Variklis
'93 Si variklis D16Z6: 1590 ccm; BxS 75 x 90 mm; c/r 9.2:1; 125Ag @ 6600; 142Nm @ 5200; redline 7200.
'94 VTEC variklis B16A2: 1595 ccm; BxS 81 x 77.4; c/r 10.2:1; 160Ag @ 7600; 150Nm @ 7000; redline 8000.
Tikslas yra pakelti D16Z6 galinguma iki 160+Ag, kad jis visam apsuku diapazone virsytu standartinio B16 rezultatus (aisku atsizvelgiant i tai, kad D16 nepajegus tiek suktis, kiek B16). Ir tai padaryti neardant variklio apacios.
Realiai ismatuotas galingumas: 130Ag @ 6850 ir 143Nm @ 6300 (su tokiais "modais"

: kiauras (cia ne laisvas, o prakiures standartinis

) duslintuvas, vietoj oro filtro dezes ant standartinio plastikinio oro padavimo vamzdzio idetas konusinis KD filtras (toks improvizuotas "short ramas"), deganti "check engine" lempa (nutrukes liambda sensoriaus pasildymo laidas)) - kas tiek nuvaziavusiam varikliui (137k myliu) matyt vertintina kaip labai neblogas rezultatas.
Mods (projected):
- GroundZerO portinta, nushlifuota 0.2mm galva (c/r ~9.3 (up from ~9.15)) +
- Crower Stage 2 n/a cam +
- CrespoCams valve springs - (ishimta - zr. toliau)
- JG Engine Dynamics valve springs +
- JG Engine Dynamics retainers +
- Hayame Cam gear +
- Skunk2 isiurbimo kolektorius +
- 58mm droseline sklende (aisku pasildymas atjungtas) +
- HondaTuning.lt isiurbimo kolektoriaus termoizoliacine tarpine +
- DIY 3'' CAI (feat. Forza tuning airfilter) +
- Air breather filter (SCT) +
- Flowtech (Holley) Airmass Pro-step 4-1 header +
- Ebay catback exhaust (modified by GroundZerO & EVOperformance

) +
- Custom reprogrammed ECU (HondaTuning.lt) +
- MSD Sport Compact Ignition +
- MSD Blaster SS coil +
- Vision 10.2mm spark plug wires +
- Vibrant performance aluminium oil cap

+
- Aluminium radiator (nes std suskilinejo) +
- Urethane engine mount inserts
- Engine torque damper
Padidinta galinguma standartine sankaba turetu atlaikyti be problemu, bet jei ne, tai kartu su jos keitimu galima kazkiek palengvint smagrati.
Kadangi ash nemanau, kad is pradziu reikia daryti belenka, svarbu kad tik daryti, o paskui jau "ziuresim, kas gavosi" (imho reikia daryti is anksto zinant KAS turi gautis - tada, jei nesigauna, yra aisku, kad kazkas netaip), tai po siu modifikaciju turetu buti ~165Ag @ ~7000 ir ~165Nm @ ~5000, redline 7500 (jei bus prasme tiek sukti, tai gal 7700 - voztuvu spyruokles leistu suktis ir dar daugiau, taciau neaisku, ka pasakys svaistikliai - paprastai (pvz. M.Kojima) nurodoma, kad nederetu rupinantis jais variklio sukti virs 7500, bet D-series.org nuomone, jie pakankami ir sukant iki 8000 (pratestuoti ir nushotpeeninti). Gal galima pasivadovauti mano "teorija", kuri sako, kad galima bet kuri varikli sukti 500rpm virs stock redline,
jei ten yra vis dar sukuriama galia). Ir zinoma visa kreive "virs" B16 kreives iki max galingumo apsuku (ir siek tiek uz ju).