ir teplas, priklausomai nuo trasos specifikos, buvo linkes kauptis galvoje daugiau ar maziau, todel buvo daromas shlangas ish galvos i karteri tepalui nubegti..
Pas mano bmw pvz karteris labai gilus, todel px ten tos perkrovos, bet karteri numushti daug proto nereikia
Va dar prisiminiau, pas VAZ variklius buvo problema, kad tipo tepalo nutekejimas ish galvos buvo labiau vienam shone ir teplas, priklausomai nuo trasos specifikos, buvo linkes kauptis galvoje daugiau ar maziau, todel buvo daromas shlangas ish galvos i karteri tepalui nubegti..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
kiek pingu gavos ir kokiom detalem taisei, jei nepaslaptis?JTS wrote:As dariau pilna kapitalke, nekeiciau tik svaistikliu ir stumu, nes labai geram stovyje, visa kita slifuota, gilzuota, kai kas restauruota, nauos gumos, gymytes, indeklai, alkunes remontas, salnikai, rieboksliai, tarpines ir kt sh... Manau butu protinga nepagailet ir kiek imanoma daugiau perrink.
Na siuo atveju nissana uzmuse ne kas kitas kaip pats jo savininkas. Negi truksta proto aktyviau lakstant/sportuojant dazniau paziureti i tepalo lygio matuokle? Suprasciau jei butu varikli uzkale o karteryje vis dar pluduriuotu kauno marios, o dabar kai lygis daug zemiau nei minimumas..
Sorry jei as piktai, bet man is tiesu pikta kai per durna galva kencia grazios ir pakankamai retos masinos.
Sorry jei as piktai, bet man is tiesu pikta kai per durna galva kencia grazios ir pakankamai retos masinos.
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
pigiau , retai buna kad ziedai sudilo o stumoklis geras. ce lt specifika kai meistrai is akies nustato ar geras stumoklis ar ne. matuoti reik.kiek pamenu gilzuoti varikliai nudusta greiciau nei kad butu negilzuotas nes stumoklis forma prarades o tarpeli suleidzia kaip geram.o jis jau kitaip vartosi.. ....romkasponka wrote:o kam gilziuote darei? kodel ne stumus remontinius? taip pigiau?
dar varijantas kad japan gilze gera apie ~100lt+50 gilzavimas. ce vieno cilindro jau 600 o kiek nauji stumokliai tai nzn. prastos gilzes gaunas ~50+50
-
- Posts: 622
- Joined: 17 Apr 2004, 16:16
- Location: Klaipėda
Kencia nigerijos vaikai badaudami, o ne masinos. Ir visko pasitaiko siaip, kad ir nepasiziuri i matuokles.GiedriuZ wrote:Na siuo atveju nissana uzmuse ne kas kitas kaip pats jo savininkas. Negi truksta proto aktyviau lakstant/sportuojant dazniau paziureti i tepalo lygio matuokle? Suprasciau jei butu varikli uzkale o karteryje vis dar pluduriuotu kauno marios, o dabar kai lygis daug zemiau nei minimumas..
Sorry jei as piktai, bet man is tiesu pikta kai per durna galva kencia grazios ir pakankamai retos masinos.
gilzavimas ant senu stumokliu ce turginiu/garaziniu ismislas, 20-30000km ir grizti kur buvai, nei vienoj knygoj nera tokio metodo, yra kad keicia stumoklius i sena bloka neslifuojant jo, bet ce atskira kalba.JTS wrote:r7 viskas tel normaliai, sverta, matuota ir t.t. pazystamas daro ir tikrai supranta ka daro... o gilzuote man kainavo 640lt.
Balansavai vidurius?JTS wrote:As dariau pilna kapitalke, nekeiciau tik svaistikliu ir stumu, nes labai geram stovyje, visa kita slifuota, gilzuota, kai kas restauruota, nauos gumos, gymytes, indeklai, alkunes remontas, salnikai, rieboksliai, tarpines ir kt sh... Manau butu protinga nepagailet ir kiek imanoma daugiau perrink.
Kur cia gamina tokius stebuklus?YO-YO wrote: Uzuojauta, 90% kad Na Nissan orginal siulo iki 2 remonto, kitu gamintojiu galima berods iki 3 remonto gaut, dar galima uzsisakyti spec indeklus vienam kakleliui jei ten neisitenka i 3 remonta, vieno kaklelio indeklu kaina 40lt, galima ir virinti jei alkuninis kreivas.
Arturasz, Vilnius
Jap.XR_as wrote:Balansavai vidurius?JTS wrote:As dariau pilna kapitalke, nekeiciau tik svaistikliu ir stumu, nes labai geram stovyje, visa kita slifuota, gilzuota, kai kas restauruota, nauos gumos, gymytes, indeklai, alkunes remontas, salnikai, rieboksliai, tarpines ir kt sh... Manau butu protinga nepagailet ir kiek imanoma daugiau perrink.
pas ka konkreciai?JTS wrote:Jap.XR_as wrote:Balansavai vidurius?JTS wrote:As dariau pilna kapitalke, nekeiciau tik svaistikliu ir stumu, nes labai geram stovyje, visa kita slifuota, gilzuota, kai kas restauruota, nauos gumos, gymytes, indeklai, alkunes remontas, salnikai, rieboksliai, tarpines ir kt sh... Manau butu protinga nepagailet ir kiek imanoma daugiau perrink.
vienzo, lietuvoj 3 balanso stakles, alytuj(neisitikines ar veikia),kaune(nekaip daro) ir uz vln.JTS wrote:Balansuota Asveloje, pas ka kokreciai nezinau sake turi zmogu, o kiek kainavo ir nepasakysiu...
asvela pati nebalansuoja, aplamai asvela neteikia balansavimo paslaugu, nebent pazystant seimininka jo paprasyt kad nuveztu pas kyverta(jis betkam nedaro) ....
gaila kad kainu neivardini, pagal jas daugiau pasakyciau
galva tvarke alytuj, bloka su alk slifavimais asveloj. nedurnas meistras,gerai uzdirba matyt o balanso tai manau nedare, ce retas eksliuzivinis reikalas, kaip ir susverimai,reik ispresuot stumoklius o ju tau nekeite tai....JTS wrote:Man meistras sake, kad nepamenu ka bet kazka tvarke Alytuje ir kazka Asveloj, as jau zinokit pasimetes... Nebeatsimenu kas kur ir kaip
dauguma meistru zaidziaant pasakymo kad jo daryta viskas bet....