Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Nemegstu rasyt is anksto, bet ai tiek to... gal bus papildomas stimulas
Be to vis issakomi (teisingi) priekaistai, kad visi ka nors daro uzsislaptine, kad tik nieks neduoktudie nesuzinotu As beje irgi megstu apie tai pakalbet... Na tai... Be tolesniu izangu...
Automobilis: '93 Honda Civic Del Sol Si. USDM (Europoje tai butu Honda CRX ESi).
Tikslas: nedidelem investicijom pasiekti, kad pagal visas charakteristikas pranoktu Honda Civic Del Sol VTEC (aka Honda CRX VTi). (Panasiai modifikavus pastaraji jis zinoma daug pranoktu sohc vtec varianta, bet thats not the point)
Trumpa info:
JAV rinkoj Del Sol buvo triju irangos lygiu:
Del Sol S - pats paprasciausias variantas, 13'' ratai, gale bugnai, D15 (veliau D16) sohc ne vtec, 102 (veliau 106) Ag.
Del Sol Si - 14'' ratai, visi diskai, D16 sohc vtec, 125 (veliau 127) Ag.
Del Sol VTEC - 14'' ratai, visi diskai (priekiniai didesni nei pas Si), B16 dohc vtec, 160 Ag.
Modifikacijos turetu buti 3 salyginese kategorijose: variklis (+transmisija), pakaba, stabdziai.
Kitos modifikacijos (kosmetines?):
- Momo vairas +
- Mountney plastic-bombastic vairas - (isimta - zr. toliau)
- OBX Type-R begiu rankenos antgalis +
- Raudoni Honda badge'ai priekyje ir gale +
- Civic VTi sedynes +
- Vietoj priesrukiniu lempu idetos papildomos ilgos su angel eyes +
p.s. Senas, bet gal kas neskaite: http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php ... 80&p=26399
Be to vis issakomi (teisingi) priekaistai, kad visi ka nors daro uzsislaptine, kad tik nieks neduoktudie nesuzinotu As beje irgi megstu apie tai pakalbet... Na tai... Be tolesniu izangu...
Automobilis: '93 Honda Civic Del Sol Si. USDM (Europoje tai butu Honda CRX ESi).
Tikslas: nedidelem investicijom pasiekti, kad pagal visas charakteristikas pranoktu Honda Civic Del Sol VTEC (aka Honda CRX VTi). (Panasiai modifikavus pastaraji jis zinoma daug pranoktu sohc vtec varianta, bet thats not the point)
Trumpa info:
JAV rinkoj Del Sol buvo triju irangos lygiu:
Del Sol S - pats paprasciausias variantas, 13'' ratai, gale bugnai, D15 (veliau D16) sohc ne vtec, 102 (veliau 106) Ag.
Del Sol Si - 14'' ratai, visi diskai, D16 sohc vtec, 125 (veliau 127) Ag.
Del Sol VTEC - 14'' ratai, visi diskai (priekiniai didesni nei pas Si), B16 dohc vtec, 160 Ag.
Modifikacijos turetu buti 3 salyginese kategorijose: variklis (+transmisija), pakaba, stabdziai.
Kitos modifikacijos (kosmetines?):
- Momo vairas +
- Mountney plastic-bombastic vairas - (isimta - zr. toliau)
- OBX Type-R begiu rankenos antgalis +
- Raudoni Honda badge'ai priekyje ir gale +
- Civic VTi sedynes +
- Vietoj priesrukiniu lempu idetos papildomos ilgos su angel eyes +
p.s. Senas, bet gal kas neskaite: http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php ... 80&p=26399
Last edited by spade on 21 Jan 2008, 16:00, edited 6 times in total.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Variklis
'93 Si variklis D16Z6: 1590 ccm; BxS 75 x 90 mm; c/r 9.2:1; 125Ag @ 6600; 142Nm @ 5200; redline 7200.
'94 VTEC variklis B16A2: 1595 ccm; BxS 81 x 77.4; c/r 10.2:1; 160Ag @ 7600; 150Nm @ 7000; redline 8000.
Tikslas yra pakelti D16Z6 galinguma iki 160+Ag, kad jis visam apsuku diapazone virsytu standartinio B16 rezultatus (aisku atsizvelgiant i tai, kad D16 nepajegus tiek suktis, kiek B16). Ir tai padaryti neardant variklio apacios.
Realiai ismatuotas galingumas: 130Ag @ 6850 ir 143Nm @ 6300 (su tokiais "modais" : kiauras (cia ne laisvas, o prakiures standartinis ) duslintuvas, vietoj oro filtro dezes ant standartinio plastikinio oro padavimo vamzdzio idetas konusinis KD filtras (toks improvizuotas "short ramas"), deganti "check engine" lempa (nutrukes liambda sensoriaus pasildymo laidas)) - kas tiek nuvaziavusiam varikliui (137k myliu) matyt vertintina kaip labai neblogas rezultatas.
Mods (projected):
- GroundZerO portinta, nushlifuota 0.2mm galva (c/r ~9.3 (up from ~9.15)) +
- Crower Stage 2 n/a cam +
- CrespoCams valve springs - (ishimta - zr. toliau)
- JG Engine Dynamics valve springs +
- JG Engine Dynamics retainers +
- Hayame Cam gear +
- Skunk2 isiurbimo kolektorius +
- 58mm droseline sklende (aisku pasildymas atjungtas) +
- HondaTuning.lt isiurbimo kolektoriaus termoizoliacine tarpine +
- DIY 3'' CAI (feat. Forza tuning airfilter) +
- Air breather filter (SCT) +
- Flowtech (Holley) Airmass Pro-step 4-1 header +
- Ebay catback exhaust (modified by GroundZerO & EVOperformance ) +
- Custom reprogrammed ECU (HondaTuning.lt) +
- MSD Sport Compact Ignition +
- MSD Blaster SS coil +
- Vision 10.2mm spark plug wires +
- Vibrant performance aluminium oil cap +
- Aluminium radiator (nes std suskilinejo) +
- Urethane engine mount inserts
- Engine torque damper
Padidinta galinguma standartine sankaba turetu atlaikyti be problemu, bet jei ne, tai kartu su jos keitimu galima kazkiek palengvint smagrati.
Kadangi ash nemanau, kad is pradziu reikia daryti belenka, svarbu kad tik daryti, o paskui jau "ziuresim, kas gavosi" (imho reikia daryti is anksto zinant KAS turi gautis - tada, jei nesigauna, yra aisku, kad kazkas netaip), tai po siu modifikaciju turetu buti ~165Ag @ ~7000 ir ~165Nm @ ~5000, redline 7500 (jei bus prasme tiek sukti, tai gal 7700 - voztuvu spyruokles leistu suktis ir dar daugiau, taciau neaisku, ka pasakys svaistikliai - paprastai (pvz. M.Kojima) nurodoma, kad nederetu rupinantis jais variklio sukti virs 7500, bet D-series.org nuomone, jie pakankami ir sukant iki 8000 (pratestuoti ir nushotpeeninti). Gal galima pasivadovauti mano "teorija", kuri sako, kad galima bet kuri varikli sukti 500rpm virs stock redline, jei ten yra vis dar sukuriama galia). Ir zinoma visa kreive "virs" B16 kreives iki max galingumo apsuku (ir siek tiek uz ju).
'93 Si variklis D16Z6: 1590 ccm; BxS 75 x 90 mm; c/r 9.2:1; 125Ag @ 6600; 142Nm @ 5200; redline 7200.
'94 VTEC variklis B16A2: 1595 ccm; BxS 81 x 77.4; c/r 10.2:1; 160Ag @ 7600; 150Nm @ 7000; redline 8000.
Tikslas yra pakelti D16Z6 galinguma iki 160+Ag, kad jis visam apsuku diapazone virsytu standartinio B16 rezultatus (aisku atsizvelgiant i tai, kad D16 nepajegus tiek suktis, kiek B16). Ir tai padaryti neardant variklio apacios.
Realiai ismatuotas galingumas: 130Ag @ 6850 ir 143Nm @ 6300 (su tokiais "modais" : kiauras (cia ne laisvas, o prakiures standartinis ) duslintuvas, vietoj oro filtro dezes ant standartinio plastikinio oro padavimo vamzdzio idetas konusinis KD filtras (toks improvizuotas "short ramas"), deganti "check engine" lempa (nutrukes liambda sensoriaus pasildymo laidas)) - kas tiek nuvaziavusiam varikliui (137k myliu) matyt vertintina kaip labai neblogas rezultatas.
Mods (projected):
- GroundZerO portinta, nushlifuota 0.2mm galva (c/r ~9.3 (up from ~9.15)) +
- Crower Stage 2 n/a cam +
- CrespoCams valve springs - (ishimta - zr. toliau)
- JG Engine Dynamics valve springs +
- JG Engine Dynamics retainers +
- Hayame Cam gear +
- Skunk2 isiurbimo kolektorius +
- 58mm droseline sklende (aisku pasildymas atjungtas) +
- HondaTuning.lt isiurbimo kolektoriaus termoizoliacine tarpine +
- DIY 3'' CAI (feat. Forza tuning airfilter) +
- Air breather filter (SCT) +
- Flowtech (Holley) Airmass Pro-step 4-1 header +
- Ebay catback exhaust (modified by GroundZerO & EVOperformance ) +
- Custom reprogrammed ECU (HondaTuning.lt) +
- MSD Sport Compact Ignition +
- MSD Blaster SS coil +
- Vision 10.2mm spark plug wires +
- Vibrant performance aluminium oil cap +
- Aluminium radiator (nes std suskilinejo) +
- Urethane engine mount inserts
- Engine torque damper
Padidinta galinguma standartine sankaba turetu atlaikyti be problemu, bet jei ne, tai kartu su jos keitimu galima kazkiek palengvint smagrati.
Kadangi ash nemanau, kad is pradziu reikia daryti belenka, svarbu kad tik daryti, o paskui jau "ziuresim, kas gavosi" (imho reikia daryti is anksto zinant KAS turi gautis - tada, jei nesigauna, yra aisku, kad kazkas netaip), tai po siu modifikaciju turetu buti ~165Ag @ ~7000 ir ~165Nm @ ~5000, redline 7500 (jei bus prasme tiek sukti, tai gal 7700 - voztuvu spyruokles leistu suktis ir dar daugiau, taciau neaisku, ka pasakys svaistikliai - paprastai (pvz. M.Kojima) nurodoma, kad nederetu rupinantis jais variklio sukti virs 7500, bet D-series.org nuomone, jie pakankami ir sukant iki 8000 (pratestuoti ir nushotpeeninti). Gal galima pasivadovauti mano "teorija", kuri sako, kad galima bet kuri varikli sukti 500rpm virs stock redline, jei ten yra vis dar sukuriama galia). Ir zinoma visa kreive "virs" B16 kreives iki max galingumo apsuku (ir siek tiek uz ju).
Last edited by spade on 21 Jan 2008, 16:23, edited 18 times in total.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Stapdziai
Del Sol Si standarte turi 240(mm) priekinius ir 240 galinius diskus.
Del Sol VTEC turi 260 priekinius diskus su kiek didesniais suportais ir tokius pat, kaip ir Si 240 galinius diskus. Plius ABS.
Aisku, kad realistiskai mastant ABS idet nesigaus (nors hipotetiskai tai zinoma imanoma).
Mods (projected):
- Magnum braided brake lines +
- Hawk HPS brake pads (f/r) +
Kaip gatvinei masinai tai (+ dar geresnes ir platesnes padangos ir ratai) turetu uztikrint zymiai geresni stabdyma nei pas std VTECa... na, zinoma atsizvelgiant i ABS trukuma.
Nors zinoma galima pagalvoti apie kokiu nors Prelude pvz. suportu sudejima su 260 diskais... ale bet velgi - stabdziu balansas pasislinks i prieki (o jis ir taip pas serijinius automobilius per daug front lasting)... o tada reiktu kazka galvot su galiniais stabdziais... ir be to keisti master cylindra... dar reikia pagalvot.
[edit] Paskutine ideja:
S2000 priekiniai suportai
280mm ('04 Opel Astra su 4 skyliu ratais) priekiniai diskai
260mm (Civic post 2000) galiniai diskai ir suportai
S2000 MC
Tokia priekio kombinacija niekur dar nera aprasyta, tai neaisku ar isties imanoma... kiek studijavau matavau ziurejau ir bandziau - turetu viskas susideti.
[edit 2] Apie Magnum stabdziu zarneles.
Is isvaizdos atrodo kokybiskas daiktas - padarytas tvarkingai (visai jokiu priekaistu neturiu), taciau (ir manau tame slypi prakstiskai dvigubas kainos skirtumas lyginant su Goodridge), viskas paprasta ir be jokiu glamuuuro. Jei Goodridge aiskiai aftermarketine dalis kurios visada labai buna grazios ir nulaizytos, tai Magnum - tiesiog paprasta automobiline dalis be blizgesio ir zavesio. Palyginimui: ant G zarneles yra uzrasas goodridge (M - ne), ant G zarneles uzmautas toks geltonas vamzdukas su uzrasu goodridge (M - ne), ant G metaliniu jungciu isspausta G logo (M - ne). Bendrai: Magnum atrodo taip, kaip matyt atrodytu armuotos zarneles, jei automobiliai butu jomis komplektuojami is gamyklos. Vienintelis fancy dalykas - kronsteinai skirti zarneles pritvirtinimui yra aliuminiai (!) ir anodizuoti melynai.
[edit 3] Atrodo atsisakiau visokiu fantazavimu ( ) ir atsizvelgiant i tai, kad automobilis gatvinis, stabdziai liks standartiniai su abeceliniais upgrade'ais.
Del Sol Si standarte turi 240(mm) priekinius ir 240 galinius diskus.
Del Sol VTEC turi 260 priekinius diskus su kiek didesniais suportais ir tokius pat, kaip ir Si 240 galinius diskus. Plius ABS.
Aisku, kad realistiskai mastant ABS idet nesigaus (nors hipotetiskai tai zinoma imanoma).
Mods (projected):
- Magnum braided brake lines +
- Hawk HPS brake pads (f/r) +
Kaip gatvinei masinai tai (+ dar geresnes ir platesnes padangos ir ratai) turetu uztikrint zymiai geresni stabdyma nei pas std VTECa... na, zinoma atsizvelgiant i ABS trukuma.
Nors zinoma galima pagalvoti apie kokiu nors Prelude pvz. suportu sudejima su 260 diskais... ale bet velgi - stabdziu balansas pasislinks i prieki (o jis ir taip pas serijinius automobilius per daug front lasting)... o tada reiktu kazka galvot su galiniais stabdziais... ir be to keisti master cylindra... dar reikia pagalvot.
[edit] Paskutine ideja:
S2000 priekiniai suportai
280mm ('04 Opel Astra su 4 skyliu ratais) priekiniai diskai
260mm (Civic post 2000) galiniai diskai ir suportai
S2000 MC
Tokia priekio kombinacija niekur dar nera aprasyta, tai neaisku ar isties imanoma... kiek studijavau matavau ziurejau ir bandziau - turetu viskas susideti.
[edit 2] Apie Magnum stabdziu zarneles.
Is isvaizdos atrodo kokybiskas daiktas - padarytas tvarkingai (visai jokiu priekaistu neturiu), taciau (ir manau tame slypi prakstiskai dvigubas kainos skirtumas lyginant su Goodridge), viskas paprasta ir be jokiu glamuuuro. Jei Goodridge aiskiai aftermarketine dalis kurios visada labai buna grazios ir nulaizytos, tai Magnum - tiesiog paprasta automobiline dalis be blizgesio ir zavesio. Palyginimui: ant G zarneles yra uzrasas goodridge (M - ne), ant G zarneles uzmautas toks geltonas vamzdukas su uzrasu goodridge (M - ne), ant G metaliniu jungciu isspausta G logo (M - ne). Bendrai: Magnum atrodo taip, kaip matyt atrodytu armuotos zarneles, jei automobiliai butu jomis komplektuojami is gamyklos. Vienintelis fancy dalykas - kronsteinai skirti zarneles pritvirtinimui yra aliuminiai (!) ir anodizuoti melynai.
[edit 3] Atrodo atsisakiau visokiu fantazavimu ( ) ir atsizvelgiant i tai, kad automobilis gatvinis, stabdziai liks standartiniai su abeceliniais upgrade'ais.
Last edited by spade on 20 Jan 2008, 01:22, edited 5 times in total.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Pakaba
Kaip ir galima tiketis, pakaba pas Si ir VTEC is esmes yra vienoda.
Skirtumai:
Si turi priekyje stabilizatoriu (visur raso 21mm, nors kiek ash matavau gavosi 22mm ), VTEC ir gale (p/g 24/15mm).
VTEC platesni ratai: 195/60R14, kai pas Si 185/60R14.
VTEC turi priekinio poremio sustandintoja (subframe brace).
(Tai ir tiek. Gal netycia skyresi dar kazkas (ammo, spyruokles), bet duomenu apie tai rasti nepavyko, tai darau prielaida, kad nesiskyre)
Mods (projected):
- 15x6,5 ratlankiai Made in Brasil ("BBS style") - 7,5kg/vnt +
- 195/50R15 padangos:
- - priekis Hankook Ventus R-S2 Z212 +
- - galas Hankook Ventus Prime K105 +
- Wiechers front strut tower brace (aciu tonic) +
- OEM front lower subframe reinforcement +
- Ebay front lower subframe H brace ~
- OEM VTI 15 mm rear stabiliser bar +
- DIY stabilizer bar links +
- OBX rear subframe reinforcement ?
- OBX 19 mm rear stabilizer bar ?
- Urethane front stabilizer bar link bushings
- JAMEX 40mm lowering springs +
- DIY front caster kit +
- Urethane steering rack bushings
Kaip ir galima tiketis, pakaba pas Si ir VTEC is esmes yra vienoda.
Skirtumai:
Si turi priekyje stabilizatoriu (visur raso 21mm, nors kiek ash matavau gavosi 22mm ), VTEC ir gale (p/g 24/15mm).
VTEC platesni ratai: 195/60R14, kai pas Si 185/60R14.
VTEC turi priekinio poremio sustandintoja (subframe brace).
(Tai ir tiek. Gal netycia skyresi dar kazkas (ammo, spyruokles), bet duomenu apie tai rasti nepavyko, tai darau prielaida, kad nesiskyre)
Mods (projected):
- 15x6,5 ratlankiai Made in Brasil ("BBS style") - 7,5kg/vnt +
- 195/50R15 padangos:
- - priekis Hankook Ventus R-S2 Z212 +
- - galas Hankook Ventus Prime K105 +
- Wiechers front strut tower brace (aciu tonic) +
- OEM front lower subframe reinforcement +
- Ebay front lower subframe H brace ~
- OEM VTI 15 mm rear stabiliser bar +
- DIY stabilizer bar links +
- OBX rear subframe reinforcement ?
- OBX 19 mm rear stabilizer bar ?
- Urethane front stabilizer bar link bushings
- JAMEX 40mm lowering springs +
- DIY front caster kit +
- Urethane steering rack bushings
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Nu smagu girdeti apie tokius projektus.Save SOHC
Tik nln supratau, kas dabar padaryta ir kas bus.
Tik nln supratau, kas dabar padaryta ir kas bus.
03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Legenda :
+ reiskia jau yra
~ reiskia guli lentynoj ar kokiam garaze, ale bet dar nesumontuota
? reiskia, kad dar neapsisprendziau ar isvis reikia
Jei jokio zenkliuko... gali reikst bet ka - ir dar kol kas neuzsakyta, nes ner siandien babkiu, ir kad jau uzsakyta, bet dar keliauja ir kad siuo metu daroma bet nedadaryta... etc
+ reiskia jau yra
~ reiskia guli lentynoj ar kokiam garaze, ale bet dar nesumontuota
? reiskia, kad dar neapsisprendziau ar isvis reikia
Jei jokio zenkliuko... gali reikst bet ka - ir dar kol kas neuzsakyta, nes ner siandien babkiu, ir kad jau uzsakyta, bet dar keliauja ir kad siuo metu daroma bet nedadaryta... etc
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
o tai koks/kur tada tas po(i)nt'as?spade wrote:Tikslas: nedidelem investicijom pasiekti, kad pagal visas charakteristikas pranoktu Honda Civic Del Sol VTEC (aka Honda CRX VTi). (Panasiai modifikavus pastaraji jis zinoma daug pranoktu sohc vtec varianta, bet thats not the point)
a ne racionaliau tiesiog pajamt VTEC/VTi?
nes net neabejoju, kad galutineje saskaitoje (finansine prasme) tas ant to ir iseis...
ar tiesiog per daug laisvo laiko turi?
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu!
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Joks tuningas (paprastai) neapsimoka. Juo uzsiima zmones, kuriems jis patinka. Taip pat pvz kaip ir zvejyba. Ar kitu hobiu. Tie zmones, kurie turi hobi. Jei reikia aiskint - matyt vis tiek nesuprasi...
Del "tas ant to", tai tikimybe yra, kad taip ir bus. Gal net virsys kainos prasme. Bet variantas bus pronokstantis VTEC'a (mintis tokia bent jau). Nors i pinigine suma neiskaiciuojamas moralinis-emocinis (ar koks ten) pasitenkinimas. Kita vertus - cia ir nera projektas "sutaupyk pinigu nepirkdamas VTECo"
Be to D man patinka... gal del to mano pomegio underdogams
Dabar kai tavo smalsumas patenkintas, gal turi klausimu i tema (t.y. apie projekta)?
p.s. Apie laisva laika jau turejom tema...
Del "tas ant to", tai tikimybe yra, kad taip ir bus. Gal net virsys kainos prasme. Bet variantas bus pronokstantis VTEC'a (mintis tokia bent jau). Nors i pinigine suma neiskaiciuojamas moralinis-emocinis (ar koks ten) pasitenkinimas. Kita vertus - cia ir nera projektas "sutaupyk pinigu nepirkdamas VTECo"
Be to D man patinka... gal del to mano pomegio underdogams
Dabar kai tavo smalsumas patenkintas, gal turi klausimu i tema (t.y. apie projekta)?
p.s. Apie laisva laika jau turejom tema...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
pas mane ir kazkas panasaus siuo metu vyksta.... tik truputi mazesnemis apimtimis domintu keletas detaliu is tavo saraso, ir ju isigijimo istorija
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
H sohc'as labai smagus daigtas, net jei ir nevalyt
jei pasieksi ~165ag bus geris vienareiksmiskai, tik kad del sol'is kiek sunkokas lyginant su cvekais, anyway cia mielachius...
jei pasieksi ~165ag bus geris vienareiksmiskai, tik kad del sol'is kiek sunkokas lyginant su cvekais, anyway cia mielachius...
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
kur foto?
Supra MKIII coming soon
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
TUKA plastikines korteles, maža tiražė, ofsetine spauda - http://www.tuka.lt
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Tikslas: nedidelem investicijom pasiekti, kad pagal visas charakteristikas pranoktu Honda Civic Del Sol VTEC (aka Honda CRX VTi)
kazkaip nesuvirskinau sito sakinio. del soliai buna 1.5 d15z1 usadm, 1.6 d16z6 sohc vtec ir 1.6 b16a2 VTi aka dohc vtec, tai cia taip iseina kad pas tave 1.5 ir nori pasidaryt panashaus lygio i d16z6, kuris pagal tave aka b16a2. nu nieko nesuprantu prasom sita sakini be parkiu paaiskint, nes kazkaip logikos man cia nedaug. ko gero padeti pataisytu DOHC priedelis prie zodelio VTEC, nes dabar pagal musu, hondistu, teorija del sol vtec yra d16z6. anyway gan idomus projektelis ir dar idomiau rezultatas.
kazkaip nesuvirskinau sito sakinio. del soliai buna 1.5 d15z1 usadm, 1.6 d16z6 sohc vtec ir 1.6 b16a2 VTi aka dohc vtec, tai cia taip iseina kad pas tave 1.5 ir nori pasidaryt panashaus lygio i d16z6, kuris pagal tave aka b16a2. nu nieko nesuprantu prasom sita sakini be parkiu paaiskint, nes kazkaip logikos man cia nedaug. ko gero padeti pataisytu DOHC priedelis prie zodelio VTEC, nes dabar pagal musu, hondistu, teorija del sol vtec yra d16z6. anyway gan idomus projektelis ir dar idomiau rezultatas.
-
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Tikrai keista kartotis, kai tai jau yra paaiskinta jau kitu sakiniu po tavo cituojamo.
Dar karta: JAV Del Soliai buvo 3 irangos lygiu:
Del Sol S - D15Z1 (veliau D16Y7) - Europoj atitikmens nera - Japonijoj VXi.
Del Sol Si - D16Z6 (veliau D16Y8) - Europoj CRX ESi - Japonijoj VGi.
Del Sol VTEC - B16A2 (veliau B16A3) - Europoj CRX VTi - Japonijoj SiR.
Siaip tai google yra... nebutina isvedinet nauju lietuvisku "hondistu teoriju"
Dar karta: JAV Del Soliai buvo 3 irangos lygiu:
Del Sol S - D15Z1 (veliau D16Y7) - Europoj atitikmens nera - Japonijoj VXi.
Del Sol Si - D16Z6 (veliau D16Y8) - Europoj CRX ESi - Japonijoj VGi.
Del Sol VTEC - B16A2 (veliau B16A3) - Europoj CRX VTi - Japonijoj SiR.
Siaip tai google yra... nebutina isvedinet nauju lietuvisku "hondistu teoriju"
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Nemanau, kad tiek 15 kg skirtumo nuo hetcho ka nors keicia (o coupas ar integra dar ir sunkesnis) Cia siaip ar taip gatvinis auto.JTS wrote: tik kad del sol'is kiek sunkokas lyginant su cvekais, anyway cia mielachius...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Iseities taskas:
- Attachments
-
- StockDelSol.jpg (50.38 KiB) Viewed 18818 times
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Kadangi nusprendziau cia viska rasyt kaip koks amerikietis , tai...
Galva nuslifuota 0,2mm, kas reikstu, akd c/r turetu apsistoti kazkur ties mazdaug 9.3:1. Cia jei su standartine tarpine. Dabar jei su isskersta (1 sluoksnio), tai jis butu ~9.8.
Klausimas yra zinoma - is it worth it? Tas isskerstas zinoma nemazai kas pasaulyje yra susidejes be dideliu bedu. Kita vertus tai zinoma ne standartine trisluoksne.
0.5 siaip nera daug. Bet velenelis reikalautu kazko is serijos 10.5-11... O kadangi ash kolei kas apacios ardyt nesiruosiu, o galvos daugiau slifuot nenorejau, tai lieka zaidimai su tarpine.
Nuomones
Galva nuslifuota 0,2mm, kas reikstu, akd c/r turetu apsistoti kazkur ties mazdaug 9.3:1. Cia jei su standartine tarpine. Dabar jei su isskersta (1 sluoksnio), tai jis butu ~9.8.
Klausimas yra zinoma - is it worth it? Tas isskerstas zinoma nemazai kas pasaulyje yra susidejes be dideliu bedu. Kita vertus tai zinoma ne standartine trisluoksne.
0.5 siaip nera daug. Bet velenelis reikalautu kazko is serijos 10.5-11... O kadangi ash kolei kas apacios ardyt nesiruosiu, o galvos daugiau slifuot nenorejau, tai lieka zaidimai su tarpine.
Nuomones
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Daryti suspaudima 11
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Uzdejom galva atgal (tnx tonic) su visa trisluoksne tarpine. Nedirba nifiga ant laisvu. Laikant apsukas 2-3k dirba, bet irgi su patrukciojimais... Ieskosim slieku...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Keletas daliu
- Attachments
-
- Palyginimui su Ebayjiniumi
- P1010874.JPG (82.8 KiB) Viewed 17684 times
-
- Kita smulkme
- P1010858.JPG (112.57 KiB) Viewed 17603 times
-
- P1010853.JPG (62.93 KiB) Viewed 17516 times
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Keletas kadru is darbu
- Attachments
-
- AUKSINE tarpine :)
- P1010912.JPG (98.68 KiB) Viewed 17440 times
-
- P1010918.JPG (124.03 KiB) Viewed 17925 times
-
- Zveigzde is arti
- P1010921.JPG (101.25 KiB) Viewed 17324 times
-
- tonicas priverzineja zvaigzde
- P1010922.JPG (91.11 KiB) Viewed 17267 times
-
- Veleneliu sutepinejimas :)
- P1010923.JPG (128.28 KiB) Viewed 17289 times
-
- Jeu beveik surinkta...
- P1010926.JPG (138.66 KiB) Viewed 17308 times
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
o kodel kolektorius naujas neuzdetas?
Volvo S80 2.5 TDI 1999
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)
MG MGF 1,8i 1998 (parduodu/keiciu)
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Kur kolike skyle Lambdai?DeeDee wrote:o kodel kolektorius naujas neuzdetas?
03 CTR K20a2 Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
05 Accord Tourer i-CTDi Running
s2000 ap1, ap2 Sold
08 135i manual Sold
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Nes keltuvo garaze neturiu, o jis gi matai, kad one piece.DeeDee wrote:o kodel kolektorius naujas neuzdetas?
Gale - mazdaug per 20 cm nuo pabaigos, ten kur matosi tokia skarda privirinta...fotonas13 wrote: Kur kolike skyle Lambdai?
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
Kokia kose naudojot valiko sutepimui?
RST ... never ending story
Re: Project: Blueberry Bee [Honda Civic Del Sol Si]
tai kad ne valika manau ten tepa gal pries prisukant galva frikcijos kad isgauti kokiu tai specialiu ar grafitiniu tepiuksciu
live the dream