Kas galetu padaryt remo tvirtinimus?
jam jau 16 metu, ir nera (speju ir niekada nebuvo) jokiu vamzdziu. kur tureciau ieskot isjudejimu? jei koki/kokius pamatusiu tai, ko gero, irgi susigundysiu. ta prasme bandau susiveikt kazkoki apciuopiama preteksta, o ne siaip teorija tipo nuo vibracijos atsisuka varztai, greit vaziuojant pradeda klibet valutuvai aisq prisipazistu (gal esu tupas taip galvodamas ), bet ne ralio masinai man tie vamzdziai atrodo nereikalingi. as suprantu tokia nauda -> jei tos triubos blizgetu, tai pradarius kapota graziai spindetu
naudos tikriausiai duoda tie vamzdziai. bet remonto islaidos avarijos atveju jauciu padvigubeja.meemyself wrote:jam jau 16 metu, ir nera (speju ir niekada nebuvo) jokiu vamzdziu. kur tureciau ieskot isjudejimu? jei koki/kokius pamatusiu tai, ko gero, irgi susigundysiu. ta prasme bandau susiveikt kazkoki apciuopiama preteksta, o ne siaip teorija tipo nuo vibracijos atsisuka varztai, greit vaziuojant pradeda klibet valutuvai aisq prisipazistu (gal esu tupas taip galvodamas ), bet ne ralio masinai man tie vamzdziai atrodo nereikalingi. as suprantu tokia nauda -> jei tos triubos blizgetu, tai pradarius kapota graziai spindetu
MICRA dci 82 ag
S2000
S2000
jei galvotum apie sonu lamdyma - tokiu vamzdziu nesidetum - mat smugio atveju deformuotusi abu sonai iskart (juk jie sujungti). Cia dedama del stabilumo - tipo tampa standesnis kebulas ir maziau juda ant jo viskas (kam reikalingi kietesni sailenblokai? kodel ant zemesnio profilio padangu "geriau stovi"?)meemyself wrote:gal kas man paaiskinsit ka gero tie metalo strypai duos? as suprantu, jei galvotum apie sonu lamdyma ar kazka panasaus, bet siaip
Z750S
http://www.skydive.lt
http://www.skydive.lt
Na aisku sitie dalykai niekada neatstos tikru sport-auto remu kurie masina padaro vienu kunu... bet jau-jau kazkas link to.
Jeigu turesit visus ismatavimus + ideja kaip turi atrodyti (patys zinot kad visada yra keli varianta) ir truks tik brieziniu - laisvai padesiu
Jeigu turesit visus ismatavimus + ideja kaip turi atrodyti (patys zinot kad visada yra keli varianta) ir truks tik brieziniu - laisvai padesiu
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
vo blec...
retai ziuriu naujas temas, pagrinde prenumerata perziurineju
titana virinu, virinciau ir pati velnia jei jis butu metalinis...
vamzdis nepigus, bet klausimas kaip ji islankstyti, ce jum ne aliuminis
nu tarkim kazkaip islankstom, o kaip daryt ploksteles kurios tvirtinsis ant amortiko stakano? teks pjauti vandeniu ar lazeriu, ar skaicevot galutine samata visko?
jei tiesiai tai ner bedu, tereiik tik dar gaut titano 3-4mm plokstes is kurios vandeniu ispjaut tvirtinimus prie stakanu, susipaprastina reikalas, bet ne visose auto tiesiai galima idet vamzdiZLODEY wrote: Kazkuris gamintojas atsiminu turi priekini strut-bar'a su tiesu vamzdziu, ten atrodo tos ploksteles ant "stakano" i auksti daugiau ejo, o paskui tarp ju tiesiai pats tas vamzdis...
dar beto- as virinu tehniskai, tai yra man kaip atrodo yra px, nes reik tvirtumo tai nevisada siule parodomoji gaunas, dar + reik kazkaip pavirsiu apdirbt, nes tarkim titaniniai vamzdziai tai nekaip atrodo "zali" "pavirsius" neparodinis visiskai...
Daznai pats vamzdis buna aliumininis, o tos ploksteles is plieno...Eli wrote:Tas ploksteles daro is paprasto aliuminio/duralio, o titaninis tik vamzdis...
Ir jo, sujungimas arba virintas... bet dazniausiai varztai
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
OOOO S4d + CBR600RR
OOOO S4d + CBR600RR
Pala pala ar titanas (imant tokiu paciu matmenu gamini) lyginant su plienu ne silpnesnis , jis tik kad lengvesnis... norint, kad gaminys butu tvirtesnis nei plieninis, reikia daugiau medziagos (auga kaina) vamzdziu atveju dideja diametrai sieneliu storis ... bet pasakyti norejau tai kad (jei as siuo savo teiginiu neklystu) su ploksteliu apdirbimu ir vamzdziu lankstymu problemos buti neturetu
Tonic gal esi rades chromo molibdeno ?
Tonic gal esi rades chromo molibdeno ?
Titanas yra toks pat tvirtas kaip plienas, bet 45% lengvesnis. Titanas yra 60% sunkesnis už aliuminį, bet dvigubai tvirtesnis. Titano lydiniai nėra elastingi, tačiau labai klampūs. Šios savybės daro Titaną labai atsparų įprastinėms metalo nuovargio rūšims. Grynas Titanas yra gana kalus (ypač aplinkoje be deguonies).
saltinis: http://lt.wikipedia.org/wiki/Titanas
saltinis: http://lt.wikipedia.org/wiki/Titanas
na jei aliumas tvirtesnis tada jo. Cia reik specialisto nuomones. Kaip pasakys - taip.tonic wrote:Nerudijantis plienas man atrodo yra ganetinai minkstas. Geriau tokiu atveju kaip sake eli, is diuralio tvirtinimo taskus daryti.Groozdas wrote:Pats trupas titaninis, tvirtinimo detales (diskai) gali buti nerzo.