poliuretanas i gatve?

Forumas diskusijoms apie pakaba, stabdzius, ratlankius, padangas, b.dezes, diferencialus etc - viska kas skirta perduot galinguma ant asfalto.
User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

poliuretanas i gatve?

Post by Conan »

Ar kas yra susidejes poliuretana i "sailentblokus" kasdieninei masinai?
Ar juntamai labiau krato lyginant su guminiais?
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
ZyXEL
Posts: 36
Joined: 19 May 2010, 09:42

Re: poliuretanas i gatve?

Post by ZyXEL »

Conan wrote:Ar kas yra susidejes poliuretana i "sailentblokus" kasdieninei masinai?
Ar juntamai labiau krato lyginant su guminiais?
Sudėjau į talono važiuoklę pilną kit'ą poliuretano- krato juntamai labiau. Kadangi stock išbaladodavau per sezoną- tai bent jau tikiuosi, kad šitie laikys ilgiau ;) Gumų kontora- Energy Suspension (jei tas ką nors keičia). Vieną ką žinau- variklio pagalvių kasdieninei keist į poliuretaną tikrai nereikėtų, o su važiuoklės pakratymais dar galima susigyvent :)
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Daily/Project

User avatar
ard
Posts: 2175
Joined: 26 Feb 2006, 12:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: poliuretanas i gatve?

Post by ard »

mašina su koilais ar be?
mano daily s13 pusė ant polio, bet negaliu pasakyt ar jaučiu skirtumą ar ne. gal labiau stiff, bet nuo to labiau nepurto.
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt

"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Conan »

ard wrote:mašina su koilais ar be?
Be, stock pakaba.
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

Mindis
Posts: 65
Joined: 10 Mar 2008, 20:14
Location: Klaipeda

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Mindis »

Conan wrote:
ard wrote:mašina su koilais ar be?
Be, stock pakaba.
Su koilais krato labiau. Skirtumas aiskiai juntamas, taip pat juntama ir standesne pakaba.

User avatar
Nowone
Posts: 261
Joined: 24 Jul 2006, 15:44
Location: Vilnius

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Nowone »

Su itin zemo profilio padangom, ypac jei dar stretchas ir kinietiskais coilais nereikia ir poliuretano, masina kyla i ora miesto gatvese nuo visu nelygumu.

Su stockine pakaba abejoju ar jausis diskomfortas. Net jeigu ratai dideli su zemom padangom.

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Diiego 222 »

Labai jau abstraktus klausimas. Is esmes juk tie salenblokiai ivairus, o ir pakabos skirtingos.

Mano patirtis su civic 1991. Ta pati pakaba 88-2000. Visur poliretanas (energy suspension). Diskomforto/kratymo dar kazkokiu nepageidaujamu pasikeitimu nera. Nors pagrindinis salenblokas (kuris greiciausiai suplysta) atliekantis daugiausia darbo yra standartinis. Nes kai idejau poliretana, o jis pilnai uzpildytas kai standartinis turi visai kitokia konstrukcija buvo tragedija. Viskas jautesi i kebula ir sukabimas turbut net pablogejo.

Nelabai matau tikslo deti ta puliretana i kasdienini auto. Ypac jei jis tik veza is tasko A i B.

Stock konstrukcija
Image

Poliretanas (energy gamintojo)
Image

User avatar
ZyXEL
Posts: 36
Joined: 19 May 2010, 09:42

Re: poliuretanas i gatve?

Post by ZyXEL »

Nowone wrote:Su itin zemo profilio padangom, ypac jei dar stretchas ir kinietiskais coilais nereikia ir poliuretano, masina kyla i ora miesto gatvese nuo visu nelygumu.
Su stockine pakaba abejoju ar jausis diskomfortas. Net jeigu ratai dideli su zemom padangom.
Nežinau dėl ko turėtų kilt, bet su žemintom spyruoklėm (stock dujiniai amortikai, nauji) ir poliu- tai kas pasijautė, jog labiau "daužo per kėbulą"- t.y. jauti kiekvieną duobę, bet ne kilimo prasme, o BARKŠT prasme :lol:
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Daily/Project

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Conan »

Diiego 222 wrote:Labai jau abstraktus klausimas. Is esmes juk tie salenblokiai ivairus, o ir pakabos skirtingos.
Mano atveju kalba apie priekinius "control arm bushings". Beda ta, kad standartinis galinis sailentblokas turi maza resursa, apie metus.
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

User avatar
Samurai
Posts: 86
Joined: 19 Jul 2011, 21:54
Location: Vilnius

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Samurai »

nematau priezasciu nedeti poliuretano, net jei tai ir gatvine masina ir net jei likusios pakabos dalys yra stock.
is savo patirties, isidejus poliuretana valdymas tapo tikslesnis, maziau nereikalingo judejimo tarp pakabos elementu.
jei nori, kad maziau jaustusi nelygumai isidejus poli, siulyciau keisti padangas i aukstesnes irba platesnes, spyruokles i minkstesnes kartu su kietesniu ARB.

Ainis
Posts: 478
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Ainis »

O gal kas patartumet is kokio kietumo poliuretano gaminti pagalves diffui? Masina gatvine.

Gedass
Posts: 252
Joined: 02 Sep 2010, 19:11
Location: Vilnius

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Gedass »

Priklausomai nuo to, kokia esamos pagalves kontrukcija. Jei pilnai uzlieta ir turi dideles apkrovas, tai tada 90sh, jei tusciaviduris, per akis ir 75sh. Tas pats galioja ir pakabai.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar

User avatar
Sharas
Posts: 531
Joined: 27 May 2006, 13:44
Location: Vilnius-Siauliai

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Sharas »

Vazinejau su stock pakaba ir polly, tai kaip raso ZyXEL atrodo kad nelygumai labiau persiduoda i kebula ir masina duobes ima "skaudziau", pasijaute didesnis pakabos standumas. Komfortas yra labai asmeninis dalykas - man nebuvo jokia problema ir daily vazinet, nes masina tikrai nepasidaro "kieta", bet pazystu zmoniu kurie tai laikytu diskomfortu.
Volvo RWD - daily
Toyota RWD - race
Nissan RWD - fun

Ainis
Posts: 478
Joined: 03 Mar 2011, 15:12
Location: Šiauliai

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Ainis »

Gedass wrote:Priklausomai nuo to, kokia esamos pagalves kontrukcija. Jei pilnai uzlieta ir turi dideles apkrovas, tai tada 90sh, jei tusciaviduris, per akis ir 75sh. Tas pats galioja ir pakabai.
Paduskos lietimosi plotas sakyciau apie 50proc. Uzpilta tepalu.

User avatar
eddie_gt4
Posts: 1331
Joined: 21 Apr 2006, 10:12
Location: Vilnius

Re: poliuretanas i gatve?

Post by eddie_gt4 »

Conan wrote:
Diiego 222 wrote:Labai jau abstraktus klausimas. Is esmes juk tie salenblokiai ivairus, o ir pakabos skirtingos.
Mano atveju kalba apie priekinius "control arm bushings". Beda ta, kad standartinis galinis sailentblokas turi maza resursa, apie metus.
Imprezoj GT buvau susidejes t.vad. WL "antili-lift" kit'a, visa kita pakaboj buvo stock (neskaitant rasporkiu, stabilizatoriu ir ju ivoriu :) )
su stand. ratais kazkokio zenklaii didesnio kietumo nepajauciau, nors vazinejau gan prastais keliais

Image
vairuoti nemoku, bet uztat labai megstu! :mrgreen:

User avatar
xennon
Posts: 818
Joined: 15 Nov 2005, 15:41
Location: Vilnius

Re: poliuretanas i gatve?

Post by xennon »

Cia apie GC Impreza kalba eina? Nebent skirias nuo naujesniu. Nes as naujas OEM sakes susidejes (eina komplekte su visais bushing'ais) penkti metai vazineju (is ju 3 kasdien)... :roll:

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Conan »

xennon wrote:Cia apie GC Impreza kalba eina?
VAG
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

Kent
Posts: 32
Joined: 12 Dec 2007, 22:14
Location: Vilnius
Contact:

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Kent »

Pilnai poliuretanas antriniam golfe. Kaip kratėsi, taip kratosi.
Bet teigiamas rezultatas vistiek: pastoviai išplyštantys sailentai nebeplyšta, labiau jautresnė, geriau "jaučiasi kelias".
Iš minusų ką paminėčiau, tai vieni sailentai pradeda cypsėt esant šalčiui. Nors buvo parašyta, kad impregnuoti ala grafitu, kad necypsėtų..
mk2 golf 20vT on road
mk2 golf 24v Haldex on process :|

Diiego 222
Posts: 180
Joined: 19 Dec 2009, 14:04
Location: Australia, Sydney

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Diiego 222 »

Conan wrote:
Diiego 222 wrote:Labai jau abstraktus klausimas. Is esmes juk tie salenblokiai ivairus, o ir pakabos skirtingos.
Mano atveju kalba apie priekinius "control arm bushings". Beda ta, kad standartinis galinis sailentblokas turi maza resursa, apie metus.
Jei tai yra tik paprastas pilnai uzpildytas salenblokas tai manau dedi poliretana ir nesuki galvos. Jei jis kazkokios idomesnes konstrukcijos ar ypatingos reiksmes tada ziuri koks konstrukcinis skirtumus to poliretano kur nori deti. Nes dauguma atveju kaip ir pasiteisina. Tik sita taisykle negalioja sudetingiems mazgams kai pacio salenbloko tipas labai pakeistu atliekma darba.

Jei energy suspension tai rinkis juodus (ale su grafitu).

Povilas666
Posts: 69
Joined: 13 Sep 2008, 00:50

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Povilas666 »

Na ir as susidejau sau poliuretana i visa vaziuokle. Pakaba beveik standartine, tik koni amortikai reguliuojamo kietumo prikyje. Siaip labai kad kratymas per duobes stipresnis butu ar kazkas panasaus perdaug nepastebejau, kazkiek kieciau ir tiksliau vaziuokle dirba. Bet tas kietumas minimalus. Vienintelis minusas kuri pastebejau tai kad po beveik 3 metu naudojimo pradejo cypset kazkiek ir girgzdet, tai reiketu isiimt viska ir vel susitept.

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: poliuretanas i gatve?

Post by romkasponka »

Nu as kai susidejau kietus (aliuma, ftoroplasta) tai atsirado garsu, bet masinos valdymas pasikeite kaip diena ir naktis. Masina zymiai geriau laiko krypti ir stabilumas isaugo zenkliai, nes suvedimas paktiskai nekinta kai pakaba veikia visokios apkrovos. Vienareiksmiskai daugiau neprasidesiu su stock sailentais, nes tai tiesiog pinigu ismetimas i bala.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
protoNOS
Posts: 715
Joined: 14 Feb 2006, 23:26
Location: Siauliai-Vilnius

Re: poliuretanas i gatve?

Post by protoNOS »

O dar kalbanta apie poliuretno kietumus ir tipus: Kaip jie susideda daugiasvirtese pakabose ? :D buna kad standartine sake ir standartini salentbloka lauzi is visu jegu kad ideti pakabos varzta ir tai ji vos vos idedi :D :D Tokiais momentais pagalvoju apie puliuretana ir kaip viska reiktu surinkti i kruva :lol:
Masinas keiciu kaip kojines, du kartus per metus

User avatar
spade
Posts: 5006
Joined: 04 Apr 2003, 14:19
Location: Vilnius

Re: poliuretanas i gatve?

Post by spade »

romkasponka wrote:Nu as kai susidejau kietus (aliuma, ftoroplasta) tai atsirado garsu, bet masinos valdymas pasikeite kaip diena ir naktis. Masina zymiai geriau laiko krypti ir stabilumas isaugo zenkliai, nes suvedimas paktiskai nekinta kai pakaba veikia visokios apkrovos. Vienareiksmiskai daugiau neprasidesiu su stock sailentais, nes tai tiesiog pinigu ismetimas i bala.
Tu gal dar ir varikli varztais prie kebulo prisukai? :lol:
DelSolSohcVtec BlueberryBeeProject
e91
IbizaTDI [abandoned]
SV650S [crashed]
WRXwagon [stolen]
LTSR.LT [dead]

Why waste time learning when ignorance is instantaneous?

User avatar
romkasponka
Posts: 3478
Joined: 11 Jan 2006, 10:15
Location: Vilnius
Contact:

Re: poliuretanas i gatve?

Post by romkasponka »

dar ne, bet viskas planuose, t.y. bus variklis nesanti konstrukcija :P
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius

User avatar
Conan
Posts: 2078
Joined: 23 Sep 2004, 09:59
Location: Vilnius
Contact:

Re: poliuretanas i gatve?

Post by Conan »

Diiego 222 wrote:ziuri koks konstrukcinis skirtumus to poliretano kur nori deti
Skirtumas yra.

Image

Image
Somebody do something! I've got a tank on my ass!

Post Reply