Kurioje vietoje darot papildoma kuro ipurskima, kad afterburneris taip keistai uzsidega per bandymus, ar cia tik pokol variklis i rezima neisejes? Kai startuojat viskas gana padoriai atrodo...
darom tiksliai toj vietoj, kurioj reikia. Problema gal tik burnerio kuro uzdegimo proceduroj - vienu metu reikia Aivarui spausti pedala ir uzdegimo rele.Ir jie viekia nevienodai per rpm ir t.t.Bet cia nieko nepadarysi - cia pigus setupas.Manualas.Rimti aparatai turi viskas ant vienos knopkes, o tai reiskia elektrini hidraulinio tipo voztuva veikianti sekundes dalimis su pusantro solio praejimu. Tokiu nera, arba nera pigiai.
Aivaras megina sukelti max rpm neatplyses nuo dangos ir atplysimo metu prasiforsuoti. Ne visada gaunasi ir tai normalu.Pradzia vis delto.7-11 vaziavimai gyvenime su tuo velnio daigtu...
geriau kai taves nekencia uz tai kuo esi, negu gerbia uz tai, kuo apsimeti esas.
ebola wrote:nereik ten jokio spranelio. Motoras ziuri i apacia 1.5 laipsnio ir t. gana. Galima nebent uodega vertikalia krypciai palaikyti, nes eina i sona siek tiek.
pas lektuvus variklius stato ne tik aukstyn zemyn orientuotus, bet ir i sonus kraipo, kad isgaudyti visokius efektus.
ebola wrote:nereik ten jokio spranelio. Motoras ziuri i apacia 1.5 laipsnio ir t. gana. Galima nebent uodega vertikalia krypciai palaikyti, nes eina i sona siek tiek.
pas lektuvus variklius stato ne tik aukstyn zemyn orientuotus, bet ir i sonus kraipo, kad isgaudyti visokius efektus.
arba tiesiog vairavimuj, kaskodel dabar uzmetus aky i conkorda atdodo kad buten taip ir vairuodavo