Audi coiloveriu problemos, ir ju parametru parinkimas?

Forumas diskusijoms apie pakaba, stabdzius, ratlankius, padangas, b.dezes, diferencialus etc - viska kas skirta perduot galinguma ant asfalto.
Post Reply
User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Audi coiloveriu problemos, ir ju parametru parinkimas?

Post by kwlw »

Hi,

Kazkaip UFTS nesuveike, tai matyt uzhklausiu xx'a karta. Kaip pasirinkti/susireguliuoti coilus? Gal yra koks faku, ar sheip teisingas guide. Nes zhiurint i ju konstrukcija, kazkodel man atrodo, kad kuo jie kietesni - tuo mashina aukshtesne gaunasi (turetu buti atvirkschiai ane?). Ir sheip, kaip po to mashina svert ir pan.

Kaip suprantu bent puse shio forumo vezhinasi su reguliuojama pakaba aka coilais. Gal galit papasakoti savo stories, ispudzhius tarkime kas buvo/yra gerai, kas buvo blogai.

Mintis yra kazkur darytis stoikes bei bliudelius (pvz. tartis su kupstu), tada maut ant ju H&R spyruokles ir deti koni kapsules i vidu. Kadangi paskirtis gatve ish esmes, ir visokie offroadai vrode kedainiu aledromas ar kacherga, tai kaip suprantu reikia dvieju spyruokliu coilu, kad minkshtesnioji duotu eigos nors kazkiek.

Machiau romkasponka daresi sau, bet kazkaip kiek pamenu gamyba nelabai buvo patenkintas. Gal dar kas ka nors chimichino (nes moketi 10klt uzh labai gerus coilus ir dar velniai zhino kiek uzh transportavima - kazkaip prabangu)

Sau
Last edited by kwlw on 14 Jun 2008, 13:53, edited 1 time in total.
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by romkasponka »

kwlw wrote:Machiau romkasponka daresi sau, bet kazkaip kiek pamenu gamyba nelabai buvo patenkintas. Gal dar kas ka nors chimichino (nes moketi 10klt uzh labai gerus coilus ir dar velniai zhino kiek uzh transportavima - kazkaip prabangu)

Sau
galiu pasakyti, kad nusipirkti yra pigiau negu gaminti, bet klausimas kokie reikalavimai galutiniam variantui? Bilsteinas gamina kaikam reisinginius amortikus gana teisingus, .t.y. su reisinginiu setupu, belieka tik spyruokles pasirinkti..

dabar regis xyz firmos www.xtra.lt prekiauja gana neblogom kainom, su camber plate kartu.....
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by kwlw »

romkasponka wrote: galiu pasakyti, kad nusipirkti yra pigiau negu gaminti
Tai, kad negamina niekas ish populiariu gamintoju supranti. Tokia mazhyte problema. Audi typ85, tai ne nissanas, vw ar bmw. Young timeris kaip ne kaip. Yra du keliai, arba kaip nrvz - gamintis savo pakaba, kuri netiktu i stock vietas, kitas - pirkti kazka itin brangaus ir vos ne pachiam vazhiuot parsivezht i kokius shtatus ar shvedija. Zhinoma yra dar vienas kelias - detis visa pakaba nuo kokios b4, su granatom, pusashiais, etc. Bet tai gimdo kruva visai kitu problemu (pradedant nuo to, kad stabdzhius ish naujo reikia konstruot), kuriu labai norechiau ishvengt.
romkasponka wrote: bet klausimas kokie reikalavimai galutiniam variantui? Bilsteinas gamina kaikam reisinginius amortikus gana teisingus, .t.y. su reisinginiu setupu, belieka tik spyruokles pasirinkti..
Reikalavimai, kaina, reguliavimas, patikimumas. Viskas. Nei ash rekordu statysiu, nei ash ralio su jais vazhiuosiu. Tiesiog dabartine pakaba netin tinka taip vazhiuot, kaip ash norechiau - per minkshta, per dideles eigos, plius del mashinos specifikos, deshine puse turi buti kietesne nei kaire (blogai mase pasiskirschius).

O bilsteinas negamina racing nieko audinems senesnems nei 15 metu.
romkasponka wrote: dabar regis xyz firmos http://www.xtra.lt prekiauja gana neblogom kainom, su camber plate kartu.....
Camber plate - nelabai domina, nes kol kas neturiu jokio noro stakanu pjaustyt.

Pati gamyba nera kazkoks kosmosas - pjaunama lekshtute nuo stoikes, virinamas "atboiniko" zhiedas, presuojamas tas daiktas su sriegiu ir ish esmes viskas. Bet kadangi kitaicas ar sheip gamintojai stoikiu negali gaut (nes jos NLA, audi gi :(), tai nieko jie pasiulyt ir negali. Normalaus stovio stoikes skirtas coilam daryti - turiu.

Sheip, kad isivaizduotum stoikiu specifika - pridedu jau padarytu coilu fotke (wish they were mine!):

Sau
Attachments
dscn0303_598.jpg
dscn0303_598.jpg (89.25 KiB) Viewed 6476 times
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by romkasponka »

http://www.mobeck.com/mt/KomplettChassis.asp

Darytis pas kupsta tada lieka paskutinis variantas, tik spyruokles geriau firmines nusipirkti pasiskaichiavus parametrus, o amortikais nrvz labai nesiskunde..

Tik gal geriau nusipirkti naujus sprint amortikus ir duoti juos perdaryti Kupstui, nes teko matyti jo pritaikytus amortikus nuo kitos mashinos, kurie nelabai graziai perdaryti...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by kwlw »

Chia jei ka ir yra mano mineta B4 vazhiuokle, su man netinkanchiais stabdzhiais, stabilizatoriais, pusashiais, granatom ir panashiom bedom. T.y. tokiu atveju mano shroteli/sandeliuka tektu nurashyti ant ishlaidu :(.
romkasponka wrote:Darytis pas kupsta tada lieka paskutinis variantas, tik spyruokles geriau firmines nusipirkti pasiskaichiavus parametrus, o amortikais nrvz labai nesiskunde..
O kaip tuos parametrus skaichiuoti? Amortikus koni dechiau paliubomu.
romkasponka wrote: Tik gal geriau nusipirkti naujus sprint amortikus ir duoti juos perdaryti Kupstui, nes teko matyti jo pritaikytus amortikus nuo kitos mashinos, kurie nelabai graziai perdaryti...
Kazkaip tokie dalykai, kaip vairo traukes tvirtinimo virinimas - man kazkaip shiurpa kelia.

Man sheip kur kas idomesne mintis kirba - jei taip nuo kokio golfo, hondos ar nissano ta dali su sriegiu pamegint pritaikyt. Nes aniems uzh kapeikas parsiduoda tie a lia coilai, kur ant stock stoikes maunasi. Visviena bus coliniai kokie nors ishmatavimai stoikes vamzdzhiu. Gal kas mate, kur nors metantis tokia info kaip outer strut diameter?
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by romkasponka »

shituos matei, kur rinkinukas perdarymui i coiloverius?
Bilstein MSP clubsport dempere og høydejusterbart Coilover kit til Audi Coupe
Kr 14000.- umontert eller 17000.- montert I deler

Kodel koni?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by kwlw »

romkasponka wrote:shituos matei, kur rinkinukas perdarymui i coiloverius?
Bilstein MSP clubsport dempere og høydejusterbart Coilover kit til Audi Coupe
Kr 14000.- umontert eller 17000.- montert I deler
Taip machiau, priesh N metu. Gi pas mane kiti diametrai stoikiu. Sakychiau kaip uzh 5200lt, tai sheip ar taip man brangoka.
romkasponka wrote:Kodel koni?
Todel, kad reguliuojasi. Man reikia minkshtesnio galo.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by romkasponka »

Tai gal tau spyruokliu minkshtesniu reikia?

Nu kainos tokios:
MSP bilstein amortikai apie 2200Lt kazkas, koniai nezinau kiek.. Kaip ish koniu padaryti coiloverius nelabai isivaizduoju.
Spyruokles H-R pagrindines 4x200 ir 4x100 helperiai, gaunasi 1200Lt

Nu o toliau vamzdiu su sriegiu, verzliu ir lekshtuchiu gamyba...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by kwlw »

romkasponka wrote: Nu kainos tokios:
MSP bilstein amortikai apie 2200Lt kazkas, koniai nezinau kiek.. Kaip ish koniu padaryti coiloverius nelabai isivaizduoju.
Kuo skiriasi darymas coilu priklausomai nuo amortiko veisles? Korpusai, tai ju vienodi (na bilsteino shtokas "storas"). T.y. amortikas mano pasaulyje = kapsule.
romkasponka wrote: Spyruokles H-R pagrindines 4x200 ir 4x100 helperiai, gaunasi 1200Lt
Nu o toliau vamzdiu su sriegiu, verzliu ir lekshtuchiu gamyba...
nu tai sumoj gaunam kiloeura pagal tavo kainas. Iki 5200 - dar toloka sakychiau. Manau uzh kokia 500lt ishdrozhtu viska normalus tekintojas.

Paliubomu niekas taip ir nepasake, kaip tie coilai reguliuojasi. Idomu kodel.

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by romkasponka »

kwlw wrote:Kuo skiriasi darymas coilu priklausomai nuo amortiko veisles? Korpusai, tai ju vienodi (na bilsteino shtokas "storas"). T.y. amortikas mano pasaulyje = kapsule.
Paliubomu niekas taip ir nepasake, kaip tie coilai reguliuojasi. Idomu kodel.
Sau
Jei kapsule tada papraschiau. Ishsitekini vamzdzius, privirini ir nucinkuoji. Belieka pasigaminti verzles ir lekshtutes. Tekintojo belekokio tam neuzteks. Kapsules verzle sukasi i vamzdzio vidu? Jei taip, tai reikes labai gero tekintojo, kad ant vamzdzio padarytu sriegi ish vidaus ir ish ishores..

Del reguliavimo tai nepasakei ka tu nori reguliuoti. Jei spyruokles padeti tai paprastai reguliuoja su liniuote, o mandrai ant svarstykliu.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by nrvz »

kwlw wrote:Zhinoma yra dar vienas kelias - detis visa pakaba nuo kokios b4, su granatom, pusashiais, etc. Bet tai gimdo kruva visai kitu problemu (pradedant nuo to, kad stabdzhius ish naujo reikia konstruot), kuriu labai norechiau ishvengt.

nereik nei granatu nei pusasiu, nes gali i b4 pakaba susipresuoti savo "stupicas" parinkus tinkama guoli.. ir liks tavo granatos, pusasiai ir t.t. aisku kaina padidenes perkant guoliavietes, bet uztat zymiai didesnis pasirinkimas paciu "Coilu".

o Bilsteinu nauju tai as neduociau kupstui "perreguliuoti" nes neturi jis stengo ir bus visi 4 kampai skirtingi.. tai pat spyruokles geriau pirkti, nei duoti pagaminti, nes irgi tas pats bus su 4 kampais skirtingais.

Beje atvaziuosi su savo auby, kai pasidarysi "coilus" sureguliuosim tau balansa ant 4 kampu svarstykliu

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by romkasponka »

xyz negamina aubinem B4 coilu?
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

nrvz
Posts: 272
Joined: 02 Jun 2006, 12:54
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by nrvz »

romkasponka wrote:xyz negamina aubinem B4 coilu?
gaila, bet ne.. t.y. pagamintu uzsakant 5 vnt ir pries tai nusiunciant "dx" ismatavimu arba amortikus senus

autosavartynas
Posts: 30
Joined: 17 Nov 2006, 20:51
Location: Klaipeda
Contact:

Re: Audi coiloveriu problemos, ir ju parametru parinkimas?

Post by autosavartynas »

ar pakabos reguliavimas ant svarstykliu tik kwlw prieinamas ar gali visi,asmeniskai susitare?

HD
Posts: 104
Joined: 23 Feb 2006, 14:22
Location: Vilnius

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by HD »

Hmm, kaip ten gale B4 sedano stoikes kergti su klasikinem Q pakabom. Priekis tai paprasta...
O pas B4 Gale ammo irgi i stoike detis turetu?! tada ammo galima butu isimt ir panaudoti i classic audi stoike!?
Tik nezinau ar kapsuliu, stoku ilgiai tinka

As tai nuveziau paprasta stoike tekintojui, uztekino siregi, istekino lekstutes, pas frezuotoja padare irantymus lekstutem ir rakta = kaip ir turiu stoike. reik vezt galvanizuot... ammo i vidu, uzdedi spyruokle ir psio...
Vat skaiciuku su spyruokliu ir ammo NM ir ash neturiu.. :(
nrvz wrote:
kwlw wrote:Zhinoma yra dar vienas kelias - detis visa pakaba nuo kokios b4, su granatom, pusashiais, etc. Bet tai gimdo kruva visai kitu problemu (pradedant nuo to, kad stabdzhius ish naujo reikia konstruot), kuriu labai norechiau ishvengt.
nereik nei granatu nei pusasiu, nes gali i b4 pakaba susipresuoti savo "stupicas" parinkus tinkama guoli.. ir liks tavo granatos, pusasiai ir t.t. aisku kaina padidenes perkant guoliavietes, bet uztat zymiai didesnis pasirinkimas paciu "Coilu".

o Bilsteinu nauju tai as neduociau kupstui "perreguliuoti" nes neturi jis stengo ir bus visi 4 kampai skirtingi.. tai pat spyruokles geriau pirkti, nei duoti pagaminti, nes irgi tas pats bus su 4 kampais skirtingais.
Beje atvaziuosi su savo auby, kai pasidarysi "coilus" sureguliuosim tau balansa ant 4 kampu svarstykliu

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Kaip reguliuoti/pa(si)rinkti coilu parametrus?

Post by romkasponka »

HD wrote:Vat skaiciuku su spyruokliu ir ammo NM ir ash neturiu.. :(
tai tas pasislaichiuoja pasverus mashina per kokias 5 minutes jei naudotis pieshtuku ;)

http://hometown.aol.com/EURORALLY/Suspension1.htm
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

4fun
Posts: 848
Joined: 04 Jul 2005, 18:47
Location: Šiauliai

Re: Audi coiloveriu problemos, ir ju parametru parinkimas?

Post by 4fun »

skaiciau ir nelabai isikirtau. romka gal gali pagelbet? paimam tarkim sierra, 1300kg karuti. amortikai - reguliuojamas damping'as. Svorio pasiskirstymas ten manau koks 65/35.

Priekyje ant coil'u stovi stock 9" ilgio 325lbs spiruokles. Keiciu jas i trumpesnes truputi, 8" ir i kietesnes, 500lbs, kad nesikraipytu.

Gale original stovi ant coil'u labai ilgos, koki 12" ilgio spiruokles, nesuprantu kodel?
Turiu minti gryzti i stock tipo (originaliai stovi ant sakiu spiruokles ir amortikai atskirai). Tai mastau deti 7" aukscio kietas spiruokles, kokiu 500lbs taipogi, ir KONI SPORT amortus, reguliuojamus.

Gal gali patart kaip cia geriausia susiziureti butu?

Esme, kad posukyje masina kuo maziau kryptu, bet ir liktu stabili.. :S
live the dream

User avatar
kwlw
Posts: 1787
Joined: 24 Nov 2004, 17:14

Re: Audi coiloveriu problemos, ir ju parametru parinkimas?

Post by kwlw »

4fun wrote: Esme, kad posukyje masina kuo maziau kryptu, bet ir liktu stabili.. :S
Chm, jei jau su coilais per daug krypsta, tai ne stabilizatoriais reiktu tokiu atveju susirupinti :? ?

Sau
Displacement is a poor replacement for proper manifold pressure

User avatar
romkasponka
Posts: 3479
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: Audi coiloveriu problemos, ir ju parametru parinkimas?

Post by romkasponka »

4fun wrote:skaiciau ir nelabai isikirtau. romka gal gali pagelbet? paimam tarkim sierra, 1300kg karuti. amortikai - reguliuojamas damping'as. Svorio pasiskirstymas ten manau koks 65/35.

Priekyje ant coil'u stovi stock 9" ilgio 325lbs spiruokles. Keiciu jas i trumpesnes truputi, 8" ir i kietesnes, 500lbs, kad nesikraipytu.

Gale original stovi ant coil'u labai ilgos, koki 12" ilgio spiruokles, nesuprantu kodel?
Turiu minti gryzti i stock tipo (originaliai stovi ant sakiu spiruokles ir amortikai atskirai). Tai mastau deti 7" aukscio kietas spiruokles, kokiu 500lbs taipogi, ir KONI SPORT amortus, reguliuojamus.

Gal gali patart kaip cia geriausia susiziureti butu?

Esme, kad posukyje masina kuo maziau kryptu, bet ir liktu stabili.. :S
Manymo del svorio pasiskirstymo mazai, geriau nuvaziuok kurnos ir bent grubiai pasisverk.

Jei priekyje makfersonas tai spyruokle paskaichiuoti paprasta, o gale jei ne makfersonas tada reikia pasiskaichiuoti arba pasimatuoti koks perdavimo santykis yra, t.y. rata pakelus 10cm pamatuoti kiek susipaustu spyruokle, atitinkamai jei spyruokle susipaudzia maziau reikia daryti ja kietesne.. ratas 10 cm, o spyruokle 5, tada spyruokle daryti dvigubai kietesne.

P.S. spyruokles ilgi dediesi belekoki, tas neitakoja jos charakteristiku, nupjovus aisq jos charaktristikos pasikeis.

Kwlw teisingai sako, kad stabilizatoriai ir spyruokles bendrai lemia kraipymasi..
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

Post Reply