Project: MR2 SW20 Turbo

Projektai, modifikavimo aprasymai ir modifikaciju sarasai
User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Project: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Atvažinėjus 3 metus su atmosferiku vis labiau norėjosi turbo ir galiausiai po ~1 metų ieškojimo gero varianto pagaliau buvo nupirktas grynakraujis JDM MR2 Trubo GT. Už kainą, kurią mokėjau, nesitikėjau nieko, išskyrus, ką mačiau nuotraukose. O tai buvo nedaužytas kėbulas ir gan padorūs ratai. Tiesa, pardavėjas atsiuntė video, kaip dirba variklis, tai žinojau, kad bent dirba... Jam grįžus ir panagrinėjus atidžiau buvo rasta begalė smagių daikčiukų, kaip Blitz ECU, neorginalus nemažas IC, Ohlins reguliuojami amortizatoriai, armuotos stabdžių šlangelės (deja tik 3, tada teko ebay pasieiškoti ir nupirkau dar 2 dėvėtas). Kaip įprasta, japonai sau prideda to, ko nėra Europos ar US rinkoms skirtoms mašinoms. Tai autonominis pečius, automatiškai užsilenkiantys veidrodžiai, nuo vairo pasukimo besisukiojančios priešrūkinės ir dar šio bei to...

Esant puikiai juodojo būklei ilgai svarsčiau ar keisti variklį, ar permesti vairą. Visgi nuspręsta keisti variklį. Ir per daug gaila būtų įdėto darbo ir meilęs į Pink'į.

Blogis, kurį pastebėjau pasivažinėjus, tai perkaitimas. Nusprendėm, kad prapūsta galvos tarpinė, nes visa kita kaip ir tvarkoj.
Deja iškart galvos nuimti nepavyko, kadangi susukti ARP varžtai ir neturėjome tinkamo rakto, tad jį teks kažkur nusipirkti...
O gal kas patars kur? Reikia 12mm 12-kančio ir labai plonasienio.

Planas - su ~1bar turėti apie 260 - 280 prie neuaukštų sūkių pasiekiamų arkliukų, o kaip bus, žiūrėsim viską sudėjus.
Pradžiai nusipirkau metalinę tarpinę (kadangi esama prapūsta), Denso IK22 žvakes, downpipe'ą, turbo slėgio matuoklį, turbo timer'į. Žinoma, paskirstymo diržą. Taip pat reiks pasikeisti salnikus, gal kai kurias tarpines.

Kadangi tai bus daily car'as (bent jau artimiausiu metu), bandysiu daryti patikimą be didesnio galios kėlimo ir salono lupimo auto.
Ir viskas daroma su labai minimaliu biudžetu. Jokių naujų brangių dalių pirkimo ir panašiai, tad nesitikėkit išvysti kažko įspūdingo.
Jokių žeme besivelkančių buferių, blizgesių po variklio dangčiu, nieko panašaus :) Tiesiog kuklus daily / track MR2 Turbo.

Modlist'as (kolkas dar viskas padaliam):

Variklis (3S-GTE rev1) / Dėžė:
Blitz Access ECU;
Didesnis aliuminis IC;
ARP galvos varžtai;
Green oro filtras;
Samco aušinimo šlangos;
Savadarbis tiesus išmetimas;
De-cat downpipe;
Denso Iridium IK22 žvakės;
Metalinė galvos tarpinė;
AEM generatoriaus škyvas;
3SGE paskirstymo velenėliai;
Orginali LSD;
Helix keramikinė sankaba;

Važiuoklė / Stabdžiai:
Ohlins amortizatoriai + weitec -35mm spyruoklės;
2x Earl's / 2x Tom's armuotos stabdžių šlangelės;
Neorginalios reguliuojamos casterio traukės;

Išorė:
ADR Spade 17x7 +45/ Lenso RS5 17x7 +35
Rev3 JDM stopai;
Nudažyta šiek tiek custom pink / black;

Kita:
Blitz turbo timer;
Blitz turbo boost gauge;
Lockwood spidometro skydelis;


Priešistorę pateiksiu keletu paveikslėlių.
Rastas Vokietijoj:
Image
Image
Pažemintas(neklauskit, kaip...), su naujais ratais ir išmetimu:
Image
Dažymas:
Image
Image
Image
Image
Home made išmetimas. Vėliau pridėtas dar vienas rezonatorius, pakeistas bakelis ir pakoreguotas išlinkimas:
Image
Važiuoklė (koni sport + weitec -35mm):
Image
Image
Atėjo metas keisti varikliuką. Tuo pačiu papoliravau dangtelį ir kolektorių bei šiek tiek jį paportinau:
Image
Image
Image
Image

Daugiau istorijos ir detalių galite pamatyti čia:
http://www.cardomain.com/ride/3347305/1991-toyota-mr2

Projektui nupirktas donoras:
Image

Lauksiu jūsų pastabų ir patarimų :)
Last edited by GreddyMR2 on 09 Nov 2011, 01:02, edited 8 times in total.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Ne ne, juodas tai kita mašina :)
Jo variklis bus naudojamas swap'ui.

Dar juodojo nuotraukų:
Image
Image
Image

Teko paremontuoti generatorių, užteko paimti 7gen Celicos generą ir pakeisti diodų tiltelį:
Image

Taip pat ant jo buvo AEM škyvas:
Image

IC:
Image

Kolkas viskas prasidėjo nuo išorės keitimo:
Image
Image
Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Dėkui, tikiuosi labai ilgai jis neužsitęs :) Nors... Tai gali trukti ir visą gyvenimą, tai tas, tai anas... :D

Na ir dar šiek tiek nuotraukų iš darbų.
2011 07 16
Priekinės važiuoklės keitimas(kažkokios neorginalios reguliuojamos casterio traukės, taip pat geresnė visa stabdžių sistema):
Image

Darbo vieta :D
Image

Taip atrodo su pakeistom traukėm (pasidarė sunkiau sukti vairą, bet mašina tapo jautresnė):
Image

2011 08 03
Pagaliau darbai pajudėjo swap'o pusės link:
Image
Image
Image

2011 08 04
Galinių stabdžių keitimas besiruošiant į Kačergą (gaila nepasikeičiau ir priekio...):
Image
Image
Maniškiai cilindriukai buvo taip užkepę, kad jų nesigavo net atlenkt bunant dar vietoj, kad išimt kalades:
Image

2011 08 06 gavau LSD:
Image

Žaisliukai:
Image

Dėžė, taip pat belaukianti ardymo:
Image

2011 08 20
Darbai galvos nuėmimui:
Image
Image
Ir štai tie stebuklingi varžtai, kurių vis nepavyksta atsukt:
Image

Tą pačią diena išimti amortikai ir priekiniai cilindriukai:
Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Tai kad ne visų, čia ARP. Standartiniai eina su vidine šešiakančia galvute, kiek žinau. O ant šitų turi užsimauti 12-kantė galva, kurios sienelės turi būti labai plonos...
Va tokie: Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by doggy »

GreddyMR2 wrote:Tai kad ne visų, čia ARP. Standartiniai eina su vidine šešiakančia galvute, kiek žinau. O ant šitų turi užsimauti 12-kantė galva, kurios sienelės turi būti labai plonos...
Va tokie: Image
7A / 4A / 3S - visu galvos eina su tokiais varstais - jei netiki - atvaziuok - parodysiu :)
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

Jonis
Posts: 18
Joined: 23 Mar 2009, 00:44

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by Jonis »

Kaip Doggy minejo 4AGE irgi 12kampe galva reikalinga. Agrotiekime nusipirkau, kazkur 12 lietuvisku kainavo.
Manau seniuose ir kitose krautuvese turetu buti.

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by doggy »

GreddyMR2 wrote:Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
Turiu VIETOJ :D Arba ieskok senukuose. Arba kai busi prienuose - uzvaziuok pas Mozura parduotuven - tikrai turi ;)

Klausimas i tema:

Kam tu ruosiesi det LSD i deze kurioj yra LSD?

Pataisyk jei klystu - bet MR2 turbo - visos ejo su blokuotu reduktorium... Bent jau USDM nuo 93+ tai 100%, japsuose nuo pat primu modeliu tikrai....
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
Krabas
Posts: 10
Joined: 08 Mar 2009, 23:50
Location: Vilnius
Contact:

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by Krabas »

doggy wrote:
GreddyMR2 wrote:Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
Turiu VIETOJ :D Arba ieskok senukuose. Arba kai busi prienuose - uzvaziuok pas Mozura parduotuven - tikrai turi ;)

Klausimas i tema:

Kam tu ruosiesi det LSD i deze kurioj yra LSD?

Pataisyk jei klystu - bet MR2 turbo - visos ejo su blokuotu reduktorium... Bent jau USDM nuo 93+ tai 100%, japsuose nuo pat primu modeliu tikrai....
Tai kad iki 93 LSD ejo tik kaip papildoma opcija, o nuo 93+ kaip standartas ;) o sita JDM'inis juodis kiek pamenu 91m.:)

User avatar
doggy
Posts: 1199
Joined: 25 Nov 2004, 11:58
Contact:

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by doggy »

Krabas wrote:
doggy wrote:
GreddyMR2 wrote:Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
Turiu VIETOJ :D Arba ieskok senukuose. Arba kai busi prienuose - uzvaziuok pas Mozura parduotuven - tikrai turi ;)

Klausimas i tema:

Kam tu ruosiesi det LSD i deze kurioj yra LSD?

Pataisyk jei klystu - bet MR2 turbo - visos ejo su blokuotu reduktorium... Bent jau USDM nuo 93+ tai 100%, japsuose nuo pat primu modeliu tikrai....
Tai kad iki 93 LSD ejo tik kaip papildoma opcija, o nuo 93+ kaip standartas ;) o sita JDM'inis juodis kiek pamenu 91m.:)
Tai iki 93 ejo kaip papildoma opcija tik USDM?
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000

User avatar
Krabas
Posts: 10
Joined: 08 Mar 2009, 23:50
Location: Vilnius
Contact:

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by Krabas »

Mano ziniomis tiek USDM tiek EUDM, o sitas juodas mr'as tik irodo, kad ir japlandijoj iki revision3 LSD buvo tik kaip papildoma opcija ;) Na nes tada mr'as sulauke ir nemazai kitu pakeitimu :)

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

ZWI wrote:
GreddyMR2 wrote:Išsiaiškinau, kad galva turi būti 1/2 12-kampė. 12mm per maža, 13mm per didelė. Amerikoniškas standartas...
Gal kas žino, kur tokių Vilniuje rasti?
Tai gal coline?
kad ir UAB DIURABLIS
Taip, raktas galvai colinis, bandysiu per šią savaitę kažkur nusipirkti, o savaitgalį imt lauk galvą :)

Dar kitą savaitę bus nuvežta turba patikrinimui ir galbūt atrestauruota(pakeistos įvorės), jeigu reikės ir daug nekainuos...

O dėl LSD, tai taip, iki 93 metų ėjo tik, kaip opcija. Žinau dar, kad ši dėžė tvarkyta, tai gal čia ne nuo JDM, nežinau...
Bet kad joje LSD nėra - faktas. Ir dar vienas žmogus, ilgus metus turintis mr'ą sakė, kad nebūtinai visuose JDM'uose ėjo su LSD.

2011 08 21
Koniai standartiniuose kevaluose VS Ohlins:
Image

Pakeisti suportai, amortikai ir stabdžių šlangelės:
Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Justinianas wrote:kokie kacergos laikai?
Deja kačergoj buvau tik greituminiam slalome...

Bet iki rugsėjo 8 turėčiau apsilankyti ir normaliam pasivažinėjimui, tad pamatysim :)
pradopro wrote:amortiku stokas tai rimtas ....
Už konius ant kiečiausio kietesni, ant minkčiausio dar nebandžiau, bet manau turėtų buti kažkas panašaus, kaip koniai.

Beja, dar reikia dviejų amortiko apsaugų (bumpstop'ų) 3,8cm skersmens, gal kas žino, kur tokius įmanoma gauti?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
salvee
Posts: 243
Joined: 18 Mar 2009, 08:15
Location: Siauliai

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by salvee »

bent jau tokios konstrukcijos Bilsteinuose viskas sumontuota viduje, tad pasistudijuok kur internete ar nebus ir su siais tas pats
Opel astra f cabrio Turbo (sold)
Honda crx ivt EE8 Celestial Blue Pear (sold)
Mercedes Benz CLS 500 AMG
Mini Cooper S JCW (GP replica)
Scion xB

User avatar
Sheikhas
Posts: 2640
Joined: 25 Mar 2003, 15:30
Location: Ignalina, Lietuva
Contact:

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by Sheikhas »

žmogus manau norėjo pasakyti, kad ir bilsteinai būna tokiais storiais štokais, taigi pabandyk pas jų tiekiėjus paieškoti tų atboinikų (jeigu ką vidinę skylę pragręši iki kokios reikia.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Pora paėmiau nuo EVO amortikų, idealiai tiko. Tai įtariu galima pas ralistus paklausinėti, vistiek jie keičia amortikus. Manau turės atliekamų.

Dar kaip supratau pasiskaitinėjąs, amortikų štokas storas, nes jie yra versti.
Gal kas lietuviškai trumpai ir aiškiai paaiškins, kuom jie geriau / blogiau?

Ir dar vienas klausimėlis: gal kas žino ar 3S-GE smagratis tinka ant 3S-GTE(nes maniškis mažumėlę padrožtas)?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Nei diurablis, nei senukai colinių 12-kančių galvų neturėjo.
Dar kurią dieną bandysiu apsilankyti gitanoje bei stokeryje.
Na bet jei tiek kainuos: http://www.gitana.lt/Rankiniai-irankiai ... WILLE.html, tai :shock:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Čia, kad nuobodu nepasidarytų :)
Matyt pašventinta duonelė padėjo... Kai aplink visur šiferio lakštai, o mašina nepriliesta:
Image

Šiek tiek iš varžybų:
Image
Ir onboard: http://www.youtube.com/watch?v=hlv9HJSS ... ideo_title

Šiek tiek iš greituminio: http://www.youtube.com/watch?v=cQO9dk4V ... ideo_title
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

2011 09 02 - Turba gryžo iš serviso. Džiugi žinia, kad restauracijos dar nereikia, slėgį laiko, ašis išsibalansavus gerai, praktiškai, kaip nauja :) Nusmėliavo ir nupurškė kažkuo. 120lt
Image

2011 09 04 - Galvos nuėmimas.
Pagaliau įsigijau galvutę. Tiko 12mm, bet dar teko prišlifuoti.
Image

Galva nuimta. Keli varžtai netgi nebuvo normaliai priveržti... Galbūt būtų užtekę paveržti ir problema būtų dingus.
Image

Senoji tarpinė (pakirmijus nemažai, bet trūkimų / plyšimų nematyt)
Image

Nauja metalinė tarpinė
Image

Kitą savaitę galva turėtų būti nuvežta į servisą patikrinimui, slifavimui, tvarkymui, jeigu reikės.
Taip pat ir dėžė patikrinimui bei LSD įdėjimui.

Reikaliukai juda į priekį, galbūt greitai prasidės surinkimas :)
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Dėžė parvyko iš servisiuko, deja su bloga žinia. Reikės naujų pusašių... Kadangi dėjau LSD, o pusašiai nuo paprastos dėžės ir dėžės su LSD skiriasi.

Na o galva dar laukia. Pamatę specialistai iškart patvirtino, kad tarpinė buvo prapūsta, reikės ir šiokio tokio remonto. Vožtuvai jau šiek tiek išdilę, taip pat viską išvalys, pakeis salnikus ir t.t. Bus dedami 3S-GE velenėliai, reguliuojami vožtuvai.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Baigiantis sezonui dar spėjau pasilakstyti Kacergoje.
2011 09 10 Vipsauga Trackday
Pirmi ratai gyvenime, tad labai nesmerkit už trajektoriju nebuvima ir panasiai, vaziavau pagal save ir dar su gerokai pasenusiais Profileriais.
Laikas takart buvo 1:33,2. Deja video to vaziavimo nera.
http://www.youtube.com/watch?v=0ZRKZHzc ... ideo_title
Visų ratų laikai: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... -&hl=en_US

Laukiu pastabu, kur ka ne taip darau :)
Last edited by GreddyMR2 on 21 Sep 2011, 12:57, edited 1 time in total.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Nupirkta Helix keramikinės sankabos komplektas. Dėvėtas, bet jei tikėti, ką rašo, turėtų laikyti ilgai.
Šiaip ar taip, kaina buvo labai viliojanti...
http://www.ebay.co.uk/itm/270831528866? ... 1497.l2649

Taip pat ko gero nuo kitos savaitės prasidės swap'o darbai, taigi bus daug naujienų ir nuotraukų :)

Kas dėl pusašių, tai skiriasi tik vienos pusės. Pusašio nuo dėžės su LSD ilgesnis šlicas.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

Keletas foto iš šiandienos darbų.

Daug laiko atima tas šveitimas ir dažymas, bet vis gražiau ir tvarkingiau atrodys:
Image

Šitą dar liko supoliruoti:
Image

Galva. Nušlifuota, sutvarkyti vožtuvai:
Image

Patikrinom ir apačią šiandien. Nieko labai blogo nepamatyta, viskas normos ribose. Tik paskutinis indėklas šiek tiek pasidėvėjas:
Image
Image

Čia šiek tiek baisesnis vaizdelis. Leido vandenį pro pompą... Rytoj bandysiu pasišveist ir padažyt:
Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
GreddyMR2
Posts: 236
Joined: 29 Mar 2010, 12:32

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by GreddyMR2 »

2011 11 01 darbai.
Šiandieną laiko buvo mažai, tad ir didelių darbų nepadaryta, šiek tiek kosmetikos.

Variklis prieš dažymą ir po:
Image
Image

Papoliruotas dangtelis naudojant specialią aliuminiuj pastą:
Image

Ir nudažyas karteris:
Image
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo

Post by Conan »

GreddyMR2 wrote:Variklis prieš dažymą ir po
Nereikejo bloko dazyti. Ar bent spalva kita pasirinkti.
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

Post Reply