Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Nu tai va, atėjo diena, kai ard ir man liepė parašyti čia kažką apie savo kirpyklą.
Iš esmės tai buvo kažkada toksai modelis (nufodkinta kažkuriame slalome pirmosiomis eksploatacijos savaitėmis):
Image

Taigi akivaizdu, kad čia buvo gera gatvinė mašina. Su mintimi ją naudoti lengvuose slalomėliuose ir t.t. Dar į darbą nuvažiuoti ir ant kalno panorama pasigrožėti. Telpa visi kirpimo įrankiai ir plaukų lakas į bardačioką. Nu tiesiog pasaka.

Truputį praėjo keletas metų ir BRAP:
Image

Netilpo po kapotu.

Pradžiai, modlist:
Engine:
  • Modified K24A3 ~170-180kw
    • Type-R intake camshaft
    • 45ºC VTC (limited to 35ºC for safety)
    • ported head
    • valve job + backcut
    • RBC intake manifold + switched throttle body placement + enlarged plenum
    • 70mm throttle body
    • K20 oil pump to allow for higher RPMs
    • 7800 rpm rev limiter, lower for "safety"
    • lightweight aluminium pulleys
    • Carcepts fuel rail
    • AEM fuel pressure regulator & FP gauge
  • Bosch 520cc injectors
  • Custom tubular subframe
  • Hondata KPro ECU (very likely to be replaced by Link G4+ Storm ECU)
  • Custom exhaust manifold: 4/2/1 equal length, 46mm 1st runners, 56mm 2nd runners, 73mm exhaust. 304 steel, purge welded using niobium filler.
  • Magnaflow backbox
  • Simons silencer
  • Thick aluminium radiator.
  • Hondata gasket for intake manifold
  • Oil cooler: Mocal thermostatic sandwich plate and 25 rows cooler.
  • Oil catch can.
  • Cone air filter :lol:
Transmission:
  • 6 speed gearbox mated with K series bellhousing to avoid adapter plates. Standard miata clutch disc.
  • K series flywheel & pressure plate.
  • Subaru Forester throw out bearing
  • Torsen LSD
  • Strongflex polyurethane differential bushings
  • Custom capralone racing engine mounts (to be replaced by something softer)
Suspension:
  • MeisterR Zeta-R coilovers (front: 10 kg/mm, rear: 6 kg/mm)
  • H&R 25mm hubcentric spacers.
  • Enkei J Speed R15 8J ET25 (6,5 kg / pc.) - for race
  • ATC DTC R17 7,5J ET39 (7,5kg / pc.) - for practice
  • Kumho Ecsta V70A R15 225/50 50tw (K21) semi-slick tires for time attack
  • Interstate DNRT Race R17 225/45 80tw semi-slick tires for practice and testing
  • Toyo Proxes T1R 205/50 on Brock BCW R15 8J for daily use.
  • Strongflex polyurethane bushings everywhere.
  • Adjustable front anti-roll bar.
  • Non-powered steering rack (soon to be repowered)
Brakes:
  • Ferodo DS3000 brake pads in front
  • EBC Yellowstuff brake pads in rear (http://www.adparts.lv)
  • Goodridge brake lines by Juokas
  • Rebuilt brake calipers + new rotors (before every season)
  • Motul 300+ DOT 4 brake fluid
  • Stiffened brake pedal
  • Brake cooling ducts from NB FL fog light openings
Interior:
  • Innovate MTX-L Wideband O2 sensor
  • Depo Racing PEAK gauges (Oil pressure, Oil temperature, Water temperature)
  • Custom rollbar (50garage)
  • Nardi steering wheel
  • RS fire extinguisher bracket
  • Recaro Profi SPG XL x 2
  • Sabelt 3" 6 point harness x 2
Exterior:
  • Origin GT 3D Wing
  • NB FL front conversion (bumper and blackened headlights)
  • Feels style side skirts
  • JDM Sun hardtop
  • Rear bumper cutout
    TODO: engine under tray, real-deal splitter

Tai va, viskas atrodo labai gražiai ant popieriaus:
Image

Image

Image

Bet realybė dar sugeba priminti apie save:
Image

Automobilio pagrindinė paskirtis yra važiuot Fast Lap Time Attack ir ką nors nuveikti silpniausioje Street2500 klasėje.
Tai čia šiems metams. Kitiems metams, jei šiais viskas klostysis tvarkingai, irgi yra minčių, bet gal apie jas ir rašysiu kitais metais.

Antroji automobilio paskirtis - vežiot mane į darbą šiltuoju metų laiku, kai tingiu važiuoti dviračiu. Tai nebus dažnas dalykas, tik beveik kasdien.

Kaip čia nutiko? Paprastai. Turiu draugą, kuris važinėjo visokiomis hondomis. Aš pykau ant jo, kad jo mašinos visada yra greitesnės ir turi daugiau arklių, o jis ant manęs už RWD ir šiaip kabriką. Tai va, vieną dieną kažkaip nusipirko jis kažkokią juodą mazdą, ir nuvežė į Uteną įdėt hondinio variklio su žaislais. Po to labai ilgai jam kažkas elektrą konstravo, dar ilgiau jis pats marinavo visą reikalą parsivežęs į garažą, kol, likus keletui dienų iki 2015 m. IV Fast Lap etapo, popiet nešovė abiem į galvą apsikeist dalykais - aš jam pinigus, jis man mašiną su viskuo.

Nu tai pasiconfirminau per 2 min., kad čia gera idėja, ir ~17 val. jau išleidinėjau skysčius iš savo mašinos - viską buvo nuspręsta krauti į ją, nes ji bent jau važiuoja, turi patikrintus stabdžius, važiuoklę, saugumo įrangą (rollbar, lopšiai, diržai) ir šiaip man labiau patinka:
Image

Tada sekė trys paros juodo darbo ir ketvirta - užbaigimo. Ir va:
https://www.instagram.com/p/7bhYUSDAi5/

Kvalifikacijos metu truputį sulūžo subframe:
Image
Bet Bilinskas padėjo - partempė mašiną į Vilnių, suvirino/sustiprino bei padarė suvedimą. Tiesiog kaip skęstantį išgelbėjo - po 4 dienų darbo dieną naktį rankos kažkiek sviro žemyn :) Bet kvalifikaciją praeit ir su tokiu subframe pavyko!

Pirmos FL sesijos metu po trijų ratų nukrito akseleratoriaus trosas - vat čia vienintelis swapintojų bugas :lol: Negalėjom gi be to apsieit.
Antros FL sesijos metu pavyko įvežt penktą dienos bei antrą sesijos laiką, atsilikt sekunde nuo 1 vietos ir gal 0,2-0,3 nuo trečios. Kadangi trasoj buvo nuolatinis kamštis, daug purvo ir šiaip neturėjau progos pasitreniruot su setupu, tai rezultatas buvo ne visai toks, kokio tikėjausi, bet pažadėjo nemažai.


Nu tai va.
Last edited by saukstas on 12 Mar 2016, 23:09, edited 2 times in total.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Ai, o važiuoja tai va taip (geresnių onboardų nelabai turiu iš tikrųjų):

Before:
https://www.youtube.com/watch?v=tQ_FlOETyeg

After:
https://www.youtube.com/watch?v=X-6MQQV9vHI

Rėkia kaip Honda.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

klassik
Posts: 170
Joined: 08 Feb 2009, 15:00
Location: Vilnius

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by klassik »

Kazkas naujo ir idomaus po ilgo laiko!! :wink:

Klausimas is smalsumo - kodel r15 for race, o r17 for practice?

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

klassik wrote:Kazkas naujo ir idomaus po ilgo laiko!! :wink:

Klausimas is smalsumo - kodel r15 for race, o r17 for practice?
Aha, truputį "different".

Iš tiesų tai planavau važiuot su R17 visur - nupirkti ratlankiai, suplanuotos ir užsakytos padangos (DNRT). Priežastis - mažas plačių R15 padangų pasirinkimas. Tačiau paskui atsirado pasiūlymas įsigyti R15 225 Kumho V70A K21 (soft). Tada jau prisiėjo ir nusipirkti atitinkamus ratus, ypačiai kadangi irgi netikėtai atsirado geras pasiūlymas.

Kadangi R15 setupas yra lengvesnis ir kibesnis už R17, jis tapo pagrindiniu koviniu, o R17 - antruoju pasirinkimu, kuris irgi bus geras, bet ne geriausias turimas.

Ilgame laikotarpyje viskas turėtų tapti R17, kad ir kaip tai kreivai atrodytų ant šito automobilio :/ Tereikia surasti lengvus platesnius R17 ratus 4x100 skylėmis ir bent 8J. Idealu - 9J. Lauksiu progos :)

Image
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Vietoj nieks čia neturi laiko stovėt, todėl reikalai vyksta. Repostinu blog'o įrašą (http://dailymiata.blogspot.lt/2016/03/s ... oming.html).

Game of Fast Lap just started to build the heat!

Kitaip tariant, iki pirmojo etapo likus 7 savaitėms jau tikrai pats laikas rimčiau kibti į darbus. Todėl kimbam.



Subframe'as išvežtas į Uteną tobulinimams tvirtumo atžvilgiu - check. Važiavau į Uteną net pasišvilpaudamas, nes saulė švietė it pavasarį, paukšteliai čiulbėjo ir galėčiau prisiekti, jog kažkurio miestelio šalia Utenos autobusų stotelėje sėdėjo panelė labai trumpu sijonėliu. Planuotas pusvalandis aptariant reikalus virto keletu valandų, per kurias sužinojau daugiau, nei išgirdau visuose susitikimuose prie Hanerio kartu sudėjus. Jei būčiau turėjęs kavos, vis tiek nepajėgčiau jos gert, nes viskas išbėgtų lauk pro neužvertą burną. Per tas kelias valandas lauke spėjo ne tik sutemti, bet ir prisnigt "ligi pusės kelių". Oh well.

Kadangi kėbulas buvo liūdnas be variklio ir net subframe'o, sugalvojau pasinaudoti proga ir susitvarkyti formalumus. Op - ir 1.8 swap'as, skirtas žmonos NA miatai pagerinti, atsidūrė mano kėbule. Kas vienur yra upgrade'as, kitur - tik blankus OEM gaminys. Kaip viskas reliatyvu, ką? :)

Image
Waste the efforts!

Kol nesusimąsčiau giliau, maniau, jog tai - visiškai beprasmis darbas, reikalingas vien tam, kad jis būtų padarytas. Išimti Ką nori, įdėti OEM. Išimti OEM, įdėti Ką nori. Lyg ir atsiduriam ten, kur pradėjom, skamba panašiai į wasted efforts?.. Fizikai sako, kad, jei objektas prieš pozicijos pakeitimą ir po jo pasiliko toje pačioje vietoje, tai darbo atlikta 0. Bet tie patys fizikai darbu matuoja ir temperatūros, vadinasi, fizikinės būsenos pokyčius. Tai kuo tas mėlynas lipdukas tau ne pokytis? Tiek nedaug pamąstyti užteko, kad grįžtų optimizmas bei motyvacija toliau pasukiot varžtus garaže.

Image
Ką daugiau veikt pirmadienio vakarą? Nejaugi gyvent gyvenimą?

Fast forward forward ir parsivežiau 4 x R17 su 225/45 padangomis (fitmentą žr. aukščiau). Tilpo į mano žieminę miatą standartiniu salonu. Kaip patogu. Taigi, treniruočių ir testų setupo ratai - jau paruošti. Galutinio rezultato ratai - irgi. Žmonos "batai" pavasariui - taip pat svetainėje, nes gi garaže laikyt tai, kas brangiausia, kažkaip nelabai smagu, nors dabar mus jau ir saugo tie, kas nieko nepraleidžia. Kad tiems vagims vaginos išdygtų ir jų mažieji nudžiūtų. Tinginiai beraščiai, proto perteklium nesiskundžiantys bailūs šūdėdos. Tiesa, dėl jų mano svetainė yra visai puošnesnė bei įgijo truputį daugiau japoniškumo, bet čia aš turiu pasirinkt tą dėl savo neįprastų pomėgių, o ne iš nenoro netekti ypačiai gerų daiktų, todėl vis tiek pykstu ir noriu įsmeigti laužtuvą tarp akyčių.

Image
Jos ir Jo

Šiaip jau nesiskundžiu fizinio pasirengimo trūkumu, bet tie keli ratai, kuriuos spėjau pravažiuoti Nemuno Žiede be vairo stiprintuvo ir mega kasteriu, kurio mažiau nepasidaro, man labai greitai įrodė du dalykus:
1) fizinis pasirengimas yra svarbu. Todėl jau gerokai prieš Naujuosius pradėjau vaikščioti į salę.
2) jeigu salės bus mažoka, reikės vairo stiprintuvo.

Kodėl aš toks kvailas ir įsidėjau vairo kolonėlę be stiprintuvo? Nes netilpo:
Image
Tai kai clearance'as?

Pačiame karterio viduryje matomas iškilimas. Tai - vieta Oil Pump pickup'ui. Kaip sykis į jį "žiūri" dešiniojo posūkio stiprintuvo štuceris. Ajaj, kokia nesėkmė - visa kita telpa, nors ir su 2 mm nesiekiančiais tarpais.

Ką daryti? Nagi perkelti štucerį.
Čia jo nebereikia:
Image

O čia jis praverstų:
Image

Pasidarbavus pjūkleliu, nes gi "kampinis šlifuoklis" būtų per daug triukšmingas ir dar ne toks tikslus, pavyko išsaugoti "darbinį" štucerio sriegį bei perkelt jį į naują vietą:
Image

O seną vietą, kad jau nebereikalinga, su backpurge užliejam. Turėtų laikyt tuos 110 ar kiek ten bar'ų :)
Image

Beliko švariai išplauti kolonėlę, surinkti, paruošti paviršius ir nudažyti iš naujo. Vienas malonumas.

Kol be skelbimo mano Hondatą perka jau gal ketvirtas žmogus (jos ką, ant medžių neauga, viduj auksas želia ir dar nėr kur gauti?), toliau pasidarbavau ruošdamasis Link G4+ Storm ECU pajungimui valdyti visą Ką swap'ą. Kodėl? Nes jis man labiau patinka. Rimtai.

Tai va, tam planuoju panaudoti OEM K series variklio laidyną, arba tiksliau, tai, kas iš štai šio liks:
Image

Pasidarbavau gal 3 valandas, šį tą pramokau apie Ką seriją bei OEM laidynus proceso metu, ir štai - turiu connector'ių rinkinį, kurio uodegėlių ilgio, tikiuosi, užteks crimpinimui prie ECU. Gal net nereikės ieškoti crimp set'ų laidų prailginimui ir galėsiu girtis "o pas mane nieks nelituota!".
Image

Tikėkit ar ne, bet išmečiau maždaug antra tiek visokiausio šlamšto. Sunku net patikėt, kiek jo daug naudoja drive by wire :) Ačiū die, vienintelis mano wire šiuo klausimu - akseleratoriaus trosas, katras neabejotinai yra sunkiausiai išimama miatos dalis.

Pabaigai - trumpas rant'as apie front sump'us. Tiesiog... kodėl geri varikliai turi karterį priekyje? Tikrai, kodėl? Tai yra toks domkratas šiknoj juos dedant į gerus kėbulus...

Ir idėja ard - gal, pasinaudodami proga, primatuojam tą vidurinį miatos kėbule? :D
Image
Image
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
stain'as
Posts: 64
Joined: 20 Oct 2008, 21:07
Location: Vilnius

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by stain'as »

Ė Ė, to vidurinio gal nematuokit :D

Kenshis
Posts: 7
Joined: 10 Jun 2006, 15:26

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by Kenshis »

HEL Motorsports brake lines (to be replaced by custom ones by Juokas)
Hi, kas čia per custom, kodėl išmainysi HEL'us?

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Kenshis wrote:Hi, kas čia per custom, kodėl išmainysi HEL'us?
HEL'ams tiesiog atėjo paskutinioji per keletą metų naudojimo. Pasidavė viena galinė ir viena priekinė šlangutė. Abi - prieš Šakių posūkį Kačergoje. Dviem atskirais atvejais, žinoma, ne tuo pačiu kartu :) Pasisekė, kad abiem atvejais ten buvo gesinimo zona, kitu atveju nežinau net, kaip baigtųsi - paprastai mano stabdymo taškas yra truputį už teisėjų aikštelės, greitis su 1.8 ten būdavo ~172 km/h, sustabdyti reikia iki 130, kad bent pradėčiau entry į patį posūkį.

Image
Image

Armuotos šlangelės nėra amžinas reikalas, jas irgi veikia aplinkos faktoriai, ir, kas yra blogiausia - vizualiai nelabai įvertinsi jų nusidėvėjimą.

Kodėl custom? Nes Andrius pasisiūlė pagaminti custom, tai nusprendžiau pamėginti.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Susikroviau goodridge gear'ą, veikia. Kai tuo pat metu vienoj rankoj laikai HEL, kitoj - Goodridge, supranti, kuo skiriasi, daug mokslo nereik :)

Tai va. Kadangi pernai buvo sunku sukiot vairą su megakasteriu, pasigaminau vairo stiprintuvą. Veikia.
Image
Image
Image
Image
Image


Ir dar pasidariau variklio laidyną LINK ECU kompui bei užsikūriau su juo. Veikia.
Image
Image
Image
Image

Ir, kadangi sekmadienį žūtbūt norėjau patestuoti mašiną Kačergoj (visai pavyko), susibūriau 70 mm. stabdžių aušinimą vietoj turėto 40 ar 50mm. Veikia.
Image
Image

Hondatos map'as visai nugrybavęs, pataisyta tik kad nebūtų knocko. Gal vtec koks nesijungia ar kažką, pernai top speed buvo 193 km/h su kreiva pakaba. Bet vis tiek visai nieko gavosi nepersistengiant. Pirmiausia tai pačiam reik grįžt į formą ir dar pasimokyt, bet mašina tai visai greita išėjo.
Image

Kadangi neutralus setupas understeerina -> piktinsim priekį tiek setupu, tiek aero.
Image
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Kadangi norėjau pasilikt ABS'ą tam atvejui, jei trasoje lytų (stabilesni stabdymo taškai, nors ir bendras stabdymo pajėgumas ne toks geras, bet man svarbiau galėti atkartoti daug ratų, net ir time attack'e), kiek įmanoma užhermetinau stabdžių aušinimą. Kol kas su dabartiniu poweriu užtenka standartinių stabdžių su pigiomis yellowstuff kaladėmis :)
Image

Na, ir testai Kačergoj parodė, jog turiu DAUG understeer'o. Automobilis turi GT sparną gale, tai kažkoks priekinis aero yra visiškai natūralus būdas pagreitėti.

Kadangi Fast Lap street klasės taisyklės neleidžia lygaus dugno, splitter'is ir yra tik splitter'is - nesiekiau jo ištiesti po varikliu. Vietoj to pamodinau standartinę dugno apsaugą ir uždengiau max, kiek įmanoma, naudodamas oem detales.

Taip pat taisyklės neleidžia splitter'iui išsikišti priekyje daugiau, nei 10 cm, žiūrint iš viršaus. Pasirinkto bamperio (OEM ;) ) forma leidžia turėti masyvų splitter'į tuo pačiu telpant į klasės taisykles.

Image

Image

Sekmadienį laukia dar viena išvyka į trasą :)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by ard »

trūksta fotkės kurioj tu užlipęs ant spliterio su alaus buteliu rankoj
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by cooler »

čia iš dikto plokštės gaminai spliterį? kokio storio? kiek sveria?

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

cooler wrote:čia iš dikto plokštės gaminai spliterį? kokio storio? kiek sveria?
Jūrinė fanera (o kas tas diktas?), 9mm, gal porą kg max.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
cooler
Posts: 371
Joined: 04 Sep 2008, 22:48
Location: kaunas

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by cooler »

saukstas wrote:
cooler wrote:čia iš dikto plokštės gaminai spliterį? kokio storio? kiek sveria?
Jūrinė fanera (o kas tas diktas?), 9mm, gal porą kg max.
ta pati jūrine plokšte, kitaip užvadinta :D

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by tomas636 »

:) gal kokia bakelitinė faniera?

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Nelabai daug gilinaus - man buvo pažadėta, kad nebijos drėgmės ir bus tvirtas daiktas.
Patikrinau užkeldamas ant splitter'io žmoną - nesulūžo anei vienas.

Ta proga nuvažiavau į Kačergą dar kartą. Apšilau su DNRT. Jausmas visai kitas, atsirado turn-in'as, pasitikėjimas vairu. Kol nepradėjo lyt, išlėkiau keletui ratų su kumho. Oh my:

Image


Turiu pasakyt, kad rauna stogą. 1:20 yra tikrai įmanoma. Noriu tikėt, kad ir po 1:20 lįsti pavyks, tai gal žinot, kur kiaušus metalizuoja?

https://www.youtube.com/watch?v=rmjbX5IOG_0
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Meu.

Image
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

zygasbmw
Posts: 171
Joined: 04 Oct 2009, 11:42

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by zygasbmw »

Kur pirkti yra tos faneros,ir is kur tie spliterio laikikliai reguliatoriai?

Orsis
Posts: 37
Joined: 16 Oct 2010, 09:36

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by Orsis »

Kaune tai jonavos gatves senukai kur plokstes pjausto tikrai turi.

User avatar
vtuned
Posts: 242
Joined: 12 Jan 2009, 20:08
Location: Vilnius

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by vtuned »

brukstelk pm

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

zygasbmw wrote:Kur pirkti yra tos faneros,ir is kur tie spliterio laikikliai reguliatoriai?
Fanera pirkta M. Sleževičiaus / Visorių g.: https://goo.gl/Iiw90R
Splitter'io laikikliai: http://www.gramsstyling.co.uk/ (pasitikrink detales su flow per PM, padės greičiau)
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by ard »

Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
spade
Posts: 5011
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by spade »

Užskaitau :)

O yra kokie nors reikalavimai spliterio šonams pas FL? nes gal vertėtų juo pripildyt, jei tik galima...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by ard »

reikalavimas spliteriui kad jis neišlįstų iš išorinių kėbulo linijų daugiau nei 10cm.
žiūrint iš viršaus jis neišlenda daugiau nei 10cm, todėl toks "neagresyvus". plius daily mašina, perdaug agresyvaus neina padaryt. turi būt nuimamas, neperžemas ir t.t.

šonai kaip ir yra leidžiami reglamento, spliteris darytas step by step, darant ir padarant veikiantį elementą ir paskui jį tobulinant (sąžiningai kalbant tai kopijuojant time attack aero sprendimus iš užsienio internetų fotkių, pvz voltex), todėl spliteris yra step1, spliterio reguliavimas ir aukščio/atakos kampo kilnojimas/reguliavimas yra step2, air dam sukonstravimas (uždengt tarpą tarp bamperio ir spliterio) yra step3.
yra dar žingsnių kur galima nueiti, šonai yra vieni iš jų. reikia paanalizavus sugalvot kas yra cost-efektyviausia.

https://www.instagram.com/p/BJQxuENAES9/

p.s.
AERO is the next big thing lietuvoje. powerį visi išmoko gaminti, ant gerų padangų uždirba, yra kas sutiunina koilus/važiuoklę, atėjo aero eilė.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

saukstas
Posts: 328
Joined: 26 Mar 2009, 15:24
Location: Vilnius
Contact:

Re: Project: Mazda MX5 Miata + K24 for Time Attack and Hairdressing

Post by saukstas »

Aha, airdam'as jau yra.

Dar yra Wilwood big brake kit, nes stabdžių jau kaip ir nebeturėjau. Kažkuriuo momentu ėmė nebeužtekti, o per paskutinį etapą jau sukandęs dantis valios pastangomis stabdyti turėjau :) Nors powerio gamybai resurso dar labai daug, pradžiai bent reiktų suprogramuoti turimą geležį, bet tame prasmės nebūtų be stabdžių.

Kitam sezonui, manau, pavyks pasigaminti aero patobulinimų. Kaip ir rašė ard, aero yra tai, kas dar pagreitins automobilius. Kačergoj su sąlyginai nedaug powerio bus galima gana užtikrintai lįst po 1:20.

Palyginimui: Bilinskas užsidėjo sparną į galą, išvažiavo Parnu ir skirtumo nepajuto. Sako "gal briedas čia". Pamėgino nusiimt ir... "jausmas kaip nuo 255 semislick perėjus prie 195" :) Užsidėjo atgal ir nebeima lauk. Tai čia tik sparnas, subalansavus sprendimus galima išlošt skirtumą tarp Michelin semislick ir pigiausių Nankang (o čia cituoju Simoną U.). Ir aero nedyla, tik nukrenta kartais :) Pasigamini visko po 2-3 vnt. iškart ir turi.
Mazda Miata '99 2.4 - 人馬一体 !
http://dailymiata.blogspot.com

Post Reply