Modlist: SS mk2->mk3 swap
Modlist: SS mk2->mk3 swap
* - `95 GS/GTi engine, harness and drive train swap.
* - `95 GTi RECARO interrior
* - absolutely free flow 50mm exhaust with APEX`i N1 style muffler (104mm outlet)
* - NGK V-Power spark plugs
* - Llumar 85% tinted windows
* - custom rear trunk spoiler
* - GTi doors
* - black leather shift knob
* - smoked rear corners
* - audio wiring
* - amplifiers, woofer, speakers, crossovers etc.
* - H4 Xenon lights
* - GTi front emblem
* - 14" white wheels
Upcoming mods:
* - "sport" steering wheel
* - mk3 SS GTi (maybe G16B swap with some cute turbo)
Last edited by swiftas on 03 Sep 2006, 18:05, edited 4 times in total.
-
Re: Modlist: SS mk2->mk3 swap
notraukos geriausiai darit nakti tada galima ir is kartono silueta sulibdit ir pafotkint
Re: Modlist: SS mk2->mk3 swap
Kas cia per dalykas? Tai GTi variklis ar vistik ne GTi? Nes kiek matau nuotraukose, tai paprastas Sohc'as...swiftas wrote: * - `95 GS/GTi engine, harness and drive train swap.
<skip>
Upcoming mods:
* - mk3 SS GTi (maybe G16B swap with some cute turbo
Turi omeny be lenkimu?* - absolutely free flow 50mm exhaust with APEX`i N1 style muffler (104mm outlet)
* - GTi doors
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
nebutum tu spade
1 - blokas GTi, galva Sohcine (tiek as skaityt moka, mato kad GS/GTi hibridas parasyta)
2 - 2 nezymus lenkimai del tvirtinimu (tesioginis ismetimas vadinasi tas kuris leidzia dujoms islekti be stabdziu tokiu kaip katalyzas bakeliai etc, kuriu pas mane nera)
3 - duru abshyfkes ir keli kiti mechanizmai GTi dureles skiriasi nuo Gl`o kartoniniu dureliu.
Beje, gal pas ka g13b i pabaiga eina? mastau pardavimui paimt pilna komplekta, kuri galvojau kisht sau, bet jau nestovi man ant sitos masinos tiek sukisus.
1 - blokas GTi, galva Sohcine (tiek as skaityt moka, mato kad GS/GTi hibridas parasyta)
2 - 2 nezymus lenkimai del tvirtinimu (tesioginis ismetimas vadinasi tas kuris leidzia dujoms islekti be stabdziu tokiu kaip katalyzas bakeliai etc, kuriu pas mane nera)
3 - duru abshyfkes ir keli kiti mechanizmai GTi dureles skiriasi nuo Gl`o kartoniniu dureliu.
Beje, gal pas ka g13b i pabaiga eina? mastau pardavimui paimt pilna komplekta, kuri galvojau kisht sau, bet jau nestovi man ant sitos masinos tiek sukisus.
Last edited by swiftas on 01 Sep 2006, 00:04, edited 1 time in total.
-
Re: Modlist: SS mk2->mk3 swap
aisku skonio reikalas, bet kam swifte muzika?swiftas wrote: * - Llumar 85% tinted windows
* - audio wiring
* - amplifiers, woofer, speakers, crossovers etc.
* - GTi front emblem
tiesa, pas mus darbe vienas vazineja su golfu ir AMG firminem raidem
dar 3 punktu nesupratau bet neesme.
ai ir nelabai ikirtau kam ant gti bloko det 8v galva?
ir kuom skiriasi absoliutely free flow nuo free flow ? ir kam to reik atmosferikui
Re: Modlist: SS mk2->mk3 swap
o kam tada masina isvis reikalinga? masina dariau sau for fun ir tik miestu vakare pasivazinet. be muzikos as jokios masinos neisivaizduoju, man tai gyvenimo dalis, mokiausi muzikos mokykloje ir de ldaugelio kitu priezasciu. jus cia sportininkai visi, as jau atsisportaves ir nematau tikslo lauzyt masinas visuose is eiles slalomuose, gal ateity kai bus atitinkama technika kazka bus galima bandyt prisimint, bet dabar man to netrukstar7kyc82k wrote:aisku skonio reikalas, bet kam swifte muzika?swiftas wrote: * - Llumar 85% tinted windows
* - audio wiring
* - amplifiers, woofer, speakers, crossovers etc.
* - GTi front emblem
tiesa, pas mus darbe vienas vazineja su golfu ir AMG firminem raidem
dar 3 punktu nesupratau bet neesme.
ai ir nelabai ikirtau kam ant gti bloko det 8v galva?
ir kuom skiriasi absoliutely free flow nuo free flow ? ir kam to reik atmosferikui
P.S. emblema turejau omeny priekini zenkliuka, kurie visi identiski, tik vieni chromuoti kiti dazyti, todel sena nusilupusi pasikeiciau i nauja blizganti. langai uzniaukti dar tada kai nebuvo galines palanges, o bagazinej gulejo aparaturos uz nemenka sumele, todel bent taip apsisaugojau nuo narkomanu akiu. o del motoro nematau prasmes diskutuot, nes dauguma cia labai afigeni mechanikai ir tiuningo meistrai, kurie nepripazista nieko kas neturi visos kaimenes po kapotu. peace
P.S. 6dieni apie 10 val pasuksiu pries isvaziuodamas
-
Jei pas tave isties apacia nuo GTi (o ne tik tau atrodo, kad nuo GTi), tai ash tavo vietoj pamastyciau apie skirstymo velenelio pakeitima į ashtru... Nes GTi daug didesnes apsukas toleruoja nei paprastas.
Na bet cia as.
Na bet cia as.
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
as ne del kaimenes, pas gti 101ag tai nera daug, tiesiog jei jau apacia gti tai nx dusint motora su 8v galva? va ko as neikirtau, nes 8v dvigas visiskai nevaziuoja. dedi gti galva ir vazineji normalei, juk tikslas pasidarit gtiske gi?
p.s. buciau muzikos mokytojas, mokiniams uzdrausciau masinoj klausyt muzikos, tai klausos gadinimas
p.s. buciau muzikos mokytojas, mokiniams uzdrausciau masinoj klausyt muzikos, tai klausos gadinimas
Ideja gera, bet nesinori vel viska nuo pradziu pradet, palauksiu kol kas nores gtinu atsikratyt...spade wrote:Jei pas tave isties apacia nuo GTi (o ne tik tau atrodo, kad nuo GTi), tai ash tavo vietoj pamastyciau apie skirstymo velenelio pakeitima į ashtru... Nes GTi daug didesnes apsukas toleruoja nei paprastas.
Na bet cia as.
-