Project: Baby benz - go big or go home

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
Post Reply
Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Project: Baby benz - go big or go home

Post by Ainis »

Viskas prasidejo nuo to, jog atsibodo turetas E30 ir pradejau galvoti apie nauja "zaisla". Minciu buvo visokiu. Nuo Lexus IS su 2jz iki E30 su M30 varikliu. Zinojau tik tiek, kad viska, kas susije su arkliais noriu padaryti su rezervu :mrgreen:
Viena diena buvo pavarvintos seiles ziurint i MB 190 EVO2 ir pradeta ieskoti tinkamo automobilio. Kadangi mintis buvo naudoti kaip daily, tai buvo ziurima i kebulo ir salona bukle. Apziurejus visus Lietuvos skelbimuose esamus variantus supratau, kad lengva nebus. Kebulai supuve, salonai nusniauksti. Paieskas perkeliau i Latvija,ir buvo rastas tinkamas variantas: 2.0 benzinas, automatas. Gan tvarkingas recaro salonas. Kebulas su minimaliais defektais.
Image
Tada reikejo issirinkti varikli :D Apie mersus daug nezinojau, bet metus aki i wikipedija priimtini buvo du variantai: M103 ir M104 (kas nezino, tai 6cilindru soch ir doch varikliai :wink: ).
Bet, kadangi, nes... Fuck dis shit. Im going big :mrgreen:
Image
O tai yra: M119 5.0l 32v V8 closed deck'as is mazos ridos W140 S500. Montuojami buvo tik su automatinemis dezemis, todel sekantis etapas buvo priburti mechanine deze. Laimiui paprotinus buvo pasirinkta E39 530D deze. Issirinkus deze reikejo pagaminti smagrati/sankaba. Taigi:
Image
Image
~26kg paleista drozlem:
Image
Ir turim kazka, kas panaseja i smagrati:
Image
Image
Greziam, sriegiam, kalam....:
Image
"Pimpiukai" diskatoriaus centravimui:
Image
Image
Image
Deze:
Image
Sunkiai, bet isardom....:
Image
Turint du kozukus (automato ir mechaninio) ismatuojam ju diametrus skirtingose vietose, randam, kur labiausiai sutampa ir pasizymim:
Image
Image
Chop chop...:
Image
Image
Image
Kas gaunasi, jei diametrai buvo ismatuoti teisingai (dar nesuvirinta):
Image
Statot varikli staciom, maunam smagrati/sankaba, kozuka, dedam deze ir virinam:
Image
Image
You spin me round like a record... Atstatomas lygiagretumas po suvirinimo - nuimami mineti 0,5-1,0mm.:
Image
Kadangi sankaba padaryta dvidiske ir pirminio slicai isnaudoti pilnai, nebeliko vietos originaliam isminamam guoliui, todel reikejo pazeminti sakute:
Image
Well, fuck....:
Image
Grudintas plienas. Paprasta, rusiska P6M5 plieno freza "nepaeme". Uzsizymejau ir nupjoviau su bulgarke...


Lupam originalu M102 varikliuka lauk ir ziurim kiek vietos kurybai:
Image
Image
Image
Grudam M119 ir ziurim "ant kiek" telpa. T.y. netelpa :?
Image
Image
Image
Ismetus steering boxa, ispjauscius nemazai metalo ir panasiai - tilpo.

Kaip ir sakiau... Going big. Taigi ziurim kur patalpint turbina, kad kapotas uzsidarytu:
Image
Kogero neuzsidarys :( :
Image
Visa laime, kad w201 (kogero ir kiti to laikotarpio mersai) salono peciuko ventiliatoriu turi variklio skyriuje, kuri ismetus lauk atsirado vietos turbinai:
Image

Kadangi variklis su deze kaba +/- savo vietoj, laikas eiti link galo (diffas), kad rasti galutine variklio pozicija, t.y. kad dezes ir diffo flanciukai stovetu lygiagreciai vienas kito atzvilgiu.
Gale randam 165mm diffa, kuri keisim i 210mm ASD is S350D:
Image
Pusasiai:
Image
Gamyklinis traversas:
Image
Nusivalius ir atidziau apziurejus pasimate, jog vienoj pusej permestos sakiu tvirtinimo ausys, todel buvo rasta kita (o pasirodo vos ne deficitinis dalykas!):
Image
Pakabintas 210mm diffas:
Image
Image
Ciumpam standartini kelma i kisam i stakles:
Image
Ipresuojam ir privirinam praplatinima:
Image
Ir istekiinam:
Image
Kam viso to reikejo? Ogi tam, kad ikisti S350D stebule su guoliu (didesnis guolis, didesne granata didesniais slicais. Win, win) i w201 kelma ir tureti bolt on stabdzius su originaliu rankiniu disko viduje :)
S350 kaireje, 190E desineje:
Image

Kardanas beveik idealiai tiko nuo E39 530D automato:
Image
Rastafke:
Image

Per ziopluma prisidariau bedos... Turbut tie, kas susidure su BMW, jau pagalvojo, jog automato kardanas ant mechanines tai juk netinka... :oops: Mechanines guma 110x12mm o automatas 105x14mm. Susirink tai susirenkta, bet varztai palaidi ir uzlauzti kampu. Not good... Kadangi buvau pagamines ir privinines laikiklius pakabinamui guoliui, bei istekines rasfatke, tai nebesinorejo ieskoti kardano. Variantas buvo vezti, jog privirintu 110x12mm trisaki, bet tada iskyla beda, kad kardano gedimo atveju reikes naujaji vel modifikuoti. Negerai...
Kaip atrodo gumos viena salia kitos:
Image
Sugalvojau nuimti dezes flanciuka, istekinti "propkes" jas supresuoti, uzvirinti ir pergresti i 105x14mm.:
Image
Idejes i tekinimo stakles supratau, kad prisidariau dar daugiau bedos - bevirinant metalas uzsigrudino ir net kietmetalio peilis nebelabai norejo "imti". FAIL....
Pasnekejes su keliais zmonem ir panarses realOME radau, jog ~~98m e39 mechaniniai ejo su 105x14mm gumom (tokios pat kaip automato!!! :D ). Pasirodo vel deficitas... Bet lietuvoje pavyko rasti viena :D
"Nauja deze":
Image

Kadangi variklis/transmisija jau stovejo savo vietose, buvo galima gaminti tvirtinimus. Standartiniu padusko tvirtinimu ant traverso panaudoti neisejo, tai buvo privirintos naujos ploksteles, kiaurai "pragreztos" skyles, ikalti ir apvirinti vamzdziais, jog butu galima pasiekti padusku tvirtinimo varztus, kurie sukasi is apacios. :
Image
P.S. Irwin karuna 4skyles per kelis sluoksnius visaip issidesciusios skardos atlaike be problemu, tai kogero tiktu ir vamzdziu galam pjaustyti dedant lankus :?:

Dedam kolonele ir ziurim kiek vietos turim ismetimo kurybai... :
Image
Image
Image
Image

4" down pipe:
Image
Image
Image
Image
Image

Del vietos trukumo WG bus dugne":
Image
Image

Ziuriu, ir pats nesuprantu kaip telpa... :
Image
Image
Image
Image

Ausinimas:
Image
W124 dyzelio didelis radiatorius (per visa w201 prieki) 300x600x100 IC ir plonas SPAL ventiliatorius.

IC mountai:
Image
Image

Isiurbimas is 3coliu nerzos:
Image
Image
Image

Pabandziau valcuoti vamzdzius:
Image
Image

Su stokiniu buferiu ic nelabai telpa. Ispjauscius atrodo taip:
Image
Nupirktas AMG replika buferis. Vietos daugiau,bet vistiek 3cm buferis neprieina. Reikes modifikuoti:
Image


Siai dienai stadija +/- kaip paskutinese foto. Laukiua silikonu, oro filtro, kad galutinai sudelioti isiurbima.
Siuo metu yra pasaliniu darbu, todel greitu metu (savaite, dvi) atnaujinimo nebus :(

To be continued.... :)
Last edited by Ainis on 14 Oct 2017, 18:48, edited 3 times in total.

User avatar
CorradoGT
Posts: 785
Joined: 03 Mar 2010, 12:04
Location: Vilnius
Contact:

Re: Baby benz - go big or go home

Post by CorradoGT »

ispudinga :)

tomas636
Posts: 217
Joined: 21 Sep 2009, 18:14
Location: Silute

Re: Baby benz - go big or go home

Post by tomas636 »

:D konkrečiai stalčius atsidarė :o :o . patiko kad nepatingejai ir darbų foto sudėjai, kas kaip gaminasi. Nuo dabar jau laukiu balso jo 8)

Justinianas
Posts: 71
Joined: 21 Jan 2010, 11:41

Re: Baby benz - go big or go home

Post by Justinianas »

OSOM :!:

pakales
Posts: 67
Joined: 03 Dec 2008, 01:34

Re: Baby benz - go big or go home

Post by pakales »

Vienas įdomesnių projektų per paskutinius kelis metus. O ir tema pavyzdinai tvarkinga, tiek foto, tiek aprašymu.

P.s. prisiminiau, kai prieš savaitę ar dvi galvojau kas geriau, V8 swap'as ar turbo ant inline 6 :lol: Supratau kaip stipriai klydau :D

User avatar
PSI
Posts: 1248
Joined: 10 Oct 2006, 08:56
Location: Norway

Re: Baby benz - go big or go home

Post by PSI »

Is tiesu vienas idomesniu pastaruoju metu, pagarba uz metalo darbus, rankos yra :) ziauriai idomu kas gausis
skidofrenic
180sx

-Tadas-
Posts: 21
Joined: 16 Nov 2011, 12:54

Re: Baby benz - go big or go home

Post by -Tadas- »

Nu cia viskas daugiau nei ispudinga. Katik radau megstamiausia tema sitam forume 8)

User avatar
slimas1
Posts: 241
Joined: 08 Jun 2012, 13:04

Re: Baby benz - go big or go home

Post by slimas1 »

Tik atsidarius temą...

Image
Mazda MX-3 1.6 SOHC Turbo ~130kW SOLD
Mazda Miata (NA) 1.6 DOHC N/A 85kW Repainted with Salsa Red colour SWAPPED 1.8 103kW SOLD
Renault Clio Sport 172 PH2 SOLD
Mazda 3 1.6 Traktor Power SOLD
Mazda 3 BL 2.3T MPS

User avatar
ramas
Posts: 619
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Re: Baby benz - go big or go home

Post by ramas »

Uskaitau .kazka tokio masciau v8+ turbo... ka zadi sukt ? kiek laiko plius -minus sitas variklis.. uzkeliai man kartele :D reiks pasukt galva :mrgreen:

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Baby benz - go big or go home

Post by Ainis »

ramas wrote:Uskaitau .kazka tokio masciau v8+ turbo... ka zadi sukt ? kiek laiko plius -minus sitas variklis.. uzkeliai man kartele :D reiks pasukt galva :mrgreen:
Daug cia tu galvotoju ant musu zemeles, tik realiu darbu nedaug :wink:
Kazkaip nelabai galvoju ka sukt. Minimalu boosta ir ziuretis kas daros :) Kiek laiko irgi nera aisku - nera igyvendintu konkreciu FI pavizdzius sitiems varikliams
O siaip:
1000cc myzaliukai ir HX60 76mm :)

User avatar
ramas
Posts: 619
Joined: 10 Jun 2007, 09:42
Location: Prienai

Re: Baby benz - go big or go home

Post by ramas »

Kiek kapeiku toks matoras?. del sankabos turiu abejoniu ar laikys ? nu gal .laikas parodys.kompa kazkoki kisi?

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Baby benz - go big or go home

Post by Ainis »

ramas wrote:Kiek kapeiku toks matoras?. del sankabos turiu abejoniu ar laikys ? nu gal .laikas parodys.kompa kazkoki kisi?
Savo atveju gavau pigiau, tai nelabai rodiklis ta kaina.
2x240mm organiniai diskai. Nelaikys, desiu dvigubas plunksnas :) Kompas greiciausiai VEMS bus.

KDM
Posts: 452
Joined: 02 Nov 2009, 20:53
Location: Silute

Re: Baby benz - go big or go home

Post by KDM »

Geras bus daily !!:) sekmes darbuose .. sauniai viskas einasi.
Nissan 200sx s13 ca'ske dalimis.
Chrysler Grand Voyager - diesel power for daily ;]]
Bmw e30 touring ..

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Baby benz - go big or go home

Post by Ainis »

KDM wrote:Geras bus daily !!:) sekmes darbuose .. sauniai viskas einasi.
Taip jau atsitiko, kad net nepabaigus planai keitesi kelis kartus :roll: Siai dienai turimas normalus/geras daily, tai sitas projektas linksta labiau link track/fun orientuoto. Jeigu pats auto pasiteisins, planuose saugos lankai, normali pakaba, stabdziai ir sportinis pasas :)

User avatar
ard
Posts: 2186
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: Baby benz - go big or go home

Post by ard »

stalčius ant žemės!

o klausimas - kodėl turbako nekišai į bagažinę? išorinę tepalo pompą oil drainui ir go go go
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Baby benz - go big or go home

Post by Ainis »

ard wrote:stalčius ant žemės!

o klausimas - kodėl turbako nekišai į bagažinę? išorinę tepalo pompą oil drainui ir go go go
Tai, kad po kapotu tilpo :) O ir daily turejo cia but - su didele bagazine :mrgreen:
O siaip aplamai skeptiskai as i visa ta rear mount turbo ziuriu. Kam ausint dujas iki turbinos?

kamuto
Posts: 239
Joined: 10 Jul 2010, 12:44

Re: Baby benz - go big or go home

Post by kamuto »

o cia tai torko monstras bus :D
There are about a thousand ways an engine can fail when boost is introduced

Nave
Posts: 120
Joined: 14 Oct 2010, 11:07
Location: Sostine
Contact:

Re: Baby benz - go big or go home

Post by Nave »

Joooo, kartas nuo karto perliukai išlenda ir šitam forume, nereikia net build-threads.com skaitinėtis. Piktas mersas bus :twisted:
You will hear turbo owners bang on about how much faster their cars are. Trust me. They are.
'10 e82 135i M-Sport jb4 on E85
'12 Insignia OPC
'96 Project: 'Evolibra'

pakales
Posts: 67
Joined: 03 Dec 2008, 01:34

Re: Baby benz - go big or go home

Post by pakales »

Ainis wrote:...Siai dienai turimas normalus/geras daily...
Su Mazda dailyni? :D

GedasK
Posts: 92
Joined: 24 Jul 2012, 22:02

Re: Baby benz - go big or go home

Post by GedasK »

Linkiu sekmes ir tikiuosi projektas isvys dienos sviesa. Nes tikrai nemazai idomiu projektu siame forume kurie taip ir niekad nebuvo dabaigti :D Tikiuosi sio nesulauks toks apt likimas :)

Ainis
Posts: 482
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: Baby benz - go big or go home

Post by Ainis »

pakales wrote:
Ainis wrote:...Siai dienai turimas normalus/geras daily...
Su Mazda dailyni? :D
Ne :D
pora metu daily'nau su mazda/toyota/e30, bet komforto nebuvimas ir kuro sanaudos privede prie pokyciu :D Dabar dailynu su 06m C180 mersiuku :)
GedasK wrote:Linkiu sekmes ir tikiuosi projektas isvys dienos sviesa. Nes tikrai nemazai idomiu projektu siame forume kurie taip ir niekad nebuvo dabaigti :D Tikiuosi sio nesulauks toks apt likimas :)
Dekui :) Matai, del tokiu pasisakymu ir dvejojau ar kurti projekto tema, kol "neisvydo dienos sviesos" :) Sakyciau paziurejus mano istorija forume neturetu tokiu abejoniu kilti? :)

User avatar
FullSpeed1
Posts: 391
Joined: 25 Mar 2010, 18:54

Re: Baby benz - go big or go home

Post by FullSpeed1 »

Su nekantrumu laukiu akustinio pasirodymo. :D

krax
Posts: 26
Joined: 03 Sep 2012, 22:06

Re: Baby benz - go big or go home

Post by krax »

Kosmosas! :shock:
Rasyk dar! :D

GedasK
Posts: 92
Joined: 24 Jul 2012, 22:02

Re: Baby benz - go big or go home

Post by GedasK »

Ainis wrote: Dekui :) Matai, del tokiu pasisakymu ir dvejojau ar kurti projekto tema, kol "neisvydo dienos sviesos" :) Sakyciau paziurejus mano istorija forume neturetu tokiu abejoniu kilti? :)
Sorry nebuvau uzfiksaves tavo vardo :D Dabar permeciau kitus projektus tai manau tiesa sakai :) sekmes :)

User avatar
zhy
Posts: 214
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: kaunas

Re: Baby benz - go big or go home

Post by zhy »

OSOMness! :shock:
fzs 600
bnv e36 traktor

Post Reply