Project: MR2 SW20 Turbo
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
O įdomu, kaip su įsiurbimo / išmetimo tarpinėm?
Vožtuvų salnikėlių nekeisiu, jie ir taip nauji. O galvos tarpinę tai jau teks dėt, nupirkta jau...
O tas kažkas rimčiau - tai ~1bar slėgio, kurį sako net ir paprasta tarpinė laiko, tai metalinė manau tuo labiau turėtų atlaikyti.
O dėl ECU tai su juo pagal gamintojus apie +20ag ir tiek pat nm. Ir tikrai jaučiasi su juo skirtumas. Torkas nuo žemų tikrai didesnis. Arba nebent dėl to, kad kurą perpila.
Vožtuvų salnikėlių nekeisiu, jie ir taip nauji. O galvos tarpinę tai jau teks dėt, nupirkta jau...
O tas kažkas rimčiau - tai ~1bar slėgio, kurį sako net ir paprasta tarpinė laiko, tai metalinė manau tuo labiau turėtų atlaikyti.
O dėl ECU tai su juo pagal gamintojus apie +20ag ir tiek pat nm. Ir tikrai jaučiasi su juo skirtumas. Torkas nuo žemų tikrai didesnis. Arba nebent dėl to, kad kurą perpila.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
ad baltic galima uzsisakyti elring komplekta viso variklio.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Jeigu jau tu net motoro neplanuoji imt - tai gal nedaryk isvis... pinigus meti laukais... Cia jau grese normaliu motoro rebuildu - taip kad lupk tu ji lauk - ardyk ir ramiai sau per ziema pasidarysi... Reik ir bloka honinguot, ir plokstuma ant bloko padaryt, indeklus tuo pacius pasikeisk, padaryk VIENA KART gerai... nes nu nesibaigenti pasaka bus, pamatysi!GreddyMR2 wrote:Ai paliksiu pas meistrus ir jau jie padarys, ką reikia, nes to pats jau nesugebėsiu. Ir taip jau nervas ima...
Manau pakeis ir neišėmus variklio.
Katik nusipirkau tarpinių komplektą, tikiuosi nebus paskutinis šūdas:
http://www.ebay.co.uk/itm/310179068130? ... 1497.l2649
Seip jau klaida padareik kad i Gen2 isivelei... Butum su Gen3 nieko nedarant - ~300+ ag turejes...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Na MR'as jau nuvarytas meistrams, tai manau ka jie pasakys, ta ir darysim. Kainuos, tai kainuos, bet jau motoristai tikiuosi normaliai padarys.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Siek tiek naujienu is mechaniku.
Variklis isrinktas, ziedam kaput. Taip pat reikes keisti indeklus. Laimei stumokliai/cilindrai geri. Uzteks prahoninguoti.
Dar keistas dalykas, kad pas mane ziedai 1,5x1,5x4mm , kai orginaliai turetu buti 1,2x1,5x4. Tai kazka galvosim, gal kompresinius vienus senus paliksim, nes jie geri.
Tikiuosi pirmadieni jau gausiu tarpines ir gal kita savaitgali jau bus galima pasiimti masina
Variklis isrinktas, ziedam kaput. Taip pat reikes keisti indeklus. Laimei stumokliai/cilindrai geri. Uzteks prahoninguoti.
Dar keistas dalykas, kad pas mane ziedai 1,5x1,5x4mm , kai orginaliai turetu buti 1,2x1,5x4. Tai kazka galvosim, gal kompresinius vienus senus paliksim, nes jie geri.
Tikiuosi pirmadieni jau gausiu tarpines ir gal kita savaitgali jau bus galima pasiimti masina
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Na kadangi tema atrakinta, tai parašinėsiu šį bei tą
Žiemą buvo planų gerinti aerodinamiką (tiksliau didinti prispaudimą), tačiau pavyko pasidaryti tik spoilerį. Darbas beja - nenuėjo veltui
Pradėjau stovo medinį maketą:
Sekantis darbas - brėžinukas:
Toliau sekė bagažinės tvirtinimas:
Prie tvitinimų privirinau plokšteles spoilerio kojoms:
Pagrindinis darbas padarytas:
Tačiau buvo labai mažai reguliavimo (arba daug, bet ne į tą pusią, kurią reikia):
Laisvu laiku patepliojau bagažinę, kad bent iš toli gražiai atrodytų
Taip pat nudažytas ir spoileris:
Ir pirmasis vaizdas toks:
Užbaigimui trūko sparniukų. Taip pat šiek tiek perdariau viršutinius tvirtinimus, kad būtų pakankamai vietos reguliavimui.
Išbandžiau ir trasoje
Taigi, spoilerį užskaitau, skirtumas tikrai juntamas, nors ir ne į kėbulą jis tvirtintas.
P.S. Ačiū Doggy
Žiemą buvo planų gerinti aerodinamiką (tiksliau didinti prispaudimą), tačiau pavyko pasidaryti tik spoilerį. Darbas beja - nenuėjo veltui
Pradėjau stovo medinį maketą:
Sekantis darbas - brėžinukas:
Toliau sekė bagažinės tvirtinimas:
Prie tvitinimų privirinau plokšteles spoilerio kojoms:
Pagrindinis darbas padarytas:
Tačiau buvo labai mažai reguliavimo (arba daug, bet ne į tą pusią, kurią reikia):
Laisvu laiku patepliojau bagažinę, kad bent iš toli gražiai atrodytų
Taip pat nudažytas ir spoileris:
Ir pirmasis vaizdas toks:
Užbaigimui trūko sparniukų. Taip pat šiek tiek perdariau viršutinius tvirtinimus, kad būtų pakankamai vietos reguliavimui.
Išbandžiau ir trasoje
Taigi, spoilerį užskaitau, skirtumas tikrai juntamas, nors ir ne į kėbulą jis tvirtintas.
P.S. Ačiū Doggy
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Tolimesni darbai turėjo būti turbinos keitimas.
Paimta mirusi CT20, rebuildinta ir padarytas šioks toks hibridas.
Deja, vien turbinos pakeitimu neteks apseiti. Po vieno gero pravažiavimo pajaučiau, kad nedirba vienas cilindras, teko tikrinti. Kompresija parodė, kad bėdos su 4 cilindru. Šiuo metu variklis guli remonte. Gerai tas, kad stumoklis ir blokas sveiki, reiks tik prahoninguoti cilindrus ir pakeisti žiedus.
Išsiėmęs ir apardęs variklį radau daug nemalonių staigmenų.
Sankaba jau dirbo beveik ant kniedžių:
Kaip ir turėjau įtarimą, prapūsta viena išmetimo tarpinė:
Taip pat pūtė per kolektorius - turbina tarpinę:
Apskritai visas variklis apsitepalavęs, ypač aplink tepalo pompą. Teks keisti visas tarpines / salnikus, žiūrėsim, kas bus.
CT20 hibridas VS CT26:
Paimta mirusi CT20, rebuildinta ir padarytas šioks toks hibridas.
Deja, vien turbinos pakeitimu neteks apseiti. Po vieno gero pravažiavimo pajaučiau, kad nedirba vienas cilindras, teko tikrinti. Kompresija parodė, kad bėdos su 4 cilindru. Šiuo metu variklis guli remonte. Gerai tas, kad stumoklis ir blokas sveiki, reiks tik prahoninguoti cilindrus ir pakeisti žiedus.
Išsiėmęs ir apardęs variklį radau daug nemalonių staigmenų.
Sankaba jau dirbo beveik ant kniedžių:
Kaip ir turėjau įtarimą, prapūsta viena išmetimo tarpinė:
Taip pat pūtė per kolektorius - turbina tarpinę:
Apskritai visas variklis apsitepalavęs, ypač aplink tepalo pompą. Teks keisti visas tarpines / salnikus, žiūrėsim, kas bus.
CT20 hibridas VS CT26:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
prie to pačio pasikeisk tą šlangelę "hose from hell" kur į tepalo filtro aušintuvą eina
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Joo, tą būtinai pasikeisiu.Sheikhas wrote:prie to pačio pasikeisk tą šlangelę "hose from hell" kur į tepalo filtro aušintuvą eina
Pamenu kai pirmą kartą įdėjau variklį ir pasirodė, kad ji kiaura, va tada tai buvo veiklos ją pakeist...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
doggy wrote:Jeigu jau tu net motoro neplanuoji imt - tai gal nedaryk isvis... pinigus meti laukais... Cia jau grese normaliu motoro rebuildu - taip kad lupk tu ji lauk - ardyk ir ramiai sau per ziema pasidarysi... Reik ir bloka honinguot, ir plokstuma ant bloko padaryt, indeklus tuo pacius pasikeisk, padaryk VIENA KART gerai... nes nu nesibaigenti pasaka bus, pamatysi!
kelintą kartą motorą renki?GreddyMR2 wrote:Po vieno gero pravažiavimo pajaučiau, kad nedirba vienas cilindras, teko tikrinti. Kompresija parodė, kad bėdos su 4 cilindru. Šiuo metu variklis guli remonte. Gerai tas, kad stumoklis ir blokas sveiki, reiks tik prahoninguoti cilindrus ir pakeisti žiedus.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Po savo klaidos - pirmą.ard wrote:doggy wrote:Jeigu jau tu net motoro neplanuoji imt - tai gal nedaryk isvis... pinigus meti laukais... Cia jau grese normaliu motoro rebuildu - taip kad lupk tu ji lauk - ardyk ir ramiai sau per ziema pasidarysi... Reik ir bloka honinguot, ir plokstuma ant bloko padaryt, indeklus tuo pacius pasikeisk, padaryk VIENA KART gerai... nes nu nesibaigenti pasaka bus, pamatysi!kelintą kartą motorą renki?GreddyMR2 wrote:Po vieno gero pravažiavimo pajaučiau, kad nedirba vienas cilindras, teko tikrinti. Kompresija parodė, kad bėdos su 4 cilindru. Šiuo metu variklis guli remonte. Gerai tas, kad stumoklis ir blokas sveiki, reiks tik prahoninguoti cilindrus ir pakeisti žiedus.
Prieš tai buvo perrenkamas, kadangi mirusį gavau
Šį kartą matomai buvo per daug slėgio (~1,2bar), galbūt kuras netiko (kartais 95 važiuodavau, nors kompas JDM'inis), gal degimas per ankstyvas ir taip jau nutiko, kad uždetonavo. Nebūčiau slėgio kėlęs, nieko ir nebūtų atsitikę.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Slėgis 1,2bar tikrai ne beda tvarkingam stock'iniam 3sgte, 95 benzas irgi, nes šie ECU prisitaikantys, be to linkę gerokai užriebinti. Taigi problemos tikrai ne tame.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
O kame daugiau galėjo būti? Motorui 1.2bar gal ir ne bėda, tačiau prie tokio slėgio purkštukai (440cc) jau dirba beveik pilnu pajėgumu, todėl jam galėjo pritrūkti kuro. Kokia dar gali būti priežastis?Sheikhas wrote:Slėgis 1,2bar tikrai ne beda tvarkingam stock'iniam 3sgte, 95 benzas irgi, nes šie ECU prisitaikantys, be to linkę gerokai užriebinti. Taigi problemos tikrai ne tame.
O dėl ECU, tai kiek skaičiau, pas anglus (su JDM'iniais motorais) visiem su 95 kuru nesamonės darosi, "nevažiuoja" mašina ir pan... Aš kažkokio skirtumo nelabai jausdavau.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Beda ne purkstukuose - o kuro magistralej. Mire 4 cilindras - kuriam kuro - kaip ir priktruksta... eiline 3SGTE bega..GreddyMR2 wrote:O kame daugiau galėjo būti? Motorui 1.2bar gal ir ne bėda, tačiau prie tokio slėgio purkštukai (440cc) jau dirba beveik pilnu pajėgumu, todėl jam galėjo pritrūkti kuro. Kokia dar gali būti priežastis?Sheikhas wrote:Slėgis 1,2bar tikrai ne beda tvarkingam stock'iniam 3sgte, 95 benzas irgi, nes šie ECU prisitaikantys, be to linkę gerokai užriebinti. Taigi problemos tikrai ne tame.
O dėl ECU, tai kiek skaičiau, pas anglus (su JDM'iniais motorais) visiem su 95 kuru nesamonės darosi, "nevažiuoja" mašina ir pan... Aš kažkokio skirtumo nelabai jausdavau.
As jau tau rasiau - bet matau kad tu savo klaidom pasiryzes mokytis... Nu bet kaip sakant - skausmingai ismoksi pamokas visas.
440cc prie 1.2 bar dar tikrai nedirba pilnu rezimu.. ir su 95 benzu JDM ecu draugauja kuo puikiausiai - nes jis viska pasitvarko taip kaip reik. O del detonacijos - tai yra kalnas kitu veiksniu, pvz kad ir paprasciausias - atlyvai kuro siurblio. Zodziu - daryk motora is naujo - ir vel taupyk Baigsis vel - learning the hard way kaip sakant...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Tai taip ir nesupratau, ka daryti su tuo 4 cilindru, kad nepritruktų kurodoggy wrote:Beda ne purkstukuose - o kuro magistralej. Mire 4 cilindras - kuriam kuro - kaip ir priktruksta... eiline 3SGTE bega..GreddyMR2 wrote:O kame daugiau galėjo būti? Motorui 1.2bar gal ir ne bėda, tačiau prie tokio slėgio purkštukai (440cc) jau dirba beveik pilnu pajėgumu, todėl jam galėjo pritrūkti kuro. Kokia dar gali būti priežastis?Sheikhas wrote:Slėgis 1,2bar tikrai ne beda tvarkingam stock'iniam 3sgte, 95 benzas irgi, nes šie ECU prisitaikantys, be to linkę gerokai užriebinti. Taigi problemos tikrai ne tame.
O dėl ECU, tai kiek skaičiau, pas anglus (su JDM'iniais motorais) visiem su 95 kuru nesamonės darosi, "nevažiuoja" mašina ir pan... Aš kažkokio skirtumo nelabai jausdavau.
As jau tau rasiau - bet matau kad tu savo klaidom pasiryzes mokytis... Nu bet kaip sakant - skausmingai ismoksi pamokas visas.
440cc prie 1.2 bar dar tikrai nedirba pilnu rezimu.. ir su 95 benzu JDM ecu draugauja kuo puikiausiai - nes jis viska pasitvarko taip kaip reik. O del detonacijos - tai yra kalnas kitu veiksniu, pvz kad ir paprasciausias - atlyvai kuro siurblio. Zodziu - daryk motora is naujo - ir vel taupyk Baigsis vel - learning the hard way kaip sakant...
O dėl kuro siurblio atlyvų, tai turi galvoj kai mažai kuro bake būna?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Nuimk magistralę ir prapūsk, gal ten kokių šiukšlių užkaupta? Nors diametrai ten turėtų būt normalūs, tai tokių šiukšlių jau kaži ar prisirinktų
Ne vien toyotose šita bėda būna su ketvirtu cilindru. Jis, jei teisingai suprantu, yra paskutinis eilėje prie kuro, vadinasi, jei kuro jam neužtenka, reikia susirūpinti dėl nepakankamo užmaitinimo. Efektyvesnis siurblys?
Kitas dalykas - būna, kad blokas aušinasi netolygiai, 4 cilindras negauna pakankamai aušinimo ir todėl net su teisingu užmaitinimu detonuoja. Mazdos BP variklyje būtent šitas cilindras ar tarpinė ties juo nueina šaibom pirmi. Gal ir toyota kažkuo gimininga?
Ne vien toyotose šita bėda būna su ketvirtu cilindru. Jis, jei teisingai suprantu, yra paskutinis eilėje prie kuro, vadinasi, jei kuro jam neužtenka, reikia susirūpinti dėl nepakankamo užmaitinimo. Efektyvesnis siurblys?
Kitas dalykas - būna, kad blokas aušinasi netolygiai, 4 cilindras negauna pakankamai aušinimo ir todėl net su teisingu užmaitinimu detonuoja. Mazdos BP variklyje būtent šitas cilindras ar tarpinė ties juo nueina šaibom pirmi. Gal ir toyota kažkuo gimininga?
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Pradziai - kuro slegio reguletorius / aukstesnis kuro slegimas. Taip jau paspresi kuro trukuma siek tiek. O dar geriau - didesnio pralaidumo kuro tiltelis + purkstukai.
Tai taip ir nesupratau, ka daryti su tuo 4 cilindru, kad nepritruktų kuro
O dėl kuro siurblio atlyvų, tai turi galvoj kai mažai kuro bake būna?
O atlyvai - taip, del nepakankamo kiekio kuro. Issivaizduok kas buna kai pucia 1.2 bar o kuro padavimas buna - - - - - - - - - - ------------ - - - - - toks Va tau ir rezultatas... pasidaryt atstoinyka + isorinis siurblys - tikrai ne tiek baisiai kainuoja...
Siuksliu kuro tilteli tikrai nerasi Reiktu pradziai dar ir kuro filtrus perziuret, pamatyt kaip atrodo kuro siurblio tinklelis... O jis bus baisokokas.. Prasipust magistrale kuro (vamzdelius). O seip tai - paskaitinek apie 3SGTE boost up problemas seip jau 3gen'ui - 1.3bar yra kaip sakant jau riba visiska...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Dėkui už patarimus.
4 cilindras, jei gerai suprantu, yra kaip tik pirmas kuro padavime. Nebent kažką blogai suprantu.
Išiminėt mr'o baką (kuro siurblį) yra tragedija... Gal pradžiai reikės pasistatyti kuro slėgio reguliatorių.
O dėl atlyvų tai niekada nejausdavau jokio trukčiojimo posukiuose.
4 cilindras, jei gerai suprantu, yra kaip tik pirmas kuro padavime. Nebent kažką blogai suprantu.
Išiminėt mr'o baką (kuro siurblį) yra tragedija... Gal pradžiai reikės pasistatyti kuro slėgio reguliatorių.
O dėl atlyvų tai niekada nejausdavau jokio trukčiojimo posukiuose.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Degime.GreddyMR2 wrote:O kame daugiau galėjo būti?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Cia dar gali rast daug info
http://www.mr2australia.com/MR2play/Forums
http://www.mr2australia.com/MR2play/Forums
GTR
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
When You Have AWD You Don't Replace Tyres, You Replace Boxes
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Dėkui Bet kol perskaitysiu visų šalių forumus, tai ir numirsiuRNN GTi-R wrote:Cia dar gali rast daug info
http://www.mr2australia.com/MR2play/Forums
O kas liečia variklį, tai mirtis. 3 ir 4 stumoklio tarpžiedžiam kaput, 4 stumoklio tepalo purkštukas nulžęs (nelabai įsivaizduoju kaip), velenui kaput.
Taigi šitas variklis liks jau ant dalių...
Imsiu kitą, nusipirkau visą komplektą Cometico tarpinių ir teks viską perrinkt.
Šiandien atskyriau turbą nuo koliko, tarpinė atrodo liūdnai...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Pavarge stumuokliai + detonacija + (kaip speju) nematuoti / nedaryti tarpai ziedu juos dedant 'perrinkinejant' motora = rezultatas ant akiu kaip tsakant atsimeni sakiau - NETAUPYK padaryk gerai? tai dabar 2 kart pasidarysi...GreddyMR2 wrote:Dėkui Bet kol perskaitysiu visų šalių forumus, tai ir numirsiuRNN GTi-R wrote:Cia dar gali rast daug info
http://www.mr2australia.com/MR2play/Forums
O kas liečia variklį, tai mirtis. 3 ir 4 stumoklio tarpžiedžiam kaput, 4 stumoklio tepalo purkštukas nulžęs (nelabai įsivaizduoju kaip), velenui kaput.
Taigi šitas variklis liks jau ant dalių...
Imsiu kitą, nusipirkau visą komplektą Cometico tarpinių ir teks viską perrinkt.
Šiandien atskyriau turbą nuo koliko, tarpinė atrodo liūdnai...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Schadenfreude?doggy wrote: Pavarge stumuokliai + detonacija + (kaip speju) nematuoti / nedaryti tarpai ziedu juos dedant 'perrinkinejant' motora = rezultatas ant akiu kaip tsakant atsimeni sakiau - NETAUPYK padaryk gerai? tai dabar 2 kart pasidarysi...
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
f31
Why waste time learning when ignorance is instantaneous?
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Na dėl žiedų tai jau negaliu pasakyti, dariau ne pats... Bet kažkaip manau variklistai, kurie dirbą tokį darbą ilgą laiką, turėtų suprasti, kaip surinkinėt motorą.doggy wrote: Pavarge stumuokliai + detonacija + (kaip speju) nematuoti / nedaryti tarpai ziedu juos dedant 'perrinkinejant' motora = rezultatas ant akiu kaip tsakant atsimeni sakiau - NETAUPYK padaryk gerai? tai dabar 2 kart pasidarysi...
Sutinku, kad paskubomis dariau, bet nemanau, kad čia variklistų kaltė Jei nebūčiau kėlęs per daug slėgio, jei tepalo visada pilna norma būtų buvus ir t.t., manau važiuočiau toliau Bet aišku prapūstos išmetimo tarpinės, tai jau mano neapsižiūrėjimas...
Dabar tikiuosi su mažesniu slėgiu gausiu tokią pačią ar didesnę galią, tai pūtė per visus galus.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: Project: MR2 SW20 Turbo
Kind of Bet nu tu pats zinai kai taip buna Ir dar tuo labiau kai as pats tokiu pat keliu kaip jis 'mokiausi' kitu neklausydamas...spade wrote:Schadenfreude?doggy wrote: Pavarge stumuokliai + detonacija + (kaip speju) nematuoti / nedaryti tarpai ziedu juos dedant 'perrinkinejant' motora = rezultatas ant akiu kaip tsakant atsimeni sakiau - NETAUPYK padaryk gerai? tai dabar 2 kart pasidarysi...
Esme ne KIEK jie tu MOTORU aplamai dare, o KIEK tokiu kaip tavo 3SGTE... Kiekvienas motoras su sava specifika - o tos zigulines ismintys, ir visu vienodu taisykliu taikymas surenkant, daznai neiseina I gera... Gerai kai paprastas 1.6l motoras naudojamas kasdien, tai jie ir laiko....[/quote
Na dėl žiedų tai jau negaliu pasakyti, dariau ne pats... Bet kažkaip manau variklistai, kurie dirbą tokį darbą ilgą laiką, turėtų suprasti, kaip surinkinėt motorą.
Sutinku, kad paskubomis dariau, bet nemanau, kad čia variklistų kaltė Jei nebūčiau kėlęs per daug slėgio, jei tepalo visada pilna norma būtų buvus ir t.t., manau važiuočiau toliau Bet aišku prapūstos išmetimo tarpinės, tai jau mano neapsižiūrėjimas...
Dabar tikiuosi su mažesniu slėgiu gausiu tokią pačią ar didesnę galią, tai pūtė per visus galus]
Dazniausiai tokioj situacijoj netgi ir TU su konsultacijom kad ir TU paciu motoristu, su literatura rankose gali susirinkt ta motora TIKRAI ne prasciau (netgi dar GERIAU) negu tie vadinami 'motoristai'... Tuo labiau zinant Prienu rajono 'motoristus' tai as jau tau sakiau, kad jus patys padarysim geriau...
Tepalo gali but nors ir virs normos puse metro, nuo detonacijos jis taves neapsaugos... Vat slegis / kuras - kita kalba...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000