Sveiki,
gal kas susiduret - dyno kreives tiek AG, tiek NM labai netolygios. Variklis stock SR20det, T28, kuras 98, walbro, IC, stage 1, 72mm ismetimas. Matuota su 1Bar slegiu, 4'tu begiu, ratu nenusuko. Skaiciai kelia itarima, lyg ir per dideli NM.
Kodel yra toks netolygumas? Kur ieskoti sprendimo priezasciu? NM kreive - jei ziureti nuo virsaus kaires kampo, tai pirmoji.
SR20DET netolygi dyno kreive. Why?
- DRiftERizer
- Posts: 241
- Joined: 04 Feb 2011, 12:30
- Location: Vilnius
SR20DET netolygi dyno kreive. Why?
- Attachments
-
- dyno small 2.jpg (68.61 KiB) Viewed 10762 times
Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?
kreivės būna netolygios, jas "palygina" piešdami grafikus, kad gražiau atrodytų ir klientai ramesni būtų netolygumas iš motoro darbo, matavimo paklaidos, oro temperatūrų, slėgio netolygumai - reikia labai daug kartų sukt identiškom sąlygom ir tada suvidurkint reikšmes, gausis gražesnė kreivė. tik niekas nesipisa, prasuka vieną kart, palygina kreivę ir eurus į kišenę
nm kreivė atrodo ok, 3-5k mėsos ir paskui krenta dėl velenų ir mažo turbako
ant kurio stendo sukta?
nm kreivė atrodo ok, 3-5k mėsos ir paskui krenta dėl velenų ir mažo turbako
ant kurio stendo sukta?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?
duobes del knocko gali atsirast
edit: kaip ir del misfire
edit: kaip ir del misfire
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
- DRiftERizer
- Posts: 241
- Joined: 04 Feb 2011, 12:30
- Location: Vilnius
Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?
Bet 380NM stock varikliui - ar ne per daug?nm kreivė atrodo ok, 3-5k mėsos
Knock box'as pirmam sukime suveikinet pradejo tik daejus iki ribotuvo dauzymo. Antru sukimu pirmi trys diodai uzsidege ties ~6700rpm, tada nustojo akseleruoti. Tai sitas variantas atpuole - Geras daigtas Gedai : )duobes del knocko gali atsiras
Stage1 chip'as gali buti to priezastis?kaip ir del misfire
Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?
misfire priezasciu daug gali but: zvakiu bukle, zvakiu tarpeliai, babinu bukle, babinu groundas, afr ir gal dar kazka pamirsau paminet. ECU reguliuoja afr, tad taip, del chipo gali but misfire'ai, bet tai nebutinai reiskia, kad cia pagrindine problema.DRiftERizer wrote: Stage1 chip'as gali buti to priezastis?
Dar prisiminiau, del kreives netolygumo: kas valdo boosta?
'92 S13, some mods = should I go over 500hp?
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
http://www.lets-d.lt - official NisTune distributor in Lithuania - make your engine happy
Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?
kruva priezasciu, esu mates net bajeri kai kampu pastatytas kuginis filtras maitino i MAF'a turbulentini srauta ir kompas vejus skaiciuodavo
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus
- DRiftERizer
- Posts: 241
- Joined: 04 Feb 2011, 12:30
- Location: Vilnius
Re: SR20DET netolygi dyno kreive. Why?
MBC sratinis. Sukant ant stendo, stabiliai laike 0,9bar, o nuo ~4rpm pakilo iki 1bar, bet velgi laikesi stabiliaiUNeX wrote:kas valdo boosta?