Project: MR2 SW20 Turbo
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
O man kazkaip net nebuvo minciu kazkokia kita spalva dazyti. Juoda - tvarkinga. O ten ir nesimato per daug.
Geros naujienos, šįryt gryžo sankabėlė. Helix keramika.
Vakar tradiciškai bus nuotraukų
Geros naujienos, šįryt gryžo sankabėlė. Helix keramika.
Vakar tradiciškai bus nuotraukų
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Katik parsivilkau iš rūsio (variklio surinkimo vietos) ir galiu pasakyti, kad rytoj variklis bus galutinai pabaigtas.
Buvo nutikimų, kaip surūdiję vamzdeliai, kuriuos teko pavirinti, įdėta vandens pompa iš 3sge ir tik jau surinkus tą šoną pastebėta, kad joje nėra vieno vamzdelio, kuris yra ant 3sgte, teko gręžti skylę numatytoje vietoje ir kalti naują vamzdelį (tikėkimės neleis...). Šiandien pusę dienos praleidau beieškodamas kas gali nutekinti smagratį. Dėl viso to tenka ryškiai atsilikti nuo plano... Su kėbulo dažymais manau atidėsiu vėlesniam laikui. Rytoj arba šeštadienį bus įdėtas variklis ir liks laiko iki trečiadienio vakaro susitvarkyti su elektra.
Gera žinia bent jau ta, kad bako nereikės judinti. Pagal japancats kuro pompos vienodos. Bet ar taip gali būti?
Šiom dienom buvau be fotiko, kažką padariau telefonu, bet jos bus vėliau. O šiandienos darbo galo nuotraukas manau padarysiu ryt ryte ir įmesiu
Buvo nutikimų, kaip surūdiję vamzdeliai, kuriuos teko pavirinti, įdėta vandens pompa iš 3sge ir tik jau surinkus tą šoną pastebėta, kad joje nėra vieno vamzdelio, kuris yra ant 3sgte, teko gręžti skylę numatytoje vietoje ir kalti naują vamzdelį (tikėkimės neleis...). Šiandien pusę dienos praleidau beieškodamas kas gali nutekinti smagratį. Dėl viso to tenka ryškiai atsilikti nuo plano... Su kėbulo dažymais manau atidėsiu vėlesniam laikui. Rytoj arba šeštadienį bus įdėtas variklis ir liks laiko iki trečiadienio vakaro susitvarkyti su elektra.
Gera žinia bent jau ta, kad bako nereikės judinti. Pagal japancats kuro pompos vienodos. Bet ar taip gali būti?
Šiom dienom buvau be fotiko, kažką padariau telefonu, bet jos bus vėliau. O šiandienos darbo galo nuotraukas manau padarysiu ryt ryte ir įmesiu
Bandysim padaryti taip, kad jų ten ir nebūtųbrakusa wrote: Skysčių prasisunkimą sunkiau pastebėti. Nors čia gal į TA tai kaip ir privalumas
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
kiek pamenu bent jau celicos atveju, pompos 3sge ir 3sgte tikrai nevienodos
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
"A stock N/A fuel pump will support stock and slightly upgraded boost levels from a 3SGTE. If you plan on running more than 14-15psi we would recommend an upgrade to a Walbro in-tank fuel pump which will allow to run boost levels far beyond this."
Radau čia:
http://www.toyota-mr2-turbo-performance ... -swap.html
Ir negi japancats meluotų?
Radau čia:
http://www.toyota-mr2-turbo-performance ... -swap.html
Ir negi japancats meluotų?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
mr'istai ten rašo apie 5s motorus -> 3s
reik sulygint 5s ir 3s (gt ir gte) kuro pompu kodus
PS, turi accountą japancats? pasidalink pažiūrėsiu
reik sulygint 5s ir 3s (gt ir gte) kuro pompu kodus
PS, turi accountą japancats? pasidalink pažiūrėsiu
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Na pagal kodus tai 3sge ir 3sgte pompos vienodos.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Vakar vakare buvo užfiksuoti pirmieji garsai
Deja video dar pas draugą telefone, kai tik gausiu, bandysiu įkelti.
Bėda ta, kad dabar naujai atsiradusi kuro pompos rėlė liko nepajungta, nes jai laidai ateina kažkur iš salono ir matyt dėl jos padirbus kelias sekundes mašina gesta. Šiandien bandysiu išsilupt pravodkę ir kažką sukonstruoti. Tikiuosi rytoj jau dirbs kaip turi būti
O kuro pompos visgi skiriasi. Japancats ant schemų kodas vienodas, bet paspaudus ant jo parodo pilną, kuris yra skirtingas.
Dar lyg išsiaiškinau, kad N/A pompa 90lph, o turbo 160lph. Kiek gali galios pamaitinti 90lph?
P.S. Nuotraukoms kažkaip nebeatrandu laiko...
Deja video dar pas draugą telefone, kai tik gausiu, bandysiu įkelti.
Bėda ta, kad dabar naujai atsiradusi kuro pompos rėlė liko nepajungta, nes jai laidai ateina kažkur iš salono ir matyt dėl jos padirbus kelias sekundes mašina gesta. Šiandien bandysiu išsilupt pravodkę ir kažką sukonstruoti. Tikiuosi rytoj jau dirbs kaip turi būti
O kuro pompos visgi skiriasi. Japancats ant schemų kodas vienodas, bet paspaudus ant jo parodo pilną, kuris yra skirtingas.
Dar lyg išsiaiškinau, kad N/A pompa 90lph, o turbo 160lph. Kiek gali galios pamaitinti 90lph?
P.S. Nuotraukoms kažkaip nebeatrandu laiko...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
http://www.mr2.com/forums/turbo-engine- ... ack-q.html
Hmm... Pagal čia ta rėlė išvis nereikalinga. Vadinasi šiandien ieškosim kitų nedirbimo galų
Hmm... Pagal čia ta rėlė išvis nereikalinga. Vadinasi šiandien ieškosim kitų nedirbimo galų
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
lph x 2 = 180ag isnaudojant maximuma. Saugiai apie 160 matyt.GreddyMR2 wrote:Kiek gali galios pamaitinti 90lph?
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Gryžau iš garažo pagaliau jau su turbininiu mr'u
Su elektra buvo labai paprasta. Tiesiog pakeitėm pravodkę ir viskas, jokių laidų nereikėjo daryti custom.
Tačiau parvažiavau su tokiu nemaloniu garseliu. Paspaudus daugiau gazo važiuojant atsiranda toks lyg džeržgimas iš pusašio vietos, tačiau jei tai bus apie ką aš galvoju, tuomet viskas paprasta. Na o blogiausiu atveju pasikeisiu pusašį, nes yra atliekamas
Ir šiandienai viena foto. Daugiau jau bandysiu rytoj, kažkaip dabar sveikatos nėra...
Su elektra buvo labai paprasta. Tiesiog pakeitėm pravodkę ir viskas, jokių laidų nereikėjo daryti custom.
Tačiau parvažiavau su tokiu nemaloniu garseliu. Paspaudus daugiau gazo važiuojant atsiranda toks lyg džeržgimas iš pusašio vietos, tačiau jei tai bus apie ką aš galvoju, tuomet viskas paprasta. Na o blogiausiu atveju pasikeisiu pusašį, nes yra atliekamas
Ir šiandienai viena foto. Daugiau jau bandysiu rytoj, kažkaip dabar sveikatos nėra...
Tiksliai zinai? Is kur si info?Nowone wrote:lph x 2 = 180ag isnaudojant maximuma. Saugiai apie 160 matyt.GreddyMR2 wrote:Kiek gali galios pamaitinti 90lph?
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
viewtopic.php?f=6&t=1157 general rule of thumbGreddyMR2 wrote:Tiksliai zinai? Is kur si info?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Tai dar ir pompą teks pakeisti... Tai tas, tai anas, nu negaliu...
Ir dar reguliuot regiuoliuot reguliuot... Dabar net be lamdos važinėju, nes orginali ant dvieju varžtų, o naujam downpipe įsukama, tai bileka dabar įsukau, kad tik nešvarptų. Toliau trukčiojimas... Nuo laisvų staigiai duodant gazo pridūsta. Važiuojant ant žemų sūkių kartais patrukčioja. Spėju reikia reguliuoti: degimas, oro srauto matuoklė, gazo sensorius? Ką dar galima žiūrėti? Dėl kuro pompos ne, nes ir senam orginaliam kėbule buvo tas pats.
Taip kad apie kažkokį normalų važiavimą dar negalima šnekėti. Bet jau aišku su atmosferiku negalima lyginti... Kaip diena ir naktis
Šiandien gal dar pasižiūrėsiu oro srauto matuoklę, gal pastatysiu į orginlią padėtį, žiūrėsim, kaip bus tada. Nes dabar neaišku kas ten prisukinėta.
O ar negali būti trukčiojimas dėl kuro? Kadangi mašina buvo kaip ir iš japsų, tai kompas reguliuotas jų kurui. O dabar pilamas 95.
Sankaba helix, pradžioje pagalvojau nafik aš ją dėjau... Bet jau baigiu įprasti.
Va dar starterio manau reikia pradėti paieškas. Nes kartą jau nesuko. Padaužiau pagaliuku, atsigavo.
Žodžiu, dabar viską reikia susireguliuoti. Tada bus boost controller ir šiek tiek pūstelsim
Ai, pamiršau kaiką... Stiprokas mėlynas dūmas :/ Nesupratu, kas gali būti. Turbą tikrino, sakė gera (nors klibėjimas gal nemažas atrodo), stomoklį buvom išsitraukę, viskas gražu. Velniava kažkokia...
Ir dar reguliuot regiuoliuot reguliuot... Dabar net be lamdos važinėju, nes orginali ant dvieju varžtų, o naujam downpipe įsukama, tai bileka dabar įsukau, kad tik nešvarptų. Toliau trukčiojimas... Nuo laisvų staigiai duodant gazo pridūsta. Važiuojant ant žemų sūkių kartais patrukčioja. Spėju reikia reguliuoti: degimas, oro srauto matuoklė, gazo sensorius? Ką dar galima žiūrėti? Dėl kuro pompos ne, nes ir senam orginaliam kėbule buvo tas pats.
Taip kad apie kažkokį normalų važiavimą dar negalima šnekėti. Bet jau aišku su atmosferiku negalima lyginti... Kaip diena ir naktis
Šiandien gal dar pasižiūrėsiu oro srauto matuoklę, gal pastatysiu į orginlią padėtį, žiūrėsim, kaip bus tada. Nes dabar neaišku kas ten prisukinėta.
O ar negali būti trukčiojimas dėl kuro? Kadangi mašina buvo kaip ir iš japsų, tai kompas reguliuotas jų kurui. O dabar pilamas 95.
Sankaba helix, pradžioje pagalvojau nafik aš ją dėjau... Bet jau baigiu įprasti.
Va dar starterio manau reikia pradėti paieškas. Nes kartą jau nesuko. Padaužiau pagaliuku, atsigavo.
Žodžiu, dabar viską reikia susireguliuoti. Tada bus boost controller ir šiek tiek pūstelsim
Ai, pamiršau kaiką... Stiprokas mėlynas dūmas :/ Nesupratu, kas gali būti. Turbą tikrino, sakė gera (nors klibėjimas gal nemažas atrodo), stomoklį buvom išsitraukę, viskas gražu. Velniava kažkokia...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Trumpas video. Nekreipkit dėmesio į tą kabantį duslintuvą, greitai bus sutvarkyta O mėlyni dumai tai verčiasi nesuprantamai dideliais kiekiais...
http://www.youtube.com/watch?v=llWOIfdSLss
http://www.youtube.com/watch?v=llWOIfdSLss
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Žiūrėjom žiedus, lyg ir tvarkoj atrodo. Na bet tik vieną stumą buvom išsiėmę, gal kokio vieno blogi ar panašiai. Taip gali būti?
O starterį tai dar sakė galima bandyt tiesiog išvalyt ir gal padės.
Dabar vėl bėda, pradėjo nedirbti vienas cilindras. Išsisukau žvakę, užmesta. Išvaliau, užkūriau, dirba gražiai, bet tik šiek tiek pagazavau, vėl iškart užmetė. Vėl išvaliau, vėl viskas gerai iki pagazavimo. Ir tik vieno cilindro taip. Kame čia gali būti bėda? Bet užmesta ne tepalu, benzu atrodo.
O starterį tai dar sakė galima bandyt tiesiog išvalyt ir gal padės.
Dabar vėl bėda, pradėjo nedirbti vienas cilindras. Išsisukau žvakę, užmesta. Išvaliau, užkūriau, dirba gražiai, bet tik šiek tiek pagazavau, vėl iškart užmetė. Vėl išvaliau, vėl viskas gerai iki pagazavimo. Ir tik vieno cilindro taip. Kame čia gali būti bėda? Bet užmesta ne tepalu, benzu atrodo.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Žvakės naujos denso IK22. Žvaklaidžius vietom kečiau, tas pats, vadinasi ne žvaklaidžiai. O dėl to juk neužpilinėtų žvakės. Bet taip staiga atsitiko, po gero pravažiavimo... Ir tik vieą užpila, keistai. Dar sako gali būti sisiję su stabdžių stiprintuvu, jei kokia vakumo šlangelė nuo to cilindro eina ir jei prakiuro. Bandysiu rytoj aiškintis.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Rytoj bus baigta su kuro pompa, AFM pastatytas į orginalią poziciją (buvo nusuktas visai į pievas), patikrintas throttle sensor ir bus matyt. Jei dar bus negerai, tuomet jau kažkas rimčiau...
Ir ketetas bendrų nuotraukų iš praėjusių dienų.
Nežinau, ką reikės daryti su lamda zondu, nes orginalus sukasi ant dviejų varžtų, o šitam downpipe padaryta vieta įsukamam.
Teko keisti visą pravodkę, ateinančią iš salono, tačiau tai buvo ganėtinai paprasta.
Jokių laidų vietom keisti ar dar kažką burti nereikėjo, visos fyškės susijungė į tas pačias vietas. Ir po pravodkės pakeitimo pagaliau mašina pradėjo dirbti (nebegesti)
Ir ketetas bendrų nuotraukų iš praėjusių dienų.
Nežinau, ką reikės daryti su lamda zondu, nes orginalus sukasi ant dviejų varžtų, o šitam downpipe padaryta vieta įsukamam.
Teko keisti visą pravodkę, ateinančią iš salono, tačiau tai buvo ganėtinai paprasta.
Jokių laidų vietom keisti ar dar kažką burti nereikėjo, visos fyškės susijungė į tas pačias vietas. Ir po pravodkės pakeitimo pagaliau mašina pradėjo dirbti (nebegesti)
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Siandien buvo patikrinti pravodkes laidai, nes buvo itarimu, kad gali tekt padaryti repin'a ir del to gali kazkas neveikti ir itakoti toki stipru kuro perpykika bei duminima. Taciau viskas ten tvarkoje.
Taigi rytoj sekantis darbas - orginaliu veleneliu grazinimas (dabar 3sge). Jei ir tas nepades, tuomet jau tikrai nebezinisiu, ko ieskoti.
Na ir dar sian patikrinom, kaip turba pucia, tai tvarkingai 0,7bar, kaip ir priklauso
Taigi rytoj sekantis darbas - orginaliu veleneliu grazinimas (dabar 3sge). Jei ir tas nepades, tuomet jau tikrai nebezinisiu, ko ieskoti.
Na ir dar sian patikrinom, kaip turba pucia, tai tvarkingai 0,7bar, kaip ir priklauso
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Kompresija tikrai gera. Sake jei nebuna kompresijos, visu pirma nedirba ant laisvu.O cia dirba puikiai.
Idejom originalu downpipe, lamda vietoj, taip pat ir ismetamu duju karscio dacikas pajungtas, nes anam downpipe nebuvo jam vietos.
Tad siandien po veleneliu keitimo pranesiu naujienas
Idejom originalu downpipe, lamda vietoj, taip pat ir ismetamu duju karscio dacikas pajungtas, nes anam downpipe nebuvo jam vietos.
Tad siandien po veleneliu keitimo pranesiu naujienas
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Viskas, nebežinau...
Šiandien prasiknisom, pakeitėm velenėlius ir spėkit. O gi tas pats, dūmų kamuoliai tie patys...
Bet pagalvojau, kad ir anam kėbule dūmino, tik gal nedaug važinėjom, todėl taip nepastebėjom. Bet kad užpaudus dūmo išmestavo, tai faktas, bet gal ne tiek.
Dabar dar labai keistas dalykas, kad pakėlus apsūkas iki 2k, ant laisvų jos nenoriai krenta, o važiuojant ir pasiekus 2k ar daugiau, jos išvis žemiau 2k nekrenta. Tik įjungus aukštesnį bėgį atsistato. Seniau to tikrai nebuvo.
Dar mintis: užkūrus sukiojant AFM varžtą jokio efekto (taip pat ir nuresetinus ECU niekas nesikeičia). Gal atėjo mirtis oro srautui???
Sekantis mano žingsnis bus pasiskolint originalų ECU bei jei rasiu, AFM.
Štai šiandienos veikla:
Norėjau pasikeisti spidometrą, bet kai viskas atvirkščiai, tai visiškos nesamonės dėjosi
Ir dar šiek tiek iš praėjusių darbų.
Taip buvo išiminėjamas bakas...:
Downpipes buvo perdarytas įsukamai lamdai, kai maniškė ant dviejų varžtų. Taip pat orginaliam downpipe yra išmetamų dujų temp daviklis, tai dėl jo keitėm downpipe į orginalų:
Paprastu raktu atsukti nepavyko, tad teko nukalinėti, virint ir visaip kitaip bandyti atsukti be raktu. Ilgas vargas:
Taip atrodė atsuktas varžtas
Po rimto pasip**** downpipes pakeistas:
Šiandien prasiknisom, pakeitėm velenėlius ir spėkit. O gi tas pats, dūmų kamuoliai tie patys...
Bet pagalvojau, kad ir anam kėbule dūmino, tik gal nedaug važinėjom, todėl taip nepastebėjom. Bet kad užpaudus dūmo išmestavo, tai faktas, bet gal ne tiek.
Dabar dar labai keistas dalykas, kad pakėlus apsūkas iki 2k, ant laisvų jos nenoriai krenta, o važiuojant ir pasiekus 2k ar daugiau, jos išvis žemiau 2k nekrenta. Tik įjungus aukštesnį bėgį atsistato. Seniau to tikrai nebuvo.
Dar mintis: užkūrus sukiojant AFM varžtą jokio efekto (taip pat ir nuresetinus ECU niekas nesikeičia). Gal atėjo mirtis oro srautui???
Sekantis mano žingsnis bus pasiskolint originalų ECU bei jei rasiu, AFM.
Štai šiandienos veikla:
Norėjau pasikeisti spidometrą, bet kai viskas atvirkščiai, tai visiškos nesamonės dėjosi
Ir dar šiek tiek iš praėjusių darbų.
Taip buvo išiminėjamas bakas...:
Downpipes buvo perdarytas įsukamai lamdai, kai maniškė ant dviejų varžtų. Taip pat orginaliam downpipe yra išmetamų dujų temp daviklis, tai dėl jo keitėm downpipe į orginalų:
Paprastu raktu atsukti nepavyko, tad teko nukalinėti, virint ir visaip kitaip bandyti atsukti be raktu. Ilgas vargas:
Taip atrodė atsuktas varžtas
Po rimto pasip**** downpipes pakeistas:
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Keletas naujienų, viena gera ir dvi blogos:
Geroji ta, kad gavau pasibandyti orginalų kompą. Įsidėjau, užsivedžiau ir mašina pradėjo kuo puikiausiai dirbti. Tiesa, geso ant laisvų, tačiau pastačiau oro srauto matuoklę į +- orginalią padėtį ir problema dingo. Kuro sąnaudos žymiai sumažėjo, nebeliko nesamonių su apsukom, žodžiu dabar su kuru viskas tvarkoj.
Pirma blogoji - mano Blitz'as streikuoja, nedraugauja su oro srauto matuokle(bandėm ją sukiot į vieną ir į kitą pusę, tačiau niekas nesikeitė, kai su orginaliu kompu iškart jaučiasi skirtumas). Bet tikiuosi problema nedidelė ir elektrikai sugebės sutvarkyti. Nes visai nesinori tokio kompo išmesti...
Ir kita bloga, labai bloga. Teks keisti žiedus, nes tepalą ryja kibirais. Pataupėm vadinasi...
Tuo pačiu noriu paklausti, ar reikalinga nauja galvos tarpinė? Dabar stovi metalinė, pravažiavau apie 300km.
Ir ar verta nusipirkti visą tarpinių komplektą (kolikų ir pan.)?
O čia keletas būsimų atnaujinimų:
Priekinių stabdžių komplektas nuo rev3 (275mm). Dabartiniai 258mm.
Ir downpipe su vieta orginaliam zondui ir išmetimo dujų temperatūros davikliu.
Geroji ta, kad gavau pasibandyti orginalų kompą. Įsidėjau, užsivedžiau ir mašina pradėjo kuo puikiausiai dirbti. Tiesa, geso ant laisvų, tačiau pastačiau oro srauto matuoklę į +- orginalią padėtį ir problema dingo. Kuro sąnaudos žymiai sumažėjo, nebeliko nesamonių su apsukom, žodžiu dabar su kuru viskas tvarkoj.
Pirma blogoji - mano Blitz'as streikuoja, nedraugauja su oro srauto matuokle(bandėm ją sukiot į vieną ir į kitą pusę, tačiau niekas nesikeitė, kai su orginaliu kompu iškart jaučiasi skirtumas). Bet tikiuosi problema nedidelė ir elektrikai sugebės sutvarkyti. Nes visai nesinori tokio kompo išmesti...
Ir kita bloga, labai bloga. Teks keisti žiedus, nes tepalą ryja kibirais. Pataupėm vadinasi...
Tuo pačiu noriu paklausti, ar reikalinga nauja galvos tarpinė? Dabar stovi metalinė, pravažiavau apie 300km.
Ir ar verta nusipirkti visą tarpinių komplektą (kolikų ir pan.)?
O čia keletas būsimų atnaujinimų:
Priekinių stabdžių komplektas nuo rev3 (275mm). Dabartiniai 258mm.
Ir downpipe su vieta orginaliam zondui ir išmetimo dujų temperatūros davikliu.
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Mesk ta kompa naxrien. Ieskok standartinio, arba jau jei taip nori - statyk megasquirt. Standartini kompa gali pigiai nusipirkt.
Tarpiniu komplekta butinai nusipirk - jau viena karta pataupei... Ne tiek baisiai brangiai kainuoja gi! Del galvos tarpines - seip jau butu gerai ja pakeituis... maza ko...
Tarpiniu komplekta butinai nusipirk - jau viena karta pataupei... Ne tiek baisiai brangiai kainuoja gi! Del galvos tarpines - seip jau butu gerai ja pakeituis... maza ko...
----------------------------- DCW Classics ---------------------------------
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
JDM parts-cars import / Classic car restoration / maintenance / sales
https://www.facebook.com/DogCustomWorks/
+37067170000
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Kodėl mesti kompą? Už standartinį jis tikrai geriau. Daugiau galios (agresyviau sumapintas), fuel cut pakeltas(kas bus aktualu keliant slėgį, nereikės statyt FCD), rev limitas pakeltas. Na o standartinį, kur dabar pasiskolinau, manau galėčiau už kokį 100lt pasiimti.
Na ebay viršutinių tarpinių komplektas 300lt(su metaline galvos tarpine). Tik įdomu kaip jų kokybė.
Nu nzn kaip su Gen2 - bet su Gen3 3Sgte - jokiu problemu kelent slegius iki 1.3 baro. Toliau jau svaistikliai lenda, bet kompas - ramus visiskai...
Seip idomu ar tau ji isvis kas nors atgimdys...
Na ebay viršutinių tarpinių komplektas 300lt(su metaline galvos tarpine). Tik įdomu kaip jų kokybė.
Nu nzn kaip su Gen2 - bet su Gen3 3Sgte - jokiu problemu kelent slegius iki 1.3 baro. Toliau jau svaistikliai lenda, bet kompas - ramus visiskai...
Seip idomu ar tau ji isvis kas nors atgimdys...
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Keiciant ziedus reiktu ir bloka honinguoti, tai vel varikli lupsi lauk?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
Ai paliksiu pas meistrus ir jau jie padarys, ką reikia, nes to pats jau nesugebėsiu. Ir taip jau nervas ima...
Manau pakeis ir neišėmus variklio.
Katik nusipirkau tarpinių komplektą, tikiuosi nebus paskutinis šūdas:
http://www.ebay.co.uk/itm/310179068130? ... 1497.l2649
Manau pakeis ir neišėmus variklio.
Katik nusipirkau tarpinių komplektą, tikiuosi nebus paskutinis šūdas:
http://www.ebay.co.uk/itm/310179068130? ... 1497.l2649
ADAPTRONIC - vienas pažangiausių ir prieinamiausių ECU
https://www.facebook.com/adaptronicltu
https://www.facebook.com/adaptronicltu
Re: PROJECT: MR2 SW20 Turbo
priešpaskutinis kiek teko pirkt komplektu tai nei vienas nepatiko. Nebent vožtuvu dangtelio visos tarpines yra gerai, nes kažkokių baisiai rimtu reikalavimu joms nekeliama. Bet galvos tarpinė ir vožtuvų salnikėliai tokiuose komplektuose žiauriai abejotinos kokybės, jeigu planuoji kažką rimčiau, aš net nedėčiau.
Dėl ECU, aš kažkaip abejoju, kad jis ten kažką labai agresyviau mapintas, dažniausiai būna nukeltas fuel cut'as ir tiek, o fcd pasidaro už keliasdešimt cnt.
Dėl ECU, aš kažkaip abejoju, kad jis ten kažką labai agresyviau mapintas, dažniausiai būna nukeltas fuel cut'as ir tiek, o fcd pasidaro už keliasdešimt cnt.
yugoslavas@satanis.tas
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design
ToyotaCelica turbo 4WD Grp A Rallye GT-Four Carlos Sainz Limited Edition
Chrysler Voyager 3.3LE Grim Reaper Edition grabovozas by MS Design