Sveiki,
Planuoju artimiausiu metu swap'inti stabdžius savo 900kg sveriančiam automobiliui. Klausimas, ar verta daugiau burti ir sumokėti brangiau, kad susidėti 286 mm skersmens diskus? Ar visgi, tokiam nesunkiam automobiliui užtektų 256 mm diskų?
Su automobiliu bus važiuojama gatvėje kasdieną bei mėgėjiškose varžybose (bus ir treniruočių, kurios truks ilgiau).
Didesniuose stabdžiuose turėtų pasijausti mažesnis jų kaitimas, efektesnis stabdymas bei ilgesnis tarnavimo laikas.
Žinau, kad forume daug kas važinėja su Miat'omis. Gal galėtumėt pakomentuoti kokie pas jus stabdžiai ir ar kyla kokių nors problemų.
Stabdžiai swapinimas
Re: Stabdžiai swapinimas
kelios mintys tau pamastymui:
1. kalbant apie mazesni kaitima, turima omenyje, kad keiciamas disku diametras su salyga, kad disku storis islieka tas pats?
2. svarbu ne tik masinos mase, bet ir tai, kaip greitai priverti ta mase judeti, t.y. ir automobilio galia
3. didinant disku diametra pakeisi balansa priekis/galas, nes priekinio suporto petis padides, todel priekis prades geriau stabdyti, o galas atitinkamai maziau
1. kalbant apie mazesni kaitima, turima omenyje, kad keiciamas disku diametras su salyga, kad disku storis islieka tas pats?
2. svarbu ne tik masinos mase, bet ir tai, kaip greitai priverti ta mase judeti, t.y. ir automobilio galia
3. didinant disku diametra pakeisi balansa priekis/galas, nes priekinio suporto petis padides, todel priekis prades geriau stabdyti, o galas atitinkamai maziau
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: Stabdžiai swapinimas
Taip, diskų storis išlieka tas pats, tik keičiasi diametras. Tik tikėtina, kad reikės papildomu skylių diskuose prisukimui.UNeX wrote:kelios mintys tau pamastymui:
1. kalbant apie mazesni kaitima, turima omenyje, kad keiciamas disku diametras su salyga, kad disku storis islieka tas pats?
Nesu daug susiduręs su tekinimu, gal galėtumėt apšviesti ar sunku išgręžti naujas skyles stabdžių diskuose rato prisukimui? Orentacinė kaina?
Galia pradžioje nebus didelė - apie 80kW. Vėliau tikiuosi virš 110kW turėtiUNeX wrote:2. svarbu ne tik masinos mase, bet ir tai, kaip greitai priverti ta mase judeti, t.y. ir automobilio galia
Tikrai taip, todėl gale irgi bus keičiami stabdžiai į efektyvesnius.UNeX wrote:3. didinant disku diametra pakeisi balansa priekis/galas, nes priekinio suporto petis padides, todel priekis prades geriau stabdyti, o galas atitinkamai maziau
Re: Stabdžiai swapinimas
su 900kg ir su 80kw tau stabdžių upgrade'o nereikės.
jeigu sugebėsi su padangom/aero/daug daug gazo suvažiuot kačergos kelis ratus iš eilės su vidutiniu greičiu 100-130kmh tuomet galvok apie stabdžių diskų ar suportų keitimą. nuo slalomų ar šiaip drožimo stabdžių fade'o nepajausi
verčiau investuok į GERAS performancines stabdžių kalades savo modeliui, stabdžių skystį, naujus diskus, perrinktus suportus, kažkokį ghetto stabdžių aušinima iš priekinio bamperio.
šaukšto miata važiuoja su ~230hp (jeigu tiek yra) kačergos ratą ~150kmh vidutiniu greičiu, lekia su pigiausiais diskais (15e/vnt? lol) ir ebc yellowstuffais, stabdžių aušinimu ir motul rbf660 skysčiu. po TIEK sudrožtų kaladžių ir diskų galiu pasakyt kad standartiniai stabdžiai dažnai tikrai gerai veikia ir nereikia perlenkt lazdos su nereikalingais modais.
sėkmės
jeigu sugebėsi su padangom/aero/daug daug gazo suvažiuot kačergos kelis ratus iš eilės su vidutiniu greičiu 100-130kmh tuomet galvok apie stabdžių diskų ar suportų keitimą. nuo slalomų ar šiaip drožimo stabdžių fade'o nepajausi
verčiau investuok į GERAS performancines stabdžių kalades savo modeliui, stabdžių skystį, naujus diskus, perrinktus suportus, kažkokį ghetto stabdžių aušinima iš priekinio bamperio.
šaukšto miata važiuoja su ~230hp (jeigu tiek yra) kačergos ratą ~150kmh vidutiniu greičiu, lekia su pigiausiais diskais (15e/vnt? lol) ir ebc yellowstuffais, stabdžių aušinimu ir motul rbf660 skysčiu. po TIEK sudrožtų kaladžių ir diskų galiu pasakyt kad standartiniai stabdžiai dažnai tikrai gerai veikia ir nereikia perlenkt lazdos su nereikalingais modais.
sėkmės
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Stabdžiai swapinimas
visiskai pritarciau, su analogisku 80 kw galingumu, gale bugnais ir belekokiom kaladem, o priekyje 240 diskais su ds2500 ziede net su tais dar trim papildomais gesinimais ir ganetinai auksta oro temperatura stabdziai susitvarko. svarbiausias dalykas yra kaladeles
Re: Stabdžiai swapinimas
Na,stabdžių skystį taip pat priskirčiau prie svarbiausių.kliobas wrote:visiskai pritarciau, su analogisku 80 kw galingumu, gale bugnais ir belekokiom kaladem, o priekyje 240 diskais su ds2500 ziede net su tais dar trim papildomais gesinimais ir ganetinai auksta oro temperatura stabdziai susitvarko. svarbiausias dalykas yra kaladeles
Re: Stabdžiai swapinimas
Čia yra good point, bet pridėt reikia dar kitą požiūrio tašką - kiek ilgame laikotarpyje tų diskų/kaladžių nupirkt tenka Dar tų didesnių stabdžių nėra, bet turiu tokį lūkestį, kad man per sezoną vien tik stabdžių kaladėms nebereikės išleisti €600+.ard wrote:galiu pasakyt kad standartiniai stabdžiai dažnai tikrai gerai veikia ir nereikia perlenkt lazdos su nereikalingais modais.
sėkmės
Bet negali žinot, kol nepabandei. Neverta daryt kažkokių pokyčių nežinant, ar jų tikrai reikia. Pamėgink važiuot taip, kaip yra, su piktom kaladėm, skysčiu ir aušinimu. Aušinimu todėl, kad tai yra geriausias ever modas stabdžiams - kainuoja beveik nieko ir nedyla, o rezultatas - akivaizdus.