Siek tiek apie diferencialus
Siek tiek apie diferencialus
Kas butu jei luztu pagrindine pora atviram dife ir difas pilnai uzstrigtu? Abu ratai uzsiblokuotu ar uzsiblokuotu vienas, o kitas laisvai suktusi? Nesu tikras ar teisingai isivaizduoju ta veiksma difo viduje O kaip butu viskoziniu LSD?
Klausimas apie tai kas vyktu, o ne apie tai ar tikrai mirtinai uzsiblokuotu
Klausimas apie tai kas vyktu, o ne apie tai ar tikrai mirtinai uzsiblokuotu
Re: Siek tiek apie diferencialus
jei uzsikirstu satelitu deze, tada arba abu ratai ciuoztu, arba vienas suktusi i viena puse, o kitas i kita
Re: Siek tiek apie diferencialus
Luzus pagrindiniai porai, difas neturetu uztrigti ir ratai turetu suktis kaip ir neluzus tik kardanas ju nepasuktu. Viskozinis taip pat neturetu uztrigt. Nebent abiejais atvejais nuolauzos uzblokuotu satelitus. Tada uztrigtu.tonic wrote:Kas butu jei luztu pagrindine pora atviram dife ir difas pilnai uzstrigtu? Abu ratai uzsiblokuotu ar uzsiblokuotu vienas, o kitas laisvai suktusi? Nesu tikras ar teisingai isivaizduoju ta veiksma difo viduje O kaip butu viskoziniu LSD?
Klausimas apie tai kas vyktu, o ne apie tai ar tikrai mirtinai uzsiblokuotu
Pagrindine pora pinion gear ir ring gear. Satelitai tai tie kur lieciasi su side gear.
Eli
Nissan Silvia S12 GranPrix, FJ20E inside
Re: Siek tiek apie diferencialus
Stai kaip as tai isivaizduoju:
Taip iseina, kad sustabdzius "ring gear", asys per satelitus nori suktis priesingomis kryptymis. Taip ivykti neturetu, nes kelias nori abu ratus sukti viena kryptimi.
Bet jei ivyktu taip, kad vienas ratas uzsiblokuoja greiciau nei kitas, galbut sukibima turintis ratas gali priversti slystamti rata imti suktis priesinga krypti. Tai kaip, ar gali?
Taip iseina, kad sustabdzius "ring gear", asys per satelitus nori suktis priesingomis kryptymis. Taip ivykti neturetu, nes kelias nori abu ratus sukti viena kryptimi.
Bet jei ivyktu taip, kad vienas ratas uzsiblokuoja greiciau nei kitas, galbut sukibima turintis ratas gali priversti slystamti rata imti suktis priesinga krypti. Tai kaip, ar gali?
Re: Siek tiek apie diferencialus
seip kiek teko susidurti ,tiek vazike(kietas tiltas) tiek nepriklausomoje kaip kad bmw, nuraudavo dazniausiai difo dantraty kuris cia pazymetas "pinion" berods, to pasekoje apraskydavo ir visa planetarke biski,bet is esmes niekas niekur neuzsikirsdavo o tiesiog sukdavosi "kaip ant laisvo" ir retkarciais dar megindavo uzkabint vienu kitu sveiku dantu , bet cia jau budavo uzvirinus satelitu dezute i viena gabala,nes jai ne, dazniausiai ta pati satelitu dezute ir jos korpusas islekdavo sau
Re: Siek tiek apie diferencialus
manau negali. buvo kazhkada toks bajeris fwd mashinai su open'u - ratai nesisuko nei pirmyn nei atgal. tempiau su dzipu slystanciais rataistonic wrote:Stai kaip as tai isivaizduoju:
Taip iseina, kad sustabdzius "ring gear", asys per satelitus nori suktis priesingomis kryptymis. Taip ivykti neturetu, nes kelias nori abu ratus sukti viena kryptimi.
Bet jei ivyktu taip, kad vienas ratas uzsiblokuoja greiciau nei kitas, galbut sukibima turintis ratas gali priversti slystamti rata imti suktis priesinga krypti. Tai kaip, ar gali?
Team Beat - teambeat.lt
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Eat, sleep, BOOST - eatsleepboost.lt
"In God we trust, all others bring data." - W. Edwards Deming
Re: Siek tiek apie diferencialus
kazkakda buvo uzstriges kaip reikiant difas.tempem masina iki namu isrpadziu ratai nesiisuko ciuoze,bet patempus kakziek atstrigo.tik vienas nemalonus dalykas nutiko prie namu,nuo trinties dife tepalai uzsidege atvira liepsna,gerai kad buvo zmoniu kurie pagelbejo,jeigu ne jie masina butu sudegus.
Re: Siek tiek apie diferencialus
Gal kas ismanantis gali pasakyt ar labai blogai jei frikcinis diskelis turi siektiek laisvumo ant satelito danteliu. Konkreciau tai bmw 168mm lsd, ten diskelis su satelitu jungiasi per 21 danteli.
http://i57.photobucket.com/albums/g205/ ... ernals.jpg
"9" ant "11"
http://i57.photobucket.com/albums/g205/ ... ernals.jpg
"9" ant "11"
Re: Siek tiek apie diferencialus
Ten susideda be ivarzos, tai sioks toks laisvumas yra. Jei ryskiai neisdile isdrozos, viskas ten gerai.
P.S. Satelitai yra Nr. 12
P.S. Satelitai yra Nr. 12
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Siek tiek apie diferencialus
Na ten susideda su ivarza, patys diskeliai yra suspausti, ~70nm reikia kad prasukt pusasi kito pusasio atzvilgiu. Taciau viska surinkus laisvai sukiojant pusasi jauciasi klibejimas. Pusasis siektiek pasisuka kol atsiremia i diskelio dantelius, ir matosi kaip kitas pusasis i kita puse siektiek pasisuka (kaip open diffui priklausytu).
P.s. zinosiu, o tai kaip 12 vadinasi
P.s. zinosiu, o tai kaip 12 vadinasi
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Siek tiek apie diferencialus
Jei cia ant surinkto difo tai cia bus pas tave pora greiciausiai blogai sureguliuota ir del to atsiranda tas laisvumas, nes su iverzimu blokiruoteje esanciu satelitu nepaklibinsi taip paprastai...
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Siek tiek apie diferencialus
Ne apie ta, norejau pasakyt isdrozinis sujungimas be ivarzos, jis minimaliai laisvumo turi ir tas nieko nekeicia. Del laisvumo sukiojant, tai gali but paciu satelitu ivarza nepakankama. Ji reguliuojas atskirai nuo diskeliu iavrzos.Nerukas wrote:Na ten susideda su ivarza, patys diskeliai yra suspausti, ~70nm reikia kad prasukt pusasi kito pusasio atzvilgiu. Taciau viska surinkus laisvai sukiojant pusasi jauciasi klibejimas. Pusasis siektiek pasisuka kol atsiremia i diskelio dantelius, ir matosi kaip kitas pusasis i kita puse siektiek pasisuka (kaip open diffui priklausytu).
P.s. zinosiu, o tai kaip 12 vadinasi
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
- romkasponka
- Posts: 3479
- Joined: 11 Jan 2006, 10:15
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Siek tiek apie diferencialus
Tai vadinasi tiesiog junginys pusasis-krumpliaratis su shlicais-diskeliai-isorinis blokiruotes korpusas netikslus arba padiles, kad tiek jis sukinejasi, nes jei diskeliai neturetu laisvumo ant shlicu nepaklibintum nieko net jei satelitu ten apskritai nebutu. Jei nesuki smarkiau pradinio iverzimo tai sis junginys yra kaip vienas metalo gabalas sujuntas ir visi laisvumai sumuojasi duodami bendra klibejima. Jei nugali pradini iverzima tai dasides ir satelitu laisvumas.
romkasponka
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
E30 318is M42 (užšaldytas projektas)
E36 318is M44 DD
E83 3,0d
Vilnius
Re: Siek tiek apie diferencialus
Sita as suprantu, tai ir aiskinuosi kaip tai blogai. Kaip pataret kitame forume, susisiekiau su pardaveju. Pardavejas atsake kad tai nekels jokiu problemu, todel manau tiesiog bandysiu vaziuoti taip... Suzinosiu kaip ten istiesu:)jei diskeliai neturetu laisvumo ant shlicu nepaklibintum nieko net jei satelitu ten apskritai nebutu
Dabar dar bandau suprast ar dantraciu suleidimas (pinion ir ring gear) teisingas. Kontaktinis pavirsius gan idomus. Nerandu "literaturoj" tokio varianto.
Re: Siek tiek apie diferencialus
Teisingai, as ne taip perskaiciau, pagalvojau laisvumas satelituos....romkasponka wrote:Tai vadinasi tiesiog junginys pusasis-krumpliaratis su shlicais-diskeliai-isorinis blokiruotes korpusas netikslus arba padiles, kad tiek jis sukinejasi, nes jei diskeliai neturetu laisvumo ant shlicu nepaklibintum nieko net jei satelitu ten apskritai nebutu. Jei nesuki smarkiau pradinio iverzimo tai sis junginys yra kaip vienas metalo gabalas sujuntas ir visi laisvumai sumuojasi duodami bendra klibejima. Jei nugali pradini iverzima tai dasides ir satelitu laisvumas.
E36/5 325TDi 412Ag/485Nm@0.7bar
Re: Siek tiek apie diferencialus
Jo, cia del mano terminologijos, sorry. Na bet schemoj teisingai nurodziau. Satelitai neturi laisvumo mano atveju.