Tuose boliduose (tubular chassis) tie vamzdeliai veikia kaip nesancioji konstrukcija IR saugos lankai. Visa vaziuokle, transmisija, variklis tvirtinasi tiesiai prie ju.shilas wrote:Tai kaip tada su vamzdiniu karkasu bolidais, kur ant karkaso karbonas paprasciausiai uzsideda? Kuom yra blogai taip suvirint kebula, turint omeni, kad jame yra lankai? Kodel nerasot komentaru prie kitu projektu, kur pervirinami firewallai, stakanai ar isimami balkiai is buferiu? Geriau gabaliukais mesinet ir lipdyt prie apipuvusios skardos?? Nekurie specialistu komentarai privercia rimtai suabejoti ju adekvatumu
Saugos lanku atveju (jeigu gerai matosi) mineti 4 taskai privirinti prie 0,5-2mm skardeles, ir kazin ar esant butinybei ta skardele atlaikytu reikiama jega. Kai lankai atvesti i stakanus bei traversos tvirtinimo vietas, tada jau kita kalba.